Hey Meiden,
Mooie foto’s Mex,
Kaatjes: Leuke spulletjes allemaal van je kamertje.
Kom je toevallig uit de buurt van Eindhoven??
Vandaag met Milan met de trein naar Den Bosch geweest, ontzettend leuk.
Kleine man voor het eerst in de trein, details en foto’s volgen laters.
Ciao Meiden
Oh, tamaar… :hug:
Ik snap hoe je je voelt, al verandert dat niets… Ik hoop zo dat 't mee gaat vallen en je gauw weer op de been bent.
Ik kom gauw weer terug. Koffie staat klaar om op bed op te leuten. Sjef ligt nog in z’n mandje, vind ie zo lekker, koffie op bed (verwennen, zodat ie straks de keuken voor me opruimt :mrgreen: ).
Lin, ja! :mrgreen: We hebben 3 jaar in Helmond gewoond en zijn in februari verhuisd naar 'n innieminiedorpje nog verder van eindhoven. Wel heel gezellig!!
:-* :-*
Sjee Tamara :hug:, dat is niet niks allemaal zeg! Vreselijk als je alles zo uit handen moet geven. Hopelijk valt het inderdaad mee na de bevalling en ben je er snel weer bovenop (je hebt je portie tenslotte nu wel gehad ). En niet vergeten om te gaan bevallen woensdag he!
Leuk Linnie! Ben benieuwd hoe Milan het grote treinavontuur vond. En naar de foto’s natuurlijk
En Kaat, had ie je hint begrepen? Heeft Sjef al een beetje het besef dat hij papa gaat worden trouwens?
Sabje, hoe gaat het eigenlijk met jou?
Layla heeft vanmiddag van 12 uur tot maar liefst kwart voor 4 liggen pitten. Daarna wat gegeten en gespeeld en opeens was ze helemaal uit haar doen. Gillen, huilen, mopperen… Even later kwam de bloemkool die er zo vlot was ingegaan met dubbele vaart weer retour :sick:. Oke, weten we ook weer waar dat van kwam dus. Net toen m’n broertje er was natuurlijk, die wil nu vast nooit meer kinderen :shock: .
Vanavond lekker op tijd naar bed. Ben al de hele week moe. Val weer elke avond op de bank in slaap, voel me duf en kan mezelf bijna nergens toe zetten. Het zal wel weer goed komen, maar bah… niks aan zo.
O ja, heb Layla’s site maar weer eens een update gegeven, zo gek kon ik mezelf nog net krijgen .
Tamara, 37 weken! Ga je gang…
Ja, ik had het me zo voorgenomen om gisteren te bevallen… :think: .
Miscommunicatie denk ik :mrgreen: .
Ik ben er helemaal klaar voor hoor!
Afgelopen dinsdag ben ik nog bij de vk geweest. Zij vond ook dat het het beste voor me was als ik dat vrachtje extra gewicht kwijt ging raken. Maar ja, dat hebben we zelf niet voor het zeggen he?
Ze heeft me wel beloofd dat als ik de 40 weken haal (en dat hopen we met z’n allen dus van niet), dat ze me dan al wil proberen te strippen, ipv met ruim 41 weken. Dat is natuurlijk al hartstikke lief.
Kaat, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Hopelijk heb je niet al teveel last van kwaaltjes!
Tamara, ik hoop toch zo dat je niet zo lang meer hoeft
Hopelijk helpt het strippen als het nodig is.
Hoe is het verder met iedereen?
Simba, hoe is het nu met Milan? Weet je al wat meer?
Hier alles zijn gangetje. Ben weer aan het werk. Wel lekker hoor, maar zeer vermoeiend. Morgenochtend gaan de kereltjes voor het eerst alleen spelen bij onze gastouders. Vind er nog niet veel aan :shifty: , maar tis helaas noodzakelijk. Ik heb wel een goed gevoel bij deze vrouw hoor.
Hey!!
Tamaar, hoe’stie nu??? Ben heel erg benieuwd hoe lang uk blijft zitten…
Hoop niet te lang.
Lief dat je vk je toch wat helpt :thumbup:
Sabje, lijkt me ook wel wennen na zo’n lange tijd.
we zijn nu ook na aan het denken over de opvang. Oma-in-spe wil graag oppassen (de ene, de andere absoluut niet voor vast!!), dus we gaan volgende week om de tafel om alles goed door te nemen en af te spreken wat we allemaal willen. Ben benieuwd of we eruit komen saampies
Vast wel!!
Mex, Sjef kreeg 'n storing en was dus al aangekleed en wel toen ik boven kwam… Naja, hij heeft nog wel gezellig samen koffie gedronken op bed, met me :mrgreen:
Die Layla toch… bloemkool en Layla gaat dus (nog) niet samen. :? Wil broer-lief d’r toch nog wel vasthouden, knuffelen en met d’r spelen? Of vraagt ie nu eerst wat ze gegeten heeft?
Hoest met de rest??
Wat was 't vandaag benauwd zeg. Extreem en vond 't af en toe niet te houden. Heb ook alweer 'n paar dagen last van dikke enkels :?
Verder gaat 't wel. Ik ben deze week 2 uur per dag minder gaan werken, en dat scheelt zoveel, het is echt heerlijk. Dit houd ik tenminste WEL vol. Over anderhalve week gaan we naar ons ukkie kijken. Ben benieuwd hoe 'ie nu is gegroeid.
Morgen ga ik lekker met m’n zus naar Blof, heb er zin in!! :mrgreen:
Liefs,
kaat
Gelukkig denkt de vk een beetje met je mee, Tamara. Hoop ook voor je dat het strippen niet meer nodig zal zijn!
Hoe is het gegaan bij de gastouder, Sabje? En kan je je draai alweer een beetje vinden op je werk?
Hoe hebben ze eigenlijk op je werk gereageerd, Kaat? En ga je straks minder werken? Hopelijk kun je een heel eind komen met de opa’s en oma’s wat betreft oppassen. Veel plezier bij Blof, leuk joh!
Ga zo eens proberen om wat bruine bonen bij Layla naar binnen te schuiven. Zal wel lukken, vind ze erg lekker! En voor straks hebben we nog een klein beetje mango (jummie!). Moest vanmorgen nog de stad in voor een nieuwe slaapzak. Ze heeft de vorige bij de randjes stuk gescheurd :shock:. Het was dan wel een supergoedkoop ding (EUR 1,98 ) van de Action, maar nu is ie ronduit gevaarlijk en daar houden we niet van :mrgreen:.
Ze heeft trouwens een superleuk jurkje aan vandaag. Maar ze trekt 'm de hele tijd omhoog en gaat 'm dan uitgebreid zitten te bekijken :roll:. Gelukkig heeft ze ook een mooie romper aan :D.
Goed, meissie krijgt trek, dus we gaan nu lekker knoeien :D.
@Kaatjes wrote:
Tamaar, hoe’stie nu???
Momenteel heel slecht eigenlijk. Ik zit hier met dikke ogen van het huilen.
De pijn wordt echt iedere dag erger, en vanmorgen kon ik er gewoon even niet meer tegen. Ik ben iedere dag bezig met de dag zo pijnloos mogelijk door te komen, wat eigenlijk niet lukt. Maar ik wil eigenlijk zo graag heel blij iedere dag aan de baby denken. Snappen jullie? Ik ben ook nog steeds hartstikke blij met de baby hoor, begrijp me niet verkeerd. En ik weet ook waar ik het voor doe, maar dit is wel heeeeeeel zwaar hoor.
Ik ga dinsdag aan de vk vragen of ze me niet toch iets eerder willen strippen. Maar daar moet ik maar niet teveel op hopen.
Kaat, hoe was het bij Blof?
Lekker zeg, dat je wat minder bent gaan werken. Goed dat je zo aan jezelf en de kleine denkt. Oh, leuk dat je alweer bijna een echo hebt!
Die Layla, al lekker aan de bruine bonen. Echt snel worden ze groot he?
Wat een heerlijke foto’s trouwens van haar :inlove: .
@Mex wrote:
Ze heeft trouwens een superleuk jurkje aan vandaag. Maar ze trekt 'm de hele tijd omhoog en gaat 'm dan uitgebreid zitten te bekijken :roll:. Gelukkig heeft ze ook een mooie romper aan :D.
FOTO!!!!!!!!!!!!!
Oh, tamaar wat erg.... :hug:
Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen, dit is niet leuk meer als je de hele tijd zo machteloos bent en ervan huilt... sterkte :-*
Blof was erg leuk! Ze hebben heel lang gespeeld en zijn 2x terug gekomen nadat ze 't wilden beeindigen.
Sjef heeft de cd umoja gekregen, leuk!
Wij waren bij de shirts gaan kijken en daar lagen 2 maten voor beebjes: vanaf 6 maanden en vanaf 12 maanden, in wit met blauw en wit met roze. Heb 't shirtje met blauw gekocht in de kleinste maat! Heel lief.
Is 'n longsleve (schrijf je dat zo?) met voorop 't logo van umoja en achterop de letters van Blof! Heel scheetig!
Nog 1 week en 2 dagen en dan gaan we weer ukkie-kijken!
Liefs,
Kaat
Emh ja, foto… Volgende keer als de camera wel opgeladen is, beloofd!
Super dat jullie het zo leuk hebben gehad bij Blof, Kaatje. Ben benieuwd naar het shirtje hoor! Heb ik er nou overheen gelezen dat je nog een echo zou krijgen? Leuk!
Goh Tamaar, even dikke knuffel voor jou :hug:. Natuurlijk ben je blij met je baby, dat staat toch los van de pijn en ellende waar je nu doorheen moet. Kan je 's nachts nog wel een beetje slapen trouwens? Nu lijkt er geen eind aan te komen, maar straks heb je het toch echt allemaal achter de rug en kun je aan je herstel gaan werken. Ik besef me wel steeds meer hoeveel geluk ik zelf heb gehad in mijn zwangerschap. We leven met je mee hoor!
Ja ja, Layla aan de fruit en groente! M’n dametje is ook alweer bijna 5 maanden. Niet te geloven toch? Wat gaat dat toch snel…
Hier een lekker rustig dagje. Vanochtend zijn we even aan de wandel geweest, hub is nu aan het werk (het hele weekend late dienst) en Layla ligt te slapen. Er draait nog een wasje en ik wil straks eigenlijk nog wel wat in de tuin doen. Als ik zo’n bui heb kan ik er maar beter gebruik van maken he .
Hoe is het met de rest?
Hoi meiden,
Zo tamaar, wat vervelend zeg meid, we begrijpen echt wel dat je ook aan die kleine UK denkt, maar in dit geval is pijn niet echt fijn.
We hopen voor je dat de VK deze week wat voor je kan betekenen.
Meid we :thumbup: voor je.
Uhh Milan’s 1e trein avontuur van Zaltbommel naar Den Bosch.
Hij vond het geweldig, met mama in de trein naar Ome EJ.
In Zaltbommel is natuurlijk niet zoveel te zien als in DB,
dus daar was hij helemaal door het dolle heen
En de roltrap op en neer met Ome EJ was ook het einde, zeker een aanrader om eens te doen, maar met een dikke buik is het wel even wat zwaarder, maar het was de moeite waard. (zie foto’s)
Dan is Milan afgelopen vrijdag voor het eerst naar de Ukke club geweest,
ook dat is hem erg goed bevallen, mama mocht gewoon gaan en hij had het allemaal erg naar zijn zin zei de Juf, maar toen ik hem eenmaal ging halen om 11.15 wilde hij naar huis, hij zei, mama tillen, tas mee en huis :lol: grappig dat hij het ook wel weer had gehad daar.
Volgende week weer.
Met mij gaat het allemaal wel redelijk, moet zeggen dat het wel zwaar begint te worden nu, daarom werk ik deze week voor het laatst.
Dinsdag nog een halve dag en woensdag nog 6 uur en dan heeft linnie tijd voor zichzelf. De week erop gaan we een Midweekje naar CP.
Eventjes er tussen uit voor dat de drukke tijd er aan komt.
Met de baby kamer zijn we weer begonnen, linnie moet nog wel alles in ruimen en schoonmaken maar krijg er nu weer zin in.
(dit was wel anders de afgelopen tijd door het overlijden van mijn stiefvader), maar nu moeten we er toch weer mee aan de gang.
Nou meiden dit was het weer voor vandaag, morgen middag weer naar de VK zullen we weer zien wat we aangekomen zijn haha :lol:
Groetjes Linnie
Nou meiden, net terug van de vk.
Ze heeft me gestript :dance: :dance: .
Ik had al een ruime 2cm ontsluiting, ze zou het al makkelijk kunnen masseren naar 3cm. De baarmoedermond was half verstreken.
Volgens haar voelde het heel gunstig aan, en had ze het gevoel dat we het één dezer dagen wel met elkaar konden klaren :shifty: .
Morgenochtend bellen ze even om te vragen hoe het vannacht is gegaan. Heb ik dan nog geen weeën, dan komen ze me van het weekend thuis nog eens strippen. Anders waarschijnlijk volgende week ergens inleiden bij de gyn. Meiden, ik ben zo vreselijk opgelucht!!!
Ze was het in ieder geval roerend met me eens dat het zo niet meer verder ging. Ze kon goed aan me zien dat ik het (lichamelijk en geestelijk) niet meer trek.
Tamara, gelukkig is het eind voor je in zicht!
Ik ben met Ties s’middags gestript en s’nachts begonnen de weeen. Ik hoop dat dit voor jou ook geldt.
Een dikke :hug:
Tamaar wat een fijn nieuws, ik hoop dat je gauw aan de gang gaat.
We :thumbup: voor je.
Gr. Linnn
Ohhhhhhhhh tamaar, ik ben zo blij voor je!
Denk dat ik nu wel de hele tijd aan je moet denken, hoe het vannacht zal gaan enzo!!! Succes en zet 'm op he :mrgreen:
Mex, ongelofelijk ja, hoe vlug zoiets kan gaan he! Elke dag genieten!!!
Je hoort hier in ons kluppie ook wel de uiteenlopende verhalen (en dan mag ik zelfs ook nog van geluk spreken!!!).
En die foto’s moeten wel gauw komen hoor
Lin, leuke foto’s zeg!!! Wat is Milan toch al 'n echte kerel he!
Leuk dat hij zo genoten heeft van de treinreis, DB is ook echt 'n geschikt station daarvoor, met al die trappen en balustrades en al dat uitzicht!!!
Sabje, hoest met je kereltjes??
Vandaag zat ik weer met tranen op m’n werk. Had al 'n paar dagen zo’n hoofdpijn. Ik had de vk al gebeld en mocht 3 paracetamol per dag. Ook heb ik nu wel ijzertabletten voorgeschreven gekregen. Ben er ook meteen mee begonnen.
Heb vanochtend 1 paracetamol gepakt en na 'n halfuur was de hoofdpijn van weggeweest weer helemaal terug :? Wist van gekkigheid niet meer wat te doen. Sjef heeft me toen gezegd me ziek te melden en dat heb ik ook maar gedaan.
Voelde me zo lullig, zat ook weer met tranen aan de telefoon met m’n leidinggevende. Die begreep me gelukkig wel, maar voor 'n kinderloze man (met soms 'n wat hardere emoties) is dat toch ooit lastig…
Vanmiddag lekker 2,5 uur geslapen, maar echt weg is de koppijn niet.
We doen 't maar 'ns een stapje rustiger aan
Liefs,
Kaat
Hier dus nog steeds BIB. Je gaat 's avonds toch slapen met het idee van: het zou maar zo kunnen gebeuren. Maar helaas.
Al is het wel aan het rommelen van binnen. Vanmorgen ben ik een groot deel van m’n slijmprop verloren, dus dat is al een mooi begin. Of het de hele slijmprop is weet ik niet, want ik zou niet weten hoe groot die is.
De verloskundige heeft daarstraks gebeld. Ze komen me vrijdagochtend tussen 10-12 alweer strippen. Ben zo ontzettend blij dat ze me zo helpen!
Het was een goed teken dat er bloed bij mijn slijmprop zat, dus op zich zou het nu ook nog wel uit zichzelf kunnen gaan beginnen. We wachten maar af!
Maar ik heb in ieder geval weer iets om naar uit te kijken.
SPANNEND!! Oh Tamaar, ik duim voor je dat het snel gaat doorzetten hoor! Super, zo’n verloskundige :thumbup:. Wiiiiiiiieeeee, ben zo benieuwd!!
Kaat :hug:, goed gedaan hoor! Als het niet gaat, dan gaat het niet. Van op je werk zitten gaat het echt niet over, dus geef er aan toe, kruip je bed in en ga lekker wegdromen over je beebje. Je moet nog lang genoeg, dus als je kunt maar beter beginnen met goed om jezelf te denken. (En dat vindt Co’tje vast ook wel zo fijn )
Linnie, wat een leuke foto’s! En voor het eerst naar school…Wat een bink is het zeg. En zoals ie lacht :inlove:. Wauw, jij ook al met verlof… Fijn dat jullie je draai weer een beetje kunnen vinden na zo’n rotperiode. Hoe gaat het nu met je moeder?
Wij gaan over ruim een week op ‘vakantie’. Hi hi, dat betekende voordat Layla werd geboren gekke, wilde avonturen ver weg. Nu zijn het 2 nachtjes naar Drenthe…:lol:. En ik heb er zin in joh :D! Gezellig met m’n schoonmoeder’s kant van de familie, 12 volwassenen en 6 kinderen.
Layla was gisteren lekker bezig… 's Morgens in de tummy tub (nou ja, eigenlijk is het een Shantala-bad) gedaan. Natuurlijk blijf ik er bij, maar ze hoeft al een tijdje niet meer steeds vastgehouden te worden. Dus terwijl zij vrolijk bezig is haar badeenden eruit te mikken draai ik me even om, draai weer terug en zie dat ze het gepresteerd heeft op haar buik te draaien en daar lag ze dan… Met haar armpjes op de rand aan het leunen en over de rand heen gluren. En lachen! Hmmm :think:. Later hebben we het expres nog even geprobeerd na te doen voor de foto. Zal ze straks op de computer zetten, denk alleen niet dat ze gelukt zijn en bovendien vond Layla het de 2e keer lang niet meer zo leuk (lees: brullen!).
Later op de dag was het raak bij opa en oma. Oma liep met Layla op haar schouder langs een grote plant (een paar minuten eerder was dat ook maar net goed gegaan), Layla grijpt en sleurt zo de plant omver! Ik geloofde eerst niet dat Layla dat gelukt was, maar toen zag ik haar zitten, al lachend met in haar knuistje een groot stuk blad… Wat hebben wij gelachen :D. De puinhoop was snel weer bij elkaar geveegd. Ach, het zal vast de laatste keer niet geweest zijn
TAMAAR!!!
Wat 'n nieuws… hoop dat 't voor vrijdag nog ‘n mooi staartje krijgt, jouw verhaal!!!
Nu moet je je wel dagelijks even laten zien, anders gaan wij denken dat’ t zover is hoor :mrgreen:
Mex, ik heb smakelijk zitten genieten van je verhaal!!! Leuk man!
Ben benieuwd naar je foto’s.
Ik doe lekker rustig aan, vandaag niet al te lang in bed blijven liggen, ga straks nog wel even rusten. Ben anders bang dat ik vannacht niet meer slaap!
Heb CZ gemaild om kraamzorg te regelen en heb 't internet wat afgestruint voor zwangerschapsyoga en -zwemmen, en dagopvang.
Vanavond gaan we met Sjef z’n ouders babbelen over hoe we 't gaan regelen. Als 't aan mij ligt dan wordt 't om te beginnen 1 dag oma en 2 dagen KDV. Denk namelijk dat oma 't niet trekt om meteen al 2 of 3 dagen op die kleine te passen… zeker niet als ze zo als 'n gekke dwaas d’r dag rondstiert :shock:
We shall see!
Nog wat leuke fotootjes: