Thanx Lin, voor vragen kom ik bij jou hoor
Jammer dat 't pakket wat tegenviel… Dan moet je toch zelf maar wat leuks voor de kleine gaan kopen, als aanvulling op!
Hoezo goed excuus :think:
Ik heb 'n angelsound gekocht!
Sjef en ik hebben onze uk vandaag ook allebei al twee keer gehoord :inlove: Voor de allereerste keer!!!
Wat 'n geweldig geluid.
Alleen is ie wel erg beweeglijk. Als we net 't hartje gevonden hebben, kunnen we vaak weer op zoek omdat ie weer ‘gevlogen is’. Wel 'n heerlijk gevoel om dit zo te horen!!
liefs,
kaat
Hoi Meiden,
Zoals beloofd de echo foto’s van afgelopen donderdag.
Onze kleine Uk :inlove:
Gr. Linnie
Oh Linnie, wat een heerlijke foto;s! :inlove:
Dat armpje is echt lief zeg.
Lijkt hij/zij op Milan, of kun je daar niet zoveel over zeggen?
Kaat, leuk zeg, dat jullie een angelsound hebben gekocht.
En nu al lekker beweeglijk, dat wordt nog wat zometeen .
Bereid je maar vast voor, haha.
Nog 4,5 week en dan ben ik uitgerekend. Hopelijk komt deze uk ook een beetje te vroeg, en heb ik na de bevalling niet teveel last van mijn bekken.
Hoe is dat bij jou gegaan Sabje, was het bij jou meteen over?
Ik heb wel 10 uur extra kraamzorg gekregen, vanwege mijn bekkeninstabiliteit.
Nu maar hopen dat er een lieve kraamverzorgster komt, anders hoef ik die 10 uur niet, haha.
Linnie, wij hadden het kraampakket ook in een plastic box (volgens mij is dat de mode binnen de verzekeringsmaatschappijen ), maar er zat ook nog een lieve knuffel en een badcape in. Maar misschien heeft dat ook te maken met in hoeverre je aanvullend verzekerd bent? Geen idee hoor.
Leuke foto’s Linnie! En wat duidelijk! Wij hebben ook een 3d echo laten doen, maar bij ons was het meer een grote blurrie (Layla had het dan ook heel erg aan de stok met het echo-apparaat ). Gemeen hoor dat je ons niet vertelt wat de kleur van de babykamer wordt :x
.
Hier was het kraampakket ook verpakt in een plastic box. Maar er zat wel een badjasje en een babyverzorgingspakket (shampoo, haarlotion, olie en dat soort dingen) bij. Vond 'm best leuk.
Leuk he Kaat, de angelsound! Ik heb 'm tijdens m’n zwangerschap hier op KOK gewonnen. Nou niet stressen als je het hartje eens een keer niet kunt vinden he! Die uk is nog zo klein en heeft nog zo’n zee aan ruimte. Ik vond trouwens de blije doos (Prenatal) het leukste. De rest stelde niet zoveel voor. Ach, het is gratis dus je mag niet klagen, maar ik zou er niet voor omrijden. Wat betreft zaken regelen, volgens mij hoef je nu alleen nog je verzekering te bellen ivm kraamzorg. Of heb je dat al gedaan?
Nog even Tamaar! Ook al zal het voor jou nog wel een eeuwigheid lijken… Lukt het je een beetje om je rust te nemen? Is Mischa te vroeg of te laat geboren eigenlijk? Hi hi, hopelijk krijg je inderdaad een leuke kraamhulp!
Hier gaat alles verder z’n gangetje. Layla heeft haar stemmetje opeens helemaal ontdekt. Jeminee, wat een kletskous is het zeg! Lach me rot als ik haar 's morgens in haar bedje haar hele repertoire hoor oefenen :inlove:.
Linnie, mooi zeg!!!
lief hoe hij/zij (ik doe 'n gokje… ) ligt met 't armpje!
Geniet ervan!
Tamaar, ik hoop zo voor je dat 't allemaal super gaat verlopen. Beeb mooi op tijd en daarna geen last meer, dat is waarvoor m’n kaarsje (ook) brandt!!!
Komt goed, probeer veel te genieten, leg jezelf en de rest in de watten waar 't kan he!
Mex, wat lijkt me dat heerlijk, die “wekker” van Layla d’r geklets! Ik kijk er al helemaal naar uit, volgend jaar hoor ik dat ook!! :inlove:
Gisteren onze verjaardagen gevierd! M’n tante gaf ons een heel mooi kado: spuugdoekjes (die kreeg sjef, nadat ie 5minuten daarvoor wiskey van m’n zus had gekregen!! haha), twee kruikenzakken en 'n badcape. Zo mooi, precies m’n smaak! Kan m’n ogen er ook niet vanaf houden :drool:
We hebben ook besloten vanaf nu maar es zo nu en dan wat babyuitzet te kopen. Op marktplaats ga ik op zoek naar 'n koloniaal of donker ledikant, dan is de babykamer qua meubels al compleet! Sjef moet nog 'n schuifdeur maken voor 'n open kastje voor de hangkleertjes en we moeten de wand nog isoleren en de vloer erin, maar dat komt nog wel! Binnen nu en 2 maanden zou 't af zijn, heeft ie beloofd. En dat gaat wel lukken hoor!
We moeten ook maar 'ns een doos/kist reserveren waar alle uitzetspulletjes in gaan, zoals slabbertjes en zo die ik al heb! Er ligt nu her en der wat verspreidt!!!
Liefs,
Kaat
:shock: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de 12 weken bereikt :mrgreen: :inlove: :mrgreen:
Hiloooo,
Kom ook ff langs :oops: …
Kaat…supers zeg alweer 12 week!! Enne las ook goed nieuws van Sim! En mooie buikjes enzo!
Hier alles owkay. de regelmaat komt er n beetje in…(pffff)
Wel erg druk 2 kidz en Roos heeft nog best last van krampjes enzo., maar jah…daar moeten we maar ff doorheen. Was even een periode n drama rond de voeding (had genoeg bv, maar mevrouw kreeg t er niet zelf uit en t werkd veel te veel gedoe met ook nog Kris erbij…dusse nu maar fv). We hadden alles uitgezet enzo (telefoon/bezoek), maar nu komt er weer rust.
In t showforum van de mei-mamsies staan wat fotootjes van Roos en ons gezinnetje…
:-*
Marieke
Ha meiden,
Marieke, ik heb genoten met 't doorspitten van jullie showforum bij de meimammies! Mooie beebs en eindelijk op de allerlaatste pagina zag ik jouw foto’s! Leuk joh, wat 'n heerlijk gelukkig gezinnetje zeg! En wat heeft Kris een mooie krullen :o
Roos kan al wel flink boos kijken he! Maar ondanks dat boze toetje is 't een knappe meid! Spam maar flink, nu je de camera snapt
Hier gaat 't vandaag niet zo je-van-het… :?
Vannacht buikpijn gehad, niet heel heftig, maar kon er toch maar slecht van in slaap komen. Dat bracht natuurlijk vanochtend flinke koppijn met zich mee en heb me dus maar ziekgemeld. Ik heb besloten dat ik voor mezelf en ons kindje kies en niet voor blijde gezichten op 't werk (naja, of die de laatste tijd zo blij zijn met m’n komst, laten ze ook niet echt merken).
Ik ga vandaag maar 'ns lekker rusten en dingetjes voor mezelf doen. Ben 'n echte scrap-fan, alleen kom er nauwelijks aan toe. Misschien dat ik me daar vanmiddag maar 'ns aan zet, lekker relaxen en hobbieen!
En eventjes rusten op bed, zou ook niet zo’n verkeerd plan zijn
Sorry voor 't geklaag, vandaag…
Ik ben heel zuinig om ons co’tje en daarom vind ik dat we vandaag maar 'n rustdag moeten houden.
Overigens, co liet zich vanochtend wel weer horen, gelukkig :inlove:
Liefs,
Kaat
:dance: Yahooo Kaatjes :dance:
Je eerste weken zitten erop
En ben jij maar voorzichtig met je kleine Co (tje).
En gaat het een dag niet dan klaag je hier maar en blijf je maar eens lekker thuis.
Gr. Linnnnn
thanx lin :-*
Hi meiden,
Wat zijn jullie allemaal voor leuks aan 't doen??
Vandaag heeft voor het eerst iemand ‘gevraagd’ of ik in verwachting ben. Ze zei “Wat zie ik nou???” en keek naar m’n buik! Vond 't wel grappig, het is dus al wel te zien, blijkbaar!!
Vanochtend heb ik met de vk gesproken, omdat de vermoeidheid en benauwdheid maar aanhoud. Ze vroeg me of ik al op ijzer getest was. Nou heb ik vorige week bloed laten prikken, dus ik belde naar 't zkh voor de uitslag. Is m’n ijzergehalte wat aan de lage kant. Dat verklaart dus een hoop! Nog net op 't randje van bloedarmoede, dus ik hoef geen ijzertabletten, maar moet wel wat voorzorgsmaatregelen nemen, zoals roosvice ferro, gravitamon en 'n ijzerrijk dieet.
Ook moet ik wat minder gaan werken per dag. Heb nog niet echt wat contreets op 't werk afgesproken, omdat die persoon die dat regelt vandaag niet werkt. Dus ben ik maar om 15.00 uur naar huis gegaan. Ik zat er ook weer helemaal door, had 't onderweg naar huis ook weer met vlagen flink benauwd. Nu gaat 't wel weer wat.
We doen gewoon wat rustiger aan!!
Zometeen lekker eten koken en dan 't badje en 't bedje ophalen!!! Leuk :mrgreen:
Had ik die foto’s al laten zien aan jullie :think: :eh:
Volgens mij ook m’n eerste buikfoto nog niet… of wel?
Liefs,
Kaat
Hey Kaatjes,
We hebben inderdaad nog geen foto’s van jou gezien
Maar je mag ze altijd even showen hiero
Ververlend dat je het zo benauwd hebt, maar dan maar even wat rustiger aan doen, heb er momenteel ook last van.
Die moeheid die gaat wel weer over maar komt aan het einde van de zwangerschap ook weer terug, dus lekker gaan bankhangen of bedhangen als je er zin in hebt.
Ooit zei iemand eens tegen me in een winkel toen ik zwanger was van Milan … Zorg eerst goed voor jezelf dan zal je een goede moeder zijn. :think:
Ik dacht waar bemoeid ze zich mee, mijn uk komt op de 1e plek, maar nu achteraf moet ik zeggen dat ze wel gelijk heeft. :oops:
Als ik me niet goed voel kan ik niet een fijne, leuke, goede moeder zijn voor Milan, en wat willen we nou allemaal het liefst :think:
Afgelopen woensdag ook maar eerder met werken gestopt, zag het even allemaal niet meer zitten, het leek net of ik niet met 2 benen op de grond stond, en dit had ik dinsdag al na het werk, doodmoe en voelde me echt vreemd. Dinsdag na het werk eerst even naar huis gegaan gaan liggen (milan was toch bij oma) maar kon niet slapen. :doh: Woensdag ging het dus niet meer was duizelig enzo, dus ik naar huis om 12.00 weer lekker naar bed gegaan en wat denk je kon weer niet slapen :doh:
Nu gaat het wel beter maar ben nog niet helemaal lekker, ik had afgesproken dat ik tot 18 juli zou werken, dat is 4 weken voor de bevalling maar ik denk dat als ik me volgende week nog zo voel dat ik dan eerder ga stoppen. Want mijn gezondheid en zwangerschap gaan toch voor. Wanneer zijn jullie eigenlijk gestopt ?
Nou meiden ga gauw ff bij de kippetjes (in de pan ) kijken, hmmmmmmmmmm :drool:
Tot laters :-* Linnie
Haai!
Lin, je zegt veel wijsheid hoor
Ik denk dat als iemand 't zo uit 't niets tegen me zou zeggen, ik ook raar op zou kijken, maar het is wel zo. Ik had nooit gedacht dat die uk, zo klein als ie nog is, kan laten merken dat 't niet kan. Als ik me druk maak, voel ik 't wel. Meestal achteraf en dus te laat…
Nu heb ik ook weer 'n wat drukkere avond gehad, en heb nu wat last van bandenpijn (toch ook wel lekker dat ik sinds vanochtend 't een naam kan geven!).
Denk eerst aan jezelf en aan je kotertjes!!!
En als je eerder wilt stoppen, moet dat toch bespreekbaar zijn. Tenslotte krijg jij en je werkgever allebei 100% vergoeding bij ziekte door zwangerschap, hij moet alleen wat eerder vervanging regelen… Maar ja, jouw gezondheid telt toch 't meest
Hoor mij wijze woorden uitspreken :mrgreen:
Nou, de foto’s volgen hoor!!!
't badje en ledikantje hebben we vanavond opgehaald!
We hebben ook al 'n wandelwagen met reiswieg en autostoeltje, maar daar heb ik geen foto’s van. die staat ook op zolder, dus zijn ook nu even geen foto’s van te maken! Die houden jullie zeker nog tegoed
Qua buikfoto’s: ik ga proberen om vanaf nu elke maandag 'n foto te laten maken door Sjef!! Leuk om te zien hoe die groeien gaat!!
To be continued…
En wat spulletjes die we gekregen hebben, of zelf gekocht hebben:
En nog meer…
We hebben nog wel e.e.a., zoals slabbertjes en spuugdoekjes! En oma-in-spe kon 't vanavond niet laten wat te kopen voor die kleine uk. Ze wilde alleen nog niet zeggen wat 't is, maar ze komt 't dit weekend toch alvast brengen!!! :mrgreen: :inlove:
Leuke spulletjes Kaat, maar je hebt al een flinke buik hoor :inlove:
Leuk hoor Kaat! Nou ja, op dat buggyspeeltje na dan, niet mijn cluppie he:wink:. Je krijgt echt al een lief buikje zeg!! Ben heel benieuwd hoe het kamertje straks wordt. Groot gelijk wat betreft je werk! Rustig aan, voor jou het beste en voor Co’tje ook!
Hi hi, Layla heeft hier trouwens maandenlang Willem geheten :oops:. Hub had bedacht dat hij vast een zoon zou krijgen en dat die een ‘stoere’ naam zou moeten hebben… :think:. Gelukkig heb ik 'm om kunnen praten hoor :D. Maar ja, die arme meid van ons… Misschien kunnen we het haar later maar beter niet vertellen
.
Inderdaad wijze woorden, Linnie. Nu er nog zelf naar gaan luisteren he . Ik heb doorgewerkt tot 36 weken, had het geluk dat het hele zwanger zijn me vrij makkelijk af ging anders was ik wel eerder gestopt. Ken ook iemand die per se tot 36 weken door wilde werken terwijl het eigenlijk al lang al niet meer ging. Wat doe je jezelf aan denk ik dan… Geloof me, dat is geen pretje geweest.
Wauw Marieke :inlove:!! Wat een meidje zeg en zo leuk samen met Kris!
Hoe is het verder met iedereen? Tamara, redt je het nog een beetje meid?
Hier nog een paar fotootjes van m’n kleine krullenbol (nou ja, ze heeft 1 krulletje… Zien jullie 'm?) :inlove:.
Mex, dat ene kleine krulletje :inlove: :lol: :lol:
@Mex wrote:
Tamara, redt je het nog een beetje meid?
Eh....nee, eigenlijk niet :oops: . Ik ben echt helemaal klaar met zwanger zijn op dit moment. Heb vreselijk veel pijn en ben ontzettend beperkt.
M'n huishouden wordt hier door iedereen, behalve mezelf gerund.
M'n schoonmoeder is hier het meest, en hebben mijn ouders een dag vrij, dan komen ze haar aflossen zeg maar. Ik kan nu absoluut geen dag meer zonder hulp helaas.
Vorige week bij de fysio afgesproken hoe en wat na de bevalling. Ik moet 10 dagen (bed)rust houden en mag in die 10 dagen geen traplopen. Behalve als ik uit het ziekenhuis kom dan, dat zal wel moeten. Ik heb dus bij de thuisleen ook maar een rugsteun gehaald, want 10 dagen alleen maar liggen is niks natuurlijk. Maar het is een flinke domper hoor, want ik had gehoopt lekker weer een beetje op de been te komen.
Na die 10 daqen moet ik een aantal weken nog rustig aan doen en met 4 weken gaan we dan kijken hoe het is. Voor het zelfde geld is het over :pray: , maar anders heeft ze een speciaal trainingsprogramma voor me.
We zullen het wel zien allemaal.
Aanstaande woensdag ben ik 37 weken, en wat mij betreft mogen woensdagochtend de weeën beginnen of m'n vliezen breken :wink: .
Kaat, wat een lieve spulletjes!!!!!! :inlove:
Ik vind die sokjes zo schattig. Ieniemienie he?
Je krijgt trouwens al een mooi buikje hoor. Leuke broek, zit lekker he? (heb ik ook :wink: )
Ik kom later weer langs, sorry voor het ego-bericht! :oops:
Oh, ik moet nog wel even zeggen: wat een heerlijke foto’s van Layla. En idd dat ene krulletje :inlove: .