Hey meiden,
Iloon, het valt niet mee. qua depressiviteit kan ik met je meedoen hoor! Toen hub en ik nog maar heel kort samenwoonden, voelde ik me soms zo rot. Ik wist niet dat 't raar was, maar dat was 't dus wel. Soms maakten we er zo’n ruzie over, omdat hij niet begreep waarom ik zo verdrietig of down was. Ik wist het zelf niet eens, laat staan dat ik 't op kon lossen. We zijn toen na ruim 1 jaar in 'n heel klein appartementje te wonen, verhuisd naar de stad in 'n tussenwoning, en vanaf toen ging het steeds beter. En nu?! Nu gaat 't geweldig, kan echt niet zonder 'm en we hebben wel 'ns een onenigheid, maar dat moet en zal uitgepraat worden hoor.
ik hoop dat je over 'n tijdje ook zo’n verhaal kunt vertellen, en dat alles goed afloopt, hoe het dan ook moet zijn.
Maar… net wat Sim zegt… denk aan jezelf en je kids, he!
:hug:
Tamaar, doe wat zij zegt meis. Straks krijg je spijt. En die knul van je weet wel hoeveel zijn mams van hem houdt, je doet 'm niet tekort als je rust neemt. denk ook aan dat kleintje in je buik he, die mag ook niets tekort komen
Mex, wat 'n leuke foto’s. Ondanks dat 't niet zo scherp is, is 't super!!! Leuk om je in 't ‘echt’ te zien :mrgreen:
:thumbup: dat ze rolt zeg!!! Weer een mijlpaal!
Sim, hoe’st nu met Milan, nog nieuws??
Ik kan weer wat bijschrijven op m’n kwalenlijst: de ochtendmisselijkheid slaat nu ook toe. Vanochtend stond ik te kokhalzen aan de aanrecht. Ben toen maar even rustig gaan ontbijten, ipv snel-snel. Dat ging beter!!!
Heb m’n zw-kleding vandaag aan, wat heeeeeeeerlijk! Vond dat 't wel mocht op m’n verjaardag
Vanavond komen m’n ouders en mijn peetoom en -tante, samen met opa. Gezellig!
Opa reageerde overigens zo leuk. Hij begon helemaal te gieren van 't lachen, straalde tot achter z’n oren en vloog me om m’n nek om te knuffelen. Ik merk zo wel dat hij steeds meer over 't verdriet van oma’s overlijden komt, ik verwachtte namelijk dat hij in tranen uit zou barsten, maar dat “viel mee”. Hij is in ieder geval apetrots, net als mijn moeder.
Die is helemaal hyperdepieper, overigens!
Iedereen mag 't van ons nu weten, ik kan ook nog maar 1 broek aan buiten de positiebroek om, dus dat valt wel 'n beetje op nu. Maar dat geeft niet.
ik ga gauw de kiet opruimen, is hoogste tijd!!!
Liefs,
Kaatje
Kaat, GEFELICITEERD met je verjaardag!!!
Dit is het jaar waarin jullie beebje geboren mag worden. Speciaal hoor! Je laatste verjaardag met z’n tweetjes .
Geniet van je visite!!!
Sja, idd de laatste met z’n tweetjes. Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan :oops:
Thanx voor je felicitaties :-*
Kaat, heb je nog een geslaagde verjaardag gehad?
Vanmorgen weer naar de vk geweest. Alles was goed, dus dat staat weer in de boeken .
Hoofdje lag netjes naar beneden, dus hopelijk is het geen eigenwijze en blijft het zo liggen.
Trouwens, we dachten uit de namen te zijn…grrrrrrrr niet dus.
Blijkt in onze omgeving iemand te zijn met exact dezelfde meisjesnamen (1e en 2e naam). Het zijn beide geen hele gebruikelijke namen, dus we vinden het eigenlijk raar en niet zo leuk om onze namen zo te laten. Maar hoe krijgen we het voor elkaar.
Hoi Meiden,
Kaatjes : nog gefeliciteerd
Tamma: Inderdaad een beetje vreemd dat iemand dezelfde 2 namen heeft als jullie, maar wie moet er eerst bevallen ???
Anders hoef je nog niet eens over een andere naam na te denken.
Fijn dat de kleine goed lag nog even en dan zit het er voor jou ook weer op kan je eindelijk gaan genieten van de nieuwe kleine.
Mex: Leuke foto’s, en dat baby zwemmen is ook erg leuk om te doen.
Doe het met Milan nu al bijna 2 jaar, en ik zelf vind het ook erg leuk.
Inmiddels zit milan al in het grote bad, maar zelfs dat is leuk.
Hij en de andere kindjes hebben het altijd erg naar hun zin.
Moet zeggen dat het voor mij nu wel vermoeiden begint te worden maar ja we willen er nog wel even mee doorgaan als het kan.
Ilona: Hoe gaat het allemaal met je ??
En doodvermoeiden is het nooit je mag hier altijd je ei kwijt
Hopelijk gaat het met luuk wat beter en is de koorts weg.
Hier is alles goed, we hebben waarschijnlijk 24 mei nog een pretecho.
Moet alleen zeggen dat het moeilijk is om er een in de buurt te vinden hier (omg den bosch) weet iemand van jullie nog wat ???
Nou meiden mijn kleine man wil aandacht dus ga er gauw weer van tussen tot latersssssss
:-* linnie
Hey!!!
Tamaar, da’s wel balen zeg. Heb je iets speciaals, loopt er toch iemand in je omgeving mee rond. En dan ook nog wel allebei de namen… :?
Is het 'n kennis die dichtbij je staat? Als 't vaag is, kun je natuurlijk nog overwegen om 't toch te doen.
Wij hebben 2 mooie meisjesnamen in gedachte. eentje ervan is van 'n vage kennis, die nogal wat met m’n ouders in de clinch ligt. Ik geef er niets om als 't die naam zou worden (we beslissen pas veel later overigens), want ik vind 't gewoon 'n mooie naam voor ons!
:thumbup: dat je weer door de vk-keuring bent gekomen
Linnie, ik denk dat tamaar bedoeld dat 't meisje al geboren is
Goh, zie nu pas dat je uit zaltbommel komt! leuk zeg… Da’s niet zo heel erg ver bij ons uit de buurt!! :mrgreen:
Hier alles goed. Zag net m’n bannertje weer :inlove:
9 weken weer. Wie zei dat ook alweer dat 't zo langzaam gaat tot de 12 weken en daarna ineens snel (of was dat niet hier)? Ik vind 't al vlug gaan na de 1e echo!!!
De verjaardag was leuk. we hadden niet echt 'n feestje, dat vieren hub en ik samen over 'n paar weekjes (hij is eind van de maand jarig).
Maar ben wel erg blij. heb van m’n ouders een envelopje gekregen. Dat is dus zaterdag in de scrapbookstore in Den Bosch even goed besteed :mrgreen: Ben zo’n scrap-aholic, alleen sinds ik geen vast plekkie daarvoor heb, sinds de verhuizing, is 't zo lastig ergens mee te beginnen. Komt goed, voor eind juli is de planning dat 't gereed is :mrgreen:
Hmm, heel de keuken ruikt naar een heerlijke pizza die in de oven ligt…
Tot gauw!
Liefs,
kaat
Olah,
Dat hadden wij ook toen wij de naam Valentina hadden, die stond al muurvast… en toen belde een van Miki’s beste vrienden op uit Italië… z’n dochter was geboren…en ze noemden haar ook Valentina… Ik heb zitten janken joh…(waren natuurlijk ook de hormonen…) en toch hebben we toen besloten haar de naam te geven die we ECHT wilden.
Kaat, heb je trouwens al “vreemde” eetbehoeftes? nog gefeliciteerd trouwens :oops:
Nou ,vanmiddag weer met Milan naar het ziekenhuis, 15.30u, voor de officielle uitslag. Loop alweer de hele ochtend met een draaimaag.
Tot later,
Sim
Ik denk aan je Simba
:-*
Sim, , heel veel succes vanmiddag!!
Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Kaat! Leuk trouwens he, het grote nieuws aan iedereen vertellen :D.
Leuk Linnie, een pretecho! Hebben wij ook laten doen. Layla werkte niet echt heel erg mee, maar we hebben er toch erg van genoten. Geen tips voor je waar, ik woon niet echt bij je in de buurt .
Sjee Tamaar, das ook wat met die namen! He, ik zou er behoorlijk ziek van zijn zeg. Onze jongensnaam kwam hier afgelopen week nog voorbij, daar was ik ook al niet zo blij mee :(. Ook al was het niet direct in onze omgeving (nieuwe neefje van kennissen) en wonen ze aan de andere kant van het land. Maar ja, met een populaire naam kan je dat verwachten. Weten jullie al wat jullie gaan doen?
Hier is nog net het laatste stukje te zien :inlove: (even op het plaatje klikken)
En nee, ik heb niet geduwd
Sim, hoe is het gegaan??
Mex, Layla = :inlove: :inlove: :inlove:
Ha meiden,
Sim, hoe ging 't vanmiddag?
Oh, Mex… :inlove:
Leuk filmpie, die mogen er van mij meer volgen hoor
Gaat dat over, die vermoeidheid?
Ik werk 40 uur in de week en houd dat amper vol. Om half 4 zit ik al te suffen en wil ik 't liefst naar huis, maar moet dan nog tot 5 uur :?
Gelukkig nog zo’n week of 11, dan 3 weken vakantie en dan nog es 12 weken en dan niet meer :dance:
Verder alles goed, voel me heerlijk op de vermoedheid na. Maar ook daar begin ik m’n draai wel in te vinden en m’n dingen op aan te passen, alleen dat werken valt nog wat tegen
Liefs,
Kaat
PS: ik mag weer aftellen: over 2 weken is de volgende echo alweer :inlove:
Hoi allemaal,
Zucht… nu weten we nog steeds nix concreets.
Uit de scan blijkt dat z’n hersentjes nog steeds de ruimte hebben gelukkig, z’n oogkassen zijn ook normaal, z’n voorhoofdsnaad is wel dicht, maar op een milde manier (ofzo?..), de “misvorming” van z’n hoofd is ook mild. Nu heeft ze een brief/verwijzing gemaakt voor een professor in het AMC die de scan ook moet gaan beoordelen, dus zullen we binnenkort daar weer een oproep van krijgen.
Ze vindt het dus een twijfelgeval, ze kan niet alleen de beslissing nemen tot opereren. Ik ben enigzins opgelucht, maar aan de andere kant kan het ook uitstel zijn van hetgene wat toch misschien komen gaat.
Over 6 weken moeten we weer bij haar terugkomen.
Pff, ik was er van overtuigd dat we vandaag te horen zouden krijgen wanneer ie geopereerd moest worden. Gelukkig heeft het allemaal geen haast (ze opereren pas met 9 maanden ongeveer), maar het voelt allemaal zo onduidelijk :doh:
Nou, ik ga maar ff op de bank hangen, darten kijken met Miki.
Doegie
p.s. geweldig filmpje overigens Mex!!
Oh, sim… wat sta je machteloos in zo’n situatie.
Het positieve is dat ze er geen haast mee hebben, wat aangeeft dat 't ook geen haast heeft en ze 't zekere voor 't onzekere willen nemen voor ze wat gaan roepen.
Maar dat wil niet zeggen dat jullie je niet onzeker voelen nu…
Geniet samen met z’n viertjes, meer kun je er niet van maken dan 'n leuke tijd ondanks alles!
:kaars: voor Milan!
:-*
Kaat
Dat klinkt naar omstandigheden inderdaad nog vrij positief, Sim. Snap wel dat je eigenlijk gewoon wilt weten waar je aan toe bent. Even dikke knuffel voor jullie :hug:.
Hopelijk ben jij er ook zo eentje die zich na een week of 12 supergoed gaat voelen Kaat! En nog lekker op vakantie tussendoor :dance:.
Heb een weblog voor Layla gemaakt (zie www-knop hieronder). Zou eigenlijk zelf een website in elkaar gaan knutselen, maar het komt er maar niet van. Ze is inmiddels alweer bijna 4 maanden, en wilde het eigenlijk wel gedaan hebben voor ze kan lopen .
Hey meiden,
Sim, balen dat jullie nu nog niks conreets weten. Maar op zich wel fijn te weten dat alles er nog relatief goed uit ziet.
Maar het zou fijn zijn als je duidelijkheid hebt, dan kun je je daar lekker op in stellen. Scheelt een hoop gepieker denk ik.
Kaat, ik vind dat je hard gaat met het aantal weken zwangerschap!
Moet je nagaan, het gaat bij mezelf net zo hard, maar dat heb je dan toch minder in de gaten, haha.
Kaat, die vermoeidheid is bij mij wel behoorlijk gebleven. Sorry voor mijn weinig opbeurende woorden :oops: .
Gewoon lekker rustig aan doen op de momenten dat het kan!
Hoe voel je je nu verder? Is de misselijkheid erg doorgezet?
Tjsa, met die namen. Het meisje is zelfs al 5 jaar. Maar alleen dezelfde voornaam vonden we niet zo heel erg. Maar dat haar tweede naam nu ook exact hetzelfde blijkt te zijn hadden we nooit kunnen bedenken. Het is ook heel toevallig dat we dat nu weten, doordat m’n moeder zoch dat liet ontvallen. Niet dat zij weet dat we die namen wilden, maar zo in de loop van een gesprek.
Het leuke vond ik dat die meisjesnaam niet op -a- eindigde. Alle andere meisjesnamen die we leuk vinden eindigen allemaal op -a-, en ik vond zonder -a- aan het eind net iets leuker klinken bij Mischa.
Nou ja, laat me maar kletsen, haha. Als jullie me niet begrijpen dat kan ik me indenken dat ik warrig overkwam .
Ff snel, kzit hier met barstende koppijn (tsja…van het piekeren inderdaad).
Ik heb inmiddels het Craniofaciale team in Rotterdam en Nijmegen gemaild… Er is namelijk best veel literatuur te vinden op internet die mij de stuipen op het lijf jaagt… Kindjes met “milde craniosynostose” waarbij geen operatie is uitgevoerd en die met een jaar of 2 “vreemde” klachten krijgen, zoals: concentratieproblemen, hoofdbonken, motorische problemen en lichte autisme. SLIK.
Ik ben op voorhand al een second opinion aan het aanvragen bij bovengenomende centra als het AMC besluit niets met Milan te doen.
Uhm, ik ben inderdaad een ongeduldige typje die het onderste uit de kan wil halen… Maar ja… het gaat toch ook om het grootste “bezit” waar iets mee aan de hand is he…
Later meiden… ik neem ff wat paracetamol en dan ga ik naar m’n nestje.
Sorry voor het egobericht,
xx Sim
:hug: :hug: :hug: :-* :-*
Hoezo ongeduldig typje dat het onderste uit de kan wil halen? Volgens mij ben je wat dat betreft een hele normale moeder die gewoon het allerbeste wil voor haar kindje, en je hebt gelijk!! Raar idee eigenlijk he, toen er nog geen internet was waren we dit soort dingen waarschijnlijk nooit te weten gekomen en hadden we vast een stuk minder gepiekerd. Maar oke, het heeft ook wel weer erg veel voordelen om goed geinformeerd te zijn natuurlijk.
Houden jullie eventueel wel de eerste naam, Tamara? Ik begin trouwens al behoorlijk nieuwsgierig te worden :mrgreen:.
Alweer bijna 10 weken Kaatje!! Inderdaad zeg, wat gaat dat snel! Of is het nou dat de dagen hier voorbij lijken te vliegen? Zolang er maar 24 uur in een dag zitten heb ik er echt te weinig aan hoor…
O ja, vergeet ik toch helemaal te vertellen dat Layla voor het eerst aan de “vaste hap” is begonnen. Wat hebben we gelachen… Moet het filmpje nog even van de camera halen en dan zet ik 'm wel op haar site. Maar ben nu even te lui hoor :mrgreen:.
Hey!!
Mex, leuke site van Layla! Nu de kunst om 'm bij te houden, maar met alle dingen die je met die meid van je meemaakt, moet dat wel te doen zijn!!! Ik kom regelmatig even kijken hoor!
Tamaar, ik vond 't bij jou, en bij anderen hier overigens, ook snel gaan hoor. Je staat er zelf niet zo bij stil! Morgen 10 weken weer, over 1,5 week weer naar 't ziekenhuis: kindjekijken :mrgreen:
De misselijkheid heeft niet doorgezet, gelukkig!!!
Die namen… :think: Kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Misschien 'n kleine draai eraan geven, zodat 't toch weer jullie-style wordt?
Sim… :hug:
Inderdaad akelige berichten. Het is je grootste bezit idd (mooi verwoord!) en daarvoor mag je 't onderste gerust uit de kan halen hoor. Doe wat je hart zegt dat je moet doen!
Mex, weer 'n mijlpaal!
Sab, alles goed, met jou en die knullekes van je?
Hoe zou het met Marieke zijn?
Ik hoor van diverse mensen ook dat de vermoeidheid over zou moeten gaan, maar je weet ook dat geen ene zwangerschap de andere niet is. Het zij zo, ik ga 't in ieder geval volgende week in het ziekenhuis bespreken. Misschien heeft ze wel wat voor me!
Zo ook met de obstipatie, ik heb er zoveel last van dat ik met tranen op 't toilet zit
Verder mag ik in m’n handjes klappen, en dat doe ik ook hoor! Voel me buiten die twee dingen super, en dat kunnen niet veel mensen zeggen geloof ik
Donderdagochtend vertrekken we met onze caravan naar de ardennen, voor 'n lekker lang weekendje! 1e keer met deze caravan, ben benieuwd en heb er zo’n zin in, lekker genieten, wandelen, lekker eten! :mrgreen:
Liefs,
Kaat