Hoera, weer een beebje erbij!
Marieke, GEFELICITEERD met jullie dochter!!
Mex, je bent me net voor .
Hoera we hebben er een nichtje bij!!!
Marieke, gefeliciteerd met jullie dochter Roos
Geniet ervan!!!
Marieke, gefeliciteerd!! Alles soepeltjes verlopen?
Kaat… WEET JE AL WAT???
x
Sim
Marieke, man en Kris, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje ROOS!!
Kaat, ik ben benieuwd hoe je echo is gegaan!!
Hiloo,
Thanx voor de felicitaties. Heb bij de mei-mamma’s n langer berichtje achter gelaten over hoe/wat…(schrik niet…ze is 10 pond…)
Kaat…ben zekers benieuwd hoe t is gegaan!
Kom als t lukt deze week nog wel ff vaker buurten.
:-*
Marieke
YEhhhhhhhhh :dance: Weer een nichtje erbij
Marieke GEFELICITEERD met jullie kleine MEID Roos.
Alles goed gegaan ?
Kaatjes: Weet jij al meer, zijn het er 2
Hier alles goed, Milan doet het erg goed.
De zwangerschap verloopt erg goed, het is dat mijn buik soms in de weg zit en ik die kleine goed voel bewegen anders zou ik vergeten dat ik zwanger was :oops: .
Nou meiden tot latersssssss
Je bent er alweer lekker vlot bij zeg :D! Beste dame inderdaad! Nou ja, beetje reserves kan geen kwaad toch?
Geweldig Linnie, om zo zwanger te kunnen zijn :D.
Nou Tamaar, nu bij jij de volgende he :D.
Kaat heeft toch pas morgen een afspraak of zit ik er nou naast?
Kaat hoeft morgen pas hoor, jullie zijn te ongeduldig .
Kaat, heeeeeeeel veel plezier morgen bij de echo en ik wacht met smart op nieuws!
Nou Tamaar, nu bij jij de volgende he .
Help, idd :shifty: :shifty:
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!
@Kaatjes wrote:
Ik mag overigens dinsdag naar 't ziekenhuis. ik ga er vanuit dat ze meteen ook 'n echo maken! Ben echt heel erg benieuwd, en word vast tegen die tijd ook nog wel zenuwachtig!
Liefs,
Kaat
Het is vandaag toch dinsdag :think:
Maar in haar onderschrift staat: 2 mei eerste afspraak ziekenhuis. En dát is vandaag.
Ach ja, als ze maar komt laten weten hoe het was!!!
Vind ik ook Tamara!
Jij bent inderdaad de volgende, spannend!!!
En Kaat, hoe was het???
Marieke, Hub en Kris: Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochtertje Roos!
Mooie naam hoor. Gaat alles goed met de kleine? Zo te lezen met jou wel, volgens je verhaal bij de mei-mama’s.
Geniet ervan!!
Haha, ik had idd 'n foutje gemaakt zag ik! Was even van slag door die vrije maandag denk ik :oops:
Zwanger he
Vanochtend zijn we in het ziekenhuis geweest. We hebben 'n inwendige echo gehad en meteen was 't duidelijk: het is er eentje!
Uk was meteen duidelijk zichtbaar en ook het hartje zagen we direct flikkeren
De fertiliteitsarts wees nog even de armpjes en beentjes aan en zei dat alles er perfect uitzag. Ze gaan uit van de laatste dag van de menstruatie, dus dan ben ik 8 weken en 2 dagen zwanger. Volgens de afmetingen was dit langer, van 8.2 tot 9.0! Dus Uk groeit goed!!!
Helemaal heppie nu, het besef begint steeds sterker aanwezig te zijn. De gedachte is nog wat vreemd, maar 't komt wel goed :mrgreen:
Hubbie heeft vandaag 'n buggyspiraal gehaal in de fanstore van PSV (hij werkt daar) en deze hangt hier nu te blinken in de keuken!
Leuk verjaardagskadootje, zowel foto, goed nieuws als de spiraal!! :mrgreen:
We gaan zo naar mijn opa, 't goede nieuws vertellen!
Fijne avond nog!
Liefs,
Kaatje
Kaat, van harte gefeliciteerd met de goede echo!!
Ik heb geregeld aan je gedacht vandaag, laat je het nog zien?
Thanx Sabje, is erg lief van je dat je er aan dacht!!
Ik heb net de foto’s bewerkt.
Ze zijn wel erg wazig, de ene wat duidelijker dan de andere. Links zitten de voetjes, rechts het hoofdje.
Op de tweede foto zie je 'n wit stipje in het beebje, dat is het hartje wat zo mooi knipperde :inlove:
Hey meiden,
Nou waterpokken zijn weg, maar nu heeft Luke hoge koorts. Gelukkig is zijn vader hier veel om ons te helpen. Die doet vreselijk zijn best en neemt zijn verantwoording. Had hij dat maar drie maanden geleden gedaan dan hadden we nu niet met een bak ellende gezeten. Hoe de toekomst gaat lopen weet ik nog niet. Hij wil terug, maar nu weet ik het niet meer. Doodvermoeiend he?
Kwa bezoekregeling hebben we afgesproken dat Luke twee dagen en nachten naar zijn vader gaat. Zoey is nog te klein dus die gaat nog niet mee. Verders spreken we nu veel af dus dat is voor hun beide wel erg fijn. Luke is nl stapel op zijn vader. Op die manier ziet hij Zoey ook nog wat meer.
Sim wat leuk om je weer eens live te zien. Wat minder van Milan dat wel, maar dat gaat helemaal goed komen. We denken aan jullie hoor. En we horen wel hoe wat en wanneer.
Mariek hoe is het nu met je?? Ben benieuwd naar je kaartje hoor. Zal zo eens bij de post gaan kijken. Doe lekker rustig aan, je zult het nu wel druk hebben.
Kaat super dat de echo goed was. Dat is toch weer een opluchting. Weet nog goed hoe gestressed wij waren en daardoor zijn we achteraf gezien beide depressief geweest in de zwangerschap van Zoey. Erg jammer. Meiden geniet zo van je zwangerschap en elkaar en als je niet goed in je vel zit TREK aan de bel!! Bij mij werd het weggewuifd en dat is eigenlijk erg jammer. Het had misschien wel anders kunnen lopen als er niet zo makelijk over gedaan werd, zo van: je bent zwanger dat hoort er nu eenmaal bij.
Ga er weer vandoor. Geloof dat het voedertijd is.
Sjee Ilona, das ook goed verwarrend allemaal. Wel zo fijn dat jullie in elk geval weer goed door een deur kunnen. Heel veel beterschap voor Luke, hopelijk is ie weer snel de oude!!
Kaat… mooie echo :D! Echt geweldig joh! En nu heerlijk er van gaan genieten he. Hoe reageerde je opa? Gaan jullie het verder ook al bekend maken trouwens?
We zijn vanmorgen voor het eerst gaan babyzwemmen. En het was leuk!! We waren er al om 9 uur, maar door een foutje van de zwemjuf (die was vergeten dat ze van 9 tot half 10 een proefles zou geven) heeft ze ook nog eens van half 10 tot 10 met de normale les meegedaan. Layla vond alles best, kreeg het niet koud en bleef maar lachen. Nou ja, na het koppie onder eventjes niet, maar dat was ze gelukkig gauw weer vergeten. Het wordt echt een waterratje :inlove:. Volgende week maar weer dus!
Ze is afgelopen maandag trouwens voor het eerst van haar buik op haar rug gedraaid!! Helemaal verbaasd lag ze tegen de boxspijlen aan. Sindsdien heeft ze het nog een paar keer gedaan, maar natuurlijk net steeds als hub eventjes niet in de buurt is .
Kaat, super dat de echo goed was!!!
Mex, wat leuk dat jullie zijn wezen babyzwemmen!!! Heb je een foto?
Ilona, zo zit je maar in een rare situatie.
Wel fijn dat jullie nu goed met elkaar kunnen opschieten. Lijkt me ook heel verwarrend wat je nu moet. Gewoon rustig laten bezinken eerst maar eens, denk ik.
En ja, de term: dat hoort bij je zwangerschap, wordt soms iets te makkelijk gebruikt. Verloskundigen en huisartsen zouden toch alerter moeten zijn op zulke dingen.
Ben net bij de bekkenfysiotherapeut geweest.
Hier dus nu ook officieel bekken instabiliteit. Heb een verbod opgelegd gekregen voor zo ongeveer alle huishoudelijke klussen, en moet veel rust nemen. En rust betekent: liggen.
Als ik geen hulp vanuit mijn omgeving had moest ik zelf thuiszorg in gaan schakelen. Ben er best een beetje van geschrokken, want ik dacht dat het niet zo heel erg was. Wel dus.
Verder is gebleken dat ik finaal verkeerd opsta en ga zitten, dus daar heb ik ‘les’ in gekregen. En ook een oefening om mijn (te slappe) beenspieren te versterken, omdat die alles moeten dragen.
O ja, en ik moet na de bevalling een paar weken goede rust nemen om te herstellen, omdat dat dé herstelperiode is voor m’n bekken. Als ik dan teveel doe kan ik het verknallen.
Het duizelt me allemaal een beetje door m’n hoofd nu. Ik wil zo ontzettend graag ook goed voor Mischa zorgen. Ik kan echt heel verdrietig worden bij het idee dat ik hem misschien tekort doe, terwijl dat misschien best mee valt. (pfffff, die hormonen ook ).
Nou Tamaar, das niet niks! Neem ook echt je rust he, veel te belangrijk dat alles weer goed komt. Ik geloof er helemaal niks van dat Mischa iets tekort komt, niet aan jezelf gaan twijfelen he!
O ja, foto’s… De meeste zijn niet echt gelukt, de lens besloeg natuurlijk meteen en zodra dat beter ging en de les begon was de batterij leeg :roll:. Maar heb toch nog wat over om te showen hoor!
Kaatje… geweldig!! dit zijn (bijna) de mooiste foto’s die ik sinds vorig jaar april heb gezien
Tamma. als ik jou was zal ik “lekker” thuiszorg gaan inschakelen hoor…doe aub rustig aan!!
Mex, volgens mij zijn meiden echt veel sneller met draaien en dat soort activiteiten dan jongens. Vale draaide ook al met 3 maanden op haar zij. Milan daarentegen is nu 4,5 maand en blijft nog rustig op z’n rug liggen, we zijn hem wel steeds aan het stimuleren door hem op z’n buik te leggen en te rollen etc… Valentina gaat vanaf aankomende zaterdag iedere zaterdag naar “zwemles” met haar pappa.
Zucht, Iloon… was er maar een toverspreuk om dingen ongedaan te maken he. Ik vindt het zo rot om jullie zo te zien. Meid, denk wel, in de eerste plaats, aan jezelf en je kids he…
Ik ga hier maar is ff wat doen, morgen weer werken ook…
xx Sim