Oei Kaat, wat spannend! Eindelijk is het dan zover :D. Heel veel succes meid!! :thumbup: :thumbup:
Ik houd het in de gaten hier. Ben ondertussen een heel leuk reisje naar Costa Rica aan het boeken…
Voor Henk en m’n schoonvader :eh:
Layla en ik blijven thuis :?
Doe je toch iets niet goed Mex :think: Hoezo ga je niet mee? Mag je dan niet meer vliegen ofzo?
Ik denk aan je Kaat!! Geniet ervan!
Oh NEE :shock: Ik kan hier ook geen dag wegblijven he :naughty: .
Kaat, dit is SPANNEND! :dance:
Meid, zet hem op, ik denk aan je! :-* :-*
Mex…dat doe je idd niet helemaal goed .
Is het een verrassing voor ze?
Ik reageer later weer op de rest, zit nu even niet zo lekker in m’n vel :? . Geen idee alleen hoe het komt, grrrr.
Nog even voor Kaatjes :mrgreen:
Succes meid!
Groetjes Chico.
AAAHHH spannend. Nou dan slaap ik vanacht weer amper. (de junks van hier beneden waren weer eens bezig, net stond die gozer zelfs voor mijn deur, had zich vergist in verdieping :wall: )
Supper hoor. Misschien ben je nu al bevallen of komt je kleintje vanacht. Nou ja hoe dan ook lang zal het niet meer duren. :dance:
Nou lekker Sim dat je zolang moet wachten. Hoop dat wij eerder in het ziekenhuis terecht kunnen (zie hieronder)
Nou naar de ha geweest en die vond dat Zoey erg weinig geluidjes maakte. Voor de zekerheid gaan we toch naar de kno arts. De ha heeft haar oortjes nagekeken en dat zag er wel goed uit. Beetje geirriteerd nog, maar het was wel dicht. Hij zei dat ze tegenwoordig het gehoor beter kunnen testen dan vroeger en dat vroege opsporring heel goed is, maar dat we ons nog geen zorgen moesten maken. Even naar kno arts gewoon om het uit te sluiten. Dus ga ik morgen maar even belllen of we snel terecht kunnen. Want ja we maken ons wel degelijk zorgen.
Ik ga lekker op de bank hangen. Ben dood moe. Gister extra gewerkt en morgen weer werken. Dus toedeloe.
Decembermama to be breekt even in…
KAATJES IS GISTEREN OM 23.14U BEVALLEN VAN EEN GEZONDE ZOON VAN RUIM 8 POND!
…Decembermama to be breekt weer uit…!
Jahoe Kaat en Sjef!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!
Gefeliciteerd Kaatjes en Man :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Een flinke jongen dus, haha.
Geniet er van!
Groetjes Chico.
Joehoe…!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon… hoe heet ieee???
Toch nog snel snel gegaan Kaat!!
Hoe voel je je???
xx Sim
SUPER GEFELICITEERD MEIS MET JE ZOON!!!
8 pond toch best n vent. Hoe gaat het met jullie?? en hoe heet hij?
:-*
Marieke
Jaaaaaaa, kleine Sjef is er!!!
Meid, van harte gefeliciteerd. :-* :-*
We zijn benieuwd naar je foto’s en natuurlijk zijn naam!
Geniet ervan.
:dance: Kaat, GEFELICITEERD :dance:
Daar is ie dan eindelijk!
Ben superbenieuwd naar jullie mannetje hoor!
Super gefeliciteerd met jullie ventje!!! Alles goed gegaan?? Geniet lekker van je kraamtijd. Heerlijk hoor dat ie er eindelijk is.
Yahoooooooooooooooooooo :dance:
Goed gedaan MEID !!
Daar is jullie kleine man eindelijk :dance:
Gefeliciteerd
xx linn
Ja, daar ben ik dan… en val meteen met de deur in huis!!
Onze zoon noemen we Kai
We zijn gisteren aan t eind v.d. middag thuis gekomen omdat ik toch fit genoeg was en de bloeduitslagen goed waren. Over de bevalling schrijf ik nog, maar da’s nu lastig met Kai op m’n arm!! Het is me iig allemaal meegevallen en vond t een geweldige beleving en herinnering!!
Foto’s volgen binnenkort, meiden! Het wachten wordt beloond!!!
Ben nog veel afhankelijk van de kraamzorg en Sjef, dus vandaar de “vertraging”!!
Ik hoop gauw meer te kunnen komen vertellen!!
Liefs,
Trotse Kaat
Mama Karin :D… Wat een ontzettend mooie naam hebben jullie uitgekozen!
Goed om te lezen dat je zo positief op de bevalling terug kunt kijken. Geniet lekker met z’n 3-tjes :inlove:.
Wat een mooie naam; Kai :inlove: :inlove: :inlove:
Ben blij dat je er zo goed op terug kijkt. Het is zeker een heel bijzondere ervaring. En nu; Genieten!!!
Jaaaaaa, ik vind zijn naam ook mooi! :inlove:
Een lekkere stoere en vooral korte naan (hou ik enorrum van :inlove: ) en nu de foto’s!! Ben errug nieuwschierig naar jullie mannetje.
Belangrijkste is iig dat alles goed met jullie gaat en dat je snel helemaal fit bent Kaat. Geniet enorm!
Hier allemaal (m.u.v. mijzelf) aan de buikgriep. Ben ik blij dat hier nix met t stroom aan dehand is…want heb me n bult was :shock:
nou doegies maar weer,
Marieke