Kaat…je bent toch niet aan het bevallen :naughty: :mrgreen: .
't Is m’n oma d’r verjaardag vandaag, dus een mooie dag.
Zet hem op hoor, als je nu bezig bent!!
Sabje: mooie tattoo!
Sabje : mooie tattoo…
Simba : leuk dat je in iedergeval nog mee leest hier.
Hoe gaat het verder met jullie ?
Kaatjes : Al aan het bevallen van een kleine Sjef :lol:
Nou meiden het is hier allemaal even niet zo lekker…
De relatie is voorbij hier…
Dit is dus ook een van de reden dat ik de laatste tijd niet meer online ben geweest… moet nu zoveel dingen regelen.
Met de kleintjes gaat het allemaal wel goed gelukkig.
We wonen nu nog in een huis, heb morgen een gesprek bij de woningstichting voor een urgentie verklaring… ben benieuwd.
Sta sowiezo al 5 jr ingeschreven duss… hopelijk duurt het niet al te lang allemaal, want zo is het ook niet altijd even makkelijk.
Ik lees nog wel mee meiden …
Gr. Linnie
He Linnie, wat een vervelend nieuws! Sterkte meis :hug:. En veel succes morgen!
Wow Linnie, dat is niet mis meis. :hug: :hug:
Is het al een poos niet goed tussen jullie, of is er iets gebeurd waardoor het plotseling mis is gegaan? Je hoeft verder niet uit te wijden over de reden hoor.
Meid, heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk gaan jullie een beetje in goede harmonie uit elkaar. :hug:
Linnie, :hug: :hug: :hug:
Lin, ook van mij :hug:
Hmz…Kaat kreeg zeker zo’n zin om te bevallen na mijn laatste berichtje :? …
Ik ben erg benieuwd,
Gr. Sim
Kaat, waar blijf je? Ben benieuwd of er een bib of bub is :mrgreen:
Hier nog zo een… Ik ben nou eenmaal erg nieuwsgierig en kan er niets aan doen :mrgreen:.
Dit moet toch haast BUB zijn… :think:
Heeej Lin wat een vervelend bericht zeg… :hug: Is het definitief en in eens?
KAAAAAAAT WAAAR BEN JE??? Zo nieuwschierig :mrgreen:
Als het maar goed met je gaat en met de kleine beeb.
knuf,
Mariek
't Kan niet anders hoor, dan dat ze ligt te bevallen of inmiddels al bevallen is.
Anders had ze zich toch wel gemeld?
Ik hoop dat alles goed is!
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT, we zijn nieuwsgierig!!! :mrgreen: :mrgreen:
Hey meiden,
K’heb even m’n berichtje van de December-mama’s gekopieerd en hier ook geplakt. Tis zo’n lap tekst geworden!!!
Hier ben ik!!! En nog steeds BIB :?
Begin er nu toch echt de balen van te krijgen hoor, maar vooral van m’n voetjes ('t vocht).
we hadden sinds gisterenochtend geen internet meer vanwege 'n storing bij KPN, dus vandaar dat ik nu pas weer online ben. Sjef heeft 1,5 dag zitten stuntelen omdat we niet wisten dat 't niet aan ons lag. Maar nu is alles weer geupdate en werkt 't weer!
Gelukkig maar, we hebben namelijk adsl en telefonie via dezelfde provider die gebruik maakt van 't KPN netwerk, dus dan kan ook niemand ons thuis telefonisch bereiken (lang leve de gsm’s!!).
Vanochtend werd ik wakker en voelde ik de baby niet. Ik wordt altijd 's nachts 'n paar keer wakker en dan voel ik 'm altijd wel 'n keertje. Maar nu niet. Om 10.00uur nog steeds niet. Sjef belde vanaf 't werk en zei dat ik dus meteen 't zkh moest bellen. Daar kon ik meteen terecht voor 'n echo en hartfilmpje. Inmiddels stond mijn mams ook op de stoep om wat te helpen in 't huishouden. Ze is toen met me naar 't zkh gegaan en Sjef ging direct vanuit z’n werk.
Al met al is alles weer goed, maar er was duidelijk rust te zien in m’n buik. De placenta, navelstreng en 't vruchtwater was nog goed, was te zien op de echo. Daarna was de CTG wat lastiger, veel te rustig, maar wel 'n goede hartslag. Er moet blijkbaar veel “gekriebel” in de lijn zitten, wat wil zeggen dat ie goed beweegt.
Heb wel sindsdien veel harde buiken, maar mocht weer naar huis!
De dienstdoenende vk was overigens wel superlief. Ze benadrukte me nog, toen we weer richting huis gingen, dat ik altijd kon bellen als ik twijfelde, ook al was ik vanochtend daar geweest en heb ik morgen weer 'n controle. Vond ik wel erg geruststellend.
Morgenochtend heb ik weer 'n controle bij de gyn en vooraf moet ik weer 'n CTG laten maken ter controle.
De vk zag ook hoeveel harde buiken ik had. Was helemaal niet erg, maar 't zou gewoon es door moeten zetten zei ze!! Als ze 3/4 minuut aanhouden en om de 5 minuten komen, dan begon 't ergens op te lijken.
Ben benieuwd wat de dag brengt.
Zit al sinds we weer thuis zijn, op de bank met de beentjes omhoog. Mams heeft de hele kiet gestoft en gestofzuigd en is nu met de wc bezig. Zo lief van d’r en Sjef is ook niet meer terug naar z’n werk gegaan vandaag, daar ben ik ook wel heel blij mee. Zeker als ik me wat emotioneler voel, zoals vandaag! Hij wil graag vanavond nog met me gourmetten :drool: Maar als 't wat wil vandaag, dan zit dat er niet meer zo in denk ik :think:
Ach… dat heb ik wel vaker geroepen de laatste dagen… :eh:
Sim, wat lief van je! :-
Sabje :o wat goed dat je 't hebt gedaan! En 't is echt gaaf geworden!!! super!
Marieke, heb je de ha gebeld of heeft de ongi doorgezet??
Linnie, je laat me schrikken… goh wat 'n vervelende situatie zeg. Meis, neem je tijd en als je je hart wilt luchten weet je ons wel te vinden he?
Hoop dat je gauw 'n eigen stekje krijgt en je je leventje weer op poten kunt zetten.
Dikke :hug:
Wat vinden jullie van mijn banner?? Ben er wel trots op!
Heb er lang genoeg op moeten wachten, al zeg ik 't zelf!!! haha
Doeg!!
Hoi,
Ik kom even tussendoor voor Kaatjes!
Nog even volhouden en dan hebben jullie eindelijk je kleine mannetje in jullie handen, het einde is echt in zicht nu hoor :hug:
Ik blijf je stiekem even volgen hoor :mrgreen:
Groetjes Chico.
Oh, da’s lief van je!!!
thanx :-*
Heeej Kaat…
das nou mammer zeg…we zaten al vol in spanning…maar t is beangrijker dat je weet dat t met je ventje goed gaat en dat het met jou goed gaat. Kunt merken dat we bovenop je zitten :mrgreen:
Spannend hoor en fijn dat je direct langs mocht komen en dat je morgen weer mag. Hoop echt dat t snel BUB is! En gefeliciteerd…je bent bij de uitegereknde dag!!
Testen was weer negatief. Wacht het nog ff af met bellen naar de ha. Mn (.) doen steeds meer zeer dus kan ook betekenen dat eindelijk de ongi gaat komen. Hoop iig dat die n keer voorbij zijn dan wordt mn cycly weer gewoon…
doegies,
Mariek
Zo een spanning hier geweest zeg. Gelukkig was alles goed. Enne harde buiken die zolang aanhouden heb ik nooit gehad hoor. Mijn weeen duren hooguit een minuut, maar meestal 30 a 40 seconden. :roll: Helaas alleen niet minder pijnlijk vrees ik.
Maar nog bib. Nou ja we wachten het maar af he. Wie weet hoor je vandaag meer. Spannend hoor.
Vaag hoor Marieke. Hoop dat het nu doorzet, want dit is ook niks. Tis wel zo fijn als je weet hoe en wat.
Och Linnie ik weet zooo goed hoe je je voelt. Doe rustig aan meid en trek aan de bel als het nodig is. Helaas zal urgentie moeilijk zijn omdat je dan in een levensbedreigende situatie moet zitten. Zelfs als je net bevallen bent en nog een peuter hebt en eigenlijk nergens heen kunt helpen ze je niet. Echt een schande. Hoop dat je snel een stekkie hebt en weer de rust vind.
Vanmiddag gaan we met Zoey naar de ha. Ze heeft nu weer een loopoortje dus laten we er even naar kijken. Cb vond haar ook niet zo vlot met brabbelen en dat zou met een verminderd gehoor te maken kunnen hebben. Wij hebben zelf het idee dat het wel meevalt. Ze is meer van de motoriek. Ze kruipt, zit, zet stapjes en dat zou ze pas later moeten doen. Maar toch maakt het mij wat onzeker gezien die … test. Weet wel dat dat er helemaal niks mee te maken kan hebben, maar je bent je zo bewust van dat er wel iets mis kan gaan. Hoop dat het allemaal mee valt.
:-*
Hee Iloon,
Ik ken die onzekerheid ook wel eigenlijk… “gaat het allemaal wel goed”… Milan natuurlijk met z’n hoofdje he…en alle dingen die hij wel niet zou kunnen krijgen nog… of niet… zucht.
Och… niet brabbelen? Milan zegt ook alleen nog maar ta en da… en als hij heel enthousiast wordt zegt ie KA met z’n handjes in de lucht. Hij kruipt, loopt rond de tafel en loopt ook achter z’n blokkenwagen aan…
De controle van afgelopen vrijdag in het Sophia Kinderziekenhuis is helaas niet doorgegaan…Milan was hartstikke ziek namelijk… in navolging van z’n zus… Heb antibiotica gehad en hij is daarvan best snel opgeknapt. Vrijdag 1 februari mogen we weer opnieuw een poging doen om op controle te gaan…
Gefeliciteerd trouwens he met jullie voorgenomen huwelijk!!
Signing off,
Elisa
Lodelooo,
nou hier is weer zekerheid…pfff dat je zo blij kan zijn om ongi te worden :roll:
Onzekerheid over kidz. . Je gaat toch vergelijken en je hoort dingen en dan ga je je van alles voorstellen en dan wordt je weer in twijfel gebracht…moeijlijk he ouders zijn. Ach ja en wat ik ook al bij de nov moeders had gezegd…er wordt bij t cb altijd utigegaan van t gemiddelde en als je kind iets boven of onder t gemiddelde is dan beginnen ze daar direct over te zeuren. Net of er gemiddelde kidz bestaan :?
Simba…tjonge dan moet je best weer lang wachten. 1 feb. is nog best n eind! Zo te lezen gaat het lekker met hem. Lopen achter de blokkenkar :thumbup:
Hoest verders bij jullie??
Kaat…t is al bijna 11 uur of is de compu weer kapot?
nou doegies,
Mariek
BIA
Meiden, k’heb nog niet alles bijgelezen, maar wil even m’n verhaaltje plaatsen:
Vanochtend werd ik wakker toen Sjef op moest staan en merkte al wat activiteit in m’n onderbuik, regelmatig krampen enzo, maar niet heftig. Ik moest om 8uur richting 't zkh gaan en had toen al 1,5 uur dat rommelige gevoel. Was ook heftiger dan gisteren.
Sta ik om iets voor 8 aan 't aanrecht en denk dat ik in m’n broek deed. :o Ik naar de toilet en zie dat 't geen urine was. Dus dat heb ik bij de ctg maar gemeld.
Bleek dus dat m’n vliezen gebroken zijn!
De ctg was goed, Huubke was eventjes weer wat luier, maar toen ik op m’n zij draaide werd ie weer actiever. De voorweeen waren ook duidelijk zichtbaar, maar nog niet heftig genoeg dat ik daarvoor in 't ziekenhuis moest blijven. Mocht wel, maar mocht ook naar huis.
Kreeg nog 'n hele riedel mee aan zaken waar ik op moest letten enzo en morgen moet ik om 9uur weer terug zijn voor ctg en controles ivm infectiegevaar. Tenminste, als de bevalling niet doorzet! De vk zei “stiekempjes” dat ze me vandaag nog wel terug verwachtte!!!
Als ie niet zelf komt, wordt ik vrijdag ingeleid!
Dus al met al hebben we ons manneke 't weekend lekker in onze armpies!
Hoop dat ik nu serieus mag zeggen: tot over 'n paar dagen :mrgreen:
Liefs,
Kaat
WOWIEEEEEEE…nou ben ik hier helemaal niet meer weg te slaan. Kom op he meis. Zet m op :thumbup: :thumbup: