Mooie naam hoor! Be benieuwd naar je verhaal en de foto’s. Maar doe nog maar even rustig aan en geniet lekker van je kraamtijd. Die gaat zooo snel.
Mooie naam kaatjes…
Deze hadden we in de lijst staan voor Indy als ze een jonge was.
Was ook een naam waar we bij Milan meerdere keren aan gedacht hebben.
Top meid :thumbup:
We zien de fot’s gauw verschijnen en geniet van deze tijd.
xx linnie
Even gauw, want ik denk dat ik er morgen niet zal zijn…
Simba, alvast VAN HARTE GEFELICITEERD!! Milan alweer 1 jaar :dance: :dance: :dance: Maak er een leuke dag van!
En o ja, zie pag. 1
Milan gefeliciteerd!! Dik feest vandaag Simba??
Mex…heb je :thumbup: bijgewerkt!!
Derde ronde…je hoort het al t zover is :mrgreen:
doegies,
Mariek
Milan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Bedankt voor de felicitaties!! Was zeker dik feest vandaag… iedereen was pas na z’n middagslaap uitgenodigd en de taart werd dus pas na 15.00u aangesneden, daarna hadden we een uitgebreid buffet voor iedereen… Het mooie was dat de laatste om 19.00u vertrokken waren!!! gheghe…
Ik moet wel zeggen dat hubbie en ik wel gisteren de hele dagen in de weer waren met boodschappen en de hele middag in de keuken hebben gestaan…
Kaat wat een supernaam joh!! Kai… heeeeel mooi.
Mex, mooi hoor die bijgewerkte lijst… oeps…volgens mij had ik je nog helemaal niet gefeliciteerd? :oops:
Trusten allemaal,
Sim.
Sim nog gefeliciteerd met Milan. Alweer een jaar wat gaat dat snel he. En had je nog een deja vu van vorig jaar. Helaas heb ik dat de laatste tijd wel en zijn dat niet echt fijne herinneringen. Weet nog wel dat ik dat bij Luke ook had, maar dat waren wel mooie herinneringen.
Is je mannentje weer verwent? Wat hebben jullie gegeven?
Net de ha gebeld voor Zoey. Misschien kan hij vandaag of mogen nog een afspraak regelen. We hadden een afspraak voor vrijdag, maar ik heb het ziekenhuis nog een keer gebeld en nu hadden ze een plekje op woensdag. Helaas moet ik dan ook werken. Fijn hoor, ik werk maar 2 dagen en dan valt het nog op mijn werk dagen. Nou ja als ze maar terecht kan. De koorts is gezakt, maar haar oortje loopt nog wel.
Zoey heb ik om 9 uur maar uit bed gehaald. Ze was wel wakker toen ik haar kamer in kwam, maar ik had haar nog helemaal niet gehoord. :think:
Luke ligt op de bank en heeft vanacht bij ons in bed geslapen. Hij heeft niet meer gespuugd, maar is nog niet lekker.
Hey allemaal!!!
Ik heb jullie net 'n pb gestuurd met de link van onze weblog (niet iedereen hoeft 'm te weten, er staan ook veel dingen op die niet half surfend nederland hoeft te lezen he!!! ).
Op de weblog staan 'n paar leuke foto’s van de laatste dagen. We zitten nu al haast op 200 stuks. Lang leve de digitale camera!!! Haha. Maar ze gaan niet alle 200 op 't web hoor
Hoe’st hier? wat zieken lees ik? Beterschapjes!
Hier gaat alles goed, steeds beter moet ik zeggen! Gisteren was de 1e dag alleen met z’n tweetjes. Was best even wennen, maar ging heel goed. Sjef werkt vandaag en morgen nog, dan heeft ie vrij tot volgende week donderdag! :dance: Dan weer do, vr en zo werken en dan 'n hele week vrij :dance: :dance: Heerlijk, echt met z’n drietjes! heb er zo’n zin in!!!
Maandag moet ik naar de huisarts voor het vitamine B12 verhaal. Ben zo benieuwd wat ie zegt!!! Sjef gaat lekker mee, Kai blijft voor het eerst even bij oma! Ben ook wel benieuwd hoe ik dat ervaar. Ik heb 'n hele goede band met m’n schoonmoeder (in tegenstelling tot mijn eigen mams…) en weet dat ik 'm daar met 'n gerust hart achter kan laten!
Gisteren zijn we met z’n drietjes voor het eerst naar mijn schoonouders gewandeld. Ze wonen hier in de straat! Was echt fijn om even buiten te zijn, ondanks de kou! Kai vond 't ook heerlijk.
Was wel benieuwd naar z’n temp, maar die bleef heel goed!!!
Ik ga nu maar es met 't ochtendritueel beginnen! Hij mag lekker in bad en eten. Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige 'm inschrijven voor het cb! Moet dus niet al te lang treuzelen!! :oops:
Oh, als iemand geen pb heeft gehad, laat 't dan even weten. Dan stuur ik de link alsnog!
Tot gauw!
Liefs,
Kaat
Hey Meiden,
Kaatjes : Wat een lekkerding zeg :inlove:
Whow heb je goed gedaan meid :thumbup: en Sjef ook natuurlijk Geniet ervan.
Hier gaat alles redelijk.
Het is niet makkelijk om een andere woning te vinden.
Urgentie krijg ik niet omdat ik niet Mishandeld word :?
Ik wilde altijd in Zaltbommel blijven wonen, wachttijd hier 6 jaaar.
Sta er 5 ingeschreven dus… een kleine kans dat ik binnen 6 mnd een andere woning heb.
Dan sta ik in Vught ook al 5 jr ingeschreven (daar kom ik eigenlijk vandaan ) de wachttijd is daar 4 a 5 jr.
De kans daar is groter… maar ik wilde dat als Milan straks groter is gewoon naar zijn Papa kan indien nodig.
Wat zouden jullie doen ??? Ik vind het nogal een moeilijke beslissing omdat ik nu hier mijn leven heb en in Vught alleen familie en wat vrienden. Hier is het meer de familie van Henk en zijn vrienden, daar hoef ik straks ook de deur niet meer plat te lopen.
Erg moeilijk allemaal :think:
Met de kindjes gaat het gelukkig wel goed en dat is het belangrijkste.
Zal van de week even wat foto’s van de rakkers maken en even aan jullie showen
Groetjes Linnn
Hier gaat het allemaal vrij snel wat huisjes beterft. Nou ja wat sommige flats betreft dan. Ik had binnen een maand een flat. Maar het is wel in een vreselijke buurt. Onder ons wonen junks dus zegt al genoeg. Het is echt een achterbuurt en ik voel me hier dan ook helemaal niet veilig. Maar ik heb wel mijn eigen stekkie en daar ging het om. Voor een normaal huis heb ik me meteen ingeschreven en de wachttijd was ook 5 jaar. Als je niet anders kunt zul je wel moeten. En tja die urgentie dat ken ik. Ik was ook nog eens net bevallen. Nee je gaat maar lekker naar je moeder ofzo. Echt belachelijk! Meis heel veel succes ermee. Het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. Kies voor jezelf en als je niet bij zijn fam in de buurt wil wonen vind ik dat heel logisch hoor. Misschien is dat ook wel beter. Je zal in de toekomst toch een andere man tegen het lijf lopen en dan is je eigen leven en omgeving wel zo handig. :hug:
He Linnie :hug:, dat zijn van die moeilijke beslissingen! Hoe ver is het tussen Vught en Zaltbommel eigenlijk? Maar wat Ilona zegt, je eigen stekkie hebben is ook heel wat waard… Ik zou denk ik eerst eens afwachten met wat voor woningen ze aan komen zetten. Als het nou een heel leuk huisje is is de beslissing misschien makkelijker (of juist als het 10x niks is natuurlijk ).
Kaat, dat ventje van je is :inlove:. Wauw, kan niet anders zeggen hoor!
Wat ik verder nog even wilde vertellen… We hebben afgelopen vrijdag op de echo ons kleinste wondertje mogen zien :inlove:. 1,3 centimeter groot en een heel mooi kloppend hartje :D! We hadden echt heel veel mazzel, de praktijk zou begin volgend jaar pas een echo-apparaat in de spreekkamer krijgen, maar het geval was 10 minuten voor mijn komst net gebracht en aangesloten :D. Dusse, ook al voel ik me als een dweil (bleh!), ik ben wel helemaal supergelukkig!
::Iedereen FIJNE KERSTDAGEN! ::
Hmmm…van mijn mooie plaatje is niet veel meer over :think: .
't Kwam er in ieder geval op neer dat ik iedereen fijne kerstdagen toewens!!! :-*
Tamaar :lol:
Het was iig goed bedoeld he!!! :mrgreen:
Jullie ook allemaal fijne feestdagen, ook al zitten ze er dan bijna op!
Lin, het valt niet mee he. Kan alleen maar zeggen: volg je hart! Als jij je beter in Vught voelt, dan moet je daar gaan wonen. Voel je je beter in Zaltbommel, dan kun je daar ook je draai wel vinden; net als in Vught. En op zich is de afstand ook wel te overbruggen, toch…? Heb zelf in Boxtel gewerkt, en de Rips is niet zo gigaver van je vandaan, maar snap wel dat je 't een hele stap vind. Doe wat je denkt dat je moet doen, dat is vaak de beste weg hoor!
Dikke knuff voor jou!
Ben overigens wel benieuwd naar de koters, schiet maar gauw op met die foto’s
Mex, nogmaals gefeli hoor! Super die echo!!!
Heb je veel kwaaltjes/tekens die je herinneren aan je vorige zw.schap?? Da’s natuurlijk 't leuke van 'n tweede, dat je wat kan vergelijken!!
Wat 'n rust is 't hier toch! Kai slaapt 'n gat in de dag :shock:
Is heerlijk hoor, mij hoor je echt niet klagen. Maar hoop niet dat dit gauw omslaat, want ik begin nu net 'n ritme te krijgen! :mrgreen:
Het gaat hier heel goed, er zijn nachten bij dat we haast 8 uur mogen slapen. Onvoorstelbaar he! Kai huilt eigenlijk alleen bij vieze luiers, 'n boer of wind die in de weg zit of wanneer ie honger heeft. Kan niet beter dus.
Wel hebben we nu 'n fopspeen in gebruik. 's avonds na de laatste voeding heeft hij zo vaak nog 'n flinke zuigbehoefte, dat ik 't cb gebeld heb om te vragen of 't nu al kwaad kon (wilde ook de BV niet in gevaar brengen, nu 't zo super gaat!). 't mocht wel, maar liever zo lang mogelijk uitstellen. Naja, ik laat 'm lekker tutteren hoor, zo valt ie tenminste lekker in slaap!! En de BV gaat ook nog steeds goed
Verder heb ik weinig nieuws. Zal zo eventjes achter de pc kruipen voor 'n leuke foto en dan ga ik voeden hoor!!!
Grtjs!!
Fotoooooos!!!
PS: eigenlijk hoeft ie geen mutsje meer op, maar vind 'm zo’n papa-look-a-like met zo’n mutsje!!!
Hij is lief!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Aaaaaaahhhh :inlove: Die vraagt er toch gewoon om om geknuffeld te worden? Hi hi, ik vond die mutsjes ook altijd zo leuk hoor (wordt nog wat nu er een augustuskindje onderweg is :mrgreen:).
Lin, hoe ist met je meid?
En de rest, alles goed? Fijne kerstdagen gehad?
En mijn 2 boeven…