APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Kaat is nog niet geweest vandaag hier :shifty: :shifty: …zou ze aan het bevallen zijn???

Hier nog steeds ziekenboeg, helaas. Mijnrechteroog is echt vreselijk ontstoken. Er werd vanmorgen al aan me gevraagd of ik gevochten had :mrgreen:

Verder ben ik alweer m’n stem kwijt en ik hoest me binnenstebuiten.

Ik vind het eigenlijk wel een goede vraag: wie is er van ons…voordat Mex gaat bevallen…weer zwanger?

Ik niet denk ik hoor. We willen wel graag een derde, maar dat zal nog wel wat jaartjes duren, aangezien m’n bekken nog niet echt wil meewerken. En ik heb geen zin in rolstoel-taferelen.

Dusse…wie wil? :wink:

Tamma, van harte beterschap! Dus jullie willen gaan voor een derde! Wat leuk! Ik niet, maar ja, ben nog jong dus je weet niet hoe het loopt. Eerst heb ik toch wel lopen twijfelen en ging ik meer richting de ja en nu voel ik steeds meer nee! Vind het zo lekker dat Ties ook weer wat groter is en dat je je vrijheid iets meer terug krijgt.

Mex, hoe gaat het? Nog niet misselijk hoop ik?

Kaat, waar ben je? Of lig je al te bevallen?? Ik weet wel bijna zeker dat je niet overtijd gaat lopen dus…

Hoe gaat het met de andere dames? En de bijbehorende kindjes?

Hier gaat alles goed. Heb gisteren eindelijk een afspraak gemaakt met de tattooshop. Op 8 december mag ik. Krijg de J en de T op mijn vinger.

Ben benieuwd!

Dikke :-*

Jeetje wat een verhaal Marieke. Ik schrok er echt van. :cry: Mijn vk wists dat ik ananas at volgens mij. Nou ja raar hoor. Maar ik zal het voortaan zeggen dat sommige zogenaamde weeopwekkers gevaarlijk kunnen zijn! thxs voor de tip.

Kaat??? :wink:

Hier ben ik!!!

Beeb zit nog in de buik hoor!

Ik dacht weer es ergens te lezen dat kinine zo minimaal aanwezig is, dat 't juist niets doet. Ik geloof ook niet zo in dat soort bakerpraatjes, vind bitter lemon zelfs zo smerig!

't komt, als 't komt en er klaar voor is he!! haha

Tis maar goed dat je tegenwoordig ‘maar’ 2 weken over tijd kan lopen (toch?? :think: ), anders weten jullie zo de hele naam :oops:

Hij is namelijk zo kort!!!

Ik hoop dat ik niets hoef te verklappen :lol:

Gelukkig hebben jullie nog zo’n maand of 7 de tijd om aan te geven of jullie graag de volgende na Mex willen zijn!!! Dus ik zou zeggen, denk er maar es heeeeeel goed over na :mrgreen:

Ik weet niet eens of er hier wel 'n 2e komt. Heb nu echt zoiets van eerst van dit manneke genieten en kijken hoe het gaat. Sjef vind 1 kindje ook al voldoende (lekker handig met aandacht verdelen!!!)

Al met al vind ik dat ik er nu nog niets van kan zeggen, hoor!!!

Maar binnen 7 maanden na Mex ga ik niet redden :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Sabje, gaaf joh, die letters!!! Wel showen strakkies hoor.

Heb je al meer tatoo’s?

Ik ben wat dat betreft zo’n schijthemd. Wilde zo’n 6 jaar geleden ook 'n tatoo, maar durfde niet meer toen ik de afspraak al had gemaakt en al aanbetaald had. Heb toen van de aanbetaling 'n tongpiercing laten zetten (alsof dat niet eng is… ben zelfs even van m’n stokkie gegaan :oops: ), en die zit er nog steeds.

Sjef laat na de geboort de naam van ons knulleke op z’n rug zetten. Ik heb gezegd dat ik dan z’n rug wel wil epileren, want ik vind dat anders niet netjes met die kleine voelsprietjes!!! Dat mocht ook nog (en het is normaal niet zo’n held hoor!).

Daarom is 't ook maar goed dat we 'n korte naam uitgezocht hebben :lol:

De tatoo is overigens ook al gemaakt, en errug mooi!!! Heb zelf zitten denken om 'm in 'n klein miniformaatje bij mezelf te laten zetten, maar weet niet of ik 't durf en ook nog niet waar (heb niet zo’n mooie bovenrug van mezelf, dus daar iig niet).

Genoeg geklept, ik ga sjef zoeken om de hortensia te snoeien!

Oh, voor ik 't vergeet: Gisteren is sjef weer beter verklaard, hij mag weer werken en auto rijden enzo. Moet alleen nog wel 6 weken z’n brace omhouden ter versteviging, om te voorkomen dat 't niet opnieuw breekt. Goed nieuws dus!

Kan ik eindelijk weer bijrijdster zijn na 3 maanden!!! :dance:

Grtjs,

Kaat

Jahaaa…showen die tattoo. Ben errug benieuwd naar t resultaat. En show jij strakkies die van jullie ook Kaat?

Heb zelf op mn heup een plaatje/tribal idee van n muis. Mijn meisjesnaam is namelijk Muis…dussse past prima en ook heel mn leven bij me.

Idd kinine zit ook weer niet megaveel in ananas enzo, maar jah…je wilt toch niet weten dat je dat risico kan lopen?? Het komt wanneer meneer er zin in heeft en eraan toe is en wie weet is dat al meeeeegasnel.

Hier wel n 3e, maar liever niet nu. Mijn fysio had dat namelijk om mijn rug afgeraden de eerste paar jaar. Dussss mocht het zo zijn dan vinden wij t ook niet erg alleen ietsie -heelveel- sneller dan we zelf willen en we weten niet hoe mn rug dit op gaat pakken…We zien wel…k zal wel net als Mex voor de gek worden gehouden door mijn lichaam. Voel me zwanger, maar de :twisted: zullen vast binnenkort komen.

Verders hier nix.

doegies,

Mariek

Miepmuis, wat grappig! Ik werk in een verzorgingshuis en daar heb ik ook een mw. Muis. Echt een achternaam wat je niet vaak hoort.

Tuurlijk kom ik de tattoo showen. Dit word mijn eerste. Heb wel piercings gehad maar nog geen plaatje dus. Ben benieuwd, wanneer moet je ongesteld worden of niet natuurlijk!

Als je zwanger bent, dan hoop ik niet dat je veel last krijgt van je bekken.

Mijn huisarts heeft het mij behoorlijk afgeraden om voor een eventuele derde te gaan ivm mijn bekken. Maar daar zou ik het niet voor laten hoor.

Lodelooo,

Grappig…misschien familie?..ik ben geboren en getogen in Overijssel…dusss kennen vast dezelfde mensen.

Tja…wanneer ongi? Ik weet het gewoon niet. Ben dus gestopt met de anticonceptie en heb toen de gewone bloeding gehad en ik weet dus niet wanneer mn eisprong is en wanneer de eerste keer direct na anticonceptie moet komen? NOrmaal heb ik n hele regelmatige cyclus dus weet het dan vrijwel zeker…alleen dit is de 1e keer he…

We’ll see…mn bekken is niet echt het probleem, maar heb n verschoven rugwervel door de zwangerschap van Kris nog en tja…dat zal nooit over gaan en door de hormonen is het alleen maar losser en erger dan. T moet nu eerst stabiel worden en als ik nu zwanger wordt is de kans dat het alleen maar verergerd en dat het traject alleen langer duurt. De fysio heeft het uitgangspunt…eerst stabiel en dan kan je weer ervoor gaan :mrgreen:

Pauze weer bijna voorbij…

doegies,

Mariek

@Sabje wrote:

Miepmuis, wat grappig! Ik werk in een verzorgingshuis en daar heb ik ook een mw. Muis. Echt een achternaam wat je niet vaak hoort.

Kon het niet laten om even in te breken maar dan werk jij vast bij HS??
Die mw Muis was eerst een client van ons (thuiszorg) als dat dezelfde is :lol:
Kleine wereld he!

Heeeeeeej Anja! Jij ook hier…wonen we nu allemaal op dezelfde plek :mrgreen: ??

Maarre als het die mevrouw Muis is…ken ik haar niet :think:

@anja1974 wrote:

@Sabje wrote:

Kon het niet laten om even in te breken maar dan werk jij vast bij HS??
Die mw Muis was eerst een client van ons (thuiszorg) als dat dezelfde is :lol:
Kleine wereld he!

Woehahaha, wat een grap! Klopt, werk inderdaad bij HS :mrgreen:

:lol: :lol: NL is echt meeeegaklein :lol: :lol:

Haha dat is idd grappig :lol: ons kantoor zat altijd in HS maar we zijn nu gefuseerd met Buurstede en per 1 Jan. ga ik bij TNWT aan de slag dus bij de concurrent 8)

En nu ga ik weer… :lol:

haha, wat grappig dat jullie diezelfde mevrouw Muis kennen!!!

Klein wereldje he :mrgreen:

Mariek, idd ga ik geen risico lopen met ananas of bitter lemon. Al dat geklieder. We gaan wel 'n keer extra vroeg naar bed :silenced: :mrgreen:

Waarom test je niet 'n keer voor de zekerheid? Als 't dan toch zo is, weet je dat iig ook.

Ik show uiteraard Sjefke’s tattoo, maar of ik 'm zelf later ook nog ga zetten weet ik echt niet hoor!!! Dat zie ik later nog wel, eerst sjef maar es!

Verders alles rustig hier!

We gaan maar es wat ondernemen, 't is ons laatste ziektewet-dagje, maandag gaat sjef weer voor 'n paar uurtjes aan 't werk. Ben ik weer alleen :cry:

… of niet …

:pray:

Even de klaagmodus aan:

Heb nu vanaf 's ochtends zo’n last van m’n voet. Hij is dan nog wel dik, maar niet zo dik als 's avonds. Maar 't voelt al vanaf 's morgens of ie open wil barsten. Krijg amper m’n schoen aan en tis gewoon niet fijn…

Dat die kleine maar gauw komt, en dit ge’emmer over mag zijn!

Klaagmodus weer uit!!

aiai…vocht vasthouden. Vervelend Kaat…ik weet dat ik ongeveer drie dagen voor de bevalling van Roos in ene weer wat vocht kwijt raakte…schijnt n teken te zijn, maar jah…of dat echt zo is…vast weer n bakerpraatje.

Jah…k ga morgen of zondag maar weer es testen. Het irritantste is dat ik geen flauw idee heb van wanneer mijn NOD zou moeten zijn… :think:

We zullen zien. Vin het nu al niet meer erg als het zo mag zijn…

nou doegies,

Mariek

En Marieke?? Heb je al getest?

Kaat, waar ben je?? (hi hi :mrgreen:, je hebt je nog niet gemeld vandaag). Je mag best even langs komen om te klagen hoor, daarvoor ben je nu wel bol genoeg :wink:.

Muts heeft er vanmiddag nog maar een testje tegenaan gegooid :wall:. Er lag er toch nog eentje in huis en na de rottige ervaring van een maandje of 2 geleden wilde ik gewoon even heel zeker weten dat ik toch echt zwanger ben (alsof m’n lichaam niet heel duidelijk is :roll:). Gelukkig was de streep zo dik dat ie bijna van het schermpje afknalde, dus ik ben :D:D:D.

Vanmiddag hebben we het nieuwtje aan m’n schoonzus en man verteld, morgen zijn de ouders en m’n broers aan de beurt. Voor m’n schoonouders wordt dit hun 5e kleinkind. Nu nog afwachten of het ook de 5e kleindochter wordt :wink:. Voor mijn ouders wordt het de 4e, mijn oudste broer heeft er al 2.

Henk gaat straks lekker voor me koken :dance:. Hopelijk houd ik het een beetje vol aan tafel met alle buikpijntjes en vermoeidheid. Zal wel lukken hoor, maar ik merk wel goed aan m’n lichaam dat er iets aan de hand is. Ach, tis voor een goed doel :inlove:.

Mariek, testen betekend ook meldplicht hier, hoor :stuck_out_tongue:

K’wil 't ook graag weten!!

Mex, hoezo muts? Da’s toch heel normaal. Je bent toch 'n beetje op je hoede vanwege die mk toen.

Ben benieuwd hoe men reageert op 't nieuws!! Gaan jullie 't op 'n aparte manier vertellen of gewoon met-de-deur-in-huis-vallend (zoals wij!!).

Hier geen nieuws, beeb zit nog in de buik hoor!

Hoop dat ik gauw leuk nieuws kom vertellen, maar ik denk dat 't nog wel eventjes gaat duren. Weet niet waarom ik dat denk, want 't rommelt zo nu en dan nog wel, maar sjah… :roll:

ik ga Idols kijken!

tja ik weet het niet meer…heb gister een test gedaan…die was een paar minuten een plus en toen was het weg…

net weer geprobeerd en nu was het volledig negatief…ga er dus vanuit dar bijna de :twisted: komen…

wachten t dus maar af. ga nu lekker relaxen met t gezinnetje

doegies,

mariek

iew… da’s eng… nu maak je 't ons wel helemaal spannend, Marieke.

Over 'n paar daagjes toch nog es testen dan, als de ongi wegblijft?? :think:

Hoe’st met de andere meiden??

We zijn vanmiddag even de stad in geweest. Twee hele leuke pakjes gekocht :inlove:

Eentje in maatje 62, die vond Sjef in 't rek en konden we echt niet laten hangen (en dan maar zeggen dat ik koopverslaafd ben als 't om babyspul gaat… :think: ). 'n heel leuk broekje met 'n sweater, erg stoer!

En dan nog 'n pakje in maatje 56 (dit is pas 't 4e pakje in 56, heb nog 2x 50, en that’s it… valt toch wel mee??). 'n spencertje met broekje en 'n rompertje met polo-kraag en lange mouwtjes! heel leuk.

Dat was ik maar eventjes met de hand uit, is dat ook weer klaar!

Tot gauw

… of niet … :stuck_out_tongue:

BIB

Nou Marieke dat is ook vaag zeg. :think: Het kan wel ff duren voordat je cyclus weer normaal word nadat je bent gestopt met de pil. Anders ff de ha bellen?

Nog geen beweging in?/ hahahahahahaa