Nou, dan hoop ik maar dat het bij mij hetzelfde verder gaat . Doet me wel goed om een positieve afloop te horen moet ik zeggen. Ik weet wel dat het niets hoeft te betekenen, maar echt fijn is het natuurlijk niet. Nu maar hopen dat het gauw ophoudt en niet meer terugkomt!
Heb behoorlijk last van m’n buik. Bij Layla heb ik dat 3 maanden lang gehad, dus op die manier is het wel positief. Ben verder bekaf (net even heerlijk liggen pitten) en moet continu plassen (nu zelfs extra vaak om te kijken of het alweer opgehouden is :doh:).
Er is er boven een aan het spoken. Hi hi, kan horen hoe ze zit te spelen in bed. Eigenlijk is het de bedoeling dat die nog wel een half uurtje doorslaapt :naughty:…
Gefeliciteerd Mex :dance:
En hier ook om je gerust te stellen…had het bij Roos ook (zelfs soms helderrood bloed) en alles was owkay! Heb wel bij 7 week n echo gehad om me ff extra gerust te stellen.
Kaat…heerlijk dat gerommel!! Spannend!!
Mischa :hug:
Hier net ook n test gedaan, maar was negatief. Heb al n halve week gerommel in mn onderbuik en megaveel slijmverlies. Lijkt op hoe ik zwanger ben aan t begin :think: . Ben begin deze maand met de anticonceptie gestopt. Niet om zwanger te raken, maar de anticonceptie werkte zo goed… :? (als je begrijpt wat ik bedoel :mrgreen: ), maarre weet nu mn eisprong niet en we waren wat vergeten…Hoop (in mijn geval) dat de :twisted: snel komen.
doegies,
Mariek
oef, mariek… niet gepland dus :naughty:
Nu zitten jullie beide in spanning, maar voor 2 uitersten… ik duim voor beide hoor :thumbup:
Zat net te bedenken dat dit kluppie nog nooit zwangerloos is geweest :lol: Als we dat nu es ffe zo houden
Oei Mariek… Zal dit keer andersom voor je duimen zeg maar!
Kaat, nog ontwikkelingen? Zo te lezen heeft ie in elk geval plannen om naar buiten te gaan komen. Vind het echt superspannend worden!
Het is echt goed om jullie ervaringen te horen, stelt me wel wat gerust. Het is nu gelukkig weer opgehouden en beetje bij beetje komt mijn vertrouwen in het hele verhaal weer terug. Heb ook maar weer een bannertje gemaakt, zolang het tegendeel bewezen is ben ik mooi zwanger .
@Kaatjes wrote:
Zat net te bedenken dat dit kluppie nog nooit zwangerloos is geweest :lol: Als we dat nu es ffe zo houden![]()
Maar jij mag onderhand wel zwangerloos raken hoor! :mrgreen:
Marieke, spannend joh. :shifty:
Mischa is echt nog drama :? . Ik ben afgelopen nacht iedere 1,5-2 uur bij hem geweest. Echt niet grappig meer.
Ik hoop echt dat hij vannacht goed slaapt, want ik ben kapot. Ik duik er zo dus ook lekker in!
:hug: Succes vannacht!
Sterkte Tamaar. Hopelijk kun je wat bijtanken vannacht.
Beterschap met de grote man :hug:
Mex, denk je dat ie er zo uitfloept? Soms dan denk ik ook van ‘het zou zo maar kunnen doorzetten’. Maar 't kan zomaar ook nog 4 weken duren en dan zit ik er nu al zo over te zeuren en zagen…
Je kunt er zo weinig van zeggen (alleen maar wat hopen he).
Oh, 't is weer opgehouden, 't bloedverlies? Gelukkig… hebben m’n gedachtes i.c.m. 't duimen toch geholpen.
Je moet wel zwanger blijven, want anders is dit kluppie straks dus voor 't eerst zwangerloos… en dat kunnen we niet hebben he!!!
Doewie!!
Nou Kaat, eruit floepen… Ha ha, dat nou ook weer niet hoor! Was het maar waar dat bevallingen zo gingen :lol:. Maar je hebt gelijk, het kan ook zomaar nog een tijdje gaan duren. Maarre, geen kerstkindje van maken he .
Tamara, hoe is het gegaan vannacht? Zijn jullie allemaal een beetje aan jullie rust gekomen?
Zit ik hier alweer een beetje wakker te wezen… Man en kind slapen nog en ik heb de krant al uit, was om 6 uur klaarwakker. Begin me weer te herinneren hoe ik me aan het begin van de zwangerschap van Layla voelde… Wat vergeet je makkelijk dat het echt niet allemaal vanzelf gaat, pfff! In elk geval, m’n twijfel van gisteren is wel weer voorbij en daar ben ik wel heel erg blij mee!
Wie wil er na mij trouwens?
Mex, VAN HARTE GEFELICITEERD!!
En ik wil absoluut niet na jou! :mrgreen:
Mex Super meid! Gefeliciteerd! Enne ik meld me bijdeze ookaf. Ik hoef niet meer hoor’!!!
Fijn he spookende kids. Hier gaat het slapen gelukkig weer prima. Luke is zijn speen wel vergeten, maar s’middags wil hij niet meer slapen. Hij kan denk ik de rust niet meer vinden. Ach als dat alles is.
Eruit floepen?? Als je z’n bevalling als mij krijgt zal het niet veel schelen. Hoewel het wel even pijn doet. Bij mij was het bij beide kids erg snel gegaan. Luke vanaf de eerste wee iets van 4 uur en Zoey de helft. Ging mij wel iets te snel de eerste keer, want het overviel me nogal. :mrgreen: En de tweede keer had ik echt zoiets van: oja zo voelde dat. :mrgreen: Maar het is echt waar wat ze zeggen je bent het zo vergeten. Het is echt zoooo mooi als je je babytje in je armen hebt. Heel onwerkelijk vond ik het. Vooral de eerste keer zat ik op een roze wolk en was ik helemaal verliefd. :inlove: Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zo weer over zou doen. Vooral de laatste zwangerschap dan. Maar dan zoals het nu is en met deze gemoedstoestand.
Ik zal af en toe even komen kijken of er al wat aktie is… hahahaha
Dat hoor je vaak he, dat een snelle bevalling helemaal niet zo’n pretje hoeft te zijn. En inderdaad, ook ik ben het ergste allang alweer vergeten. Het heeft me in elk geval niet tegen gehouden voor nog een keer :mrgreen:.
Kaat, even een nieuwe forumregel… Voor elke dag die je overtijd gaat willen we een letter van de voornaam weten!
Ja mex dat is een goed idee
Dus kaatjes … zal maar niet overtijd lopen
Mex nog GEFELICITEERD met je zwangerschap :dance:
Leuk joh weer een kleine op komst, geniet ervan.
Je weer nu hoe snel het weer voorbij kan zijn
en een tweede zwangerschap gaat ook veel sneller voorbij vind ik.
Je bent veel te druk met de andere kleine.
Enne ik meld me bij deze ook af voor een volgende ronde
No way, of ze moeten al doorslapen en tanden hebben
Alles gaat goed hier, Indy komt 's nachts nog wel zit dan gemiddeld 5 uur tussen, maar het is een kleintje met veel honger :think:
Als ik de laatste fles dikker maak dan drinkt ze hem niet leeg dus hoe dan ook ze komt toch :?
Verder doet ze het prima, en is het een leuke gezellige meid.
Ben echt superblij met haar
Milan’s uitslag is ook binnen geen kinkhoest, nu heeft hij weer een antibotica gehad dus even afwachten hoe het af loopt nu.
Ook is hij zinnelijk overdag, ja ja meiden na 2 dgn geen ongeluk meer gehad en op de wc poepen en plassen… alleen de nacht durf ik nog niet aan, maar het scheelt een hoop luiers in iedergeval :mrgreen:
Nou meiden ga gauw even verder tot latersss…
en nog steeds niks meer van Simba gehoord??
Mex, leuk idee! :mrgreen: Dusse Kaat…ik zou maar snel gaan bevallen . (wat een stelletje zeikerds zijn wij he, haha)
Het wil hier allemaal nog niet zo vlotten, zucht.
Van zondag op maandag de hele nacht met Justin in de weer geweest omdat hij zo benauwd was. Maandag meteen mee naar de dokter geweest, waar we medicijnen kregen en ons op het hart gedrukt werd de HAP te bellen als hij 's avonds en 's nachts benauwder dan dit zou worden.
Vanmorgen moest ik meteen weer terugkomen. Gelukkig is het nu wel beter. Hij heeft waarschijnlijk aanleg voor astma, en reageert daardoor heftig op virussen. Hopelijk groeit hij er overheen.
Afgelopen nacht sliep Justin weer goed, maar zijn we weer met Mischa aan het spoken geweest. Echt…je kunt me opdweilen op het moment. Ben zelf ook gammel, verkouden en nu begint mijn oog volgens mij ook te ontsteken. Aaaargghhhh…fijn hoor, het begin van de winter. :evil:
He Tamaar, die ellendige lappenmand van jullie ook :thumbdown:. Hopelijk gaat Justin er inderdaad overheen groeien! Kom op he meid :hug:.
Gelukkig, geen kinkhoest voor Milan :thumbup:. Enne, knappe kerel hoor zo zonder luier !
O ja, zal het hier ook nog even vertellen. Moest zo lachen gisteren; Layla heeft op dit moment nogal veel last van doorkomende tandjes. We hadden al Chamodent in huis, maar omdat we nou niet echt konden zeggen of het werkt of niet heb ik gisteren ook nog maar Dentinox gehaald zodat we kunnen vergelijken. Eenmaal thuis laat ik de verpakking aan Henk zien, hij kijkt er even naar en vraagt vervolgens of het wel voor kinderen is…
JAAAA, én voor volwassen die tandjes krijgen :doh::doh::doh:
Maar goed, over Kaatjes… Waar is ze eigenlijk vandaag?? :mrgreen:
Nou de zindelijkheid gaat hier met vlagen. Plassen gaat prima en hij loopt dus ook zonder luier. Maar nu heeft hij het in zijn hoofd dat poepen toch wel erg eng is. Hij gaat dan in een hoekje in zijn broek staan … :evil: Ik word er gek van! Eerst ging het prima, maar nu dus niet meer. Het lijkt zelfs wel of hij het op houd. Hij had vandaag pijn in zijn buik, maar dat kan te maken hebben met het slechte eten van de afgelopen dagen. Hij had vanmorgen 3 broodjes gegeten en moest daarna een beetje spugen. Meteen de rest van de dag geen brood meer in te krijgen. “dan moet ik weer spugen mama” :think: Nou ja zal wel een combi zijn van die twee.
Lekker dat het geen kinkhoest is. Maar wat het dan wel is??
Jaaa goed plan, iedere dag een letter. Ik stem voor.
Er zijn nog wel wat wee opwekende tips hoor. hahaha Zo liet hubby mij de kern van een verse ananas eten. :sick: Hielp niet, dus helaas. Flink sexen schijnt te helpen. Maar de meeste mannen willen dat niet. Bang dat ze de beeb raken. ahhahaah “ja schat zo groot is ie” :mrgreen: Nee maar zonder dollen, daar moet je zelf ook maar zin in hebben met die mega buik. Tis idd niet echt een lekker idee als je kindje helemaal is ingedaald. Heb ook wel eens van wierook gehoord. :think: Allemaal bakerpraatjes, 't komt wanneer 't komt. Probeer je rust nog even te pakken. :thumbup:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hihi…mannen :doh:
Dat van die letter is ook owkay…hoop dat ze n korte naam hebben weten we m lekker snel he kaat :mrgreen:
Dat van die ananaskern…xou het niet doen…kan idd spiersamentrekkingen veroorzaken wat zelfs gevaarlijk kan zijn voor de beeb…dussss Iloon :naughty:
Met auto over hobbels? Seksen…tja…das t enige wat vlgs mij echt kan werken…(denk ik…geen ervaring )
Ik weet trouwens nog steeds niet meer. Mn lichaam klooit enorm aan (pijn in buik, veel afscheiding en moe) en ik weet niet wanneer mijn ongidag moet zijn. Of ik heb ontpilverschijnselen (kan dat al na 4 maand anticonceptie?) of t is toch anders. Weet iemand hoet zit? :think:
Kaat…nog rustig verders? Word wel spannend…
doegies maar weer!
mariek
Meen je dat nou van die ananas?? Nou lekker dan. :roll:
Yep…is echt waar. Gelukkig goed gegaan bij jou, maar t is dus echt gevaarlijk. In ananaskern zit namelijk kinine net als in bitterlemon. Zie daarom de volgende link
http://www.zwangerschapspagina.nl/about17725.html&highlight=
Weet je dat ook weer voor de volgende keer… O nee, jij was niet degene die voor het dozijn ging he :mrgreen:.
Mariek, ik ken blijkbaar m’n eigen lichaam al niet eens goed genoeg om in de gaten te hebben dat ik zwanger ben, laat staan dat van een ander :lol:. Maarre, vage klachtjes hoor :think:. Hopelijk gauw duidelijkheid, wel zo fijn om te weten waar je aan toe bent.
Heb Sinterklaas-geshopt, voor 4 volwassen en 6 kinderen kadootjes gehaald. Gelukkig heb ik voor iedereen iets kunnen vinden, ik was er echt even helemaal klaar mee. Zondag vieren met mijn kant van de familie en dinsdag bij die van Henk. Die staat nu trouwens lekker te koken voor me :D. Ik zal de tafel maar eens gaan dekken :mrgreen:.