Luke alweer 3, gefeliciteerd! 5 taarten :shock:, wat een mazzelaar! Met het aanzoek heb ik je net al gefeliciteerd bij de januari-mama’s , maarre nogmaals, ik vind het super voor jullie hoor!
Kaat, zit ie nog op z’n plek en gedraagt ie zich nog een beetje fatsoenlijk?
He arme Milan :hug:. Hebben jullie inmiddels de uitslag van het bloedprikken al?
Vandaag komen mijn schoonzus en nichtje naar huis :D! Gisteren zijn we nog even bij ze op bezoek geweest in het ziekenhuis. Zo leuk, we kwamen de verpleegkundige tegen die mijn bevalling begeleid heeft! Moet eerlijk zeggen dat ik haar nooit meer herkend zou hebben (en dat terwijl ik haar hand helemaal fijn geknepen heb ). Voor haar ook erg leuk om Layla terug te zien, meestal zien ze de kindjes natuurlijk niet meer.
Sabje, hoe gaat het nu? Alweer wat beter?
Iloon, wat 'n scheet zeg, om je zo te vragen!
Hebben jullie al wat voorbereidingen getroffen?
Mex, leuk dat je die verpleegster nog es tegenkwam! Voor haar uiteraard ook, dat ze Layla nog es zag na al die maanden.
Enneuh… nog 7 dagen… hoevoel’u??
Kleine zit nog steeds op z’n plaats hoor, gedraagt zich over 't algemeen goed, behalve gisterenavond. Ik hoorde gewoon hoe hij tegen m’n ribben stootte, het was meer bewegen dan trappen, maar je kent 't geluid vast wel als je gewricht even niet goed zit en op z’n plaats springt (ik heb dat bijv. vaak in m’n knieen). Lekker geluid… :roll:
Gelukkig heb ik er nu geen last meer van!
Verders geen vals alarm meer. Zul je zien dat ie tot 42 weken blijft zitten… hope not.
Hoi Meiden,
De uitslag van Milan’s bloedprikken is nog niet binnen volgende week pas.
Vandaag zijn we naar de Sint wezen kijken…
Milan vond het helemaal geweldig…
Indy lag heerlijk in de kinderwagen te slapen.
Kaatjes Spannend hoor nog eventjes en dan is het zover.
We zijn erg benieuwd hoor… :lol:
Nou meiden tot later…
Groetjes Linnn
Lin, spannend hoor, wachten op Milan’s uitslag.
Geen nieuws vandaag (maar wilde me toch wel eventjes melden… )
Fijne zondag!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Kaat 37 weken!!!
Kom maar op kereltje, je mag eruit :mrgreen: :mrgreen: .
Ik ben veel te lang niet geweest, komt door verscheidene dingen.
Allereerst Mischa met z’n neusamandelen. Hij is er goed doorheen gerold, nu maar hopen dat het helpt, anders moet hij ook nog buisjes.
Vervolgens werd ik zelf ziek. Ben vandaag weer voor het eerst echt op de been. Bleeeh wat kun je je dan beroerd voelen zeg.
Justin is op 1 voeding na helemaal van de bv af.
Hij wilde 's nachts maar niet door slapen, maar afgelopenb nacht eindelijk weer wel :dance: . Hopelijk hebben we nu het juiste recept gevonden: 190 water, 4 scheppen voeding voor hongerige baby’s, 2 scheppen normaal, en 5 kvschepjes nutrix. Het is echt een enorme fles vol, en hij moet echt moeite doen om hem weg te krijgen, haha. Hongerlap .
Ilona: Gefeliciteerd!!! Wat een ontzettend goed nieuws zeg.
Wow Kaat, ik zie nu je buik in je avatar :shock: :shock: . Enorm zeg!!!
Mooi hoor!
Ik vind je buik echt heeeel mooi Kaat. Als ik dat zo zie zou ik het wel weer allemaal overnieuw willen doen.
Ja ja druk met de voorbereidingen. Jurk word nu gemaakt, feestje is geregeld. Moet nog wel een hoop doen, maar we hebben nog even.
Is idd een flinke fles, maar als het werkt. Dat doorslapen is toch wel erg lekker he. :mrgreen:
Luke heeft gister zijn speen in zijn schoen gestopt. Ging best redelijk vanacht. Hij werd wel een paar keer wakker en ik moest even bij hem liggen, maar hij heeft met geen woord gerept over die speen. Hoop zo dat het nu klaar is.
Laters…
Lodeloo,
Zekers n mooie buik Kaat en jawel…de 37 weken gehaald. Dussss je mag gewoon thuis bevallen. Wil je dat eigenlijk wel :think:
Fijn dat de operatie is geslaagd voord e amandelen. Heeft hij ook nog een ab kuurtje gekregen en moet hij nog op controle komen?
Hier gister Kris drie jaar…dus zondag en maandag druk druk druk met visite etc. Kris is mega verwend dussss die is de eerste tijd wel zoet.
Ga lekker met de kidz rommelen.
doegies,
Marieke
:dance: Kris, gefeliciteerd met je 3e verjaardag!! :dance:
Alweer 'n jaartje ouder, wat gaat de tijd snel he, Marieke!!
En hij is dus goed verwend, zo te lezen.
Ik mag om medische redenen niet meer thuis bevallen. Mijn vitamine B12 was te laag, waardoor m’n HB niet wilde stijgen. Na wat injecties steeg 't, maar daarna ging 't weer omlaag. En omdat 't nu zover in de zw.schap is, kunnen ze er niets meer aan doen. Dus ik mag lekker naar 't ziekenhuis straks. Op zich wel 'n fijne gedachte, zijn we meteen op de juiste plek he!
Iloon, wat goed van Luke!!! Hij wordt ook alweer 'n grote kerel zeg! En zo zelfstandig er mee bezig zijn!! issie ook zo in de Sint-en-Piet-ban?!
Leuk he, die voorbereidingen voor de trouwerij! Trouwen jullie in de zomer?? Net als jij zwanger, zou ik de trouwerij nog wel 'n keer over willen doen!!! ghihi. Was 'n erg mooie dag, om nooit meer te vergeten!
Tamaar, fijn te horen dat 't met Mischa goed gaat. Nu maar hopen dat 't zo blijft en hij geen buisjes hoeft. Dan moet ie weer onder 't mes, toch? Getsie… daar zijn ze nog veelste klein voor he.
En jij ook nog es ziekjes geweest… bleh. Maar ja, je hebt 't gehad (hopen dat ook dat zo blijft!!)
Hier geen nieuws, naja, niet echt dan. Zondagnacht weer vals alarmpie gehad, zelfs de verloskamer gebeld maar 't zette niet door. 'n lastig nachtje en dus de hele maandag wat gaar geweest.
Vannacht geen vuiltje aan de lucht.
Hoe lang kan zoiets nou aanhouden?! Ze zeggen dat je er geen pijl op kunt trekken he… :think:
We shall see!!
Grjts!!!
Hoi meiden,
Zo eventjes tijd voor jullie.
Kaatjes : het kan nog wel even door rommelen maar alles wat nu rommelt heb je alvast weer gehad
We zijn benieuwd hoor
Hier gaat alles redelijk goed, de uitslag van Milan is nog niet binnen waarschijnlijk morgen, dus nog even afwachten.
Vandaag is hij wel weer naar school geweest.
Indy heeft 2 nachten bij oma geslapen zodat we even bij konden slapen maar ik ben nog steeds moe.
Ze slaapt nog steeds niet door en komt om de 4 uur, over 2 weken mogen we rijstenbloem in de fles doen zeiden ze op het consultatieburo vandaag. Verder was ze goed gegroeid en ziet ze er goed uit.
Ga gauw even eten koken, tot latersss
Groetjes Linnn
ik ben zoooo dom… :doh:
Ik typte net 'n bericht, klik op voorbeeld om 't na te lezen (doe ik eigenlijk altijd) en sluit 't scherm af… doos :silenced:
Opnieuw dan maar…
Lin, dat moet wel slopend zijn zeg. Fijn dat Indy even bij oma kon logeren, kunnen jullie weer ‘ouderwets’ met z’n drietjes slapen. Logisch dat je nu nog moe bent, je tankt 't ook niet even bij in 1 nachtje.
Doe maar lekker rustig aan hoor!
Vanochtend zijn we voor 't eerst op controle geweest bij de verloskundige in het ziekenhuis. M’n bloeddruk was 'n klein beetje aan de lage kant, maar niet zorgelijk. Beebje was ook al helemaal ingedaald en lag nu ook vast.
Dus we wachten maar lekker af!!!
En nog 'n geheimpje: Ik ga zometeen eventjes de stad in om wat leuke dingetjes te halen voor de papa in spe! Dan maak ik 'n mand met kadootjes en mag ie elke avond 1 kadootje uitpakken. En dan allemaal mannendingen, bijv. sleutelhangertje waar straks 'n foto van de baby in komt, geurtje, gereedschap, dat soort dingen (dus niet babyspul, want dat krijgen we vast in overvloed dan!). Hij weet er niets van, dus 't wordt 'n echte verrassing :mrgreen:
En nu druk ik gauw op OK
leuk idee Kaat :thumbup:
Lin…hoop dat je snel weer wat energie erbij hebt :hug:
Hier eigenlijk nix bijzonders…vandaag n druk daggie (wanneer eigenlijk niet :think: )
goed weekend allemaal!!
:-*
Mariek
Lin, hoe is het nu? Hebben jullie de uitslag van Milan al?
Slaapt Luke nu helemaal zonder speen Ilona? Laat je een jurk maken? Leuk joh, kan je al iets meer vertellen of hou je het liever nog even geheim?
Hoe gaat het met je mannen, Tamaar? Is Mischa alweer helemaal hersteld?
Kris, nog gefeliciteerd!!
Drukke tijd voor jullie kleintjes! Hebben ze allemaal hun schoentjes al gezet? Hier gaan we het wel vieren met de familie. Paar kleine kadootjes voor Layla, ze heeft er toch niets van in de gaten.
Nog even en de 1e april-stoppers baby wordt alweer 1 :shock: :shock: :shock:
Mex, je banner!!!
Zijn de devils er niet? Wanneer ga je testen???
De mand is zo leuk geworden!!! Sjef weet 't inmiddels, behalve wat erin zit! En nu issie dus heel nieuwsgierig en kan eigenlijk niet wachten!
Hij zei gisteren nog dat ie eigenlijk niet eens wist wat ie voor zichzelf zou moeten kopen. Alles wat ie wil is zo duur, zei hij. Hoe kon 't dan dat ik voor stukken minder toch wist dat ie bepaalde dingen zeker leuk zou vinden!!!
Haha, 't geheim van de vrouw, zullen we maar zeggen.
Maar hij wist voor mij juist wel dingen te verzinnen om te kopen!
Grappig!
Hopelijk hoeft ie niet lang te wachten…
Uk zit nog goed, te goed volgens mij!
Gisteren nog even in 't zkh geweest, omdat ik wat vocht verloor. M’n vliezen waren niet gebroken, maar heb wel 'n uur aan de hartfilm gelegen.
Daar was duidelijk zichtbaar hoe het rommelde in m’n buik. Maar ja, dat doet 't al anderhalve week.
Blijft dus spannend!!!
Tot gauw!
Oh spannend Kaat, het rommelt dus wel!"
't Kan dus maar zo doorzetten.
Wat een ontzettend leuk idee zeg, die mand.
Leuk he, mannen zo nieuwsgierig maken :mrgreen: .
Mex, die banner ziet er idd heel spannend uit. Wat denk je zelf?
Mischa knapt nog niet echt op. Hij heeft er nu ook 2 ontstoken oogjes bij gekregen. Die prutten nu dus ook de hele dag. Wel zalf voor gekregen hoor, dus dat zal wel snel gaan helpen. Maar echt waar, het houdt niet op voor hem. En hij is ook nog steeds snotverkouden.
Ohhh, Mischa toch, arm manneke :hug:
Verwen 'm maar goed, Tamaar!!!
Ik weet goed dat 't ook nog best 4 weken kan duren, maar dat voorwerk brengt toch wat spanning met zich mee he!!!
Ben vandaag al de hele dag wat moe in m’n longen, alsof ik net de trap op kom. Voel wel dat 't vanuit m’n buik komt, maar verder geen tekenen…
Vanavond lekker maar wat bankhangen dan!!!
Ook fijn!
Grtjs,
Kaat
Ehm… verrassing! (Rolde zelf ook even van m’n stoel van verbazing…)
Verlies nu wat bruin slijm en dat maakt me wel nerveus…
WOEHOE!!!
:dance: GEFELICITEERD :dance:
En we gaan gewoon massaal met z’n allen duimen dat dit goed gaat!!!
Wanneer zou je dan uitgerekend zijn?
En… hoe’voelluh???
mijn zondag kan niet meer stuk
:dance:
Wow, goed nieuws Mex!!!
Gefeliciteerd meid, ik gun het je zo :-* .
En om je even gerust te stellen: bij beide zwangerschappen heb ik ook regelmatig bruin slijm verloren. Iedere keer sloeg de schrik me weer om 't hart, maar het is helemaal goed gekomen.
Ik duim heeeeeeeeeeeeel hard dat het bij jou ook allemaal goed mag gaan!