APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Goed zo Milan :clap:. Babymassage leek me ook leuk, maar ik heb het hier niet kunnen vinden. Als ik er aan toe kom ga ik straks eens kijken op die site! Goed dat je me helpt herinneren trouwens, ik heb nog 2 tegoedbonnen voor massages. Ga er morgen gelijk eens achteraan bellen!

Das goed nieuws Kaat! Raar idee he… Stel dat ie besluit vroeg geboren te worden! Succes met het schrijven van de enveloppen (lui als ik ben heb ik alles op etiketten uit de printer laten rollen :lol:)

En Tamaar, heeft Justin lekker geslapen?

Ik ben heel blij; heb vandaag m’n eerste zakelijke deal gesloten! Het grappige was nog dat ik er weinig voor heb hoeven doen, ze belden mij. Leuk hoor, de site liep al erg goed en dan nu nog dit :dance:.

Lin, dus ook babymassage is 'n aanrader?! Heb er al stiekempjes over na zitten denken voor straks, het wordt hier namelijk via de zorgboog gegeven.

Weet niet of die kreet (zorgboog) 'n algemeen iets is, maar 't is hier een instelling wat o.a. thuiszorg regelt, en ook de zw.schapsyoga is via hen, leenspullen zoals 'n ondersteek en de klossen komen van hen af en ook kraamzorg gaat via de zorgboog.

Mex, mss doet 't je 'n belletje rinkelen voor de massage!! Of bedoelde je dat niet?

Je eerste deal?! Gaaf joh. Het gaat echt super zeg :dance:

Zo hoort 't ook, natuurlijk, maar toch.

Heel raar ja, dat ie mss over 'n paar weekjes al bij ons is!

Heb sinds eind van de middag steken in m’n vagina ( :silenced: ) en met vlagen ook een enorme druk ter hoogte van m’n schaambot, het trekt ook nog es door in m’n lies. Kan m’n lol op, volgens mij noemt men dit indalen!

En dan die harde buiken erbij, joehoe :roll:

Vandaag had ik zo’n dag (en die heb ik niet vaak, euh… eigenlijk nooit!) dat ik graag van m’n buik af ben. :?

We hebben vandaag samen maar 'n baaldagje gehouden, sjef en ik. Sjef moest vanochtend op controle in 't zkh. De chirurg keek alleen maar even en zei toen dat ie 'm vaak moest belasten en de brace 's nachts af moest doen. Over 3 weken terug, dan worden er wel weer foto’s gemaakt. Sjef balen, dat 't nog zo lang duurt. Maar ja, zolang je niet zonder krukken fatsoenlijk kunt lopen, wordt je ook niet genezen verklaard. Hij hoopt zo dat 't voorbij is als die kleine komt. Dus ik knijp m’n billen nog maar effe bij elkaar de komende weken :lol:

Ik ga weer bankhangen, zoals de rest van de dag :oops:

Kaat, succes met de laatste loodjes. We weten hoe zwaar ze kunnen zijn :hug:

Hoi Meiden,

Zo even de tijd voor KOK.

Milan is op PSZ en Indy ligt net in haar bedje.

Mex, Super joh je 1e deal, nu volgen er zeker meer :clap:

Kaatjes: Jaa fijn dat indalen haha, dat kan niet altijd prettig zijn.

Hoop voor jullie dat het inderdaad voorbij is voor Sjef als jullie kleine man eraan komt, zou in iedergeval een stuk fijner zijn.

Baby massage, heb ik met Milan ook gedaan vond het altijd erg leuk en de kindjes vinden het ook erg lekker.

Kan alleen geen foto’s plaatsen van de massage zelf :?

Dan zijn de kindjes dus helemaal naakt daarom.

Milan vond het altijd erg lekker een eens in de week doe ik het nog bij hem en hij vind het nog steeds heerlijk. :smiley:

Ook een paar babymassagefoto’s. Was hier wel 15 kilo zwaarder hoor :oops:

Lodelooo,

Hier megadruk, maar hou Kaat wel in de gaten hoor :mrgreen:

Kris precies met 41 weken geboren en Roos met 39 week + 4 dagen…

Was er met Roos helemaal op ingesteld dat ze later kwam, dus was er deels (in mn hoofd) nog niet helemaal klaar voor. Wilde nog van alles doen :mrgreen: Dussss be ready!

Succes iig!!

Kom n ander keertje langer buurten,

Marieke

Leuk die foto’s! :smiley:

Alles goed bij jullie Marieke?

Betere dag gehad vandaag Kaatje? Hou je knulletje inderdaad nog maar lekker een tijdje bij je, wel zo handig als Sjef tegen die tijd weer goed uit de voeten kan.

Layla’s 4e tandje is onderweg! Ik heb het eerste puntje al zien zitten. Ze doet het prima, is heel vrolijk en lekker bezig, maar heeft wel een behoorlijk kort lontje deze dagen. Er hoeft maar iets te gebeuren en het is brullen. Vanmorgen vond ze het babyzwemmen maar helemaal niks, wilde alleen maar dicht tegen me aan blijven. En dat terwijl ze normaal gesproken in het water helemaal in haar element is. Nou ja, t zal wel weer overwaaien…

Ze heeft de smaak van het lopen wel helemaal te pakken, rondjes om de tafel :mrgreen:.

Volgens mij had ik deze foto’s hier nog niet laten zien:

Hi,

Hier alles owkay hoor, maar gewoon druk.

Roos heeft inmiddels 2 tanden en kwijlt zich n ongeluk…dusss de volgenden zullen ook wel zo komen. Verders heeft zij last van Happy Weezer. Zij zit vol slijm in de longetjes. Was druk in de weer geweest met pufjes enzo, maar haar luchtpijp is te klein in verhouding met de hoeveelheid slijm die ze aanmaakt. Ze heeft er ook nauwelijks last van, maar t klinkt gewoon rot. Ze moet er letterlijk overheen groeien.

Kris heeft helaas weer n ooronsteking. T ging zo goed na die operatie anderhalf jaar geleden. Hopen dat het een incident is en dat t niet weer chronisch wordt.

Ga zo een weekendje weg met 18 vrienden zonder kidz. Heb er erg zin in! Zal nog ff een fotootje spammen van Roos.

Nou goed weekend allemaal en jij :thumbup: Kaat!!

groetjes,

Marieke

Wat een lieffie :inlove:

Ohw, Roos is ook alweer een hele meid. :inlove:

En Layla :inlove:

Leuk zeg, die babymassage foto’s!

Het wordt hier ook wel gegeven, maar ik vond het nog behoorlijk duur.

Lijkt me wel hartstikke leuk!

Oei Kaat, indalen vond ik ook niet altijd leuk nee. Kan soms gemeen pijn doen.

Je komt al zo dicht bij de bevalling. Echt super spannend!

Bij jullie december-zwangeren zijn er al twee kindjes overleden, of heb ik dat verkeerd begrepen. Vreselijk zeg.

Justin heeft afgelopen nacht weer lekker doorgeslapen. Hij doet echt echt goed, met die extra flessen.

Ik heb er nu ook wel vrede mee in m’n hoofd. Hij heeft toch 5 maanden bv gehad, en nu nog zo’n 2,5 voeding per dag.

Aankomende dinsdag wordt Mischa geopereerd aan zijn neusamandelen. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren in het ziekenhuis.

Hij wordt alweer verkouden (was er net 2 weken vanaf), dus we zijn niks te vroeg.

Balen dat Kris alweer oorontsteking heeft zeg!

Ik duim voor hem dat het eenmalig is.

Mex, mooie banner!

Hey meiden,

Wat 'n mooie foto’s weer!!! Dat mogen jullie vaker doen hoor :stuck_out_tongue:

Sabje, leuk om jou ook es te zien :thumbup:

En Lin, wat 'n duo zijn die twee he!!!

Sja en Layla en Roos zijn gewoon :inlove: :inlove:

Tamaar, ik zal dinsdag aan Mischa denken; dat alles maar goed mag gaan.

Marieke, sterkte met Kris. Wel balen zeg dat 't nu weer terug aan 't komen is.

Mijn bed staat omhoog :shock:

Nu komt 't echt wel dichtbij he!!! haha.

Heb vannacht 'n onrustige nacht achter de rug, volgens mij wat last van voorweeen. Had er nog even last van toen ik opgestaan was, maar de rest van de dag was 't over.

Heb net lekker de woonkamer wat anders ingericht, zodat de box er ook bij kan. Die staat inmiddels ook. Wat 'n heerlijk gezicht!

Ben er bijna klaar voor hoor :shifty:

Liefs,

Kaat

Hey meiden,

Weer 'n update’je! :mrgreen:

Vandaag was de afspraak bij de gyn, we kregen de uitslag van de bloedtest van afgelopen maandag te horen.

Twee weken geleden werd gezegd dat als de HB nu boven de 6,5 was (die was toen 6,3) dan mocht ik weer terug naar de verloskundige en thuis bevallen.

Maar helaas, HB was weer gezakt naar 5,9 en nu beval ik dus definitief in het ziekenhuis. Krijg daarna ook injecties om de placenta na de geboorte direct te laten komen. Ook wordt dan meteen de hb weer nagekeken en besloten of ik dan ook 'n bloedtransfusie krijg. Klinkt allemaal wat heavy, maar volgens mij is 't allemaal best normaal!

vond 't wel even niet zo leuk om te horen, maar ik ben dan in ieder geval wel op de juiste plek en in goede handen. En ik weet bovendien nu ook waar ik aan toe ben: thuis of ziekenhuis bevallen.

Om 't nieuws wat te verzachten, hebben we daarna maar es lekker gelunchd in de stad met z’n tweetjes. En omdat ons kereltje er wel super op moet staan buiten de deur, hebben we nog 'n nieuw pakje gekocht voor 'm. Maatje 50, dus hij past er vast en zeker meteen in. Of, volgens m’n hubsie, ook meteen weer eruit! :mrgreen:

Hij komt er iig mooi op te staan in z’n nieuwe shirtje, broekje en slobsjes!!! :inlove:

Gisterenavond had ik vanaf half tien geregeld krampen onderin m’n buik. Wist eigenlijk niet goed wat 't was, maar toen ik in bed lag ben ik es gaan kijken hoe vaak de krampen weer terug kwamen. 'n half uur lang kwam 't om de 5 minuten, daarna was 't over. Was daarna wel enorm benauwd.

Ik heb dit met de gyn besproken vanochtend en hij gaf 't aan als een “valse start”. Moest ook echt niet wachten tot de ochtend, al was 't maar voor telefonisch overleg, zei hij!

Toch wel spannend he!!!

Vandaag overdag eigenlijk weinig last van gehad, al voel ik nu m’n bekken wel weer wat zeuren. Ben benieuwd hoe de komende dagen gaan :shifty:

Maar eerst nog effe lekker smikkelen van de terriyakki :drool:

Doei!!

Oei Kaat, het wordt nu echt spannend! Goh, je bent ook alweer voorbij de 36 weken :shock:. Je lichaam is er in elk geval duidelijk mee bezig!

Klinkt inderdaad wel heftig allemaal van je HB. Jammer, maar je hebt gelijk, je bent op de juiste plek en in goede handen.

Marieke, lekker weekendje weg geweest?

Hoe is het met Mischa gegaan Tamara?

Gisteren is dan eindelijk nichtje Suze geboren :inlove:. Alles is goed gegaan en ze is perfect in orde. Weer een klein wurmpie er bij dus. Wat vergeet je trouwens makkelijk hoe klein ze zijn bij de geboorte :shock:.

Even een egoberichtje. Griep, griep, griep.

In 1 woord: Bleh!!

Eergisteren is eindelijk mijn neefje Luca geboren. Tis een heel mooi mannetje.

Hij weegt 2850 gram, Ties was bijna het dubbele :oops: :oops: :smiley:

Hier nog een fotootje van mijn Tiesebeest…

Ties is :inlove:. Beterschap en gefeliciteerd met je neefje!!

Mex, gefeli met je nichtje. Leuke naam; Suze!!

Sabje, jij ook gefeli met je neefje Luca! Ook al 'n mooie naam.

Wel 'n innieminie, of niet? 2 weken geleden woog ons ventje al 5 pond!! Dus hij zal nu ook wel tegen de 6 pond zitten, verwacht ik.

Ik houd jullie lekker in spanning hoor :stuck_out_tongue:

Doet de rest van m’n lijf ook, geloof ik. Riep net heel hard bij de dec’mamas dat ik vannacht vast heerlijk zou slapen omdat ik alleen de beeb voel. Maar nu voel ik toch heel lichtjes wat tekenen die ik gisteren ook had. Maar ja, zal vast wel weer 'n valse start zijn (dan kan 't altijd nog wat meevallen :lol: )

We shall see!!!

Doewie!!

OH, sabje… beterschap meis. Hopelijk knap je gauw weer op. Duik maar met 'n kopje thee met honing op de bank of in bed.

Hey meiden,

Ben er ook nog hoor, maar mega druk. En nu ook nog beetje grieperig. :roll:

De tijd gaat nu hard he? Of eigenlijk niet. de laatste weken van je zwangerschap kruipen echt voorbij. Luke was 5 dagen te laat en Zoey 9. Maar bij de laatste had dat vast ook te maken met de hele situatie. Ik was er gewoon ook niet klaar voor.

Hier gaat alles goed. Luke is alweer 3 geworden en Zoey gaat ook prima. Ze staat en klapt in haar handjes. Echt een schatje.

Verders wilde ik jullie nog even het goede nieuws vertellen dat we volgend jaar gaan trouwen! :inlove:

Oja en babyshoppen of kidsshoppen of hoe je het ook wilt noemen het hoort gewoon bij ons. Een soort van overleven zeg maar. :mrgreen:

:dance: Gefeliciteerd ILONA :dance:

Jullie hebben elkaar toch weer terug gevonden fijn meid :hug:

Hier gaat alles redelijk,

Milan heeft hoogstwaarschijnlijk een ligt vorm van Kinkhoest.

Morgen krijgen we de uitslag van het bloedprikken.

Zielig hoor als je mannentje zo hoest en overgeeft.

Indy doet het redelijk goed, mevrouw komt 's nachts altijd nog om de 4 uur :zzz: ze poept dan altijd heel haar luier vol, maar wat kan ik er aan doen :think:

Nou meiden ga gauw ff opruimen hier, tot latersss

Iloon, geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD

Ben wel benieuwd hoe 't aanzoek is gegaan hoor!? Vertel je 't ons of houd je 't liever voor jezelf??

En nog gefeliciteerd met Luke! 3 jaar alweer, 'n hele knul. Hoe ervaarde hij z’n feestje??

Oef, die Milan… arm ventje.

Sterkte, Lin

Hey meiden,

Hij wilde het heel romantisch doen, maar daar was mooi weer voor nodig. Helaas bleef dat uit en vroeg hij mij na een lekker etentje in het plaatsje waar we elkaar leerde kennen in een tentje waar we nog wat dronken. Hij was helemaal zenuwachtig. :mrgreen:

Luke was al helemaal into het verjaardag vieren en vroeg steeds wie er vandaag weer jarig was. hahahah. Feestje was een succes. We hadden de kamer hier versiert en zijn stoel ook, muts voor hem gemaakt, etc. We hadden wel 5 taarten, was een foutje, maar goed. Hij heeft een top dag gehad en heeft het er nu nog over. Leuk hoor dat hij nu meer dingen gaat beseffen. Heb nu al zin in de Sint en kerst.

Wat sneu zeg dat Milan Kinkhoest heeft. Heb het wel gezien bij kindjes op mijn werk toen ik net zwanger was van Luke. Waarschijnlijk heb ik het toen ook gehad. Het kan geen kwaad, maar wel voor de hele kleintjes. Die kunnen nl nog niet zo goed hoesten. Je kunt er verder niks mee he?

En dan ook nog bloedprikken. Daar heb ik echt een fobie voor. Ik kan zelfs niet naar naalden kijken. Het kost mij altijd heel veel moeite om bloed te laten prikken en hubby moet echt altijd mee anders ga ik geen eens. Beetje flauw misschien. Als kind ben ik zoveel geprikt en het is wel eens mis gegaan, dus het zal wel daar vandaan komen. Maar nu na twee kids en dus heel wat bloedprikken verder ben ik een “diehard” geworden. :wink:

Lekker dat ze om de 4 uur komt zeg. Tja en dat poepen doe je niks aan he. Je kunt haar moeilijk laten liggen.

Ga mijn bedje op zoeken. Loop ook al een aantal dagen te kwakkelen en we hebben weer een druk weekend voor de boeg met de aankomst van Sint.

:-*