Ja kaatjes het schiet al op, spannend hoor meid !
We zijn erg benieuwd naar jou mannetje
Iloon: Pff vervelend zeg als ze zo zijn.
Milan heeft ook wel eens van die streken,
gillen en van alles doen wat niet mag als ik de fles geef aan Indy :?
Misschien moeten ze toch even wennen dat ze aandacht moeten verdelen.
Wat ik wel doe is soms met Milan alleen leuke dingen.
Dan breng ik Indy naar oma,
maandag ochtend is voor Milan, dan gaan we naar de zwemles,
di en do ochtend zit hij op de peuterspeelzaal.
Woensdag gaan we met zijn alle wat doen, en vrijdag ook.
In het weekend is papa thuis dus dan gaan Milan en ik ook samen even wat doen, zoals naar de Markt met zijn 2e of wandelen met de hond in het bos. Laatst een dagje slagharen of een dagje zwemmen Centerparcs.
Misschien een idee ? :think:
Nou meiden , Indy dronk gisteren om 22.00 maar 80 ml en weer tot 04.30 slapen, super hé :dance:
Hopen dat het verlopig zo blijft, ze doet het verder echt goed.
Slaapt al een week 's avonds boven in haar bedje zonder te huilen, de nachten gaan goed, en overdag is ze ook gezellig, echt een super meid :mrgreen:
Nou Meiden ga even de bovenverdieping doen, de mannen zijn samen naar oma (milan zonder luier in de auto ) en Indy slaap lekker.
Groetjes Linnie
Hoe is het trouwens met Simba en de kids???
Leuk om weer eens wat van haar te horen en hoe het met Milan is vinden jullie ook niet???
Even snel, voordat de comp. weer uit valt:
Onze laptop is kapot, hij valt alsmaar uit.
Ding is al ong. 6 jaar oud, dus heeft z’n geld wel opgebracht.
Er moet dus van de week dringend een nieuwe komen.
Tot die tijd ben ik er denk ik niet.
Groetjes!
He meiden,
Wat ben ik hier schandalig lang niet geweest :oops:. Ben lekker druk geweest en heb weinig naar KOK gekeken. Wel leuk hoor om weer zoveel bij te kunnen lezen!
Vervelend van je computer Tamaar! Maar ja, ook wel weer leuk om een nieuwe uit te zoeken natuurlijk. Hoe gaat het nu met Mischa? Heb je al een afspraak kunnen maken?
Linnie, wat een leuke foto :inlove:. Klinkt goed, Indy die steeds langer gaat slapen. Hier is Layla gaan doorslapen toen we haar een speentje gaven als ze 's nachts wakker werd. Voor haar werkte dat. Maar goed, wat betreft doorslapen hebben we gewoon heel veel mazzel gehad hier :P.
Zo te lezen heb je alles al lekker op orde Kaat! Ik had ook behoorlijk last van vocht vasthouden. En dan moest en zou ik m’n laarzen nog aankrijgen ook :wall:. Op een gegeven moment heeft Henk geweigerd om nog te helpen met dichtritsen… Fijn dat je zo aan het opknappen bent. Enne, knap gedaan van Sjef! We zijn benieuwd!
Layla is als ik het zo begrepen heb inderdaad ook een stuk groter dan Zoey. Nou ja, ieder kind z’n bouw he. Maakt het allemaal trouwens wel een stuk pittiger als Luke je zo bezig houdt. Twee kinderen lijkt me sowieso al een hele klus :mrgreen: (ook al is de 2e-kindjeswens hier nog steeds, ben alleen even giga-ongi :thumbdown:).
Leuk om weer wat van je te “horen” Marieke! Hoe is het nu met Roos? Zijn jullie nog bij de dokter geweest?
Hoe is het nu Sabje? Gaat het nog met je werk?
Hier gaat alles prima. De dagen lijken alleen voorbij te vliegen! De site gaat helemaal :thumbup:, het concept slaat goed aan en het aantal accounts groeit nog steeds heel goed. Mooi zo, want het is natuurlijk wel de bedoeling om er straks centjes mee te gaan verdienen :mrgreen:.
Layla heeft een paar dagen flink lopen jammeren deze week. Zat totaal niet lekker in haar velletje. Gisteren ontdekt waarom… voortanden :mrgreen:! Verder gaat ze nog steeds heel goed, met heeeel veel vallen en weer opstaan. Gelukkig is ze wat handiger geworden en dondert ze minder vaak om dan eerst 8). Ze begint zelfs al een beetje om de tafel heen te lopen :shock:, maar dan moet er wel iets liggen dat ze erg graag wil hebben en waarvoor haar armpjes te kort zijn :lol:.
Hub is aan het werk. Heeft nachtdienst, rottig he als de klok dan ook nog eens een uur achteruit gaat :mrgreen:.
Ga nog even een rondje doen en dan lekker overdwars in bed of zo. Tot later!
Hey meiden,
Goh, ja… Sim waar hang je uit? ben ook wel nieuwsgierig naar de kids hoor!!
Lin, fijn dat Indy weer doorslaapt. Althans, 'n stuk langer dan eerst :thumbup: Kom jij ook wat meer aan je rust toe, gelukkig.
Mooi hoe je dat omschrijft wat je allemaal doet samen met Milan, om hem de aandacht ook te geven! Super hoor. Hij zal er van genieten. En zo heeft papa ook 'n keer een papa-dochter-dagje he, ook leuk!!
Tamaar, gauw terugkomen hoor
Mex, super van je site! Lekker gevoel als alles op rolletjes loopt he, dan ga je zelf automatisch ook lekkerder in je vel zitten.
Hoe’st met Layla’s tandjes, komen ze wat door? Knuffel d’r maar lekker hoor
Ieuw, ongi… bah. Op naar 'n nieuwe ronde, zullen we maar zeggen
Hier gaat alles wel goed, niet veel anders dan anders qua zw.schapsklachtjes! Beeb is zo enorm bewegelijk, best fijn hoor! Soms gaat 't wat te hard, maar dat nemen we maar voor lief (beter dan geen beweging he!).
Ik heb wrs nou ook m’n box, heb zojuist 'n bod op MP geplaatst en 'n reactie gekregen. Kon kiezen uit 2, en juist die ene die ik 't mooist vond, reageerde. Dus even 'n deal sluiten en gauw dat ding ophalen.
Ik moet ook vandaag echt naar prenatal (wat 'n straf he), 't matrasje bestellen. Er kon zo’n 4 weken levertijd op zitten, zeiden ze. Aj… dat wordt krap. Gelukkig kan ie wel in 't ledikant, mocht 't matras niet op tijd binnen zijn!!
Eventjes nog de allerlaatste zaken aanschaffen en dan stop ik (voorlopig :mrgreen: ) met babyshoppen hoor :lol:
Groetjes!!
Kaatjes : Stoppen met baby shoppen dat gaat niet lukken :think:
Ik zou het knap vinden als je dat kan.
Ik ben er een beetje verslaafd aan, en niet alleen babyshoppen
Je ziet altijd wel ergens leuke dingetjes voor de kleintjes.
Hier gaat alles goed, ga vannacht proberen een speentje te geven.
Misschien dat ik het wat langer kan rekken.
Vannacht kwam ze namelijk weer eerder en drinkt dan maar een klein beetje dus echt nodig heeft ze het niet denk ik.
Ik hou jullie zeker even op de hoogte.
Nou meiden ga ze gauw even wakker maken voor de fles.
Iloon hoe is het daar???
Jaaaaaa, we hebben weer een nieuwe laptop! Ikke is happy :mrgreen:
Ik moet nog wel behoorlijk wennen aan het toetsenbord, dus ik garandeer geen foutloos gespeld verhaal .
Kaat, je ben alweer zo ver!! Oh…het gaat nu zo snel. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mannetje en naar zijn naam, haha.
Grrrrrrrrr…op de plek waar op de vorige comp de backspace zat zit nu een streepje. Enorm irritant, haha.
Stoppen met babyshoppen? Haast onmogelijk volgens mij. Er zijn zo ontzettend veel leuke spulletjes.
Oh…stinkie stank :sick: …ik ga Mischa even een schone broek geven.
Haha, nee… dat lukt dus echt niet he: stoppen met babyshoppen! Maar 't is echt niet mijn schuld. Sjef zei letterlijk: “dat kan de volgende keer toch ook wel?!”. Dus nu heb ik nog niet alles :roll:
Wel hebben we gisteren 'n box opgehaald, die we via MP gekocht hebben voor een (echt klein) prikkie! Ben er heel blij mee hoor!!
Nu nog (1,5 week) wachten op 't matrasje wat we besteld hebben, daar nog 'n hoeslaken en molton voor kopen en dan heb ik alles (geloof ik :think: ).
Vanochtend zijn we weer in het ziekenhuis geweest en hebben we de groeiecho en uitslag van de bloedtest gehad!
De echo was deze keer 'n stuk mooier dan eerst; we zagen zijn bolle toetje lekker op 't scherm, dat deed wel goed hoor!!
Alles loopt weer op schema, al blijft 't een grote knul! Maar binnen de curve, dus dat was goed.
Hij weegt nu 2500gram!
De uitslag van de bloedtest was ook positief. De HB-waarde was van 5.4 naar 6.3 gestegen. Er zat nog veel B-12 in mijn lijf, waardoor ik geen spuiten meer hoef te halen :dance:
Over 2 weken moet ik weer opnieuw bloedprikken en als dan de HB-waarde boven de 6.5 is, mag ik terug naar de verloskundige en hoef ik niet terug naar de gyn!
Ook hier is die kleine vent al ietsje aan 't indalen, en dat was ook goed!!
Hier nog even 'n fotootje van zijn gezichtje (de zijkant).
Oh, en ik vertel nog iets vol trots: mijn hussie is vanavond met mij mee geweest naar de 1e voorlichtingsavond (van 2 stuks) over borstvoeding. Hij was de enige man in 't groepje van zo’n 12 dames!
Was echt heel trots dat hij met me mee was gegaan :inlove:
:inlove: de scheet :inlove:
Mooie echo, vind 'm nu al lieeeeffff :inlove:
Stoppen met babyshoppen?!? :shock:
Uuhhm… niet mogelijk!
senks, mex!
Ikke ook al, ondanks die gemene duwtjes (m’n ribben voelen zo blauw aan).
Was eigenlijk wel nieuwsgierig naar de lengte van jullie zwangerschappen!!
Kan haast niet wachten tot 't hier zover is, en tuurlijk zal ik echt m’n buik wel missen als die kleine er eenmaal is (maar niet dat rottige dat je niets van de vloer kan oprapen, amper van de bank kunt opstaan en laat staan fatsoenlijk kan omdraaien in bed!).
Met hoeveel weken is jullie uk geboren, meiden?
Ongeduldig? Hi hi, heel herkenbaar! Ik had geen haast om te gaan bevallen of zo, maar die nieuwsgierigheid!! :mrgreen:
Hier 39 weken en 2 dagen.
Ik hoop voor je dat Sabje niet reageert :mrgreen:
@Mex wrote:
Ongeduldig? Hi hi, heel herkenbaar! Ik had geen haast om te gaan bevallen of zo, maar die nieuwsgierigheid!! :mrgreen:
Hier 39 weken en 2 dagen.
Ik hoop voor je dat Sabje niet reageert :mrgreen:
:shifty: :silenced:
jawel, zeg nou sabje!!!
Ik heb ook (nog) geen haast met bevallen hoor, maar idd die nieuwsgierigheid… en ik ben helemaaaaal geen ongeduldig persoon van mezelf hoor :liar: :liar:
Ohhhhhh…ik vind het nu al een lekker ventje Kaat! :inlove:
Mooie echo!
Mischa is geboren bij 38+2 en Justin bij 38+1.
Netjes toch?
Jesse met 41 weken en 6 dagen.
Ties met 42 weken precies.
Ik zeg alleen: ik hoop niet dat je mij nadoet
Haii,
Milan met 40+6
Indy 39 + 4
Kom later even terug om bij te kletsen.
Groetjes Linn
zekers netjes, Tamaar! Maar jij had bij Justin toch wat “hulp” of niet :think:
Ik hoop ook niet dat ik jou na doe met Ties, Sabje! Maar als 't zo is, dan is 't zo he!! We kunnen er maar beter vanuit gaan dat de kans er wel in zit Kan 't alleen maar meevallen!
Lin, hoe’st met die kleine meid van jullie? Slaapt ze al beter?
Grtjs!!
Bij Justin heb ik idd een beetje hulp gehad. Maar…ik had al wel bijna 3 cm ontsluiting, dus lang had het waarschijnlijk niet meer geduurd.
Hier gaat het niet lekker met de bv. Justin heeft vanavond zijn eerste fles kv gehad .
Hij dronk de laatste tijd heel rommelig, veel huilen enz. Ook kwam hij ineens 's nachts weer, afgelopen nacht zelfs twee keer.
Ben vanmorgen naar het cb geweest om te wegen, en hij was afgevallen! :shock: Niet best dus.
Hij kloekte z’n fles zo naar binnen, hij vond het dus in ieder geval lekker. Nu maar hopen dat hij er ook lekker op slaapt!
Idd tamaar, dan was ie vast geen weken blijven zitten.
Balen zeg, dat 't niet meer gaat met de bv. Maar je doet 't beste voor 'm en hij slubbert lekker aan de fles!
Komt vast goed met dat kereltje!! Heb je nog nieuwe foto’s van die twee??
:inlove:
Heb vanochtend weer controle bij de vk gehad; eventjes “bijpraten” over de afspraak bij de gyn van vorige week. Ze doet dan toch de standaard controle, zoals meten van de buik, hartje luisteren en voelen of die kleine al ingedaald is. Ze kon nog wel 't hoofdje bewegen, maar hij lag al wel in de bekken. Dus nog steeds een stukje ingedaald!
Daarna hebben we de vlopjes voor de kaartjes opgehaald, nu moeten we ze gaan schrijven!
Het komt zo dichtbij nu (en maar goed ook, kan haast niet wachten!).
Ik zei net zelfs tegen Sjef “als ie op jou lijkt, zijn we volgende week al papa en mama”. Sjef is 'n maand te vroeg geboren, ik was mooi op tijd!!!
Gek idee, maar wel heel leuk :mrgreen:
Doei!!
Ja kaatjes, een spannende tijd nu.
Hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en dat je jullie kleine mannetje in je armen mag sluiten
Hier gaat alles zijn gangetje,
Milan is zo goed als zinnelijk alleen de nacht niet.
Vanaf afgelopen vrijdag mee begonnen en heeft vanaf vrijdag maar 2x een ongelukje gehad.
Vanmorgen wilde hij zelfs zonder luier naar PSZ.
Knap he? en hij kwam nog eens droog terug.
Indy slaapt soms beter maar niet altijd.
Vandaag nog even bij de Osteopaat geweest voor even te laten kijken nog een keer maar er is gelukkig niks meer aan de hand.
Gisteren voor het eerst met haar naar de Babymassage geweest,
(foto’s volgen nog) leuk om te doen.
Zelf ben ik ook aan therapie begonnen.
Misschien een aanrader voor jullie of jullie partners / kennisen / vrienden.
Groetjes Linnnn