APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Fijn Kaat, dat er zoiets positiefs uit je ontslag is gekomen.

Oeh…heb je zo lang alleen geslapen 's nachts? Ook ongezellig zeg.

Wel heel lekker dat ze nu iets gevonden hebben wat je klachten kan verklaren, en dat ze er ook iets aan kunnen doen :thumbup: .

Ik ken dat van: we weten niet wat het is… Zo heb ik echt jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij de internist/gastro-enteroloog gelopen voor m’n darmen. En nog is het vaag :roll: .

Hopelijk knap je lekker op van de injecties (brrrr…die zijn idd minder), en groeit jullie beebje lekker in verhouding.

Linnie, wat een geweldige foto!

Is wel eens goed om Milan ook lekker alleen de aandacht te geven.

Ik wil nog steeds met Mischa gaan zwemmen, maar het zwembad hier heeft van die achtelijke openingstijden. Is op zaterdag gewoon gesloten!

Justin wordt al weer een hele vent zeg, 4 maanden alweer bijna. Er komen steeds meer verschillende geluidjes bij. :inlove:

En ik vind het zooooooooo lief om te zien hoe hij op z’n duimpje sabbelt. :inlove: Mischa is echt van de spenen, maar Justin hoeft ze absoluut niet. Wel veel makkelijker 's nachts, want nu hoeven we er niet alsmaar uit om die spenen van de grond te rapen :mrgreen: .

Had niet in de gaten dat ik hier alweer zoveel had gemist :shock:. Snel even wat schrijven hoor… Moet eigenlijk aan m’n promotieplan werken (even geen zin :mrgreen:) en ik hoor Layla boven in bed ook alweer kwebbelen, dus ik houd het kort!

Goed zo Kaat :clap:, niet gek joh! Klinkt heerlijk tot mei verlof. Goed trouwens dat ze jullie zo in de gaten houden nu. Brrr, tis dat het moet he die prikken! Gaat het ondertussen nog steeds de goeie kant op?

Linnie, wat zijn ze LIEFFFF!! Echt een superfoto en ook erg leuk om weer wat van jullie te lezen.

Inderdaad zeg, Justin alweer bijna 4 maanden :shock:! Wat gaat het toch hard. Hoe gaat het nu eigenlijk met jullie bedrijfje?

Hier gaat alles prima. Gisteren met Layla bij het CB geweest. Alleen maar goeie berichten. Ze is nu trouwens 72 cm en 10.110 gram. Ze gaat nog steeds als een speertje. Ze wil continu staan en trekt zich aan alles op. Ze staat alleen absoluut nog niet stabiel en stuitert nog regelmatig om (met een beetje mazzel op de pamper :wink:). Bovendien is ze lekker luidruchtig, blert de hele dag AWAAAWAAAWAAA JAJA! Gezellig he, hi hi.

Met de site gaat het super. Zojuist viel het lokale huis-aan-huiskrantje in de bus met een groot artikel over mij en de site erin. Vorige week belde opeens de fotograaf (“ik ben er over een kwartier, is dat goed?” IIIEEEKS! :shock::shock:). Het resultaat is er nu trouwens al, er zijn al verschillende accounts aangemaakt en ik kreeg een telefoontje van een vrouw van 70 die net begonnen was met internet en het zo’n fantastisch idee vond. Zo’n leuke, lieve reactie. Mijn dag is nu al helemaal goed :D.

Moet nu echt gaan, tot later!

Kaat, wat fijn dat je toch wat kunt verhalen op je baas. En wat fijn dat Sjef weer naast je kan liggen s’nachts :smiley:

Hoe gaat het nu met je, na de spuit van laatst?

Mex, wat fijn dat het goed loopt met je site! Hoe is het met Layla?

Jemig Tamara, Justin alweer 4 maand :shock: Wat gaat de tijd toch snel!

Hier gaat alles redelijk. Kan het niet echt meer bolwerken met mijn werk (24 uur in de zorg), mijn huishouden en de 2 jongens.

Maar we hobbelen vrolijk door.

Hoi Meiden ,

weinig tijd om even alles bij te lezen.

Allebei de kleintjes zijn ziek.

Milan leeft al 3 dagen niet meer zoals ik gewend ben. :wink:

Hij kan nooit stil zitten en is altijd in de weer en nu ligt hij alleen maar op de bank met koorst, weet geen raad met zich zelf en wil ook bijna niks eten. Nu heb ik gisteren maar Pyamapap van Nestle gekocht daar is hij dol op dus iedere ochtend en avond een fles van 200 ml dan heeft hij toch iets binnen gehad.

Indy had gisteren ook koorst 38,5 en nu 38,3 die ligt ook boven in haar bedje niks anders te doen dan slapen. Erg zielig hoor zo’n kleintje zo te zien. Ze drinkt ook wel wat minder maar als ze even wakker is geeft ik ze toch een beetje fles, dan komt ze ook wel aan haar voeding.

Vocht binnen krijgen is toch het belangrijkste en dan maar met kleine beetjes over de hele dag, als ze beter is dan komt het ritme wel weer.

Nou meiden zuster linnie :wink: gaat weer aan het werk haha

hoihoi,

Kom ook ff buurten…errug he…zo lang niet geweest.

Fijn Kaat dat ze weten wat t is en dat je zo door kan gaan.

Ai Mex…de commode. Ik heb het ook n keer gehad hoor, maar dan n tafel in t zwembad. en helaas kon ik Kris toen niet opvangen. Gelukkig ging alles goed, maar wat voel je je enorm rot.

Zag ook super mooie foto’s voorbij komen. N fotoshoot is idd n goed ideen. Heb ook nog zon canvaskadobon, dus misschien dat ik daar iets mee kan combineren. :think:

Hier alles owkay. Kris is lekker aan t peuterpuberen en Roos is momenteel errug verkouden. Zit nu aand e atrovent. Hoop dat ze snel weer beter is.

Nou ga met Kris lekker spelen.

doegies,

Marieke

Even snel…

Hier een heeeeeeeeeeeeeeele trotse mama:

Mischa heeft vandaag voor het eerst op de wc gepoept :inlove: :inlove: .

Hij gaf het zelf aan, dus meteen de wc-bril-verkleiner die ik gisteren had gekocht uitgeprobeerd. Ik ben op de grond bij hem gaan zitten met een boekje, gezellig hoor :wink: . 't Was echt de allereerste keer, ook nog nooit een plasje op de wc gedaan. En het potje wilde hij absoluut niet op :eh: . Hopelijk zet hij het door! (werk aan de winkel voor paps en mams :wink: )

Wat goed zeg dat Misha op de wc heeft gepoept. Dat vinden de meeste kids toch altijd even eng. Luke was een week zindelijk, maar nu gaat het steeds mis. Wel jammer. Nou ja dan nog maar even luiers halen.

Zoey is nu wel wat gegroeid. Ze bijft klein, maar ze weegt toch al mooi 8 kilo en is 68,5 cm. Een echt klein lekker grietje!

Mooi geregeld Kaatje dat met je ontslag. Geniet lekker van je vrije tijd en je zwangerschap.

Moet er weer snel vandoor. Druk dagje weer vandaag.

Hey meiden,

Lin, getsie… hopelijk zijn ze gauw allebei weer beter. Geeft toch meer rust als ze weer zichzelf zijn he.

sabje, :hug: hopelijk krijg je gauw 'n goed ritme, want dat breekt toch ook 'n keer op??

Mex, super zeg! Gaaf dat je meteen al wat merkt na zulke goede reclame!!! Wie had dat toch gedacht! :thumbup:

Marieke, je bent er ook nog :wink:

Vervelend dat Roos zo snotterd. Het is wel 'n beetje de tijd van 't jaar, ik loop ook al regelmatig met 'n zakdoek onder m’n snufferd. En dat weer ook, geen pijl op te trekken.

Nu maar hopen dat Roos gauw beter is.

Sterkte met Kris z’n pubertijd :wink:

Tamaar, wat goehoed :clap:

Kan me voorstellen dat je trots bent! en nu volhouden, Mischa :thumbup:

Iloon, zolang ze zeggen dat ze goed groeit, is het wel lekker om zo’n klein en fijn meiske te hebben!!

Geloof dat dat voor ons ventje niet opgaat, denk dat 't een flinke knul gaat worden :mrgreen:

Vanochtend controle gehad bij de vk, alles was goed en hij lag precies zoals ik dacht dat ie lag! En de rest van de ochtend heeft ie lekker liggen spartelen :mrgreen:

Ik voel me gelukkig ook langzaam weer opknappen, heb soms (voor mijn doen deze weken!!) echt weer wat energie.

Hadden jullie ook zoveel vocht in je voeten en enkels? Ik heb normaal daar gauw last van, maar 't doet dan geen pijn. Nu merk ik in een enkel dat 't daar toch pijnlijk wordt. Zal 't over 2 weken bij de gyn aangeven, mss heeft die tips!

Verder stop ik met klagen, ben blij met m’n (klotie)spuitjes :mrgreen:

Doewie!!

Alweer even kort:

Afgelopen nacht alweer zo’n 4 uurtjes slaap gehad (4e nacht op rij :zzz: ). Mischa was weer vreselijk aan het spoken. Het leek mij iets teveel op een maandje terug, en ben dus even naar de ha geweest. En ja hoor…weer oorontsteking.

Op de psz merkten ze op dat hij altijd met z’n mond pen loopt, plus dat Mischa echt heel vaak verkouden is. Dat heb ik aangekaart bij de ha, en nu zijn we doorverwezen naar de KNO-arts om zijn neusamandelen te laten knippen. Ben heel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan.

Ben nu dus behoorlijk gesloopt :zzz: :zzz: :zzz: .

Marieke, bedankt voor je reactie trouwens :-* .

Fijn Kaat, dat je je voelt opknappen!

Doen die ellendige spuiten in ieder geval hun werk goed.

Ik heb helemaal geen last gehad van vocht in enkels en voeten. Lijkt me vreselijk lastig. Hopelijk heeft de gyn tips!

Tot later!

Hoi Meiden,

Tamma, wat vervelend zeg voor jullie maar vooral voor Mischa.

En die korte nachtjes van 4 uur pff tell me about it :wink:

Hier is het nog om de 4 uur feest.

Als ik Indy laat liggen vanaf 20.00 dan slaapt ze tot 02.00 of 03.00 uur.

Maar ik maak haar om 22.00 nog wakker voor een fles en dan komt ze nog om dezelfde tijd :?

Hoe ging dat bij jullie???

Fijn kaatjes dat het allemaal beter gaat.

Indy is al 6 cm gegroeid vanaf de geboorte, ze doet het goed.

Vorige week haar eerste spuitjes gehad maar daar was ze flink huilerig van, gelukkig had ik de draagzak van de buren in huis :wink:

Nou meiden tot laterssssss

Tamaar… wat kl*tie voor Mischa.

Hopelijk helpt 't “bezoekje” aan de KNO-arts en is de rust bij jullie wedergekeerd.

Lin, arme Indy. Wel lekker dat je d’r zo wat kon wiegen! Zo’n draagzak doet wonderen he!

Wij krijgen er eentje als kraamkado van m’n zus en d’r vriend! Zelluf uitgezocht :inlove:

De griep heb ik volgens mij ook weer bijna overleefd. Bleeh, wat was ik beroerd zeg. Heb nu nog 'n half hoofd dichtzitten, maar 't is beter dan vrijdag.

Ben nog erg snotterig en er zit wat slijm in de weg. Komt die rotbenauwdheid ook nog es extra opzetten en zo lig ik wat te hoesten en te proesten. Maar 't gaat wel over, daar ben ik van overtuigd :wink:

Sinds dinsdag heeft de beeb echt weinig plek, ik voel steeds hoe hij ligt en dat de billen de lucht in steken! Hij duwt nu dagelijks zo heftig, dat ik soms m’n buik vasthoudt omdat 't net lijkt of ie via m’n vel eruit wil (kan natuurlijk niet… :doh: )

Maar ik vind 't wel leuk, voel zo heftig z’n billen en hakjes, toch genieten hoor!

Gisteren hebben we nog wat spulletjes gehaald voor de babykamer. Het bedje is nu opgemaakt en ik ga zo 't hemeltje strijken! Ben ook al 'n beetje bezig met m’n vluchttas, heb de 1e kleertjes uitgezocht die mee gaan als we naar 't zkh zouden moeten. Ook leuk!

Als 't goed is komt deze week 't wiegje naar ons, daar moet nog wat linnegoed in en een nieuw matras.

Ik vind 't toch wel spannend, zo dichtbij als 't nu allemaal komt!! Nog zo’n 7 weekjes :shock:

Fijne zondag, meiden!!

Gaat hard he Kaat die laatste weekies. Leuk en lekker als je alles klaarhebt. Heb je al kaartjes enzo? Ben benieuwd naar den naam. De laatste loodjes zijn wel t zwaarst…en je wilt zo snel mogelijk de kleine zien!! Hou vol he :thumbup:

Tamma…hoop iig dat het bij jullie gaat werken. De meeste reacties waren iig positief. Dus k zal me niet teveel zorgen maken. Misschien idd ook met n knuffel ‘oefenen’. Scheelt…

Lin…geef je bv of fles? Anders zou ik in de laaste voeding n schep rijstebloem doen. Slapen ze iets langer op. Bij Roos werkte het vrij snel. Bij Kris gaf ik bv, maar de laatste voeding maakte ik toch n fles met ook rijstebloem. Heb je tenminste redelijk normale nachten.

Bij Roos is het niet dr neus, maar echt alleen de longetjes. Die zitten knoepers vol. Ze vroegen al of er bij ons in de fam. astma is…en dat is dus niet zo. Ze reageert iig niet op Atrovent en ook niet op Ventolin (maar ze is nog niet benauwd). Volgende week maar weer bellen. Als ze maar niet koorts eribj krijgt. Vind het vooral bij slapen eng, want ze draait op haar buik en kan niet meer terugdraaien en als ze zo vol zit…

Ben trouwens erg benieuwd hoe groot Roos straks is met controles…heb t idee dat ze n reus is vergelijken met Zoey van Iloon…maar jah…Wim en ik zijn ook groot… en ze was ook n joekel bij geboorte :mrgreen:

Nou ga met de duplo en Kris aan de gang.

doegies,

Marieke

@miepmuis wrote:

Gaat hard he Kaat die laatste weekies. Leuk en lekker als je alles klaarhebt. Heb je al kaartjes enzo? Ben benieuwd naar den naam. De laatste loodjes zijn wel t zwaarst…en je wilt zo snel mogelijk de kleine zien!! Hou vol he :thumbup:

Ja, idd.... morgen alweer 33 wk. Nog maar 7 te gaan. Naja, tis 'n richtlijn he.... je weet nooit wanneer ie komt :wink:
Maar 't idee is zo raar soms.
Ben alleen wel errug nieuwsgierig naar ons ventje. En jullie ook nog es naar de naam ja, hihi!!! :mrgreen:
Kaartje is bijna klaar! We zijn nog niet uit over het lettertype aan de binnenzijde. Vanavond weer 'n hele toer gemaakt en morgen gaan we weer verder! Al schiet 't op. Daarna naar de drukker en dan krijgen we de proefdruk.
Uiteraard show ik 'm tzt (maar nu even niet)
:lol:

truste :zzz:

Whow kaatjes, wat gaat de tijd snel zeg.

Inderdaad nog maar 7 weekjes en dan hebben jullie ook een beebje :wink:

Rijstebloem in de fles mag dat nu al???

Ik geeft inderdaad alleen fles voeding.

Groetjes Linnn

Heb net een pak rijstebloem gehaald,

maar daar staat op 4 mnd.

Wat zal ik doen? :think:

K’heb geen idee Lin, maar als ik twijfelde, zou ik even de ha ofzo bellen of 't wel mag.

Succes :thumbup:

of consultatiebureau?..Ik deed het vlgs mij echt wel eerder dan 4 maanden. Stom he…dat ik het nu al niet meer weet :think:

T gaat maar om 1 afgestreken eetlepel in n volle fles…

Ik deed het volgens mij niet voor de vier maanden. En deed er trouwens wel meer in dan 1 eetlepel. :mrgreen:

Alle kids zijn geloof ik een reus vergeleken bij Zoey. Dat zal ze dan van mij hebben want ik ben ook vrij klein. Hubby daarentegen is wel lang. :think: Hoop dat Luke dan meer zijn bouw heeft. :lol:

Hier gelukkig geen gebroken nachten. De dagen zijn soms wel wat lang. Luke kan mega vervelend zijn als Zoey in de buurt is. Slaapt ze dan is hij rustig en lief. Maar als ze wakker is… :roll:

Spannend hoor Kaatje, nog even en dan heb je je knulletje. Wie weet wel met de Sint. :wink:

Ga me weer bezig houden met de kids. Laters…

Ik heb het ook maar niet gedaan, we wachten nog maar even.

Vannacht maakte ze ineens een lange nacht, vanaf 22.00 fles 120 ml meer wilde ze niet drinken tot 04.30 :shock: whow :stuck_out_tongue:

Ze kan het dus wel…

Vannacht als ze komt niks geven of wel :think:

Lin, wat 'n mooie foto :inlove:

Ik zou niet weten wat ik zou doen, maar bellen kun je idd altijd doen ha of cb! Dan krijg je iig goed advies en weet je mss wel waar je aan toe bent.

Succes :thumbup:

Iloon, is Luke zo aan 't puberen? Wil ie misschien gewoon aandacht als zijn zusje in de buurt is, bang dat ie wat tekort komt? Als ze slaapt, hoeft ie iig jouw tijd niet te delen met haar…

Zag net dat m’n bannermannetje haast van z’n koordje valt :o

ghihi :lol:

We zijn vanmiddag naar de drukker geweest voor alle bestandjes van 't kaartje. Alleen nu krijgen we geen proefdruk…

Als hij dat namelijk wel zou doen, zou hij exact 'tzelfde bestand weer terug naar ons moeten sturen, schiet natuurlijk niet op he. Sjef heeft zo’n goed werk verricht, dat ie 'm zo in de druk kan gooien!!!

Eind volgende week halen we de vlopjes op en dan is ook dit klusje weer geklaard :mrgreen:

Eten is klaar, hoor ik!

doeg!