APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Dat zwemmen is idd erg lekker. Heb ik bij beide zwangerschappen ook gedaan. En dan na het zwemmen lekker op een terrasje pannekoeken eten en warme chocomelk drinken. Niet zo gek dan ook dat ik 22 kilo :shock: aankwam bij de eerste. Heb ik bij Zoey maar niet gedaan. :wink:

Hey meiden, ik leef nog hoor :mrgreen: .

Mischa heeft aan twee kanten oorontsteking gehad, en toen hij beter was werd ik ziek, en daarna heeft Justin een aantal nachten lopen spoken :? .

Maar we zijn er weer bovenop!

Kaat, goed zo, lekker rustig aan doen! Genieten hoor, van al die vrije tijd.

Lekker zeg, zwemmen. Ik heb het niet gedaan, maar achteraf wel spijt gehad. Had me toch wel lekker geleken. Alhoewel ik me op het laatst van de bekkenpijn niet meer aan en uit kon kleden.

Ik ben benieuwd hoe groot jullie mannetje is!

Afgelopen donderdagavond ben ik voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren weer wezen sporten: badminton. Afgelopen keer was een proefles, en vanaf volgende week ga ik lessen volgen. Het was echt super leuk, en wat een lekker gevoel zeg, als je zo fanatiek aan het meppen bent :mrgreen: . Met m’n bekken ging het wonderwel ook goed! :dance: Geen pijn gehad.

Maar wowie, wat heb ik een spierpijn gehad na die tijd :shock: . Echt, lachen deed me al pijn. Vrijdagochtend had ik nog helemaal een bibberhandje, haha.

Iloon, pannekoeken en chocomel doe ik niet hoor (thuis douchen en 'n bakkie chips :oops: ), maar zit al wel op 16kg nu en moet nog zo’n week of 10 :lol:

Tamaar, sjef badmintont ook. Hij zit niet op les, maar is er wel verslaafd aan dus kan me voorstellen hoe jij je gevoeld hebt. Fijn dat je bekken zich weer zo goed hersteld hebben, je loopt toch behoorlijk wat te swingen tijdens zo’n badminton-potje hoor!!!

Hier gaat alles nog steeds OK. Doe rustig aan, want meer kan ik toch niet doen en dat merk ik gauw. Heb nu pas in de gaten dat 't gevoel wat ik dacht dat 't de baby was, 'n harde buik blijkt te zijn! Je moet toch wat zwangerschapskennis hebben om dat te onderscheiden, blijkbaar! :lol:

Mex, where are yououououououou? Hoe was je weekje-weg zonder jullie meisje?

Als 't goed is, zou je nu weer “in town” moeten zijn, of vergis ik me?

Oh Kaat, moet je nagaan hoe je je dan kunt vergissen zeg. Maar wel heel fijn dat je nu lekker rustig aan kunt doen!

Kunnen ze je op je werk wel ontslaan tijdens de periode dat je in de ziektewet zit? Nee toch?

Hmmm…sjippies :drool: :drool: . Ik krijg er ineens zin in.

Ik was vandaag bij de fysio…wat blijkt…het gaat wel heeeeeeeeel goed met m’n bekken. Badminton is namelijk (volgens haar) een vrij zware sport. Dus dat ik dat zonder pijn heb kunnen doen was een heel goed teken. Ik ben dus ook per vandaag ontslagen. Wel met een berg regeltjes en waarschuwingen, maar ik kan het verder lekker zelf.

Trouwens…30 weken alweer :shock: :shock: !!! Staat goed die banner :mrgreen: .

Oh…ik blijf aan de gang :oops: .

Justin heeft sinds een paar dagen zijn babygym ontdekt. Hij ligt er nu zo ontzettend leuk mee te spelen :inlove: .

En hij gaat al van die lekkere geluidjes maken, belletjes blazen enz.

't Wordt echt steeds leuker.

Tamma, fijn dat het weer helemaal goed gaat met je bekken!

En wat wordt Justin ook alweer groot he?

Kaatje, doe je wel rustig aan met die harde buiken van je?

En jouw kerel ook al verslaafd aan Badminton? Hier nog 1 :roll:

Hoe is het met alle andere dames, Linnie, Simba, Mex, Ilona en Marieke?

(ben toch niemand vergeten :shifty: )

Hier gaat alles goed. Ties groeit als kool en zit s’middags ook al lekker te knabbelen op een broodkorstje. Heb laatst een fotoshoot laten maken van de jongens. Zal er zo een paar neerzetten.

Nog meer…

Ik ben er weer hoor, schaam me rot dat ik jullie zo vreselijk verwaarloosd heb :oops:. Steeds als ik hier wat wilde schrijven gebeurde er wel weer wat.

New York was echt supergaaf :D. Heel veel gezien en gedaan. Naast alle ‘verplichte’ kost zoals Times Square, Empire State Building, ground zero en zo waren absolute hoogtepunten de honkbalwedstrijd van de New York Yankees (helemaal super dat ze ook nog eens wonnen) en de helikoptervlucht boven de stad/vrijheidsbeeld/Brooklyn Bridge (WIIIEEE!).

En wat heerlijk om daarna Layla weer te kunnen zien en knuffelen :inlove:. Zij heeft ons vast geen moment gemist, die had het veel te goed bij de opa’s en oma’s :D.

Huh, Kaat alweer 30 weken :shock:, wat gaat het snel! Goed hoor, die gyn van je :thumbup:, lekker kalm aan doen nu he!

Super dat het zo goed gaat met je bekken, Tamaar. En zelfs alweer sporten! (Oei, daar help je me herinneren… Dat zou ik ook weer eens moeten gaan doen :oops:).

Sabje, die foto’s zijn echt geweldig!! :inlove: Ik had ze al gezien op je hyve :D. Nu weet ik het trouwens zeker, dat gaan we ook laten doen, zo leuk!

Zit hier trouwens nog flink na te bibberen… Layla is daarstraks van de commode gevallen :shock:. (Ow, wat voel ik een slechte moeder als ik dit zo opschrijf… :oops:). Ik was haar aan het verschonen, deed zonder na te denken een ieniemienie pasje opzij om nieuwe doekjes te pakken, keek en zag haar vliegen. In een flits heb ik haar met m’n been opgevangen en toen met m’n handen kunnen grijpen. Ik moet er niet aan denken hoe dit anders had kunnen aflopen. Ik kon me niet voorstellen dat het me ooit zou overkomen, ik weet dat ze superbeweeglijk is, let toch altijd goed op… Maar kleine Layla had aan minder dan een seconde genoeg om te ontsnappen. Ik ben me echt wild geschrokken. Layla niet, die speelde gelukkig meteen weer verder. Vind het echt zo erg van mezelf!

Mex, daar kun je niets aan doen en zeker niet schuldig om voelen.

Het gebeurt iedereen wel eens een keer.

Fijn dat de vakantie zo mooi was. Ben je nog ongesteld geworden?

:mrgreen: haha Tamaar thanxxie! Vind 't zelf ook wel leuk!

Goed nieuws, je ontslag! Soms kan dat wel iets goeds betekenen he! :lol:

Ze kunnen mij op 't werk niet ontslaan, maar ze dreigen er wel mee. Lekker doen joh. Al merk ik wel dat m’n horrormoontjes 't erger opvatten dan ikzelf :?

Enne, Justin is 'n fotootje waard geloof ik… :stuck_out_tongue:

Ohhhh, Sabje dat is gaaf zeg, die shoot! Super :inlove:

Knappe kerels zijn 't, die mogen gezien worden!!

Ja, idd 'n badmintonverslaafde vent. En voetbal. Al doet ie 't beide weinig de laatste weken :lol:

Mex toch :naughty:

Leuk te horen dat jullie zo genoten hebben. Vind 't wel knap dat jullie dit nog zo doen en dan je meissie achter kunnen laten (in goede handen, wel te verstaan!). Ik zou er toch moeite mee hebben, maar ben van nature al 'n emokip hoor :oops:

Wel even schrikken zeg, van Layla vanochtend. Maar 't kan iedereen overkomen, je hebt niet in de gaten dat ze zo vlug wordt he! Die meid heeft er weinig van meegekregen, zo te lezen, dus vergeet 't maar gauw weer!

En… hoe’st met de cyclus afgelopen??

@Kaatjes wrote:

Enne, Justin is 'n fotootje waard geloof ik… :stuck_out_tongue:

U vraagt.....wij draaien.... :wink:

Sabje, wat mooooooooooooooooooi zo’n fotoshoot!!

Echt prachtige foto’s zeg. :inlove: :inlove:

Kaat, mooie avatar! :thumbup:

Ahhhhh, ook al zo lief :inlove: :inlove: :inlove:. Geweldig ook die foto van Mischa met de laptop, ziet er al reuzeprofessioneel uit 8).

O ja, vergat ik nog helemaal te vertellen… Op de dag dat we weer thuis kwamen werd ik weer ongi. En daar was ik eigenlijk wel blij mee. Ik wist toch wel dat een zwangerschap er deze maand niet meer in zat, dus nu kunnen we tenminste weer verder. Nu nog hopen dat het bij mij ook zo verder gaat als bij Sabje en Ilona natuurlijk :wink:. Het was trouwens niet heftiger dan normaal of zo en na een dag of 3 alweer helemaal over.

M’n schoonmoeder en schoonzus stonden hier trouwens ook al lachend te vertellen hoe ze de kinderen wel eens hebben laten stuiteren. Ze is later op de dag ook nog plat op haar gezicht geland toen ze over m’n been aan het klimmen was en ze was zo blij om papa weer te zien dat ze keihard met haar voorhoofd tegen het raam aan vloog. Zodra de pleisters in de aanbieding zijn mag ik wel gaan inslaan voor later denk ik :wink:.

Kaat, superfoto!! Merk je nu al dat het beter gaat nu je je niet meer werkt?

Ik ga weer even aan het werk. Als Layla straks wakker is gaan we op een nieuw autostoeltje uit, wordt hoog tijd!

@Mex wrote:

Kaat, superfoto!! Merk je nu al dat het beter gaat nu je je niet meer werkt?

:think: welke foto? Of bedoel je m’n avatar?

Toch wel goed dat je weer ongi bent geworden; en niet in NY!! Geeft toch weer wat duidelijkheid he. Nu maar hopen dat je lichaam je de volgende keer niet weer zo voor de gek laat houden.

Tamaar, thanx voor 't complimentje!

Die kanjers van jou mogen er weer wezen hoor! Wat 'n snoetje is Justin.

En die foto van Mischa, zo super!!! Al 'n echte techneut he!!

Morgen een echo, ben benieuwd!!

Verders gaat 't goed; weet nu wanneer ik moet rusten en wat te veel is.

Niet dat 't altijd helpt, maar kan zo wel m’n maat wat meer houden.

Als de beeb erg druk is, heb ik ook veel meer last van m’n buik. Gisteren was 'ie in een sportieve bui; van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Het deed eind van de dag zelfs pijn als ie zo bewoog.

gisterenavond had ik de 1e yogales en daar heb ik echt van genoten! Kon ineens m’n enkel weer fatsoenlijk op m’n knie leggen!! haha.

En dat terwijl we maar 'n halfuur ontspanning hadden, doordat we eerst 'n half uur mochten introduceren!!

Toch ga ik morgen ook weer zwemmen, vind 't allemaal veel te lekker :mrgreen:

Ben er nog hoor. Lekker druk de laatste weken. Twee zieke kids, je kent het wel of anders ken je het straks wel. :mrgreen:

Leuke foto’s gezien. Moesten wij ook maar eens doen een fotoshoot.

Laters…

Jaahhh, Iloon!!!

Ben benieuwd :mrgreen:

Knappe kindjes verdienen knappe shoots he!! :wink:

Gisteren mocht ik op controle bij de gyn en hoorde ik wat de uitslag van de bloedtest is. Ik heb 'n tekort aan vitamine B12. Dit kan de oorzaak zijn van die kwaaltjes die ik heb, vooral 't benauwde kan er vandaan komen. Hoe 't komt dat ik 'n tekort heb (of mijn lichaam 't niet opneemt en waar) kunnen ze nu niet uitzoeken omdat ik zwanger ben, maar dat komt aan bod na de kraamperiode. Voor nu is het belangrijk om te zorgen dat ik toch B12 in m’n lichaam heb en dat kan helaas alleen met injecties.

Ik mag nu 1x per week naar de huisartsenassistente om haar de spuit in m’n bil te laten zetten en dat is NIET leuk. Hand Pregnyl is fijner, meiden Knipoog

De kans zit er nu ook in dat 't hoofdje van de beeb meer in verhouding met de rest gaat lopen, maar zeker weten doen ze dat niet. Daarom wordt er niet alleen gecontroleerd of de B12 goed in m’n lichaam komt, maar ook krijg ik nog 'n groeiecho om te zien of de verhoudingen meer in de pas gaan lopen. Mocht dat niet zo zijn, houden ze 't goed in de gaten of de beeb wel kan indalen uiteindelijk en anders kunnen ze op tijd ingrijpen.

Over 3 weken moet ik weer bloed laten prikken en over 4 weken krijgen we weer 'n groeiecho en controle bij de gyn.

Tussendoor mag ik ook nog gewoon 'n keertje op controle bij de vk!!

Klinkt best heftig, maar ik ben al heel blij dat er iets gevonden is wat m’n klachten kan verklaren dan dat ik weer naar huis gestuurd wordt met “doe maar rustig aan, maar we weten niet wat 't is” (ben zo met m’n darmklachten ook al es richting huiswaarts gestuurd jaren geleden!).

Gisteren had ik de 1e spuit gekregen en voelde toch al dat ik minder pijn bij de benauwdheid had, dus ik heb goede hoop!! Duim omhoog

Liefs,

Kaat

Nou Kaatjes: dat klinkt inderdaad erg heftig.

Pff meid nu hoop ik voor je dat alles goed groeid :pray:

Alles gaat goed hier, Indy is echt al een meid aan het worden.

Ze kijkt al veel meer rond, slaap overdag en 's nachts erg goed.

Soms wel 8 uur (en dat is lekker voor de nacht :wink: )

Milan is ook echt super lief voor zijn zusje.

Gisteren een dagje met Milan en zijn vriendje naar Center Parcs geweest.

We hadden Indy naar oma gebracht.

De kleine mannen hadden het helemaal naar hun zin gehad.

Het was echt een superdag ze hadden alle aandacht.

Zijn vriendje heeft pas 2 zusjes gekregen :wink: dus hij verdiende ook wel een dagje alleen met papa en mama.

We hebben het super gezellig gehad en de foto’s volgen nog wel.

Hier in iedergeval nog even wat foto van de kleintjes …

Linnie, wat 'n scheetjes toch!! :inlove:

Leuk dat Milan zo trots op z’n zusje is!!

Vanochtend is de kraamzorg geweest voor 'n intakegesprek. Was echt 'n leuk gesprek en heb nu 't gevoel dat alles goed gaat komen en wij 'n hele fijne tijd hebben straks (ondanks m’n dompertje over Sjef z’n gipsbeen en die 4 weekjes speling die we maar hebben). Het besef dat we over 'n paar weken echt papa en mama zijn, kwam ineens wel sterk naar boven!

En nog leuk nieuws: Sjef heeft vannacht voor het eerst sinds 5 weken weer langs me gelegen in bed :dance: Lag wel wat krapper, maar was stukken gezelliger en warmer :inlove:

En nog meer leuk nieuws: het lijkt erop dat ik m’n slaatje uit m’n ontslag heb geslagen! Vanochtend ook 'n bericht van rechtsbijstand gehad en wat ik zelf met Sjef had gesteld (maar niet gevraagd had, we hadden meer gevraagd :lol: ) krijg ik nu!

Dan wordt ik vrijgesteld van werk tot 1 mei, klinkt best lekker om verlof te hebben tot dan :mrgreen:

Ben helemaal heppie :mrgreen:

Doewie!!