Iloon, als ik m’n verlofdagen niet op zou maken, raak ik ze toch kwijt (krijg ze op de een of andere belachelijke reden ook niet uitbetaald). En als ik me ziekmeld, kost 't de werkgever geen geld (die gooit 't op zwangerschapskwaal!) en als ik vrij neem wel :lol:
KDV, lijkt me erg leuk maar enorm druk!!
Lin, auw… balen van je camera. Heb je 't rolletje/geheugenkaartje nog kunnen redden of ben je ook alle foto’s kwijt nu? Hope not.
Mex, nu nog niet ongi? Gek hoor… :think:
Sabje, ik kan me dat ook nog herinneren. Had je niet daarna weer 'n goede cyclus??
Hoest met je kereltjes eigenlijk?
Oh morgen is 't weer maandag-werkdag, jippie…uch
We slaan er ons wel weer doorheen hoor!!!
Verders geen bijzonderheden!
Liefs, Kaat
Na ongeveer 5 dagen na mijn nod ben ik 'ongesteld’geworden.
Maar 2 weken erna direct weer zwanger :inlove: :inlove:
Ze zeggen dat je na een miskraam wel erg vruchtbaar bent.
Mijn kereltjes gaat het goed, alleen is Ties erg snotterig en heeft ie drekoogjes. Ik heb voor 2 weken een fotoshoot met ze gedaan en nu hoop ik dat deze week de foto’s klaar zijn. Kom ze natuurlijk wel showen.
Reageer later op jullie, moet gaan. Ga zo uit eten :drool:
Dikke :-*
Ik zit hier al vanaf dinsdag met een zieke Mischa. Donderdag naar de ha geweest omdat we dachten aan blaasontsteking, maar dat was gelukkig niet zo. Wel bleek hij toen oorontsteking te hebben.
Nou, we dachten dat het met Mischa de goede kant opging dit weekend. Jammergenoeg toch niet . Afgelopen nacht ben ik van kwart voor 12 tot half 4 :shock: met hem aan de gang geweest. Op het laatst zat ik gewoon te janken, zo moe was ik.
En vanavond greep hij ineens ook naar zijn andere oor en had hij 39.5 koorts. Niet goed dus. Morgenochtend 8 uur ben ik de eerste die de ha belt. Gelijk maar even een afspraak maken, want dit schiet niet op. Arm ziek mannetje.
Vandaar mijn mindere aanwezigheid . Het vergt erg veel energie zo’n zieke peuter en daarbij een baby die geregeld aan de (.)(.) wil.
Gelukkig slaapt Justin 's nachts wel door.
Ik ben momenteel echt vreselijk moe.
Kaat…stom gedoe zeg op je werk! Als ik jou was ging ik ze heel naïef even lekker dwars zitten :mrgreen: :oops: .
Mex…oh wat vreselijk dat het nu mis gegaan is! Een hele dikke knuffel voor jou :hug: . Ik hoop dat je ongi er snel aankomt.
Zodra Mischa weer beter is kom ik uitgebreider reageren, heb nu even niet zoveel puf: sorry daarvoor.
O ja…ik heb wel hyves. Wie het leuk vindt mag me wel toevoegen hoor!
http://www.tamma82.hyves.nl
Nou dat is dan ook raar zeg, want ik heb zelfde gehad. Ik was over tijd, maar de test was negatief. Ongi bleef 2 weken uit terwijl ik altijd heel regelmatig was. Toen gingen we naar Thailand en in het vliegtuig werd ik ongi, maar wel anders dan anders. Waarschijnlijk heb ik toen een miskraam gehad. Maar dat zullen we nooit weten. Enne… ik kwam zwanger terug uit Thailand. :lol:
Sabje, dat is wel positief dat je zo gauw aantelde in de zwangerschap van ties!
Die foto’s moet je echt komen showen hoor, we hebben al zo lang niets meer gezien van jouw ventjes…
Tamaar… arme Mischa zeg, en arme jullie. Kan me voorstellen dat je helemaal op bent. En dan hubbie ook nog met z’n nieuwe zaak (gaat alles daar goed mee?), het vergt veel energie hoor.
wat zei de ha?
Ik ga ook lekker dwars zijn. Zojuist vroeg ik iets van 'n collega, die reageerde heel erg nors (hij moet me info geven voor m’n werk). Even later belde hij, omdat hij wat info van me wilde, en toen was ie ineens erg aardig. Ik dus ook erg aardig doen, daar heb je ze meer mee denk ik dan!! Ik hoor vandaag of morgen wat 't voorstel aan hen gaat worden, ben erg benieuwd hoe 't gaat lopen (hopelijk heeeeeeeeel vlug!)
Iloon, bij jou ook al?! Zoey is “made in Thailand” :inlove:
Of was 't Luke?
Mex, hoe’st?
Ik voel ons huubke zo goed de laatste dagen. Hij zet echt voetjes tegen m’n buik aan alsof ie eruit wil kruipen!! :o
Soms kan ik gewoon heel z’n voetje voelen van de buitenkant, zo raar. Wel erg genieten hoor, ook al voelt 't soms wat ongemakkelijk aan!
Liefs,
Kaat
Het was Luke. Zoey was made ergens tussen nederland en crancanaria. :mrgreen: Kwam iig zwanger terug. :lol:
Denk dat wij maar niet meer op vakantie moeten.
:lol: niet als je twee kids genoeg vind, idd :mrgreen:
Meiden, ik ben een beetje aan het eind van m’n latijn :? .
Ben dus weer bij de ha geweest met hem, en nu heeft hij rechts ook oorontsteking. Waarschijnlijk heeft hij behoorlijk pijn…maar hij is daarbij echt vreselijk vervelend. De hele dag aan het schreeuwen, driftbuien achter elkaar door. Hij wil opgepakt worden, maar zodra je dat doet wordt hij helemaal wild en wil neergezet worden :? . Hij wordt echt om alles boos. Duidelijk met zichzelf in de knoop en voelt zich niet lekker.
Afgelopen nacht hebben we voor het eerst weer een beetje kunnen slapen gelukkig.
Hij heeft nu trouwens antibiotica gekregen. Raar kind hoor: hij vindt het lekker .
Morgenochtend weer naailes, even lekker een ochtendje voor mezelf :oops: .
Vanmorgen ben ik met Justin bij de osteopaat geweest ivm zijn voorkeurshouding. We hadden kunnen oefenen wat we wilden: maar hij kón gewoon zijn hoofd niet naar links draaien. De boel zat behoorlijk vast in zijn nekje, waarschijnlijk door de navelstreng die behoorlijk om zijn nekje zat bij de geboorte. Hij heeft het nu los gemaakt, en over 2 weken moeten we een keer terugkomen. Vandaag zagen we al dat hij soepeler is met het bewegen van zijn nekje.
Maarre…ik word ook osteopaat . €80,00 voor één consult van een half uur. Die man verdient dus €160,00 per uur :shock: .
Excuus voor mijn niet reageren. Als Mischa het morgen toe laat kom ik even uitgebreid reageren, ben nu echt veel te moe om na te denken.
Ik laat me meteen omscholen! :lol:
Hoi meiden,
Tamma: je kunt deze behandeling gewoon declareren bij je verzekering.
Dat hebben we bij Milan ook gedaan en doen we nu ook met Indy.
Ik stuur dat gewoon op en krijg dan een gedeelte terug.
Maar inderdaad we worden Osteopaat
Hier gaat alles weer redelijk, Indy drink gewoon weer goed.
Onze dame had / heeft Spruw, daardoor kon ze niet goed drinken.
Nu heeft ze zalf en het word gelukkig al minder.
Verder gaat ze redelijk goed de dag door, alleen 's avond van 19.00 tot ongeveer 22.00 is het altijd feest hier. :roll:
Dan is ze onrustig, huilen niet bij ons weg willen.
Pfff dat is echt vermoeiden, er is geen een avond dat we gewoon even tijd voor onzelf hebben, wat kunnen we doen?
Iemand tips???
Nou meiden ga gauw hubbie even aflossen van onze kleine meid.
Groetjes Linnie
Hi hi, de April-2006-stoppers-osteopatenpraktijk :mrgreen:.
Tamara, even een hele dikke knuffel :hug:. Kom op he meid! En je hoeft je echt niet te verontschuldigen als je niet reageert joh!! Zorg er eerst maar voor dat je weer lekker in je velletje komt te zitten!
Linnie, hopelijk is het een periode meid! Een lekker warm badje voor het slapen 's avonds misschien (Indy dan he )?
Sabje en Ilona, echt fijn om herkenning te vinden. Sabje, echt precies mijn verhaal. Ook al ben ik nu 6 dagen overtijd en nog steeds niet ongi. Niet zwanger ook trouwens volgens de laatste test. Als er na de vakantie nog niks is ga ik naar de huisarts. Blijf het allemaal maar raar vinden. Hopelijk doe ik jou niet na morgen in het vliegtuig Ilona.
Nu ga ik de computer echt uitzetten en naar bed, wordt een drukke dag morgen. Heerlijk hoor op vakantie, heb er onwijs zin in. Maar wat ga ik m’n meissie missen!!
Tot volgende week!
Heel veel plezier op vakantie!!! Geniet er van!
Hier een klein bijtertje. Ze bijt gewoon tot bloedens aan toe. Denk dat ik de bv niet lang meer vol houd op deze manier. Ze krijgt ook nog maar 1 voeding omdat ik gewoon niet meer genoeg heb. Daar baal ik ook wel van. Maar ze dronk na de voeding nog een fles van 150 leeg.
Rustig aan hoor Tamma. Denk ook een beetje om jezelf.
Lekker Linnie dat Indy weer goed drinkt. Niet zo fijn van de spruw. Heb jij er ook last van?
Mex, fijne vakantie, hoop dat je wat meer weet als je terug bent.
Ilona, een kleine bijter :roll: misschien eens even terug bijten
Ik zou er ook mee stoppen als ik jou was, het is niet fijn.
Ik geef zelf geen bv omdat het niet ging en moet zeggen dat ik het ook fijner vind met de fles.
Zo weet ik wat ze drinkt en kan papa ook eens een nacht voeding doen
Indy gaat 's avonds al in bad, en daarna en flesje en dan slapen.
Alleen het slapen wil ze dus niet, ze is dan zo moe en onrustig heb al van alles geprobeerd, misschien nog wat drinken, even knuffelen, weg leggen en even laten huilen, strak instoppen zodat ze niet kan maaien met haar armen maar niks helpt. Met een beetje geluk valt ze bij een van ons in slaap en anders is het maar haar zitten / lopen tot de volgende fles.
De spruw word al minder gelukkig.
Vanmiddag wilde ze ook niet in haar bedje boven terwijl ze zo moe was.
Als ik ze pakte was ze stil en zodra ik haar in bed leg is het huilen.
Tsja en nu… is het allemaal onzin van haar ? of ???
Nou meiden ga ze zo wakker maken voor de fles.
Tot laterssss
Hey meiden,
bv is definitief gestopt. Ze zet niet alleen meer haar tanden erin, maar ze weigert nu helemaal. We hebben haar al twee keer een fles moeten geven s’morgens. Jammer hoor.
Tamma, ik neem aan dat je 't over Mischa had, met de oorontsteking?
Het zit echt niet mee. Maar goed dat je geen medicijnengevecht met 'm aan moet, als dat er ook nog bij kwam! Maar ja, wel raar dat ie 't lekker vindt he!
Wat 'n beroep; osteopaat!! Klinkt wel lekker, dat salaris. :mrgreen: Nu 't werk zelf nog!! :?
Linnie… geen tips maar lees mee om te zien wat mij mss nog es te wachten staat. Sterkte met Indy.
Mex, veel plezier en tot gauw! NY toch??
Iloon, wat pijnlijk zeg…
Vind 't wel goed van je, dat je toch overgestapt bent (ik dacht bij je vorige bericht al dat dat mss beter zou zijn!). Het is mss wel jammer, maar je moet ook aan jezelf denken.
T’is wel 'n hittepetit he, die Zoey!?
Vorige week heb ik van woe t/m vrij zo’n pijn in m’n buik en rug gehad, dat ik niets kon. Tranen stonden in m’n ogen.
Vrijdag de vk gebeld en die begon al over dat 't wel normaal was en dat ik mss maar moest laten testen op blaasontsteking. Ze had 't over 'n buikband, dus die ben ik als 'n speer gaan halen vrijdag (samen met mam, kon geen auto rijden van de pijn) en dat hielp zo dat ik binnen 'n halfuur al weer energie begon te krijgen. Voor ik thuis kwam, voelde ik ineens hoe fel de hoofdpijn was. Die voelde ik niet door de pijn in m’n buik.
Morgen heb ik weer controle bij de vk, dan bespreek ik dit toch wel even. Dat iets niet fijn is, ongemakkelijk of dat je ‘last’ hebt, is tot daar aan toe. Maar dit was echt pijn en da’s toch niet goed??
Ik heb ook zo’n vermoeden dat ons ventje geen kleintje wordt :shock:
Voel zijn voetjes (of zoiets) heel vaak rechtsonder mijn ribben. Hij kan zo’n kracht zetten, dat ik z’n voetjes moet verplaatsen dmv wrijven, anders doet 't pijn.
Zou hij dan ook eerder zich aankondingen, of is dat maar 'n loos voorgevoel van me??
Ik ga zo maar es op huis aan, zit lekker te kokken onder de baas z’n tijd :silenced:
Doeg!!
Hoi meiden,
Met Indy gaat het gelukkig weer beter.
We hebben even moeten puzzelen :think: maar volgensmij hebben we het gevonden
Ze heeft bijna geen last meer van Spruw dus we mogen met de zalf stoppen, ze vond het echt verschrikkelijk.
Gelukkig voor haar dat dat nu niet meer hoeft.
Ook zijn we met een andere voeding gaan combineren.
Friso 1 Normaal en Friso Comfor (deze voor spugen en darmkrampjes is dus ook makkelijker te veteren) alleen deze voeding is erg dik daarom moeten we het combineren.
Nu het reslutaat, 's avonds nog maar zelden huilen, gewoon boven in haar bedje slapen, geen gezeur meer als ik haar wakker weg leg.
Slaapt 's nachts 5 a 5,5 uur achter elkaar door en overdag slaapt ze ook meer en als ze wakker is is ze tevreden wakker.
Laten we nu maar hopen dat het zo blijft gaat nu al 3 dagen goed.
Moet zeggen dit is ook wel fijner, van dat gejank daar werd ik echt dood moe van
Nou meiden ik hou jullie op de hoogte en zal van de week even nieuwe foto’s erop zetten.
Ciao
Ohhh, Lin, wat fijn!!
Da’s nog es goed nieuws zeg.
Gisteren had ik 'n controle bij de vk. Heb daar verteld over de klachten die ik had en er werd ook weer op ijzer getest. Deze laatste was weer gezakt en stond nu op 5.4. Ik moest dus op controle bij de gyn, die afspraak hebben ze voor vandaag gemaakt.
Vanochtend dus naar 't ziekenhuis, daar werd weer bloed geprikt voor o.a. de B-vitamines, ijzer en foliumzuur. Er is naar 't hartje geluisterd en aan m’n buik gevoeld. Mijn buik/baarmoeder staat continue strak, zei de gyn. Ik had niet eens in de gaten dat ik haast de hele dag door dus harde buiken heb. Pas als 't pijn gaat doen, valt 't op.
Moest dus flink gas terug nemen en mag ook niet meer gaan werken (zeker niet nadat hij hoorde wat ze op m’n werk van plan zijn!). Vind 't wel fijn, nu kan ik wel 'n paar uurtjes langer in bed blijven liggen!
Volgende week donderdag krijg ik een groeiecho en volgende week vrijdag wordt de uitslag daarvan en van 't bloedonderzoek besproken bij de gyn.
Tot dan is er ook weinig wat ik er aan kan doen, als veel rust nemen zover als dat gaat!
Liefs, Kaat
Mooi dat nu ook de gyni zegt dat je het rustig aan moet gaan doen. Rust nemen helpt tegen heel veel. Zo had ik een veels te hoge bloeddruk, maar als ik ruste zakte die wat. Een vriendin van me had onderontwikkeling en toen ze meer rust nam ging haar kindje ook beter groeien. Je lichaam geeft het dus zelf aan.
En je werk…laten we het daar maar niet meer over hebben.
@ilona wrote:
En je werk…laten we het daar maar niet meer over hebben.![]()
Haha, goed idee :thumbup:
Ben ook wel erg blij met 't advies, zo ben ik vanmiddag lekker gaan rusten en toen kon ik vanavond heerlijk gaan zwemmen! Zooooo fijn!
Nou Kaatjes :shock: dat word dus lekker rustig aan doen,
en met de beentjes omhoog genieten van de rest van je zwangerschap