APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Jihaaaaaa!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Oh meid, ik ben ontzettend blij voor jullie!

Van harte gefeliciteerd :-* :-* .

:dance: Whow MEX :dance:

Gefeliciteerd :clap:

Kaatjes nu ben niet meer alleen zwanger :wink:

Super Mex. Zwanger van je tweede. DAt doe je goed. Spannend hoor.

Hier gaat alles zijn gangetje. LUke is nu ziek, maar knapt alweer op. Zoey heeft vanmorgen tot half 10 geslapen. :think: Hoop dat ze dat blijft doen. Lekker hoor!

Die oude commode is echt leuk. Mooi ding zeg. En ook bijzonder dat hubby erop heeft gelegen. Ik heb ook mijn oude commode, maar dat is een gammele ladekast die we gebruiken voor Luke zijn speelgoed. Meer sentiment dan praktisch zeg maar.

We hebben een huis toegewezen gekregen in een nieuwbouwplan een plaats verder op. Vind het super spannend. Mooi huis en ligging, maar ook een hoop geld. We weten nog niet of we het doen. Tis niet in de gemeente waar we al jaren wonen, maar wel vlakbij. Eigenlijk zit het aan deze gemeente vast. Schoonzusje gaat er ook wonen, dus dat is gezellig. Maar al ons spaargeld zal er in gaan zitten. Na wat we allemaal hebben meegemaakt vind ik het toch wel eng, maar het zou ook een goede nieuwe start kunnen zijn. :think:

Tot laters…

Misschien een beetje snel na Layla, maar het gevoel was er gewoon weer… Geduld is niet echt onze sterkste kant geloof ik :wink:.

Spannend joh, Ilona! Misschien inderdaad een mooie manier om alle ellende achter jullie te laten. Lijkt me heerlijk een gloednieuw huis. Wilde het ook altijd, maar ja, toen zagen we het huis wat we nu hebben :lol:.

Nog iets leuks, we gaan volgende week naar New York!!

(Henk zet nu een broodje en kop thee voor me neer, kom later wel weer terug)

Whaaaaaaaaaaaaaa, wat lees ik…

Mex!!!

GEFELICITEERD

Goh, ik ben 'n beetje verbijsterd omdat ik niet eens in de gaten had dat dit natuurlijk ook weer zou kunnen. hoezo snel, dan zit er straks zo’n 17mnd tussen Layla en d’r brusje, da’s toch niet zo gek? Mijn zus is ook 19mnd ouder dan ikke hoor :mrgreen:

Wat is dan je uitgerekende datum?

Ben nu even erg uitgelaten, want ik ben niet meer de enige :dance: :dance:

Dit had ik net nodig, zit weer op 't werk te balen

Nu klopt alleen ons lijstje niet meer :think:

Lin, fijn te horen dat 't met Indy wat beter gaat. Doe lekker rustig aan, we zien je wel weer 'n keer verschijnen. En je weet dat als 't te lang duurt we vanzelf beginnen te roepen.

Af en toe 'n fotootje showen en we vergeven 't je wel hoor :wink:

Iloon, lekker zeg dat Zoey zo doorslaapt. Hoop dat 't niet eenmalig was, kom je zelf ook wat aan je ‘rust’ toe.

En 'n nieuwe woning, super zeg. Dit zal vast 'n teken zijn voor 'n echt nieuw begin, wanneer mag je gaan klussen/verhuizen??

Hoe’st met Sabje, Marieke en Sim?

Tamaar, heb je nog nieuwe borduurcreaties??

Hier gaat 't op zich wel goed, voel alleen dat ik 't niet meer zo aankan met zieke hubbie thuis en zwanger zijn. Hij klaagt niet en is echt lief-ziek, maar 't duurt me te lang. Wordt er ook wat verdrietig van.

Morgen gaan we naar 't zkh voor loopgips, althans daar hoop ik erg op zodat ie weer wat meer kan.

Ons ventje is zo lekker actief, de schopjes zijn nu meer duwtjes. Heel lief zo tegen m’n buik aan en als ik dan m’n hand erop leg dan voel ik gewoon dat ie de kracht er weghaalt en rustiger wordt!

Huis moet nog gebouwd worden, dus zal eind volgend jaar pas zijn, maar wel iets om naar toe te leven als we het doen. Morgen gaan we eens babbelen met een adviseur.

Het is idd vlot om nu zwanger te zijn, maar je kunt het ook zo zien dat er lekker weinig leeftijd tussen zit. Misschien nu even pittig, maar straks wel dubbel zo leuk. Luke en Zoey schelen ruim 2 jaar en dat vinden een hoop mensen ookal vlot op elkaar. Moet zeggen dat ik het nu soms wel zwaar vind, maar zat me net te bedenken dat als je ze nog korter op elkaar krijgt het hele zindelijkheidsverhaal wel eens makelijker zou kunnen zijn. Dan ben je er met twee te gelijk bezig en pikt de een het van de ander op. Zijn ze met 2 en 3 jaar zindelijk! Luke maakt er een potje van dus ben er even klaar mee. Heb er gewoon ook niet de puf voor moet ik eerlijk zijn. :oops: En je gaat gewoon door met het luier en flesverhaal. Dan gaat het je makelijker af, want je zit er nog midden in. Niet meer zoeken naar een ritme, want je hebt het nog. Zo heeft alles zijn voor en nadelen.

Heerlijk he z’n beweegende beeb in je buik. :inlove: Dat mis ik wel hoor.

Wauw!! Wat lees ik nu?? Nog een schatje op komst voor Mex!! Te gek joh!

Maar lekker hoor zo achter elkaar… je kan het maar gehad hebben :wink:

Wij hebben vorige week in spanning gezeten of ik niet perongeluk (wat klinkt dat ondankbaar trouwens…) zwanger was van een derde… slik… Ik kreeg een week na m’n eisprong (rond die tijd saampjes dom gedaan…) opeens pijn in m’n (.)(.) en ik ben vorige week de hele week misselijk geweest…totdat ik afgelopen zaterdag (gelukkig) ongesteld werd. Pfff, hele scenario’s werden alweer afgespeeld, Miki was zelfs al namen aan het verzinnen… En mij sloeg constant angst en benauwdheid om m’n hart… want ik heb ECHT GEEN ZIN momenteel om zwanger te zijn… (had ik wel na Valentina…).

We gaan volgend jaar zomer “officieel” kijken of we nog een 3e willen… of dat bij Miki de kraan wordt dichtgedraaid zeg maar. Momenteel zegt ons gevoel heel hard NEE… maar toch laten we “er nog nix aan doen”…

Iloon, het zou wel erg leuk zijn als je bij Essie in de straat komt!! Is het in hetzelfde blok of een ander rijtje? Ik zou lekker de stap nemen hoor… heerlijk nieuw begin toch?

Kaat…ik hoop dat je je een beetje rustig kan houden thuis… je verdrietigheid wordt natuurlijk ook een beetje versterkt door die horror-moontjes he… In ieder geval veel sterkte meid!! en dat ie maar snel weer kan lopen met z’n gipsenpootje!!! Al iets bekend over je werk?

Iedereen waar ik nix tegen zeg… sorry… maar ik moet weer verder aan het werk… en om 13.00u met lunchpauze… (eindelijk!!! ik barst van de honger…moet ik me wel weer inhouden in het ziekenhuisrestaurant…)…

Laterz!!

X Simba

Oja… zitten er tussen jullie ook nog mensen op Hyves?

Zo ja… als je me wil toevoegen… of als ik jou mag toevoegen dan hoor ik het graag in een pb’tje… zou het wel leuk vinden!!

(heb inmiddels Sabje en Mex mogen toevoegen, en Ilona stond al tussen m’n hyvesvriendjes, hartstikke leuk meiden!!)

om je ook aan te melden… http://hyves.nl/index.php?l1=ms&l2=sb&l3=hm hmz, ik vraag me af of dit eraf wordt gehaald…

Het rommelt in m’n buik. Nog geen :evil:, maar wel opeens negatieve testen. Natuurlijk had ik het liever anders gehad, maar ik ben er behoorlijk nuchter onder. Hopelijk gaat het volgende keer beter.

:hug: :pray:

Nee niet in het zelfde rijtje, maar een paar straten verder op. Pal tegen over een basisschool. Wel wat drukker, maar kan ook wel weer handig zijn.

Wat lees ik nu Mex? Denk je dat “het” mis is gegaan? NOu laten we hopen dat dat niet zo is.

:-*

Ohw, mex… :cry:

Hoe’st nu?

Sim, kan me goed voorstellen dat je 't dan even benauwd krijgt. Als je er niet aan toe bent, dan komt 't ook wel even fiks aan he. Maar goed dat je toch ongi werd.

Hoe gaat 't met Milan? En met z’n sussie??

Iloon, het geeft natuurlijk wel weer 'n hoop beweging tegenover zo’n school, en je hebt er alleen maar doordeweeks “last” van, in 't weekend en vakanties weer niet natuurlijk!

Het zal even wennen zijn, maar lijkt me zoiets als van 'n rustige buurt verhuizen langs 'n drukke doorgaande weg, het went natuurlijk wel.

Succes met de adviseur!!

Ik heb wel 'n hyves-account, maar gebruik 't eigenlijk niet.

Het gaat weer met ups en downs, hier! Gelukkig meer ups dan die downss van laatst, zullen idd wel de horrormoontjes zijn :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Sjefke heeft nu 'n stuk lichter gips, da’s wel fijn. Maar echt mobiel is hij niet. M’n schoonmamsie heeft al 2 dagen heel erg veel bijgesprongen in 't huishouden: raampjes gelapt, wat was weggewerkt, ze heeft 'n paar keer gekookt! Echt super! Vanmiddag komt ze ook weer, ze wilde al gaan dweilen, zei ze :mrgreen:

Zo moet je soms nog dingen gaan ‘verzinnen’, voel me er soms wel wat opgelaten door, maar 't is erg fijn en ze vind 't leuk om ons ermee te helpen!

Denk dat ik vanavond maar weer ga zwemmen, even lekker ontspannen is ook goed!

Wat betreft m’n werk is 't knudde met 'n grote K. Dat ze me weg willen hebben, is meer dan overduidelijk. Er wordt zelfs gedreigd dat als ik geen beslissing maak deze week, ze de ontslagprocedure in gang zetten. lekker werken he, het wordt zo gewaardeerd hier :think: uch :think:

Hoop dat ik vanaf maandag niet meer hoef te komen en lekker bij Sjef thuis kan blijven, heb er ook helemaal geen zin meer in.

Liefs,

Kaat

Nou belachelijk zeg! Meld jij je ff lekker ziek meid. Stres is nu wel het laatste dat je kunt gebruiken. Toen ik zwanger was van Luke werd mijn contact niet verlengd. Tja het was van mij ook niet zo handig om zwanger te worden tegelijk met een collega en dan ook nog eens als je ergens net werkt. Beetje naif vonden ze dat. En ik moest meer rekening houden met de groep. :shock: Zijn ze nou helemaal gek geworden. Ik moet mijn leven op mijn werk aanpassen???!! Helemaal over mijn toeren ben ik naar huis gegaan. Ik ben nog een paar dagen gaan werken, maar kon niemand meer recht in de ogen kijken. Iedereen wist al dat ik wel zou moeten behalve ik. Ik voelde me zo genaaid en ben ook echt pissed geworden daar. Na twee dagen heb ik me ziek gemeld en heb de rest thuis gezeten. Uit eindelijk hebben ze mij gevraagd of ik me beter wilde melden en dan mocht ik de week dat ik nog zou moeten werken gewoon thuis blijven. Ze moesten zich natuurlijk wel indekken he. De eerste week dat ik ziek was belden ze iedere dag. Of ik weer kwam werken. NEE! Als ik er weer aan toe ben dan bel ik JOU wel! Ik was gewoon helemaal over mijn zeik!

Daarna moest ik dus gaan solliciteren omdat ik in de ww zat. Logisch, maar niet zo handig. Ik werd natuurlijk op voorhand al afgewezen omdat ik zwanger was. Even later kreeg ik bekken klachten en heb ik me ziek moeten melden. Dat bracht een hoop rust omdat ik nu echt alleen maar zwanger hoefde te zijn en me niet meer met werk zoeken bezig hoefde te houden. Na de geboorte van Luke had ik zo een nieuwe baan en toen ben ik gaan werken dat hij 4 maanden was.

Ik kan me dus heeeel goed voorstellen hoe je je voelt. Wat zeggen ze bij rechtshulp??

Mex hoest met je?

Hahahaha sim een derde. Nou ik ben wel klaar hoor. Dus laten we niet weer zwanger worden. Als hij zwanger bent ben ik dat ook altijd dus doe maar niet. :wink:

Laters…

Iloon, je weet dus precies hoe ik me voel…

Vind 't ook zo belachelijk dat ze ook nog denken dat je werk je hoogste prio is van je leven. NOT!

Ik werk voor 't geld, niet omdat ik zo graag hier ben (en nu al helemaal niet meer, maar uberhaupt). Dat doet toch geen een mens? Als je 't financieel niet hoefde, ging je wel iets leuks doen om onder de mensen te komen :lol:

Ik had nog 'n bericht gekregen dat als ik deze week niets laat weten, ze mijn ontslag aan gaan vragen. Nou, dat lukt ze toch niet. Rechstbijstand zei dat ik me niets daar van aan moest trekken.

Ik denk dat ze toch wel gauw met 'n tegenvoorstel komt. Hoop alleen dat ik vandaag m’n laatste dagje hier heb.

Sjef zit thuis met z’n pootje omhoog en heeft me veel harder nodig. Mss dat ik wel zeg dat ik vanaf maandag m’n verlofdagen op wil nemen tot we eruit zijn (zijn nog 10 dagen!! Dus dat moet wel lukken he).

Ben toch wel benieuwd hoe de komende dagen gaan lopen!

Mex, hoestie??

Gaat 't wel goed met je?

Liefs, Kaat

Wat nou verlof dagen op nemen. ben je gek! Je meld je gewoon ziek! Ga je het ze nog makelijk maken ook. Je moet lekker om jezelf denken en laat hun het lekker uit zoeken.

Ik werk en voor het geld, maar ik vind het ook leuk om eens iets anders te doen dan met mijn eigen kids bezig te zijn. Alleen heb ik misschien niet helemaal de juiste carriere keuze gemaakt aangezien ik bij een kdv werk. :mrgreen: Ik ben dan ff niet de mama van, maar gewoon mezelf. Hoewel… tegenwoordig ben ik niet meer juffie voor de kids, maar ook de mama van Zoey. :roll: Taj die gaat mee en Luke bleef thuis. :eh:

Hoi meiden.

Afgelopen woensdag met Milan naar Slagharen geweest.

Mijn ouders stonden daar op de camping en hadden vrijkaarten voor het pretpark.

Milan was samen met Mama alleen een dagje weg.

We hadden Indy naar de andere oma gebracht en nu kreeg hij alle aandacht van Mama en Opa en Oma.

Hij vond het helemaal geweldig, was echt een superdag :thumbup:

In veel dingen mocht hij al in maar de kabelbaan en de trein vond hij het leukste. Mama was met Opa in de achtbaan geweest maar dat vond hij minder :wink: Hij zag me de lucht in gaan en toen was het :cry:

Zielig he?

Aan het einde van de dag een klein ongelukje gehad, ik viel over een hekje tijdens het maken van een foto, broek en knie kapot, maar nog erger onze fotocamera, dus meiden foto’s komen later.

We moeten een nieuwe kopen :roll:

Met Indy gaat het ook niet helemaal lekker, ze heeft veel last van krampjes dat is zoooo zielig. We moesten andere voeding proberen maar dat wil ze niet drinken en nu zijn we andere flessen aan het uitproberen, maar ze drinkt veelste weinig, gemiddeld 80, terwijl ze al over de 100 moet zitten. Dus nu dit maar even uitpuzzelen.

Nou meiden ga ff gauw bij de Kids kijken tot latersss.

Enne kaatjes laat je niet gek maken :wink:

Groetjes Linnie

Maak je niet te druk om het drinken van de kleine meid. Ik vind 80 cc voor haar leeftijd helemaal niet zo weinig. tuurlijk mag ze meer, maar ik zie meer kindjes die ongeveer net zoveel drinken en die zijn ouder dan haar. Zolang ze wel aankomt is het goed.

Bedankt voor alle belangstelling, echt heel lief :-*. Het gaat allemaal goed, psychisch heb ik me er wel overheen kunnen zetten, maar op dit moment ben ik niet zwanger én niet ongesteld. Lekker waardeloze situatie dus. M’n hele lichaam zegt dat de :evil: er aan komen, maar er komt niets en testen zijn negatief. Ik snap er niets meer van. Ook heb ik geen idee hoe het kan dat de test zondagavond zo duidelijk (op het teststaafje zelf stond ook een dikke streep) was en dat er 2 dagen later niets meer te zien is. Die hormonen verdwijnen toch niet zomaar uit je lijf?

Onze vakantie had niet beter getimed kunnen zijn. Aanstaande donderdag vertrekken we, ik heb er onwijs veel zin in. Zal je trouwens zien dat ik dan net onwijs ongi word…

Kaat, ik ben het helemaal met Ilona eens, gewoon ziek melden. Ze verdienen het echt niet dat jij je verlofdagen er aan gaat opofferen. En goed komt het toch niet meer tussen jullie, dus ga maar eens lekker om jezelf denken. Groot gelijk trouwens dat je je niet tot een beslissing laat dwingen :thumbup:.

Hoezo niet de juiste keuze Ilona? Oke, je bent misschien geen huisarts of advocaat, maar jij hebt waarschijnlijk meer plezier in je werk dan zij. Ik heb een tijdje geleden ook voor het geld en de carriere gekozen, maar ik heb hier wel verteld hoe het is afgelopen, ik werd er niet gelukkig van.

Ach nee he Linnie… stom hekje! Klinkt als een onwijs leuke dag die jullie gehad hebben. En koop maar gauw een nieuwe camera, dan kunnen we weer eens zien hoe groot Indy inmiddels geworden is!

Mex, ik heb het ook gehad voor Ties. Paar dagen voor nod positieve testen. Na een week overtijd te zijn geweest, ineens bloedverlies en negatieve testen. In het ziekenhuis bloed geprikt en nu was er geen spoor van HCG te vinden terwijl dat er dan wel in hoort te zitten. Hadden ze nog nooit eerder meegemaakt :think:

Ik denk aan je en hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt :hug: :-*

Inderdaad Sabje, dat kan ik me nog wel herinneren! Mag ik vragen hoe lang het heeft geduurd voor jij ongi werd?

(Nu nog hopen dat het bij met net zo verder afloopt als bij jou…)