APRIL 2006 stoppers (deel 4)

Ohhhh… Indy is inderdaad een erg mooie meid!! Nog meer foto’s!!

Jaja, Kaat… jij bent de laatste zwangere van ons toch wel heel erg vruchtbare ploegje he!! En doe maar lekker rustig aan hoor… wel een toffe arboarts he!!

Tamma, is dat een hobby of een komende bedrijfje wat je opstart?

Doegie allemaal,

xx Sim

:inlove: :inlove: Wat een schatje zeg. En dat jurkje is ook zo lief. (heeft Zoey ook)

Idd best heftig die bevalling zeg, gelukkig dat alles nu goed gaat. Geniet er lekker van.

Hey Sim alles goed met je?

Hoi Meiden,

Even tijd voor het forum :wink:

Indy en Milan liggen nu lekker te slapen en Linnie gaat zo ook even een tukkie doen.

Indy doet het allemaal erg goed, eten slapen eten slapen.

Soms heeft ze wel een moment dat ze onrustig is en dan mag ze bij haar mama liggen en word ze rustig. Wat kan je met die kleintjes toch lekker knuffelen :inlove:

Net hebben we voor het eerst gewandeld, lekker hoor even weer naar buiten. Milan helemaal trots dat zijn zusje ook mee ging.

Vanaf vandaag is de kraamhulp er ook niet meer, moet zeggen dat ik het wel jammer vind maar zo nu weer ons eigen gezinnetje dat is ook wel weer erg fijn. We hadden echt een hele fijne kraamtijd.

Nou meiden zal binnekort weer eens wat foto’s plaatsen.

Tot latersss

Heerlijk om zulke goeie berichten van jullie te lezen Linnie! En wat een superlieve, leuke foto’s zeg :inlove:. Jij hebt dus ook een Henk als hubbie, ik ken dat :D. Heftig verhaal van je bevalling!

Mogen we al foto’s zien van het kamertje Kaat? (Hi hi, nieuwsgierig!)

Hoe gaat het verder met jullie Sim?

Arme Mischa… Is ie er een beetje goed doorheen gekomen Tamara? Knap zeg, dat borduurwerk, wauw!!

Enne Kaat… Je hebt gelijk! Tijd voor een volgende ronde :wink:.

Ik hou het allemaal even kort, ik ben bekaf en sta op het punt om naar bed te gaan. De start van m’n website is allemaal volgens verwachting verlopen gelukkig (maar het heeft me wel aardig bezig gehouden, vandaar dat ik zo stil was). Morgen is het overigens onze trouwdag :inlove:!!

Linnie…GEFELICITEERD MET JE MOOIE MEID!! GENIET ERVAN!!

Hier verders ff een dipje…kom ik wel weer over. Slaapgebrek noemen ze dat :roll:

:-*

Mariek

Hey meiden,

Vannacht heeft Justin geslapen van 20.00u tot 6.00u :dance: !. Toen lag hij nog niet eens te huilen, maar een beetje op z’n handje te smakken :inlove: .

Maar hij moest drinken van mij, haha. M’n (.)(.) stonden echt op knallen :silenced: .

Ben heel benieuwd wat hij vannacht doet.

Het is echt maanden geleden dat ik zo lang achter elkaar heb geslapen.

En ik vraag me af of ik me er nou zoveel uitgeruster door voel.

Kaat, hoe gaat het met je? Als enige zwangere onder ons?

Je schiet echt al op hoor.

Voel je je nog een beetje goed? Hoe is het met je buik?

Lekker aan jezelf denken hoor!

Simba, het is nu nog hobby, maar ik wil er uiteindelijk wel iets mee gaan doen. Weet alleen nog niet echt wat.

Hoe gaat het met jou, en je kids?

Linnie, lekker aan het genieten? Hopelijk gaat alles goed bij jullie!

Oeh Mex…op naar de volgende ronde? :wink:

Spannend hoor, je website in de lucht! Loopt het een beetje, of kan dat nog niet?

Nog gefeli met jullie trouwdag!

Mischa is weer helemaal beter gelukkig. Hij is naar de kapper geweest, en ziet er nu echt STOER uit, haha! :inlove:

Stoere mischa zeg!!! :thumbup:

Mex, gefeli met jullie 1-jarige trouwdag!

Wat gaat dat vlug zeg, niet normaal. Lijkt net gisteren dat je ons pb-de met de foto’s!!

Marieke, :hug: tot gauw!

Sim, hoe is 't met Milan?

Lin, ben benieuwd naar de foto’s! Geniet van je gezinnetje :mrgreen:

Hier gaat 't … euh … sja, kweet niet hoe ik 't moet zeggen.

Niet slecht, maar of 't nu zo goed gaat :?

Weet ook niet of dat normaal is, maar heb nog steeds last van m’n buik. Morgen heb ik weer controle, dus dan bespreek ik 't es uitvoerig met de vk.

Voor nu: verplicht TV kijken op de bank!

Straks kookt Sjef voor me, luxe (sinds ik vroeg thuis ben, doe ik dat meestal, omdat hij zo lang en veel werkt). Daarna gaan we samen de kinderkamer uitruimen, alle klusspullen eruit. Sjef gaat sjowen en ik rommel wat.

Dan kan ik van de week stofzuigen en wat poetsen en zullen we vast samen wel 't bedje in elkaar zetten.

Foto’s willen jullie nu echt niet zien, hoor! Ik kan beter even wat stof wegwerken :stuck_out_tongue: Maar ik show 't wel hoor, ook voor 't helemaal af is (ben veel te trots op alles!! :mrgreen: ).

Krijg overigens ook steeds leuke complimentjes over m’n buikkie, dat 't zo mooi is :inlove:

Van binnen voelt 't wat gedutst aan, maar dat geeft me heel veel rust :inlove:

:-* :-*

Hey meiden,

Zoey kan al zitten. Ze is echt een vlotte tante vind ikzelf. Luke was al snel, maar met 6 maanden al kruipen vind ik wel heeeeel snel. Van mij mag ze nog wel even klein blijven hoor.

Last van je buik?? Kan er idd bij horen. Misschien heb je bandenpijn? Er gebeurd nogal wat daar he. Er moet ruimte gemaakt worden dus daar kun je wel last van hebben. :think: Wat zei de vk?

Straks mag Luke weer naar school. Hij is echt niet te houden. Loopt al weken te roepen dat hij naar school wil en loopt nu al met zijn rugtas op zijn rug. :lol:

We zijn net een weekendje met z’n tweetjes naar Gent geweest. Natuurlijk ook even geshopt. Voor Zoey weer 2 paar schoentjes gekocht bij de H&M. Ze heeft nu al meer schoenen dan Luke in 3 jaar tijd heeft gehad. Heerlijk hoor een meid. :wink:

De bv loopt nu echt trug naar niks. Tijdens het weekendje heb ik geprobeerd om te kolven, maar er kwam zo goed als niks uit. Toch nog even door zetten, al is het maar voor de ochten. Het is en zo fijn en ozo makelijk.

Mariek dippie?? Hoezo???

Mex nog gefeliciteerd met je trouwdag. Wat voor website was het ookal weer?

Tot laters…

Hoi Meiden,

Zo linnie heeft even tijd om jullie weer op de hoogte te stellen.

Met Indy gaat het allemaal eventjes niet zo lekker.

Ze drinkt niet zoveel als ze zou moeten en spuugt ook veel.

Ze is ook erg onrustig en 's nachts zit ik wel eens met er op van de ene tot de andere fles.

Nu hadden we nog het nummer van de Ostheopaat (zijn we met Milan geweest hij had het Kiss-syndroom) We konden gelukkig gisteren gelijk terecht met haar. En nu blijkt dat ze ook last heeft van haar nek.

Dit is blijkbaar een herkend probleem bij sterrekijkertjes.

Gelukkig weten we nu waarom ze niet goed drinkt en spuugt.

Ze heeft haar behandeld en ze krijgt nu nog meer behandelingen.

Gelukkig heeft ze afgelopen nacht een goede nacht gemaakt, 2x 4 uur geslapen :dance: Ook heeft ze al 3x een fles van 100 gedronken de afgelopen 24uur en dat redde ze hiervoor echt niet, toen was het maar 60 a 70, en dat is veel te weining.

Nu gaan we ervoor zorgen dat het beter met haar gaat en nu weten we gelukkig ook wat er aan de hand is.

Dus nog wat moe hier maar we komen er wel.

Milan was van de week met Indy alleen op de slaapkamer en ik stond te luisteren wat hij zei, hij zei " hallo, lief meissie :inlove:

Schattig als ze zo zijn.

Nou meiden ga even een flesje maken en lees snel alles even bij als ik meer tijd heb, tot laterss

Lin, fijn dat je nu weet waar 't door komt! Je staat zo machteloos als je 't niet weet he.

Wat 'n scheet, die Milan!

Heb je nog nieuwe foto’s??

Iloon, fijn te horen dat jullie 'n lekker Gent-weekendje hebben gehad!

Die Luke toch, de gekkerd! Wanneer is zijn eerste schooldag?

En Zoey, ben benieuwd naar haar, heb jij nog nieuwe foto’s te showen??

Vandaag had ik weer controle.

De buikpijn waar ik zo’n last van heb, heeft te maken met de flinke groei van ons kereltje. In dit stadium wordt er ook veel vruchtwater aangemaakt, en daardoor groeit de buik ook, wat weer voor die ongemakken zorgt.

Hartje was weer goed en ook mijn hart deed nog rustig aan!!

Ze kon alleen niet de ligging van de baby voelen, omdat 't bij mij pijn deed.

Mijn ijzerwaarde was weer gezakt, heb nu naast de pillen ook floradix meegekregen. Er is ook op insuline getest, maar dat was goed.

Vanochtend heb ik op m’n werk minder leuk nieuws gehoord, helaas.

We hadden allemaal 'n contractbespreking met onze manager en de directeur, vanwege de overname van het bedrijf begin dit jaar. Ik stond helaas binnen 10minuten weer buiten. Ze hadden 3 opties voor me: of op het hoofdkantoor werken (dat is 3 uur heen en 3 uur terug aan reizen) of uit elkaar gaan met 2 maandsalarissen na mijn zwangerschap of een ontslagprocedure starten via UWV. Heb gevraagd om alles op papier te zetten, zodat ik er goed over na kan denken. Maar zij weten goed dat ik voor de 1e optie niet kan kiezen. Het gekke is dat ik 't aan voelde komen.

We zullen er rechtsbijstand maar eens naar laten kijken en ons adviseren.

Nu nog wat leuks:

Gisterenavond lag ik in bed en sjef kwam thuis van sporten. Hij zag dat ik wakker was en begon te vertellen over de avond. Toen hij begon te praten, begon ons Huubke enorm tekeer te gaan in mijn buik! Niet lang, maar wel heftig. Hij bewoog armpjes en beentjes zo krachtig, ik wist exact hoe hij in m’n buik lag!!

Vanmiddag heb ik aan de vk gevraagd of dat een reactie op Sjef kan zijn. Ze wist 't niet, maar zei dat 't in ieder geval de moeite waard was om 't uit te proberen of 't ‘n reactie was of toeval! Vanavond is Sjef weer laat thuis en gaan we’ t nog es proberen! Ben benieuwd of 't lukt!!

liefs,

kaat

Nou dat lijkt erop dat ze je gewoon willen lozen. Lekker is dat, maar heel bekend. Ik raakte mijn baan kwijt nadat ik had verteld dat ik zwanger was van de 1e. Heel drama was dat, maar ik heb daardoor wel lekker lang vrij gehad. Zo ga je niet met mensen om!

Luke vond het super op school. Hij wilde wel op de fiets heen dus ik met die fietskar daar heen. Wat een eind zeg. pfff. Hij wil alleen niet in die kar en het voorzitje is echt te krap. Dus ik meteen naar de fietsenwinkel om een verloopstuk te halen voor het achterzitje en heb hem zelf gemonteerd. :clap: hahaah geen man voor nodig was echt heel simpel. (hoop dat ie wel vast blijft zitten) :wink:

Lin fijn dat je het weet. Ik wilde meteen al reageren met de osteopaat, maar dat heb je al gedaan. Daar heb ik zoveel goede dingen overgehoord. Gelukkig zelf nooit nodig gehad.

Net dat nieuwe programma gekeken over die man die met baby’s praat. Wat pikken ze volgens hem veel op zeg. Daar schrok ik wel van. Vraag me dan meteen af hoeveel Zoey mee heeft gekregen van alle ellende hier. Bij Luke heb ik het wel gezien en ik merk ook dat hij nu anders op dingen reageerd.

Ga mijn bedje op zoeken. Trusten.

Dat heb ik ook zitten kijken, ongelooflijk he!

Zei al gelijk tegen Sjef dat we maar heel lief voor elkaar moeten zijn :stuck_out_tongue:

Knap hoor, zelf dat stoeltje monteren :clap:

Hoe is 't met alle kiddo’s?

Met “die van ons” is alles goed, doet z’n best met zwemles geloof ik :lol:

Kan het zijn dat hij rustig wordt van mijn stem? Vaak wil mijn moeder hem even voelen of zien bewegen, maar doordat we dan aan 't kletsen zijn, beweegt hij niet. Zodra ik m’n muil :silenced: hou, begint 'ie langzaam!

't kamertje is schoon en leeg :dance: ik ga vandaag eens wat dingetjes naar boven verplaatsen!!

Vast 'n voorproefje voor jullie, 'n leeg kamertje!

Hoi Meiden,

Ik heb ook naar de baby fluisteraar gekeken.

Het is echt ongeloofelijk :shock:

Gelukkig werkt het wel voor sommige mensen.

Ik kan me voorstellen als je je geen raad meer weet met je kind(eren), dat je alles maar aan wil grijpen wat kan helpen.

Hier gaat alles gelukkig beter, Indy slaapt beter en is wat rustiger overdag en 's nachts. Ze heeft nu 2 behandelingen gehad.

Ze drinkt al beter dan voorheen, alleen spugen doet ze nog wel regelmatig. :think:

Milan is echt super trots op zijn zussie :wink:

Kaatjes: dat die kleine goed kan zwemmen in je buik dat kan ik me goed voorstellen Indy was ook zelden rustig in mijn buik.

En ze kunnen zeker op je stem reageren, dat merkte ik nu wel met liedjes die ik met Milan zong, als ik die nu zing met haar dan word ze ook rustig grappig he ?

Ilona, je ziet wat ze mee krijgen van alles wat er in hun omgeving gebeurd, maar ze zien nu ook dat het allemaal weer goed gaat tussen jullie dus meid maak je niet al te veel zorgen :hug:

Groetjes Linnie

Lin, dat snoetje van Milan… ik krijg er helemaal 'n warm gevoel van, wat straalt die trotsheid er inderdaad vanaf!

Mag ook wel met zo’n mooie zus in je armpies!!!

:inlove:

Hey meiden,

Eindelijk even rustig de tijd om wat aan jullie te schrijven.

Mischa is naar de psz en Justin ligt met een volle buik in bed.

Gisteren is mijn man voor de eerste dag voor zichzelf aan het werk geweest. Eigenlijk zou hij 15 sept voor zichzelf beginnen, maar zijn huidige werkgever, waar hij het klantenbestand van overneemt, vroeg of het niet al per 1 sept kon. Hierdoor hadden wij het vorige week vreselijk druk met dingen regelen. Voornamelijk de bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering ('t is een hoveniersbedrijf) was wel erg belangrijk en er moesten dus ineens snel her en der offertes aangevraagd worden. Gelukkig is het allemaal op tijd geregeld.

Wel spannend hoor!

Mex, hoe gaat het met jou koopplein? Wil het allemaal een beetje lopen?

ik hoop het voor je!

Linnie, wat een lief meidje heb je zeg!

Oh…en wat een trotse broer!

Mischa is ook al zo gek met Justin. Als hij huilt dan gaat hij hem helemaal kusjes en een dikke knuffel geven…zooooo lief :inlove: .

Alleen ik krijg het niet fatsoenlijk op de foto, want Mischa wil altijd meteen op het schermpje kijken als het toestel tevoorschijn komt :? .

Kaat, volgens mij kan het wel hoor, dat hij rustig wordt van jouw stem.

Heeft je moeder hem nu al wel kunnen voelen? Zou wel heel leuk zijn zeg!

Leuk leuk leuk om jullie babykamer te zien.

Die commode is mooi zeg! Willen jullie hem nog verven, of hou je hem in de oude staat?

Ik hou wel van zulke familie-erfstukken. Al weet ik niet of die commode die wij nu hebben later zo’n prachtig familie-erfstuk zou zijn :think: .

Nou Kaat, wat een ontzettend flauwe opties zeg, op jou werk!

Bah, vervelend gedoe zeg. Natuurlijk kun je niet 3 uur en terug reizen, dat is toch van de zotten.

Hopelijk kan de rechtsbijstand iets voor je betekenen.

Rustig aan met jezelf he? :-*

Hier gaat het goed met de mannen.

Justin groeit als kool, en Mischa is ook weer in een wat rustigere gedragsperiode aangekomen. Heerlijk, haha.

Ik hoop er nu niet zo lang meer tussen te laten zitten, dus: tot gauw!!!

Tamara, wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Mischa is echt stoer :inlove:. Wat goed joh, dat je man voor zichzelf begonnen is. Heel veel succes!! Help jij ook mee in het bedrijf trouwens? Enne, :wink:.

Linnie, ze is echt prachtig :inlove:! En die Milan, geweldig zo’n grote broer! Gaat het nog goed bij de osteopaat?

Mooi, Kaat! Die commode is inderdaad echt super (ook ik denk niet dat we dat over een jaar of 30 van die van ons gaan zeggen :mrgreen:). Wat een gedoe op je werk zeg! Ben je er inmiddels al wat verder mee? Misschien dat ik nu wel heel erg op de zaken vooruit loop hoor, maar als je je zou laten ontslaan kun je volgens mij steun krijgen bij het opzetten van een eigen bedrijf. Wie weet je dan toch al je eigen trimsalon? Maar nogmaals, ik ga een beetje snel :wink:.

O ja Ilona, de site is een gratis handelsplaats op internet. Het grote verschil met bestaande, soortgelijke sites is dat Koopplein een sterk lokaal karakter heeft. Het is echt voor en door inwoners van de eigen gemeente. Het is een franchise-formule die nog erg nieuw is en daardoor nog nauwelijks bekend, dat moet natuurlijk nog veranderen :wink:. Het gaat op dit moment allemaal ver boven verwachting :D! Er staan al ruim 200 advertenties op van meer dan 80 adverteerders. Dat had ik 2 weken geleden niet durven hopen hoor! Hopelijk blijft het zo doorgaan.

Met Layla gaat het allemaal prima. Ze heeft vannacht wat lopen spoken. Opeens is ze nu ook in bed gaan draaien. Lag ze op haar buik te krijsen en spontaan vergeten zijn hoe ze weer op haar rug moet komen he :doh:. Eens afwachten of ze dat vannacht weer doet, ze logeert bij opa en oma :mrgreen:. Had ik al verteld dat ze aan het tijgeren is? Ze gaat echt al als een speertje door de kamer heen. Ons huis bleek dus echt niet babyproof, maar al doende leren we :wink:.

Tamaar, 'n nieuwe start voor jullie met deze eigen zaak, super zeg! Hoop dat 't hard zal lopen, maar dat zal wel in die branche en met 'n bestaand klantenbestand! Succes hoor!!!

Mex, zo leer je idd steeds he! Die Layla toch :inlove:

Gaaf dat je zaak zo goed loopt, dat motiveert toch enorm he!

Ik heb gisteren (eindelijk) m’n brief ontvangen van m’n werkgever. Ik had buikpijn van 't lachen zeg, stelletje idioten. Ze geven 3 opties, zoals ook aangegeven, 1 is naar 't hoofdkantoor per direct, 2 is ontslag aanvragen via CWI (dat gaat volgens mij niet zolang ik zwanger ben) en 3 is 'n oprotpremie per april volgend jaar. Ze zeggen zelfs dat ze optie 3 als 'n goed voorstel zien en dat 't niet voor onderhandeling vatbaar is :naughty:

En in 't laatste stukje van de brief staat zelfs dat als ik niet voor optie 1 kies en optie 3 afwijs, ze per direct optie 2 in gang zetten. Oftewel: we willen je hier niet meer!!!

Ik ga vandaag m’n zaak aanmelden bij rechtsbijstand en wat juridisch advies inwinnen. Moet a.s. maandag 'n beslissing nemen, willen ze. We zien wel wat ze zeggen bij rechtsbijstand.

Mex, je hebt gelijk hoor, ik wil dat ook 't liefste, maar zoiets gaat niet in 'n rap tempo. We zitten financieel nog niet zo breed dat ik er niet langs hoef te werken (we zijn begin van 't jaar verhuisd), da’s op zich niet zo erg, maar om die uren en het inkomen ongeveer terug te verdienen, dien ik zo’n 140 klanten te hebben (lees: als dat allemaal kleine hondjes zijn, grotere honden is meer tijd en natuurlijk leveren die ook meer op) die elke 4 maanden terugkomen om hun hondje te laten knippen. Dan kan ik er 3 hele dagen van draaien, da’s voldoende.

Op 't moment lijkt 't wel alsof de omgeving zoiets aanvoelt. Mijn oude instructrice van de hondenschool belde omdat ze info nodig had over de trimsalon-cursussen, voor 'n cursist van haar. Heb met haar ook over de salon gesproken en ze stuurt weer mensen door, omdat ze veel vragen krijgt daarover! :dance:

Hier in 't dorp zijn veel mensen die van m’n diensten gebruik willen maken, dus ik moet m’n mondje maar es open doen! hihi…

Ik zal m’n zaakkie maar es aan gaan melden

:wink:

Groetjes!!!

PS: ze bellen net van de hema dat de gordijntjes binnen zijn! :dance:

Hoi Meiden,

Even een berichtje van deze kant. :wink:

Met Indy gaat het al stukken beter, ze is nu 2x bij de Osteopaat geweest en we merken het verschil goed.

Ze slaapt beter en eet ook goed, het spugen na de fles is nog maar zeldzaam.

Ze maakt soms al nachten van 5 uur :clap: en dat is heerlijk.

Het begint nu met de kraamvisite te lopen vandaar dat ik niet altijd tijd heb om even een berichtje te plaatsen, maar vergeten doe ik jullie allemaal zeker niet.

Groetjes Linnn

Meiden, ik ben ZOOOO BLIJ!!

Mex!!!

Alweer VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Het gaat ervan met de dames hier :smiley: :smiley: