Ik kwam effe kijken want ik dacht dat er iets mis was met m’n mailberichtjes van KOK. Maar er heeft gewoon niemand gepost sinds vrijdagavond.
Wilde ff laten weten dat oma gisterenochtend is overleden… nu is 't veel regelen, maar dat zal de moeite waard zijn.
Ben blij dat 't niet té lang heeft geduurd.
Ze zal wel plaatsvervangertje sturen
liefs,
kaatje
Kaat, gecondoleerd met het verlies van je oma :-*
He Kaat, wat een ontzettend rottig nieuws!! Toch wel fijn dat ze nog net op tijd van jullie kinderwens af heeft geweten. Sterkte meid! :**:
Hier gaat alles prima, kan de beeb af en toe al heel zachtjes voelen :inlove:; het begon heel onduidelijk, maar iedere dag weet ik het ietsje zekerder, tis 'm echt!!
Het mindere nieuws is dat ik m’n nieuwe grenzen leer kennen. Was zo opgegaan in de schoonmaak afgelopen zaterdag dat ik het heb moeten bekopen met fikse rugpijn 's avonds. Gisteren ging het alweer beter, maar vannacht toch rot geslapen. BLEH, uitkijken dus.
Over 11 dagen al… :inlove: :inlove: :inlove:
Wat zag ik trouwens een mooie echo van je voorbij komen Sabje! Erg leuk om te zien en wat fijn dat je gerust bent gesteld.
Hiloo,
Kaat, sterkte meid met het verlies van je oma!
Spannend Mex!! schiet al lekker op zo, maarre doe je t wel n beetje kalm aan?
nou hier is vlgs mijn berekening de klusperiode weer voorbij…we zien wel hoe/wat. Ik denk niet dat het over twee weekies wat wordt.
Verders nix bijzonders… Ga dus maar hard aan t werk.
groetzelz,
Marieke
Kaat, Gecondoleerd met je oma. Zijn altijd nare dingen.
:-*
Hey Kaatjes,
Gecondeleerd met je oma.
Kuzz Linnn
Kaatje, gecondoleerd met je oma.
Mex, wat een leuk gevoel he? Word alleen maar leuker :inlove: :inlove:
Miepmuis, hoop dat het wat word! Weer 2 weken wachten…
Kaatje, gecondoleerd met je oma, heel veel sterkte de komende tijd!
Hmz, ik ga er weer van tussen, ik probeer later nog even langs te waaien.
Simmie xx
Hey ladies!
Zo, m’n ongi is alweer voobij. Drie daagjes maar deze keer en niet echt heel heftig. Maar ja, kan ook haast niet anders na twee weken geleden. Nu is het dus afwachten tot we weer in de klusperiode zitten en dan zal ik jullie nu het heuglijke nieuws alvast meedelen: over 4 weken ben ik zwanger (hoop ik, haha).
Ik ben druk met Mischa zeg. Er zit allerlei tanden en kiezen aan te komen. Hij is vreselijk humeurig en heeft poepbroeken waar je U tegen zegt. Hoop dat ze allemaal snel door zijn. En dan plak ik ze vast, zodat we niet over vier jaar alles er weer uit hoeven trekken .
Groetjes Tamara
Thanx meiden.
Jullie berichtjes doen me deugd.
Tamma, ik houd je aan dat berichtje…
Hier ook geen nieuws. Maandag weer 'n echo gehad, maar er staat niets op springen… :? Ze noemen dat zo mooi: geen activiteit te zien.
Was niet zo’n ramp, want ze proberen 't tot de 20e dag. En, zei ze, bij sommigen moet de dosis wat hoger dan bij anderen.
Het zou mooi zijn als 't net zo netjes aanslaat als de provera, maar het kan niet altijd rozegeur en maneschijn zijn he! :mrgreen:
Er wordt iig aan gewerkt :inlove:
Liefs
Kaat
Mooi Kaat, dat ze je zo goed onder controle houden! Ik dacht dat clomid gewoon clomid was joh, maar je zit ook nog met de dosering. Nou, hopelijk vinden ze het snel uit!
Enne…ja ik heb m’n lichaam ook even goed toegesproken hoor, ik ga m’n best doen om mezelf er aan te houden .
Hoe is het met de anderen, alles goed?
Groetjes Tamara
hiloo,
gaan ze dan heel vaak een echo doen om te zien of er activiteit is??
hoop iid dat het nu lukt Tamma!!
hier nog geen nieuws. Denk dat ik volgende week vrijdag wat meer weet. Hope so :inlove:
Kris heeft vannacht de hele nacht lopen spugen. Heb nu dus n enorme bult was en veel slaap…Ben maar thuis gebleven van het werk, want met zon spugend hangend jongetje kunnen ze bij de creche ook nix. Hoop dat hij wel wat meer wil drinken.
nou vlgs mij wil hij weer lekker naar bed! Tot laterz,
Marieke
Ojee, mariek beterschap met Kris…
Groot gelijk dat je vrij hebt genomen. Anders zit je toch maar te denken hoe het met 'm zal gaan, en ben je toch niet 100% bij je werk.
Beterschap.
Tamma, zou 't helpen? Ik hoop van wel… zou wel errug leuk zijn he!
:mrgreen:
Ze doen idd wel veel echo’s… ik heb er eentje gehad bij m’n 1e afspraak, eind juli. Toen moest die provera de boel even schoonmaken en nu, om te zien of clomid werkt, weer 'n echo.
Ik mocht zelfs kiezen of ik vrijdag of maandag terug wilde komen. Dat maakt mij op zich niet zoveel uit, dus werd 't maandag.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel doseringen clomid er zijn, maar weet wel dat ik nog 1x op kan hogen. Of 't daarna nog 'n keer kan, weet ik niet. Ook niet wat daarna staat te gebeuren, maar ik hoop/vind dat deze dosering wel goed mag zijn
Sim, hoest met de verbouwing???
Liefs,
Kaat
Marieke, hoe is het nu met Kris? Hopelijk is hij alweer een stuk opgeknapt.
Kaat, gaan ze nu dan elke keer de dosering clomid aanpassen tot je een eisprong hebt gehad? Of kan het ook zo zijn dat je deze maand geen eisprong hebt, maar dan wel de medicijnen voor je menstruatie krijgt.
Misschien beetje dommevragen hoor, maar ik vroeg het me zo eens af.
Groetjes Tamara
mmm…klinkt echt ingewikkeld met dat Clomid allemaal. Hoe weten ze precies dat je je eisprong hebt? Dmv echo’s zien ze t aankomen en dan? Wel tof dat dit allemaal kan zo in 2006!!
Kris is dr weer helemaal bovenop! Geen koorts meer en gewoon naar de creche. Hou dus nu ff een korte pauze :mrgreen:
Heb trouwens ietsie zere borsten, maar jah…dat had ik al eens eerder en toen was t nix…al moet ik zeggen dat ik wel zon onderbuik gevoel heb (letterlijk en figuurlijk) dat t nu wel raak is…
Nog 1 weekje wachten :?
nou doegies,
Marieke
Marieke… spannuuund! :dance:
We duimen allemaal met je mee hoor!
Ik weet niet hoe dat werkt met die doseringen. Het enige wat ik wél weet is, dat als deze hoeveelheid niet aanslaat, ze ´t gaan verdubbelen. Als dat niet werkt, weet ik ook (nog) niet wat ze gaan doen.
Hubbies zwemmertjes moeten ook nog op examen, afhankelijk van hun conditie word ook weer 'n behandeling bepaald. Als die niet actief genoeg zijn, heeft zelf knuffelen natuurlijk ook weer weinig zin.
Bij de echo’s leggen ze goed uit wat ze zien, dat is wel fijn. Zo konden ze bij mij dus heel duidelijk zien dat er veel follikels waren, allemaal van (ongeveer) dezelfde grootte. Deze zitten in 't uiteinde van je eierstokken en dat kunnen ze heel duidelijk laten zien. Je voelt wel dat ze wat doen met die echo, maar echt pijn doet 't niet. Het voelt wat ongemakkelijk, zeg maar.
Als er straks 'n follikel aan t groeien is, dan kunnen ze dat ook goed zien en ze meten dat ook op.
Het is wel fijn om dit soort dingen te weten, ik hoef me nu niet zoveel af te vragen, want ze leggen alles heel goed uit!
Jaha, dit heeft ook wel wat voordelen hoor… :roll:
Eén ding wat ik wel vergeten was om te vragen (ik mag natuurlijk wel bellen om m’n vraag te stellen, maar ik kan 't ook maandag weer vragen!!) hoe lang 't duurt vanaf de tijd dat je ziet dat de follikel groeit tot de eisprong. Ik voel soms 'n steekje in m’n buik, t.h.v. m’n eierstokken. Wat 't is, weet ik niet. Maar ik denk ook niet dat ik nu wel 'n eisprong heb, als de gyn 't maandag niet kon zien… :think:
Ik zal dat maandag eens navragen!
Groetjes,
Kaat
Marieke, wat spannend!! Zoals gewoonlijk duim ik voor je!
Kaatje, wat een gedoe allemaal, maar ik ben blij voor je dat ze er nu wat aan doen en ze je alles zo duidelijk mogelijk uitleggen.
Scheelt weer onzekerheden.
Hier onzettend last van krampen in de rug en in mijn buik, vind het eerlijk gezegd wel een beetje eng. Gelukkig is het niet constant.
Hierbij nog een echofoto die wat duidelijker is.
Dikke :-*
Je kunt zelfs zien waar het navelstrengetje zit, alleen zie je op deze foto een ‘naveltje’ :inlove: :inlove:
Super foto’s Sabje :inlove: Wel vervelend zeg die krampen…als je t eng vind bel je toch de vk? Lucht vast n heleboel op
Wat n gedoe idd Kaat, maar k hoorde al iemand zeggen dat je met Clomid precies weet wanneer t zover is…dusssss je krijgt -als t lukt- niet van die achterlijke weken die wij hebben van wel/niet/wel/niet…Jij weet dan gewoon: JAHAAAAA en dat nog voor de ‘officiele’ NOD! Das dan maar weer een voordeel ondanks dat het verder behoorlijk gedoe is… :?
Wanneer worden die zwemmers gecheckt?? Lijkt me handiger dat ze dat weten voordat je je eerste ei-sprong hebt of zie ik dat verkeerd??
Vind het hier ook spannend…Het stomme is dat we er met het klussen helemaal niet mee bezig zijn geweest. Gewoon vaak veel lol gehad! Pas afgelopen maandag had ik zoiets van…heej…de klusperiode is weer voorbij…een gezien de vele lol zou t wel eens raak kunnen zijn. Daarom ben ik er ineens wel heel veel mee bezig en daarom denk ik dat ik misschien daardoor allerlei dingen ‘voel’ en mezelf maar weer es voor de gek houdt. Nah jah…we’ll see…
Voor de zwangeren onder ons…wat voelden jullie ongeveer de week voor je NOD? En wisten jullie t eigenlijk wel of waren jullie dr psychisch ook best wel veel mee bezig?? met hopen dan?? (heb zelf het idee dat als je er veel mee bezig ben dat t dan nix is…)
Heb het nu knoeperswarm (te dikke kleren aan terwijl nu ineens de zon gaat schijnen :? ) en k helaas nix anders heb…ARCH!!!
Nou mn pauze is weer eens voorbij!
groetzelz,
Marieke
Mooie foto Sabje!
Ik schrok ff van je banner: 12 weken alweer.
Ligt 't nu aan mij, of vliegt de tijd écht???
Bel gewoon de vk, als je daar antwoord op je onzekerheden krijgt. Baat 't niet, dan schaad 't niet, meid! Beterschapjes.
Idd Marieke, dat is dan ook het enige voordeel van deze “poespas”… Je kunt er ook niet ‘niet’ mee bezig zijn, want dan vergeet je weer 'n afspraak of een pilletje… :? Maar ja, ik was er anders ook wel mee bezig!
Het lab had vakantie, vandaar dat de zwemmers pas aankomende week onder de loep genomen worden. Ze hadden geen tijd voor dit soort dingen. Op zich niet erg, we begonnen toch gewoon met de medicijnen en nu met lol hebben :inlove:
Ik had vandaag even 'n heel raar gevoel, toen we de kerk inliepen bij de begrafenis van oma. Ik kreeg ineens 'n gevoel alsof hubbie en ik met z’n drietjes liepen. Het kan gewoon niet, want dan had de gyn wel wat gezien maandag. Maar 't gevoel was erg raar.
Ik had vanochtend ook al wat menstruatiekrampjes (stond ook in m’n vorige berichtje, zie ik!), en vanmiddag flinke rugpijn. Nu voel ik nog wat “naweeen” van die pijn, maar heb er geen last van gehad. 'n eisprong lijkt me wel wat vroeg, 'n eitje kan toch niet in 3 dagen groeien???
Ik ga lekker met de hondjes wandelen, het is nu heerlijk buiten!
Alvast weltrusten voor straks!
liefs,
Kaat