APRIL 2006 stoppers (deel 3)

:dance: :dance: DEEL 3 :dance: :dance:

Ik dacht, laten we deel 3 maar eens openen. We zaten tenslotte bij deel 2 al aan pagina 42 ofzo. Dus daar mag wel 'n slotje op!!!

Mocht je de laatste berichtjes nog niet gelezen hebben, dan is hier deel 2.

Ook ons lijstje is weer van de partij! Wijzigingen graag uitsluitend via 'n pb-tje!!!

Kus,

Kaatje

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

NOD-jes:

Linnie - 11 december

Kaatjes - 9 januari 2007

Zwangeren:

Simba - 19 december 2006

Mex - 16 januari 2007

Ilona - 16 januari 2007

Sabje - 26 februari 2007

Miepmuis - 5 mei 2007

Tamaar - 27 juni 2007

Nou, dan zal ik maar de eerste in het nieuwe deel zijn! (op Kaat na natuurlijk).

Hoe is het met iedereen?

Hier nog steeds ongi, maar gelukkig niet meer zo’n buikpijn.

Verder zie ik nu dat ze bij ons voor op het grasveld een tent op aan het zetten zijn om uit te proberen. Heb vroeger met m’n ouders altijd gekampeerd, krijg heimwee! O, zo heerlijk is dat he. Maar ja, voor ons dit jaar geen vakantie. Ik ga toch eens proberen of ik hubbie volgend jaar kan overhalen om te kamperen. Hij wil graag een mini-camper, zo’n oude auto zeg maar. We zullen wel zien.

Ik ben netjes aan het temperaturen, dus hopelijk kan ik zo goed zien wanneer ik m’n eisprong heb. Bij Mischa heb ik het ook gedaan, en toen had ik altijd een goed inzicht in m’n cyclus, dus ik denk haast dat het nu ook wel zal lukken.

Fijne dag allemaal!

Groetjes Tamara

Gelukkig, tenminste iemand die nog mee wil doen in deel 3 :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :wink:

Kamperen, lekkerrr.

Ik ben ook zo’n camping mens. Dit jaar zijn we ook niet weggeweest, omdat de hele tuin overhoop ligt. Maar volgend jaar wil ik wel gaan eigenlijk. Heb al gezien dat je voor 'n prikkie een vouwwagen hebt, dus misschien dat we die wel eentje kopen voor volgend jaar.

En eind van het jaar willen we naar Londen. Nu kan 't nog, nu we met z’n tweetjes zijn, wie weet volgend jaar niet meer :inlove:

Trouwens, leuke avatar, Tamaar!!!

Ik ga zwemmen!!!

Kus,

Kaat

Lodelooo,

Jahaaaa…kamperen…zijn we ook de mensen voor. We gaan volgende week zaterdag voor t eerst met Kris. Vorig jaar hebben we n huisje gedaan, omdat we niet wisten met reserveren hoe hij zou zijn…

Vind het dus nu strakkies spannend. Eind augustus gaan Wim en ik ook nog even samen n paar dagen met de tent weg!

De klusperiode is hier aan de gang. Vind het irri dat ik niet weet wanneer precies mijn eisprong is en met de slijmanalyse volg ik het maar half :? Verders natuurlijk veel te druk in de agenda dus k zie het allemaal wel…

ga lekker in de tuin. Kris slaapt nu ff en kan dan relax van mn boek en de zon genieten!

Laters,

Marieke

Zo net terug van een zomerkamp, waar ik leiding ben. We hebben erg veel geluk gehad met het weer… maar van klussen is niks gekomen. Toen we gisteravond thuis kwamen toch nog maar even geklust, je weet maar nooit!!!

Over 3 weken gaan wij ook kamperen, we hebben net een tent gekocht…

Wij kampeerde vroeger ook altijd. Maar omdat we met de motor gingen was er weinig luxe en veels te krappe tentjes. Met bram heb ik twee keer gekampeerd in een tent van mijn ouders. Beide keren verzekerde ze ons dat de tent groot was en dat je er makelijk in kon staan enzo. Nou het waren bijna puk tentjes uit het leger. :roll: Dus kamperen hoeft van ons even niet meer. :mrgreen:

Temperaturen heb ik bij Luke wel gedaan, maar ik kon er niks mee. Ik heb het maar 1 maand gedaan hoor, want toen was ik al zwanger. :wink:

De grote week is aangebroken en ik ben echt op van de zenuwen. Help me :pray: op een goede uitslag.

Nou ik ga maar eens naar mijn werk. Vorige week de hele week vrij geweest en donderdag gaat mijn vakantie in. Heerlijk.

:-*

Absoluut Ilona :pray: :pray: :pray: ! Lekker dat je bijna vakantie hebt, hopelijk kun je heerlijk gaan genieten na goed nieuws over de beeb en deze *&%$!%^!- weken weer snel kunt vergeten.

Wij gingen vroeger ook altijd kamperen, heb er super herinneringen aan (moet erbij vermelden dat we altijd een supergrote caravan huurden en dus geen geneuzel met campinggaspitjes en lekkages hadden). Ik weet zeker dat we ook gaan kamperen als de kleine er is, vind het geweldig voor kinderen. Grappig hoe dat kan veranderen, vriend en ik waren altijd meer van de avontuurlijke verre reizen… Nou ja, een keertje dan nog en dat is de huwelijksreis :inlove: strakjes naar Canada :dance:

Heb je verder je nieuws nog verteld Sabje? Ik ken ook een paar mensen bij wie zwanger worden niet echt vanzelf gaat, en ik gun het ze zo!!! Dan besef ik me weer hoe wij alle geluk van de wereld hebben. Super dat je meedoet met MVM, dan heb je in elk geval gedaan wat je kunt.

Ist nog goed gekomen met de badkamer Sim?

Wat een gozertje van je Tamara, leuke foto!!

Zijn ovulatietestjes niks voor je Marieke? (ik heb er nog een stapeltje, je mag ze zo hebben :smiley: ) Ik heb ze toen gekocht omdat het mij zoveel makkelijker leek dan temperaturen en misschien dat het toch een beetje geholpen heeft :wink:

O ja Kaatje, ik hoorde vorige week van iemand die hetzelfde had als jij en nu na een half jaar ziekenhuisbezoekjes al heerlijk zwanger is!! Bij haar wisten ze het ook op tijd en konden ze snel gaan behandelen. Als je vragen hebt kan ik ze haar wel stellen hoor!

Een goede morgen allemaal,

Nou…spannend weekje breekt aan he Iloon, ik hoop dat jullie vandaag of morgen al de uitslag krijgen… !!! Als je er aan toekomt/zin in hebt sms je me dan ff als je het weet?

In ieder geval een fijne vakantie… Ik heb vanaf volgende week donderdag vakantie.

Jaaah kamperen…goede herinneringen aan… met m’n eerste vriendje 3 jaar achtereenvolgend gekampeerd… 1e jaar in Luxemburg (was toen “pas” 17 jaar… m’n ouders hadden het er best lastig mee…), toen Zwitserland en als laatste in Italie, en het jaar daarna ging het helaas niet door… want toen was het uit :wink:

De vakanties met m’n huidige lover/echtgenoot :lol: gaan eigenlijk alleen nog richting Italië en/of Sardinië…maar das ook niet zo gek :roll: . Hij is vannacht weer heelhuids teruggekeerd van z’n weekend Italië om z’n mammie te halen (met vliegtuig heen met z’n broer en met oma in de auto weer terug…).

Mex…de badkamer schiet niet echt op, er is afgelopen vrijdag getegeld, maar het is nog lang niet klaar…Vloer moet ook nog gestort worden etc… Dan moet oma toch maar in een nijntje badje denk…nee hoor…dan moet ze toch bij haar andere zoon onder de douche.

Juffie, je weet inderdaad nooit…voor hetzelfde geld heb je een late eisprong…doordat je op kamp bent geweest…

Lekker gezwommen Kaat? Ik heb gistermiddag weer lekker in het zwembad in onze tuin liggen dobberen (nee…niet die nijntje!!)

Back to work,

Sim

Tis druk in het ziekenuis, dus de uitslag komt op zijn vroegst vrijdag en anders volgende week pas. :shock: Ik baal als een stekker. :cry: :evil:

Hilooo,

ARCH!! Kan me voorstellen dat je hier flink de pest in hebt Iloon!! Hou het wel vol meid en Bram natuurlijk ook!!

Mex…wacht deze maand ff af en anders hou ik me aanbevolen voor die testen :mrgreen: :inlove:

groetjes,

Marieke

p.s. nog n leuk fotootje van Kris

GVDmme, Iloon. Ik slaakte 'n kreet van ongeloof.

Het zal toch niet zo zijn zeg, zit je al op de heetste kolen te wachten, moet je nóg langer wachten. Dacht dat zoiets alleen maar mij overkwam…

Sterkte meis, het komt goed. Ik duim voor jullie en denk aan jullie.

Dikke knuff.

Ahhh, Marieke, wat 'n kanjer zeg :inlove:

Hoezo stoer!!! Daar krijg je zorgen mee als ie 16 wordt :mrgreen: :mrgreen:

Mex, lief dat je dat even laat weten, van die zwangere vriendin! Zoiets geeft toch wat meer hoop. Al moet ik zeggen dat ik 't totaal niet duister in zie, vind het fijn dat we donderdag al mogen gaan.

Zat ook al ‘stiekem’ te rekenen. Stel dat 't snel geregeld is, en we na 1 maand kunnen starten met medicijnen o.i.d., tel er 1 maand bij op om te zien of 't aanslaat en op z’n vroegst de 3e mnd in verwachting. Dan zit ik over 'n jaar al met 'n kleine, of nog met 'n dikke buik! Woooow…

Heerlijk, dagdromen!!!

zal wel door de hitte komen :stuck_out_tongue:

Sim, lekker om weer wat schoonfamilie om je heen te hebben?!?

Lijkt me wel speciaal.

Nou moet ik zeggen dat ik m’n schoonouders best vaak zie, ze zijn nu 2 weken op vakantie en was toch blij te horen dat ze morgenavond alweer terug zijn!!!

Dat die badkamer maar 'ns gauw opschiet, kun je genieten van je nieuwe plekje!!!

Heb hééééérlijk gezwommen. Ben er wel achter gekomen dat hubbie totaal geen rust in z’n r**t heeft. Ik dacht dat ik erg was, maar hij!!!

We zijn maar 2 uurtjes geweest, één keer lang geplontst en 2x lang ge-zon-d. Toen wilde meneer alweer naar huis :shock: ach ja, wat hij wil he!!

Vond het al heel wat dat hij de hele week al vroeg wanneer ik weer mee ging. Hij is normaal niet zo “zwemmerig”!!!

Verder hier alles oké. Het is nu echt aftellen, al sta ik er nog niet zo heel erg bij stil. nog 2,5 dag werken!!!

Is Sabje met vakantie of zo???

Heb haar al 'n paar daagjes gemist, geloof ik :think:

Liefs,

Kaatje

meiden ff snel. We werden net gebeld door het AMC. We krijgen een gezond kindje!!! Ben zo blij!!!

Ohhhhhhhhhhhhhhh, wat 'n opluchting!!!

Meis gefeliciteerd met dit supernieuws!!!

Ik ben héééél erg blij voor jullie, heeft mijn duimen toch wat geholpen!

Dikke knuff,

Kaat

Ilona, wat een supernieuws!! :dance: :dance: :dance:

En nu, genieten he!!

Ilona, wat fijn!!! Gefeliciteerd hoor. En nu dubbel en dwars genieten van dat prachtige wondertje in je buik :-* .

Hier is de ongi gelukkig over. Geen doen met dit warme weer, haha. Dan gaan we nu zachtjes aan richting de klusdagen. Ben nog steeds trouw aan het temperaturen. Ik was bang dat ik het zou vergeten, was alweer zo lang geleden dat ik daar regelmaat in had.

Kaat, nog één nachtje slapen!

Wat een leuke foto van Kris. Lekker jong zeg. En wat een mooie bos haar. Dat zie ik Mischa zo gauw nog niet hebben, kale knikker, haha. Al wordt het wel steeds meer, maar het is zo blond dat het helemaal niet opvalt.

Vanmiddag ga ik richting buitenzwembad :dance: . Lekker even afkoelen.

Doe rustig aan vandaag!

Groetjes Tamara

Ilona, wat een geweldig nieuws!!! Ben helemaal blij voor jullie!!

Kaatje, succes morgen! Laat je nog weten hoe het ging?

Tamara, zwem ze vanmiddag.

Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn tuin is klaar en mijn supersized buitenbad staat ook weer paraat :dance: :dance:

Ik is helemaal happy!

Volgende week dinsdag mag ik naar de verloskundige en dan kan ik ook een afspraak maken voor een echo, maar dat zal wel 2 weken later zijn.

Of misschien wel heel snel, omdat iedereen met vakantie is :wink:

Voel me verder goed, alleen af en toe misselijk en draaierig, zeker als ik lang moet staan. Begin ook al te groeien. Van mijn schoonzusje heb ik positiekleren gekregen om te lenen, dus dat scheelt weer.

Ik duik mijn bad in.

Dikke :-*

Ilona echt superrrrr

Geniet ervan!!!

Tamaar, lekker gepoelied?!

Ik ben gewoon jaloers op je zeg!!!

Sabje, wat lekker zeg dat de tuin klaar is. Hier moet nog zoveel gebeuren, we kunnen amper onze kont keren, terwijl 'ie toch best groot is. Zeker nu de schuur weg is, maar ja, alles afgezet en overal liggen hopen stenen en geel zand :?

Lekker, zo’n badje!

Dinsdag naar de vk? Jee, dat schiet op. Ik ben benieuwd wanneer de echo is, kun je je allerkleinste al bewonderen!!!

Houd je taai, meid. Het is té warm om je druk te maken :wink:

Hé Juffie!! Hoe’st met jou??

Hier ook alles prima.

Nog één nachtje slapen. Ben eigenlijk niets nerveus ofzo, maar dat komt misschien nog wel! Morgenochtend nog even wat werk verrichten op kantoor, en dan gauw naar huis om me op te frissen (en geloof mij, dat is echt nodig als je op 'n kantoor zit zonder luchtbehandelingskanaal :shock: we drijven al ruim 2 dagen weg…) en dan gaan we 'ns horen wat ze ons te “bieden” hebben!!!

Ik heb trouwens 'n tip gekregen van 'n “lotgenoot” (klinkt eng, maar ze heeft ook pco, that’s all) om van de acne op m’n rug af te komen. Ik ben nog geen week aan 't behandelen, en 't werkt super!!!

Dus ik is ook helemaal blij. Na 10 jaar zo rondlopen, ben je al blij als 't wat minder wordt, en het is nu ongeveer… euh… de helft!!! :dance:

Ik ga met 'n tijltje in de tuin zitten, en verroer me niet.

Vanavond komen m’n schoonouders en -broertje langs, ze zijn net terug van vakantie! Jippie, k’heb ze wel gemist hoor! :mrgreen:

Meiden, doe rustig aan of je nu in verwachting bent of niet, het is écht heet… :eh:

Liefs,

Ka

Iedereen vind 't te warm om achter de pc te duiken, en geef ze 'ns ongelijk :stuck_out_tongue:

Ben net terug van het ziekenhuis en heb 'n halve apotheek meegekregen…

Ik moet vandaag met provera starten, 10 dagen. Dan de menstruatie afwachten en moet ik de 3e dag bloedprikken en met Clomid starten, voor 5 dagen.

Ben best wel heppie, want ze zei “het maakt niet uit of je pco hebt of niet, jullie worden niet spontaan zwanger en daar gaan we mee helpen. Of het nu zus of zo heet, dat maakt hier niet uit en daar komen we vanzelf wel achter”. Dat vond ik wel fijn, dat ze dat zei!!!

En ook meteen al medicijnen, ik hoopte 't wel, maar verwachtte 't niet!!!

Ik ga gauw weer, het is hier plakkerig… bah

Liefs,

Kaat