Hoi,
Iloon goed nieuws zeg :dance:
Geniet van je kleine wondertje.
Kaatjes, fijn dat ze je nu kunnen helpen meid :!:
Hier is alles goed, beetje warm maar ja waar niet
De klus dagen komen weer in zicht dus nu maar hopen dat het niet al te warm blijft. :oops:
Groetjes Linnie
Wat een fijne reactie Kaatje! Geweldig zo iemand, ze voelt het goed aan. Dus nu netjes pilletjes slikken en wie weet⦠Je bent in elk geval op het goede spoor gezet.
Linnie, succes!! Duim voor je hoor! :thumbup:
Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en heb het hartje gehoord!! Beebje was lekker aan het bewegen en de hartslag was mooi regelmatig. Echt heel leuk en alles was prima; resultaten van de bloedtest, bloeddruk, buikje, het kon allemaal niet beter. Fijn om dat allemaal te horen. Nog 5 weekjes en dan weer een echo! :inlove:
Lekker Mex dat alles goed is. Toch weer een geruststelling. Volgende echo kun je ook zien wat het word. Willen jullie dat weten?? Wij weten het nu al omdat we die bloedtest hebben gedaan. Horen jullie binnekort wel. Eerst de fam maar even af he voordat je mensen voor het hoofd stoot. :roll:
Ik ben ook wel erg blij met 't resultaat van gisteren.
We gaan er gewoon voor!!!
Heb iig weer 'n gevoel dat we ook kans maken :mrgreen:
Iloon, je houd ons gewoon in spanningā¦
zucht
Maar je hebt gelijk, eerst de familie hoor!
Denk dat wij het tegen die tijd ook wel willen weten, wat 't zal worden. Kan er alleen nu niet veel over zeggen omdat ik mss wel heel anders redeneer op 't moment zelf!
Ik ga bbq-en!
Liefs,
Kaat
Zo, ik kom ook weer eens aanwaaien (uh :doh: , erg veel wind is er niet, haha).
't Is hier achter de comp. een beetje veel te warm, vandaar dat jullie me niet zoveel zien/lezen.
Kaat, echt geweldig nieuws!!! Oh, wat een heerlijk gevoel zal dat geven zeg. We gaan allemaal voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn :thumbup: .
Ilona, je maakt ons wel nieuwsgierig hoor . Maar gelijk heb je dat je niemand voor het hoofd wil stoten.
Mex, fijn dat alles goed was!
Hier schuifelen we langzaamaan richting de klusdagen. Hoop zo dat het deze maand raak is!
Ik ga snel een koeler plekje opzoeken!
Groetjes Tamara
Kaatje, goed nieuws joh!! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie, voor iedereen trouwens hoor
Ilona, ben benieuwd wat jullie verwachten!
Ik wil het straks ook graag weten met de 20 weken echo.
Mex, leuk he die bezoekjes aan de verloskundige?
Ik keek er ook altijd erg naar uit! Wat fijn dat je hem/haar weer hoorde :inlove:
Tamara, ik hoop voor jullie dat het rond de klusdagen toch iets is afgekoeld En anders heel veel sterkte
Dit hoop ik ook voor jou Linnie!!
Nou het superbad was geen succes voor Jesse, dus hebben we het maar weer voor de helft leeg laten lopen en nu vind meneer het geweldig.
Hier nog een foto van mijn kereltje.
Hallo allemaal,
Wat is het hier rustigā¦
Ja met dit warme weer is dat ook wel goed te begrijpen.
Toch even een vraagje:
Ik heb mijn NOD over 6 dagen, maar sinds vrijdag voel ik me niet lekker. Ik heb ontzettend veel hoofdpijn ( normaal heb ik nooit hoofdpijn), pijn in mijn buik (onderin) en pijnlijke tepels.
Je kan je natuurlijk al lekker maken dat je misschien zwanger bent, maar ik weet nou niet of dit echt tekens zijn. Waar in je buik hadden jullie ( de zwangeren onder ons) last van? Ik ben er nu zo ontzettend veel mee bezig, wat ook niet goed. Kijk op elke site naar zwangerschapsverschijselen, maar vind het zo vaag!
Sabje, wat een leuke foto! Echt een mooi kereltje!!
Juffie, ik had eigenlijk nergens last van. Pas met de NOD kreeg ik een soort ongi-gevoel, geen hoofdpijn en gevoelige borsten kreeg ik pas met een week of 6-7. Maar ik heb inmiddels zoveel verschillende verhalen gehoord⦠voor iedereen is het weer anders. Succes met afwachten in elk geval, weet je al of en wanneer je wilt gaan testen? SPANNENDā¦!!
Tja, de 20 weken echo⦠ik zou ergens best wel willen weten of het een jongetje of meisje wordt. Het maakte me eigenlijk niet zoveel uit, dus ik heb mān vriend laten kiezen. En die wil het nog niet weten⦠:wall: . Nou ja, het is ook eigenlijk wel goed zo. Moeten we nog steeds 2 namen kiezen :think: , de meisjesnaam staat bij mān vriend al heel lang vast (en ik ben het er helemaal mee eens!), voor de jongensnaam hebben we nog een aantal mogelijkheden⦠Vriend is helemaal gek op een van de namen die toevallig hier op het forum al voorkomt⦠. We zullen zien, tijd zat nog!
Ilona, ben nogal nieuwsgierig hoor⦠Maar je hebt gelijk, familie eerst.
Na, moet aan de slag, heb zoān gevoel dat het een lange dag gaat worden :?
Goedemorgen allemaal,
Hier een grote afwezige⦠veels te warm iedere keer op de computerkamerā¦
Is ff een beetje teruglezen en proberen op iedereen te reagerenā¦
Juffie, ik kreeg een week voor mān NOD wel wat verschijnselen, sāochtends een uurtje misselijk, meer emotioneel (merkte ik als ik met de trein langs mān oude woonwijk reedā¦kreeg ik ontzettende heimwee :? ).
Pfff, bij mij brandt het toch ook wel (HEVIG) van nieuwsgierigheid hoor wat er voor mensje er in mijn buik(je) huist. Helemaal als ik hoor dat jullie het ook al weten Iloon!
Gisteren zei iemand weer dat ik anders draag dan de vorige keerā¦zou het zou hetā¦?
Zuchtā¦
Sabjeā¦leuke foto!! Onze āgroteā zwembad is ondertussen al lek geraaktā¦onze jack russel had de neiging steeds een slok water uit het bad te nemenā¦lekker met zān nageltje op de rand iedere keer⦠(het Nijntje badje houdt het tot nu toe langer )
Linnie en Tammaā¦veel succes en plezier met klussen!
Kaatje ontzettend spannend he!!! Ik ben erg blij voor je dat je al meteen met die medicijnen mocht beginnen!.. Hoe voel je je na 4 dagen Provera? Voel je je anders?
Ik ga weer ff wat doen op mān werk⦠vanaf donderdag heb ik vakantie duszzzā¦
Liefs,
Simba
hahah Simba ik had al van Es gehoord dat ze het je al verteld had. :lol: :roll:
Maar voor de meiden die het nog niet wetenā¦
We krijgen er een meid bij!!! :inlove:
Een kleine meid, leuk!!!
Hoe langer ik erover nadenk hoe nieuwsgieriger ik zelf wordā¦
Ilona, een meisje wat leuk :inlove: :inlove: :inlove:
Jaaahā¦maar ik heb netjes mān snavel gehouden he⦠Ik zag dat je nog nergens een mededeling had gedaan en dat was voor mij automatisch ook het sein om te doen alsof mān neus bloeddeā¦
Nou heb ik het eerlijk gezegd wel een beetje uit Esther getrokken hoor⦠onder het mom van ānoouwwwā¦volgens mij zou Ilona het ook wel bekend gaan makenā¦ā⦠āahhh pleaseeeeāā¦".
Maar goedā¦ik ben heeeeel blij voor juliie⦠ook een koningspaar he!
Maar ff wat anders⦠waar ik de laatste week toch een beetje de wabbers van krijgā¦het idee weer te gaan bevallen⦠En dat terwijl ik toch (ondanks dat het 3 dagen duurde) zeer goede herinneringen aan de de laatste 12 uur van de bevalling heb zeg maar. Soms slaat me toch een beklemmende gevoel om mān maag als ik eraan denk⦠(het is erin gekomenā¦maar het moet er ook nog uit :roll: ) eigenlijk hetzelfde gevoel als bij de eerste zwangerschap eigenlijk⦠Aan het eind was ik toen trouwens niet meer ābenauwdā om te bevallen omdat ik het giga zat was⦠Hoe ervaar jij dat?
Liefs,
Sim
Ja leuk, een meisje!
Pfff bevallen. Praat me er niet over. Ik ben nog niet eens weer zwanger, maar daar kan ik wel weer tegenop zien. 'k Had vrij heftige weeen door het inleiden en ik raakt een soort van in paniek. Ik wist echt niet meer hoe ik moest puffen zeg. Maar Simba, je zult het nu heus ook wel weer redden hoor! (en tja, het lastige is dat het er veel kleiner in is gekomen dat het er weer uit moet )
Groetjes!
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal gewoon geduldig
moeten afwachten!!
nog 5 dagenā¦
Ilona, echt leuk een meid!!!
Spannend juffie, ff op de tandjes bijten.
Ik duim voor je!!!
Iloon, geweldig nieuws!
Van beide ĆĀ©ĆĀ©n, daās wel super.
Ik was al zo blij voor jullie met 't laatste goede nieuws, en nu nóg blijder!!!
Sim, lief dat je 't vraagt!
Ik voel me niet anders, al lijkt 't alsof de druppeltjes bloed/slijm die ik eerst verloor, nu weg zijn. Daās natuurlijk wel fijner, want ik was 't helemaal beu.
Het idee dat ze nu kunnen controleren of 't werkelijk zal gaan āwerkenā, vind ik wel heel apart, voel me als 'n droom die werkelijkheid wordt!
Denk dat ze op de 10e cyclusdag (dan moet ik terug naar de fertiliteitsarts) 'n echo ofzo gaan doen om te zien of er nu wel 'n eitje wil gaan springen!
Tegen die tijd worden hubbieās zwemmertjes gecheckt, ook erg spannend of die wel āwillenā.
Bevallen? Ik kan er niet over meepraten⦠maar ik kan me wel voorstellen hoe jullie er ānaar toe levenā. Ach, sim, je bent 't vast meer dan zat als je tegen 't einde van je zwangerschap loopt!!!
Ik zal eerst die eitjes 'ns laten werken, lijkt me verstandiger
Ik ga eten!!!
Groetjes!!!
Ik kreeg gisteren even de schrik te pakken toen ik een stukje las over de bevalling. Ik heb na mijn bevalling een zware bloeding gekregen en ze hebben mij toen de buik moeten leeg drukken. Dit was nog pijnlijker dan de weeen zelf.
Ook heb ik op het laatst een weeenstorm gehad waarbij er geen 20 seconden tussen de weeen zaten.
Voor de rest heb ik de bevalling als zeer bijzonder ervaren.
Ik ben thuis bevallen en ik hoop dat het dit keer weer mag.
Denk er maar even niet aan, Sabje⦠maar aan 't āresultaatā :mrgreen: :mrgreen:
Het komt vast goed, je bent ook tegen die tijd weer in goede handen!!!
Klinkt 't ook opbeurend van iemand zonder ervaring???
Groetjes,
Kaat
Hoi hoi,
Vandaag naar de verloskundige geweest. Pff, wel weer spannend hoor!
Ook gehad over mijn vorige bevalling en hoe nu met de 2e bevalling.
Ik moet op tijd bellen als ik weeen heb, omdat mijn vorige bevalling ook erg snel verliep!
Ook krijg ik na mijn bevalling standaard een spuit voor mijn 'luieābaarmoeder zoals ze dat noemde.
Bloeddruk weer netjes: 110/65 en 10 augustus mag ik voor de echo :dance:
Hier zie ik wel een beetje tegenop, omdat ik nog steeds niet echt het gevoel heb dat ik zwanger ben. Ben erg bang voor een teleurstelling.
We zien wel, kan er toch niets aan veranderen.
Hierbij nog een fotootje van mijn ābuikjeā. Let niet op mijn rode ogen en 'knappeākop
Dikke :-*
Hey, leuke foto en superleuke buik hoor!!!
Je zit er wel wat āwarmā uit, alsof je de hele dag op 't strand hebt doorgebracht
utje groeit goed, zo te zien!!!
Weet iemand of je van provera dikke enkels kunt krijgen?
Normaal heb ik er wel sneller last van met de hitte, maar zo erg als vandaag heb ik nog nooit gehad. Lijkt net of ze in brand staan.
:roll:
Liefs,
Kaat