Hoi Meiden,
Zo wat een hitte zeg, zoals iedereen al tikt, met dat warme weer zit je niet veel achter je pcjte.
Nu vond ik het al weer te lang geleden en dacht laat maar eens even wat van me horen.
Alles gaat eigenlijk gewoon goed hier, zeg altijd maar zo geen bericht goed bericht. We zijn druk aan het klussen maar moet zeggen dat het met dit warme weer niet altijd mee valt.
We doen ons best en meer kunnen we niet doen, en mocht het weer niet zo zijn dan gaan we er gewoon nog eens voor.
Eigenlijk wel vreemd want onze kleine Milan kwam door de pil en nu stop je en is het nog niet :?
Voor de vakantie heb ik nog mijn NOD. Hopelijk niet natuurlijk dus dan weten we in iedergeval hoe het zit.
De Bevalling pfff was erg heftig bij mij ging allemaal zo snel vanaf de 1e wee tot kleine Milan kwam was maar 6 uur. Gelukkig allemaal erg snel maar wel heftig. Als ik nog eens mag kiezen dan liever weer zo dan dat het allemaal nog langer zou duren.
Wij wisten dat het een kleine man zou worden, maar of ik het bij een volgende zou willen weten weet ik nog niet.
Nou meiden tot gauw en geniet van het weer.
Kuzzzz Linnie
Kaatje, ik zei nog zo dat je niet op mijn kop moest letten
Ik had het behoorlijk warm :lol: :lol:
Ik had al wel een buikje van mijzelf, maar het gaat wel hard hoor!!
warm, warm, warm…
Misschien een stomme vraag, maar verlies je altijd bloed bij het innestellen?
Kaatje, om met jouw Provera vraag te beginnen (zei dokter Simba :? ) …heb het ff voor je opgezocht…
Provera:
Vasthouden van vocht (dikke enkels en voeten). U merkt dit ook aan een toename van uw lichaamsgewicht. Hierdoor kan uw bloeddruk iets stijgen. Het is zelden zo ernstig dat u met dit middel moet stoppen. Als u na drie maanden last van dikke enkels houdt, raadpleeg dan uw arts.
zie: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=974&Method=infotekst
Juffie, ik heb bij m’n eerste zwangerschap rose afscheiding gehad bij de innesteling, bij de 2e (MK) en 3e innesteling niet.
Sabje…jij voelt je nog niet echt zwanger? nouwww…je hebt echt wel een zwanger buikkie hoor!!! ik zou me niet druk maken als ik jou was!
Doegieeeee…nog 1 dagje en dan heb ik vakantieee (Costa del achtertuin…).
Thanx sim, dit verklaart waarom 't vandaag 'n ramp is… hubbie zegt dat ik nog maar even hoef te wachten tot ik olifantepootjes heb… leuk :roll:
Hopelijk is 't morgenochtend wat minder, maar ik heb er 'n hard hoofd in hoor…
V.w.b. die hoge bloeddruk, die is nu juist te laag. Merk door de dag heen dat ik toch wel even wat duizelig ben… maar ja, niet alle bijwerkingen uit de bijsluiter hoeven je te overkomen he!!!
Sterkte morgen, om je laatste werkdag voor de vakantie door te komen!!!
Costa del achtertuin, leuke omschrijving… wij zeiden vaak “rundum hause” (schrijf je dat zo? Ja, m’n duits is uiterst perfect hoor…) of La Balconia (maar aangezien we daar alleen de was laten drogen, klopt dat niet helemaal!)
Linnie, leuk je weer 'ns te zien!
Wanneer heb je vakantie?
Idd, velen onder ons zijn ambulant. Hoe zou 't met Helen zijn? Heb haar ook al ffe niet gezien…
Sabje, 't was maar 'n grapje he! Maar dat had je wel door geloof ik!!!
je wilt mij nu ook niet zien, geloof me…
:oops: :oops:
Juffie, houd je de spannende dagen wat vol??
Nog 4 (euh… 3 over 'n kwartier, whaha) daagjes, spannenddd!
Liefs,
Kaat
Simba, geniet van je vakantie. Mijn vakantie zit er zaterdag weer op
Kaatje, hoe is het met de voetjes?
We hebben het eergister de buurvrouw verteld dat ik weer zwanger ben. Dit vond ik erg moeilijk, omdat mijn buren al 5 jaar bezig zijn om zwanger te worden.
En nu is het wrange dat zij net gehoord had dat ze nooit geen kindjes zou kunnen krijgen slik.
Ik baalde als een stekker, maar ik kan toch ook niet met iedereen rekening houden? Ze was gelukkig heel blij voor ons.
Dikke :-*
Oh Sabje, das idd even slikken dan. Maar ja, je kunt het moeilijk verzwijgen he? Je hebt een hartstikke mooi buikje joh! Ziet er echt al lekker zwanger uit.
Kaat, sterkte met je vochtvasthoudende enkels. :-*
Simba, fijne vakantie! Hubbie heeft vanaf vandaag ook lekker vakantie. Wij blijven ook thuis, maar wel heerlijk genieten zeg zo met z’n tweeën thuis zijn. Is voor mij ook vakantie hoor.
Ja, Hellen idd ook al een poos niet gezien :think: . Meid hoe is het ermee?
Juffie, spannend! Nog eventjes en dan weet je het.
Hier dus midden in de klusperiode. En nu maar duimen dat het één dezer dagen raak is!
Groetjes Tamara
Mogguh allemaal,
Ik ben niet zo blij, slechte nacht achter de rug, ik heb de halve nacht rechtop in bed geprobeerd te slapen, omringd door grote kussens. Ik ging naar m’n bed en toen ik lag kreeg ik steeds kramp rechtsboven in m’n buik, rondom m’n galstreek zeg maar, nou ben ik met klachten daarvan wel bekend, maar deze keer was het weer eens erger dan anders. Het is dan net of er een baksteen door een klein gaat geperst moet worden, met een benauwd gevoel erbij achter in je keel… Als ik rechtop zat ging het weg…en als ik ging liggen begon het weer. Ik ben vandaag twee uurtjes later naar m’n werk gegaan…maar daar hadden ze wel begrip voor.
Ik moet de komende tijd op m’n eten letten, geen vet…geen ijs… (wehhhhh), geen koude drankjes, geen vitaminepillen (ijzertabletten zijn helemaal een ramp)… en dan ebt het meestal vanzelf weer weg (als er geen galsteentje zit…).
Goed…genoeg over mezelf…
Gheghe Tamara…lekker warm klusweer…
Sabje…ik kan me je gevoel wel voorstellen toen je het aan je buurvrouw moest vertellen. Ik had dat destijds zelfs bij Vale al toen ik het aan m’n beste vriendin ging vertellen…die was al ietsje langer bezig dan…en ik was “plop” zwanger…toen een maand later Ilona…en een wederzijdse vriendin…en een aangetrouwde nicht… Gelukkig heeft m’n vriendinnetje ondertussen zelf een heel lief kindje!!
Nou ik ga weer wat doen…
tot later misschien
Kan me wel voorstellen dat dat moeilijk is.
Ondanks dat de buurvrouw blij is, is het voor hen niet leuk dat hun wens niet vervuld wordt. Maar idd, Sabje, je bent eerlijk door 't te vertellen. Ze was mss ook wel boos of teleurgesteld geweest als ze 't van 'n ander had gehoord.
Je kunt niet met de hele wereld rekening houden, ze zal 't wel vaker meemaken dat anderen zulk nieuws vertellen…
De voetjes zijn 'n ramp… vanochtend was 't ietsje minder, maar 't ging weer gauw de verkeerde kant op.
Zo maar in m’n koud voetenbadje en omhoog die hap…
Ik “lek” een beetje… van alle kanten :oops:
Liefs,
kaat
hallo allemaal,
Nou bij is de buikpijn nog steeds hetzelfde (ongi gevoel) als vrijdag.
Kijk om de 10 minuteno of ik al ongesteld geworden ben.
Als ik morgen nog niet ongesteld ben, ga ik zaterdag gewoon testen. We zien wel…
Kaatjes hoe is het met je voetjes???
Eerst even een ego-mededeling
MORGENAVOND IS DE KIT DROOG EN KUNNEN WE EINDELIJK WEER DOUCHEN!!! (zie foto)
Morgen even naar de Ikea om twee nieuwe lampen voor de badkamer te kopen…het plafond moet er nog in…
Juffie wat ontzettend spannend!!! dagenlang buikpijn zonder bloed is op zich wel een goed teken!!!
Ik heb geen last van m’n buik gelukkig meer…let ook ontzettend op wat ik eet en drink op het moment…
Tot snel,
(Schone) Sim
Wat rustig hier…
En zo vertelde ik dat ik geen last meer van m’n buik had…kon ik vannacht weer rechtop slapen…en bij de Ikea van wc naar wc (maar ik MOEST en ZOU naar de Ikea), de rest van de dag op bed liggen zweten…
Later… :sick:
nou, vanochtend getest en…negatief
Ik had vanmiddag voor de zekerheid wel een tampon is en nu zag ik net een heel klein sliertje bloed. Nou ja bloed het was bruin.???
We wachten maar af of het doorzet, hoop het niet!!!
@juffie wrote:
nou, vanochtend getest en…negatief
Ik had vanmiddag voor de zekerheid wel een tampon is en nu zag ik net een heel klein sliertje bloed. Nou ja bloed het was bruin.???
We wachten maar af of het doorzet, hoop het niet!!!
Balen juffie, ik blijf duimen.
Ik lees altijd met jullie mee, maar wat is het onzettend stil bij jullie.
Hoi,
Balen Juffie :? maar wie weet verander het nog.
Anders maar naar de volgende ronde, kunnen jullie nog eens samen klussen altijd gezellig toch :?:
Hier is alles goed, ben al 2 weken aan het klussen om de dag, dus wie weet is het deze keer wel raak.
En anders… :doh: doen we iets niet helemaal goed
Heb alleen een beetje last van mijn borsten,
beetje prikkelig vreemd gevoel soms.
Dit had ik ook toen ik zwanger was van Milan alleen,
pas toen ik er achter kwam dat was pas na 6 a 7 weken.
Misschien een voorteken of niet, we wachten af.
We hebben besloten om nog 2 x te klussen en dan laten we het maar weer even rusten Was erg vermoeiend soms met het hete weer.
Groetjes Linnnn
Juffie, wat houd je ons in spanning zeg… Hoe voel je je vandaag?
Ik vind 't de hoogste tijd voor nieuws, dus ik duim vandaag superhard voor je.
Sim, waaw… wat 'n genot he.
Ik weet precies hoe het voelt. toen wij 2,5 jaar geleden in dit huis kwamen, was de badkamer kaal. We konden wel in bad, maar er zat nog geen tegeltje tegen de muur. 't was echt nood. Toen alles na 'n maand af was, waren we zoooo gelukkig, dat we gelijk in bad gingen liggen genieten!!!
Veel plezier met je badkamertje!!!
Hoe’st nu met je buik? Weet je wel wat er ‘loos’ is en waarom je zo’n pijn hebt?
Ukkie! Leuk je weer 'ns te zien!? Alles goed, ook met Merijn??
Linnie, petje af hoor. Dat je met dat hete weer er aan toe komt! Jah, waar 'n wil is, is 'n weg he… denk dat wij 't ook zo wel zouden doen, maar vind 't toch errug heet en plakkerig 's nachts.
Ik duim voor je, dat 't deze keer positief resultaat oplevert
Nog 2 weken wachten, meis!
Het is hier idd erg rustig. Ben vandaag even speciaal voor 't forum achter m’n pc gaan zitten. Het is hier zo benauwd, ramen staan open, maar 't helpt geen *&^$@#…
Heb gisteren m’n laatste provera-tabletje genomen! Nu aftellen geblazen. Ben benieuwd over 9 daagjes!!! hihi :mrgreen:
Ik voel me best wel goed, eigenlijk!
Hopelijk krijg ik van clomid niet zoveel stemmingswisselingen als de arts me voor had gewaarschuwd. Van de provéra had ik weinig last, op die dikke enkels na (dik 2 dagen) en 'n wat snotterigere neus.
We shall see!
Fijne zondag, meiden!!!
Kaatje, het gaat goed met Merijn. Alleen gaat alles zo snel. Nog even en hij is alweer anderhalf. De tijd vliegt.
Spannend hoor, nog 9 dagjes wachten.
Hilooooo,
Ben weer terug van de vakantie!! Valt mee wat jullie allemaal hebben afgekletst…Wij hebben t heeeeeeerlijk gehad. veel zon, water en nog meer zon en water…Eind van de week komen er nog wel wat foto’s. Heb nl. nog lekker n ouderwets type
Leuk Ilooon dat je n meid krijgt!! Gefeliciteerd Kan je strakkies met jurkjes en strikjes aan de slag :inlove:
Verder iedereen de warme dagen overleefd?? Petje af Linnie…moest er met het warme weer echt niet aan denken aan klussen.
Jammer Kaat dat je dikke enkels krijgt…maar jah…je weet waarvoor!
Simba…gefleiciteerd met dat je eindelijk kan douchen :mrgreen: wat zal jij schoon worden zeg…
En tja…ben gister weer ongi geworden, dus we gaan weer naar naar de volgende ronde :mrgreen: Moet wel zeggen dat ik er steeds minder mee bezig ben. Eerst was het…ik stop met de pil ,dus k wil nu direct zwanger zijn, maar k heb steeds meer dat ik het knuffelen en lekker met zn 2-en klooien leuker vind dan dat je ook denkt aan een kindje…het kan dus zijn dat ik over n tijdje met dit forum stop…omdat ik dr nog veeeeel minder mee bezig wil zijn…
We’ll see. Nou groetzelz,
Marieke
Hey Marieke,
Fijn te horen dat jullie 't leuk hebben gehad!
Als we je steeds vaker en langer gaan missen, weten we iig dat 't om goede bedoelingen is en niet aan ons ligt!!!
Je komt dan zeker wel meteen ons vertellen wanneer je zwanger bent he!!!
:mrgreen:
Ik geloof 't meteen, Ukkie.
Time flies when you’re having fun, hè!!!
Geniet er maar van!
Heerlijk zeg, er is net wat water uit de lucht gevallen. Niet zo’n beetje ook!!!
Had twee machines was buiten hangen en die waren natter dan toen ik 't ophing :? Dus huppa, weer de machine in.
Ach, vind 't niet zo erg. Vind 't al heerlijk dat 't ietsje afgekoeld is!!!
Nu in huis nog, maar er staat (helaas) geen zuchtje wind.
Nou hier nog steeds geen ongi…
Eigenlijk wil ik voordat ik op vakantie ga (a.s. vrijdag) wel wat weten. Dan maar ongesteld…maar dan weet ik tenminste wat. Want dit is ook heel irri voordat je op vakantie gaat. We wachten maar weer een dagje af.