APRIL 2006 stoppers (deel 3)

Linnie, spannend hoor! Zoals gewoonlijk duim ik weer voor iedereen :wink:

Hier gaat het goed. Moet zo’n gemiddeld 2 keer in de week naar de fysio, waar zij mij mishandeld. Men, wat een pijn, maar het is voor een goed doel.

Jesse heeft ontzettende zure luiers, zijn hele onderkantje was rood, het doet hem zo’n pijn :frowning:

Hoop dat het morgen wat beter is.

Donderdag moet ik voor de echo. Duimen jullie voor me? Ben toch nog niet helemaal gerust of het wel goed is. Vind het eerlijk gezegd doodeng.

Dit had ik bij Jesse helemaal niet, daar ga je eigenlijk vanuit dat je wel een kloppend hartje ziet :oops:

Vriendin van mij is ook zwanger! Net 5 weekjes korter dan ik!! Echt leuk, word vast gezellig met 2 dikke buiken.

Voor iedereen een dikke :-*

Zo, hubbie is weer aan het werk, dan kan ik me hier weer eens vertonen.

Ik zal me even opnieuw voorstellen…ik ben :wink: .

Sabje, ik duim voor je hoor, voor donderdag! Hopelijk is het allemaal goed en is je voorgevoel ongegrond.

Kaat, hoe is het nu? Super de super zeg, dat er nu beweging in alles zit.

Linnie spannend! Ik duim voor je dat het raak is.

Hier echt de vreemdste ongi aller tijden voor mij. Ik zit nu op dag 10 en nog verlies ik ietwat rood/bruin in m’n slijmafscheiding. Niet echt noemenswaardig, maar pfff, normaal ben ik er na 5 dagen gewoon helemaal vanaf.

Iemand enig idee: kun je wel zwanger raken als je nog ietsje bloedverlies hebt?

Groetjes Tamara

Hey Tamma, zie ik het goed? Ben jij een oude bekende voor mij? Op weg naar nr 2? Wat spannend!!!

Dikke kus,

Brechtje

He meiden… even gauw nog ene paar buikfotootjes…

Hé Brechtje!

Als jij de Brechtje bent wie ik denk dat je bent, ben je idd een oude bekende!

Leuk zeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hoe voel je je?

En hoe is het met je andere spruit? Ook alweer groot zeker?

Groetjes Tamara

Sow Mex, mooie foto’s zeg!

Dat zie je al goed!!! :mrgreen:

Sab, ik duim overmorgen voor je.

Dat alles maar goed mag zijn!

Geniet ervan hè, daar :wink:

Leuk dat jullie samen kunnen zwangeren, lijkt me erg speciaal!

Linnie, spannuuuuuundddd. ik tel met je af hoor!

:pray: :pray:

Tamma, ik heb geen idee. Hopelijk iemand met ervaring hier??

Dat 't maar gauw mag overgaan, ik weet hoe lastig 't kan zijn…

Hier dag 4 van de ongi. Jemig… lijkt (voelt) alsof er geen eind aan komt. Zal toch wel ophouden hoor, maar ben 't echt niet gewend zo. Ik had volgens mij alleen bij 't plaatsen van 't spiraaltje 'n wat heftigere ongi (die overigens hier wel op lijkt hoor), overige ongi’s waren op dag 4 echt al zichtbaar het einde aan het naderen. Komt vast goed, het herinnert me in ieder geval goed aan dÔt wat ik zo ā€œmisteā€ :stuck_out_tongue:

Vandaag ook m’n 2e tabletje clomid gehad. Heb gisteren en vandaag wat steekjes in m’n eierstokkies gehad, maar écht veel last nog niet.

Oja, en enorm veel plassen! Maar dat hoort er bij volgens de bijsluiter.

Gisteren bloedprikken, arm meiske dat me moest helpen. Ze kon m’n adertje niet vinden en twijfelde zo erg dat ze 't aan iemand anders overliet. Die kon 'm ook amper vinden, maar prikte toch raak (godzijdank!). Daarna even langs de gyn (najah, assistente van…) om 'n afspraak te maken voor volgende week maandag. Ook dat weer gelukt!

Gisteren stond m’n schoonmoeder met tranen voor de deur: met haar moeder gaat 't erg slecht. Ze was zo bang dat ze onze wens niet meer mee zou maken, dat ze het oma heeft verteld. Die was blijkbaar heel blij om 't te horen :inlove:

Ik heb vannacht maar even 'n goed woordje met onze lieve heer gesproken (zo gelovig als ik ben, denk eerder dat ik tegen m’n overleden oma praat en dat zij naar me luistert, dan naar onze lieve heer, maar oké) dat ik graag wil dat oma in ieder geval nog mee mag maken dat we in verwachting zijn!

Gelukkig kregen we vandaag 'n telefoontje dat 't al ietsje beter met haar ging! Alsof m’n woorden worden gehoord, nu de rest nog :wink:

Ik ga lekker nog 'n afleveringetje NCIS kijken… spannend!

Tot gauw,

Kus,

Kaatje

mooie buikfoto!!! Dat moet ik nou ook echt eens gaan doen. Zal het wel ff opschrijven op het memebord. De vergeetachtigheid lijkt toe te slaan. :oops: Bij een eerste ben je er ook zoveel meer mee bezig. Niet dat dit kindje niet belangrijk is, maar je hebt het zo druk. Ik kijk nu al uit naar mijn verlof, maar ook dat zal anders zijn dan de vorige keer. :think:

@Tamma wrote:

Hé Brechtje!

Als jij de Brechtje bent wie ik denk dat je bent, ben je idd een oude bekende!

Leuk zeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hoe voel je je?

En hoe is het met je andere spruit? Ook alweer groot zeker?

Groetjes Tamara

De andere spruit is idd al 1,5! Wow wat gaat dat hard, maar wat is het leuk! Ik zie dat jij ook weer druk aan de klus bent! Leuk! Ik wil je heel veel sterkte wensen, hopelijk mag je je ticker zeer binnenkort veranderen! Ik voel me prima, net zwanger, erg leuk weer! En erg spannend!

Dikke kus, ik duim voor je!

Hoii,

Vandaag ongi geworden, althans dat denk ik. :shock:

Beetje rood/bruine afscheiding dus het zal wel ongi worden. :?

En dat terwijl ik uit ging van mijn vorige cycles zou zondag pas mijn NOD zijn. Het is moeilijk te berekenen, iedere keer is het wel anders qua dagen, dan 28, 29, 31 en zo schommelen we weer verder. :think:

In iedergeval ben ik nu niet in onze vakantie ongi, dat scheelt natuurlijk weer wel. :stuck_out_tongue:

Moet zeggen dat ik het wel jammer vind na al dat klussen van deze maand, nu zie je maar dat je gewoon geluk moet hebben in die dagen.

We gaan dus gewoon weer voor de volgende ronde en dan zien we wel weer, ga nu maar weer uit van een nieuwe cycles van 29 dgn.

Ga er gauw weer van tussen spreek jullie later wel weer.

Greetz Linn

Nou ik snap er niks meer van :?

Vanmorgen rood/bruine afscheiding, daarna niks meer.

Nu wacht ik de nacht maar even af, en zien we morgen wel verder.

Voel me eigen al dagen niet super lekker, misselijk :sick:

koud en moe.

Vreemd allemaal, heb echt het gevoel dat ik zo moet overgeven

(vies praatje even sorry) maar dan komt er ook weer niks :?

ik hou jullie op de hoogte, ga zo lekker mijn bedje in met een emmer :wink:. Manlief zit toch voetballen te kijken.

Greetz Linnie

Nou Linnie, spannend. Misschien is het toch geen menstruatie? Zou mooi zijn natuurlijk!

Hier komen we weer in de klusperiode. Nu maar hopen dat het deze keer niet weer zo raar gaat als vorige keer. Ik wil nu wel een eisprong hoor!

Kaat, hoe is het nu met jou? Hoe bevalt de Clomid?

Mex, mooie buikfoto’s hoor! Ik schrok ervan dat je alweer zo ver bent. Voor mijn gevoel zit iedereen nog in het begin, maar je bent alweer zowat op de helft! Super zeg.

Groetjes Tamara

mmmm Linnie…testje??

Hier ook de klusperiode, maar we zien wel hoe ''t uitkomt, want we hebben t meeeeeeeeega druk!

verders nix! Mooie buik trouwens Mex! Als ik dat zie heb ik dr weer heeeeelemaal zin in :inlove:

groetzelz,

Mariek

Vanmorgen de echo gehad en alles was goed!! Ben zo blij, voor mijn gevoel kan ik nu pas echt gaan genieten.

Ik loop zelfs 3 daagjes voor, maar dat rekenen ze er niet bij.

Hieronder nog de echofoto’s. Ze zijn wel wat klein. Bij de eerste foto, kijkt ie je rechtaan.

Dikke :-*

Heerlijk sabje!!

Geniet er nu maar helemaal van!

:inlove:

groet,

Marieke

Lo, allemaal…hier vanuit een chaotisch verbouwhuis… (tipje…nooit aan beginnen als je zwanger bent…)

Erg spannend Linnie!! Het wordt volgens mij inderdaad tijd voor een testje…

Tamma en Marieke…klus ze…

Mooie buik hoor Mex… !! Die van mij past ondertussen al niet meer op de foto :lol: Nee hoor…maar ik heb geloof ik een groeispurt op het moment…

Sab, gefeliciteerd met je goede echo!! opluchting he…

Kaatje…ik hoop zo dat het snel raak bij je is…ik gun het iedereen uiteraard…maar jou nog meer!!

Iloon…ik tel ook al af voor m’n verlof hoor…maar ik tel nu ook iedere week bij die ik alweer langer werk dan de vorige keer… ik zit er nu al bijna 5 weken overheen!!!

Lekker naar m’n bedje nu…

xx Sim

Nou, hier weeeeer ongi geworden :? . Pff, ik ben er net vanaf (die rare 'ongi van twee weken geleden duurde wel 10 dagen) en nu mag ik weer. Jakkes. Maar het is wel de datum dat ik eigenlijk ook ongesteld had moeten worden. Dus dat klopt dan wel weer. Maar wat die bloeding halverwege dan is geweest :think: .

Ik ga in ieder geval vol goede moed naar de volgende ronde. Dit voelt echt als een ongi, met buikpijn en al.

Sabje, mooie echo!

Linnie, hoe staan de zaken bij jou er nu voor?

Simba, fijn dat je nu zoveel langer kunt doorwerken :thumbup:

Groetjes Tamara

Lekker simba dat je nog aan het werk bent. Gister had ik dus mooi last van mij SI gewricht. Bij Luke ok rond deze tijd. Daar zit ik echt niet op te wachten. :cry: gelukkig vandaag nog geen last gehad.

Ik ga over 16 weken al met verlof. Ik neem 6 weken en dan nog een dagje vakantie zodat ik 7 weken voor al met verlof kan. Na mijn bevallingsverlof neem ik nog een maand ouderschapsverlof en een paar weken vakantie. Ik zit dus totaal bijna een half jaar thuis. Heerlijk!!!

Er heerst 5e ziekte in de kinderopvang. Best wel eng omdat dat tot 20 weken nog gevaarlijk kan zijn. Gelukkig heerst het nog niet op mijn werk, maar daar kom je vaak wel te laat achter. Nou ja we blijven goed op letten.

Binnekort gaan we maar eens kijken voor een peuterbedje voor Luke. We willen hem toch wel op tijd laten wennen. Beetje sneu als hij en een zusje krijgt en meteen zijn bed uit moet.

Linnie al iets??

Wat vreemd zeg Tamma. Twee weken geleden zou dan wel je eisprong geweest zijn. Raar hoor. Dat is wel het lekkere aan zwanger zijn niet meer ongi!!!

Weer een mooie echo. Heerlijk dat gevoel he. :inlove:

Hallo allemaal,

Goh, Linnie… dit is wel spannend zeg.

Hopelijk kom je gauw met leuk nieuws!!!

Getver Tamma, wat klote. Hopelijk is het vanaf nu wél goed en regelmatig…euh :doh: niet meer…

hmmmm :eh: :doh: zien jullie Meneer Groen? Hij mist 'n tandje… :mrgreen: whaha…

Ontopic…

Iloon, lekker zeg 'n half jaar. Daar doe ik 't ook voor hoor, haha!!!

De clomid gaat goed. Vanavond nog 1 tabletje en dan hebben we 't weer gehad.

Gisteren was m’n ongi helemaal over. Was best wel trots, 4 dagen flink en dag 5 van ongi naar niets. Is wel netjes al zeg ik 't zelf!!!

Dus we hebben 't er maar van genomen :inlove:

Door dat getrubbel met afscheiding voelde ik me nogal vies, en is er dus niet veel gekroeld… :roll:

Dat halen we wel effe in.

Hier nog minder goed nieuws: oma van hubbie ligt op sterven. Best wel plotsklaps. Ze lag al heel lang in het ziekenhuis en zou binnenkort naar 'n tehuis gaan waar ze zou kunnen revalideren. Maar daar is ze maar 2 dagen geweest. Ze kreeg voor ze verhuisde longontsteking en die is nu best heftig. De medicijnen slaan wel 'n heel klein beetje aan, maar ze wil zelf niet meer. Ze wil geen medicijnen meer (krijgt ze nu ook niet, alleen morfine tegen de pijn) en wil naar haar man toe. Ze heeft ook van iedereen afscheid genomen, ze vind 't goed zo.

Op zich wel fijn, wetende dat ze wil gaan, maar dat 't zo op zich laat wachten is minder.

Mijn schoonmam had vorige week dus onze wens verteld en oma straalde helemaal toen ze ons zag. Ze zou het wel tegen mijn oma vertellen, die is ruim 'n jaar geleden overleden. Lief he.

Ik zei al dat we wel voor 'n plaatsvervangertje zorgen, we doen ons best :wink:

Liefs,

Kaatje

Hallo Allemaal,

Nou we gaan toch maar met zin 3e op vakantie :?

De ongi zetten vanmorgen heftig door, gelukkig nu wel duidelijkheid.

En beter nu ongi dan op de vakantie toch?

Nu kunnen we daar weer volop klussen :wink:

Vind het wel jammer maar het is niet anders.

Tamma: we klussen samen wel door, hebben onze mannen weer geluk :wink:

Sabje, leuk die echo’s. :!:

Kaatjes: Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden en nog fijner dat het nu voorbij is :stuck_out_tongue: Kan je eindelijk weer eens met je hubbie gaan genieten van elkaar :wink:

Erg vervelend voor jullie dat het nu weer niet zo lekker gaat met de oma van je hubbie, veel sterkte toegewenst. Wel fijn dat ze nog afscheid van jullie kan nemen. Lief van haar dat ze het tegen jou oma zou zeggen, kreeg er traantjes van in mijn oogen toen ik het net las.

Sim: fijn dat je nu wat langer kan werken, en niet te veel meer verbouwen maar genieten van je zwangerschap :!:

Meiden ben vanaf 16 aug in Mallorca en kom einde van de maand pas weer terug, dan zullen jullie weer van me horen.

Dikke kus en knuffels Linnie

Linnie, ik kwam ff speciaal voor jou hier om te zien of er al 'n berichtje van je stond. Ja dus, maar niet waar ik op hoopte.

Jammer zeg, maar hopelijk wordt 't deze maand 'n goede ronde… wordt 't ā€œmade in Mallorcaā€?? :wink:

Lief van oma he! Ik vond het ook wel fijn, al ā€˜denk’ ik persoonlijk dat mijn oma me heel goed in de gaten houdt :wink:

Vanavond was de dienst ook erg mooi in de kapel bij het ziekenhuis, je zag haar echt genieten van het koor (al haar kinderen en een aantal aangetrouwden, was prachtig!) en de zegjes van de priester tussendoor. Heel speciaal en erg persoonlijk, want 't was niet echt 'n mis maar toch ook weer wel. Ze deelde zelf de communie uit!!!

We hebben er allemaal van genoten en hopen dat ze gauw de rust mag vinden die ze graag wil en verdiend.

Liefs,

Kaat