APRIL 2006 stoppers (deel 3)

Wauw, gefeliciteerd een jongetje :mrgreen:

Ja… een jochie!!

Willen jullie ook weten wat het wordt Mex?

Sim.

p.s. Ben ik nu de enige die er last van heeft indicatorloos te zijn? bij sommigen van jullie is ie er soms wel en dan weer niet…sinds vandaag

aargh…en nu na een tweede wijziging van m’n berichtje staat ie er opeens weer wel!!

He Simba, wat een mooie echo :inlove: . Gefeliciteerd met jullie jochie!

Hubbie heeft nog tot en met maandag vakantie, daarna kom ik weer uitgebreid posten!

Simba gefeliciteerd!

Wel riscy wat je hubbie doet hoor, spelen met 'n zwangere vrouw!!! :wink:

Mooie foto’s!

Meiden, ik heb ook groots nieuws: kijk es naar mijn banner (als ie 't tenminste doet en niet dezelfde kwaaltjes heeft als bij simba… al staat je indicator er nu wel hoor!!).

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Liefs,

Kaatje

Kaatje…ik zie echt geen banner!!! :-((

Zie je dit wel??

Kaatje :dance: :dance: :dance: :dance: Eindelijk na lang wachten!!!

Wanneer mag je er dan voor gaan?

Simba, van harte gefeliciteerd met je kereltje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik kan ze allemaal zien hoor!

KAAT :dance: :dance: :dance: Weer een stap verder, wat super voor jullie!!

Soms wil ik wel weten of wij een jochie of meidje krijgen (ben zoooo nieuwsgierig) , vriend vind het leuker om af te wachten… Als ik echt push wil hij er vast wel om vragen hoor, maar zolang het niet van hem zelf uitkomt hoeft het van mij echt niet. Het wordt dus een verrassing!

Sim, ben je al lekker voor jongensdingen aan het snuffelen?

Oh Kaat, GEFELICITEERD!!! :dance:

:mrgreen: thanx thanx thanx :mrgreen:

Lief van jullie zeg, jullie leven echt mee!

Morgenochtend moet ik bloedprikken in het ziekenhuis, voor chlamydiasenologie, een aantal waardes hematologie en een aantal hormonen. Er staat 'n hele waslijst op de lijst die ik moet inleveren, dus heb maar ff samengevat :wink:

Ik mag morgen ook mijn 1e clomid, van de 5. Elke dag 1 dus voor 5 dagen.

Dan moeten we 'n afspraak maken voor maandag over een week. ik denk en hoop dat we dan de uitslag van de test horen en dat ze weer 'n inwendige echo doet om te zien of er een follikel groeit.

Ik weet 't niet zeker, maar dat lijkt me 't logischt. Die dag is de 10e cyclusdag, en als 't volgens 't boekje gaat, zou je dan rond de 14e dag je eisprong hebben.

Het is even afwachten natuurlijk. Maar het wat kansloze gevoel dat ik had, heb ik niet meer!

:mrgreen:

Ff op z’n simba’s: wat 'n egoberichtje zeg… :mrgreen: :inlove:

Kus,

Kaatje

Kaatje,

Wat ontzettend spannend!! Nog veel last van je menstruatie eigenlijk na zo’n tijd of niet?

Ik ga echt voor je duimen!!!

:-* Sim

p.s. Mex…van de week ga ik wel voor jongensdingen snuffelen, m’n schoonma en een vriend van hubby zijn gisteravond weer naar Italie vertrokken…dus heb ik weer meer tijd voor m’n eigen leventje… :oops: (laat dat hubby maar niet horen…)

Sim, da’s niet iets om je voor te schamen hoor. Ik denk dat ik ook blij zou zijn als ze komen, maar ook als ze weer gaan.

Maar we vertellen niets door hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb er weinig last van, de normale ongemakken zeg maar, maar niet meer dan eerst. Rugpijn en steken in m’n buik, that’s it.

Maar ook vandaag niet meer zo, alleen gisteren en 'n dag voordat 't “uitbrak”!

Grtjx

Kaatje

Hey meiden,

Wat spannend zeg Kaat. Volgens het boekje is 14 dagen voordat je ongi word je eisprong. Met een cyclus van 28 dagen dus de 14e dag, maar als je cyclus langer of korter is niet. Snap ie??

Goed Sim. Een jongen. Wel stom toevallig dat we weer een maand na elkaar zijn uitgerekend en dat jij nu een zoon krijgt en ik een dochter. Was weer gezellig om je live te zien. Enne tuurlijk ben je blij dat jouw huis weer lekker van jou is. Bezoek is altijd leuk, maar gewoon weer lekker jezelf zijn in je eigen huis is ook wel weer erg lekker.

Hier geen problemen hoor ik zie ze ook allemaal.

Knap hoor dat jullie het een verrassing laten Mex. Daar hadden wij het geduld niet voor. Het had alleen wel leuker geweest om er tijdens de echo achter te komen ipv door de telefoon. Ach het voordeel was wel dat we met 14 weken al wisten dat we een gezonde dochter krijgen. Volgende echo is pas met 21 weken. Dus nog even geduld. Maar krijgt iedereen hier die echo vergoed?? Mijn verz vergoed hem niet, maar dat is omdat er nog geen duidelijke afspraken zijn over de prijzen. Dus waarschijnlijk kan ik hem later wel declareren. Nou ja raar hoor.

Ga er weer vandoor. :-*

Iloon, lees het volgende ff op onderstaande pagina, er zijn sinds heel kort wel duidelijke afspraken over de vergoeding namelijk (ik moest hem echter wel voorschieten…maar goed).

(onder kopje: Informatieblad over vergoeding en capaciteit prenatale screening, 12 juli 2006)

http://www.knov.nl/Themas/prenataal_onderzoek/vergoeding_van_het_gespre/#

Ciao!

super Sim. Wist wel dat jij dat had uitgezocht. Nou dat scheelt dan weer he. Laat jij nog een 3d echo maken?? Nu we toch al weten wat het word zit ik wel te twijfelen. Bij Luke moesten we wel omdat meneer niet stil lag tijdens de 20 weken echo.

Wat dat ouderschapsverlof betreft moet je ff kijken op de site van de belastingdienst onder zakelijk. Je kunt opnemen uit je spaarloonregeling of levensloopregeling. Daarbij heb je nog een korting aan het eind van het jaar. Bij mij komt het erop neer dat ik 75% door betaald krijg. Nou ja krijg is een groot woord. De helft laat ik uitkeren van mijn spaarloonregeling en mijn baas betaald ook nog 25%. Misschien heb je er wat aan kijk maar even.

:-*

Ik kan het niet vinden op de site van de belastingdienst :cry:

ga ik vanavond wel ff naar kijken. anders moet je het ff google. maar ik moet het zowieso vandaag of morgen voor mezelf uit zoeken. Lees bram moet het uitzoeken. Dus je hoort het wel.

Nou vakantie zit erop. Dus maar weer aan het werk. :frowning:

lodelooo,

Geweldig zeg Kaat! Hoop voor je dat het snel zover is :inlove:

mmm…ouderschapsverlof…hoeft niet perse via spaarloon o.i.d. Het is gewoon een recht dat onbetaald is (of je werkgever moet iets leuks hebben geregeld via de CAO…bij ons is het bijv. 25% betaald in t eerste levensjaar…mits je voor t zelfde aantal uren terugkomt op je werk, mn hubbie heeft zelfs een regeling van 75%!!!). Je kan dat onbetaalde deel zelf (verder) financieren middels spaarloon of levensloop. Als je ook nog spaart in de levensloop (ook al is t maar 1 euri over n heel jaar) dan krijg je op elk uur ouderschapsverlof n korting op je loonbelasting (afrekening met aangifte e.d.) en dat kan goed in de positieve papieren lopen. Je hoeft dus niet je levensloop in te zetten om van dat voordeel gebruik te maken…als je maar spaart!

nou dat was t ff kort. Hier weer bijna de klusperiode, maar xie wel of t dan uitkomt! We genieten iig van t oefenen :wink:

groetzelz,

Marieke

Ik gebruik die spaarloonregeling om het toch nog betaalbaar te houden. Anders kost het helemaal zoveel. Stom eigenlijk dat die korting bij de belastingdienst niet op gaat voor spaarloon. :evil:

Haii,

Hey Kaat, super zeg !!!

Op naar de volgende stap meid, ook bij jou komt alles goed !! :wink:

Nog een paar dagen verwijderd van mijn NOD, moet zeggen dat ik het deze maand erg spannend vind. Soms voel ik me gewoon en soms voel ik me moe, beetje vreemd, koud en soms last van gevoelige borsten.

We wachten nog wel even af. De andere maanden was ik niet zo met mijn NOD bezig, maar deze maand hebben we toch 2 weken om de dag geklust en dat met dat hete weer :oops: , dus eingelijk hopen we er toch wel een beetje op. :shifty: Gelukkig dat ik het nog voor mijn vakantie kan weten.

We gaan dus met zijn 3e of met zijn 4e op vakantie :wink:

Nog even wachten maar de dagen duren wel lang nu pfffff

Greetz Linnn