Wowie, snel weer even omhoog met ons! We zakker zowat van de pagina af :naughty: .
Nou, ik heb denk ik gisteren of eergisteren m’n ei gehad, dus nu wordt het afwachten he. We merken het over een dag of 13 wel. Spannend hoor.
Kaat, nog 2 daagjes! Spannend!! Het is zo te hopen dat je zwanger bent!
Wat een weertje he?
Mischa is voor het eerst in het badje geweest buiten. Hij vond het helemaal geweldig.
Groetjes Tamara
Ehm… zit hier met trillende handjes een positieve test vast te houden…!!!
:dance:
Weet niet zo goed waarom ik nou ging testen, voel me helemaal niet zwanger (alsof ik zou weten hoe dat voelt, maar oke…), maar voelde ook nog geen ongi aankomen en heb spontaan eens zo’n test opengescheurd.
Ik geloof er nog helemaal niks van, maar de bijsluiter zegt “streep is streep” en ook al is hij nog redelijk vaag…
Ga even van de schrik bekomen, tot later meiden!!
:inlove: :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD MEX!
Ik ben hartstikke blij voor je.
Ikzelf ben net terug van een korte vakantie waarin veel geklust is :oops: Dusse nu is het nog ff afwachten…
Liefs Hellen
Hey Meiden,
Mex van harte gefeliciteerd met je tweede streepje
Super voor je :dance:
Kaatje we wachten nog wel even, moet zeggen dat ik nog niet getest heb.
Ik wacht ook nog even voel nl nog niks bijzonders maar ja wie weet.
Ik hoop voor je dat je een positive test mag hebben woensdag, zal een kaarsje voor je branden.
Helen welkom, beter laat dan helemaal niet
Gr. Linnie
Gefeliciteerd mex!!!
Kan je dan al een paar dagen voor je eigenlijk orgi bent testen?
Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, ben ik ook al een paar dagen overtijd. Ik heb al wel getest maar deze was negatief. ( zal wel een langere cyclus hebben :? )
We wachten maar ongeduldig af…
Mex, van harte gefeliciteerd!!!
Das ff schrikken he? in positieve zin dan… ik weet nog wel dat ik bij Vale de grond onder m’n voeten voelde verdwijnen…nooit verwacht dat het na 1 maand al raak zou zijn…
Ennuh…nog 1 nachtje natuurlijk… morgenochtend om 8.30uur DE echo…spannieee hoor… zal het goed zitten ja of nee??
Bijgaand ook nog ff een foto van ons zwembadbezoek van gisteren…de eerste keer…wij trots…ze was niet bang en was lekker aan het spelen!!
Ik ga er weer van tussen… weer eens vroeg naar m’n bed… voel me de laatste paar dagen steeds beroerder…
Tot morgenochtend!
Simba
:: :: Joehoe! Mex van harte gefeliciteerd!!! :: ::
Echt super de super zeg! Haha, ik kan me hel goed voorstellen dat je zeer verrast bent. Had ik met Mischa ook. Echt een onwerkelijk gevoel is het gewoon.
Simba, spannend, morgen de echo! Heel veel plezier en we horen wel hoe het was!
Groetjes Tamara
@juffie wrote:
Gefeliciteerd mex!!!
Kan je dan al een paar dagen voor je eigenlijk orgi bent testen?
Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, ben ik ook al een paar dagen overtijd. Ik heb al wel getest maar deze was negatief. ( zal wel een langere cyclus hebben :? )
We wachten maar ongeduldig af…
Al een paar keer gezegd, maar ik had pas na 8 dagen na NOD een positieve test toen ik zwanger was van Merijn. Dus je hebt nog kans!
Mex, gefeliciteerd. Lekker genieten.
Wauw Mexx! GEFELICITEERD!!! Geweldig nieuws zeg.
Geniet er lekker van! Ik moet nog een paar daagjes voor mijn NOD. Ook spannend!!
Ik moet nog eens vogelen hoe ik die banner hieronder in aanpas. Nu even geen zin in. Ik ga lekker slapen!
xx Kimmo
MEX VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Kan me voorstellen dat je dan schrikt. Ik heb in totaal bij Jesse 6 testen gedaan en nog geloofde ik het pas toen ik de echo kreeg.
Kaat en Linnie ik hoop voor jullie ook een positieve test!! :thumbdown:
Simba, heel veel plezier morgen met je echo! Geniet ervan!
Voor iedereen een dikke :-*
Nog een paar foto’s van mijn kereltje. Jesse word 20 mei 1 jaar. De tijd vliegt…
Wat een lekker jong! :inlove: Wat gaat dat hard he, al bijna 1 jaar.
Mischa schiet ook al aardig op, eind juni.
Hier ook eens een fotootje van mijn boef:
Simba, hoe was de echo?
Thanx meiden… lief!!
Heb er gisteren nog een testje tegenaan gegooid, het wilde er niet echt in bij me. En waar de eerste test nog een iets vage, maar wel echte streep aangaf vond ik die bij de tweede absoluut niet overtuigend, veeeel te licht naar mijn zin. Leverde een lekker interessante discussie met m’n vriend op; hij is er van overtuigd dat het een streepje is en volgens mij is het gewoon de plek waar het streepje moet komen te staan… Steeds weer kijken natuurlijk, bijsluiter lezen. Oke, streepje is streepje, maar is dit nou een streepje?? En hoe zit het dan met het veel duidelijkere streepje op de eerste test? In elk geval, vriendlief is helemaal in de gloria en vindt zichzelf al een hele papa! Hij heeft vandaag een missie; de testen zijn nu toch echt op (anders had ik nog wel een keer getest denk ik… hi hi) en gaat twee testen van een in ieder geval bekender merk halen. Misschien dat dat me overtuigt…??
Heb nu zo’n buikpijntje alsof ik ongi ga worden, of beeld ik het me in? Van zwangerschapsverschijnselen heb ik in elk geval nog niks gemerkt!
Sim, hoe was de echo???
Oke, nu even genoeg over streepjes… moet nu toch echt aan de slag!
Tot later!
KUZ
MEX
Hehe…daar ben ik dan eindelijk…moest me eerst door een stapel ellende op m’n bureau heenwerken…
Maaruhhh… WE HEBBEN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN!!! Echt een onwijze opluchting… En het wordt nu allemaal meteen een stuk tastbaarder…
Tot gisteravond was ik niet echt zenuwachtig eigenlijk…schoof het een beetje opzij…maar vanochtend kreeg ik nogal de stress op m’n darmen…gelukkig waren we al meteen als eerste aan de beurt…!
Met 11 weken krijgen we de volgende echo.
Back to work…
Een blije Sim :inlove:
Simba, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad!!!
Mex, als ik je een test mag aanraden zou ik die van DA eigen merk nemen. Deze is namelijk niet voorgedrukt, dus als er dan een streepje verschijnt kun je er 100% op vertrouwen dat je zwanger bent!
Mex, met welk merk heb je getest? en welk tijdstip van de dag, had je voor de test misschien veel gedronken (ik bedoel niet alcohol ofzo), dan kan het HCG gehalte in je urine ook ietsje lager zijn. Helemaal op dit tijdstip in je cyclus!!
Mijn tip: morgenochtend testen, met je eerste urine…en met een test van Clearblue…
En…een streepje is toch echt een streepje hoor…!! Maar ik begrijp heel goed dat je jezelf eerst nog meer wil overtuigen :-*
Ik ben bang dat ik vorige week ook nog een test heb gehaald (lekker stom niet :oops: )…ik had er overheen geplast en het streepje stond er binnen 1 seconde…dubbel en dwars… zelfs ik moest mezelf nog overtuigen…
…tot later
Oh Mex, twijfelaar :naughty: . Een streepje is een streepje hoor!
Maar ik kan me je onzekerheid voorstellen hoor. Gewoon testen met een duidelijke test en je zult zien dat het allemaal goed is!
Simba, wat fijn dat jullie het hartje zagen kloppen! Wat een geruststeling lijkt me dat.
Trouwens leuke foto van het zwembad! Ha ik nog niet gezegd.
Ik zit nu in m’n wachtperiode. Ik vind dat dat allemaal wel een beetje korter had mogen zijn. Ook al hebben we gezegd dat we het wel zullen zien…ik ben toch wel nieuwsgierig eerlijk gezegd.
Ik ben er trouwens wel minder zenuwachtig over dan met Mischa. Toen was ik echt vreselijk zenuwachtig elke keer voor m’n NOD.
Groetjes Tamara
MEX…gefeliciteerd…Alle andere test laten vast allemaal het 2e streepje zien…
Simba…geweldig dat je het hartje ziet kloppen!!
Hier verder niet veel. Kris is behoorlijk koortsig dus k doe nie veel
groetjez,
Marieke
Sima, gefeliciteerd met je eerste echo !! Super joh dat alles goed is met de kleine spruit, het is toch allemaal maar afwachten.
Morgen is denk ik mijn ongi dag maar voel niks bijzonders momenteel kan zijn dat mijn cyclus langer is omdat dit natuurlijk nu niet door de pil word geleid. Eigenlijk wil ik wel testen maar durf ook niet echt ben bang dat het niet zo mocht zijn nu (is natuurlijk ook niet zo’n mega probleem) maar leuk is anders.
Ik had senitest besteld via internet kan ik die ook overdag een keer doen of is de ochtend beter?
Greetzz Linnie