APRIL 2006 stoppers (deel 2)

Hallo!



Hierbij 't tweede deel voor de april '06 stoppers, omdat ik het beheren van 't lijstje van Simba overgenomen heb.

Dan staat ie weer bovenaan :wink:



Wijzigingen graag via PB!!



Mocht je de berichtjes in 't oude deel nog niet hebben gelezen, doe dat dan hier.



Groetjes,

Kaat

So Kaatje wat gaan we snel he. Alweer deel 2. Idd Sabje we gaan gewoon weer lekker klussen deze maand. Is ook weer leuk toch :oops: .



Vandaag een blunder. We moesten nog even naar stad om een broek terug te brengen. Zijn mijn ouders een dvd langs komen brengen toen we wegwaren. Ik had alleen de zwangerschapstesten op de bank laten liggen :oops: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:. Ik weet nu niet of ze het heeft gezien. Aangezien mijn moeder een speurneus is (vroeger al) zal ze het wel gezien hebbenā€¦ Ze is er niet over begonnen, maar ik denk het wel. Ik hou gewoon mijn mond en dan zien we wel.



Ik ga lekker slapen, trusten.



Kus Sam

Hallo daar!



Mooi lijstje geworden :-* Hij is duidelijker dan in het vorige deel!



Oh jee Sam, ik begrijp dat je moeder dus niets van je plannen afweet? Mijn moeder was van zoveel op de hoogte dat ze ook bijna op de hoogte was wanneer mā€™n vruchtbare dagen waren :shock:(bij wijze van spreken dan haha)ā€¦



Verder weinig nieuws hier, ja ik heb steeds vlagen van ontzettende vermoeidheidā€¦maar dat had ik al verteld geloof ikā€¦ hoort er allemaal bijā€¦



Tot later,

Sim

Maandag is mijn vrije dag, dus lekker thuis met Merijn. We hebben even boodschappen gedaan. Verder weinig nieuws.

Hoi meiden,



Ik kom met jullie mee kletsen (als dat mag :wink: )! Het ƃĀ­s nog net april, haha.

Hubbie en ik zijn er over uit dat we graag een tweede willen. Ik heb nu mā€™n ongi, maar we willen het rustig aan doen. Dus niet zoals met Mischa vreselijk stresserig (oef, is dat een woord? :think: ) letten op mā€™n vruchtbare dagen en dan elke dag klussen. Maarrrrrrā€¦ik hoop natuurlijk wel snel zwanger te zijn, hihi.

O, ik ben trouwens 23 jaren jong en een bewuste thuisblijfmoeder.



Hebben jullie vragen, ik zou zeggen: stel ze! :lol:



Groetjes Tamara

Lodelo,



Hier ook geen nieuws, behalve dat Kris en ik ziek thuis zitten. Kris met loopoor en ietsie koorts en ik met keelonsteking en koortsā€¦

Tjaā€¦ en dat met het zonnetje.



Verder nog steeds dat trekken af en toe in mn onderbuik. Verder ook snel hoofdpijn en dat had ik bij Kris ook veel. Alleen toen deden mn borsg gten ook vrselijk pijn, maar nu totaal nietā€¦We wachten het nog een weekje afā€¦Heb al wel zaterdag gestest, maar zoals te verwachten was het veeeeeeel te vroegā€¦Kan het ook niet laten he :oops: ben ook zo :shifty:

Marieke, wanneer is je NOD eigenlijk dan? Staat nog niet in het lijstjeā€¦ En Linny wanneer is die van jouā€¦ (jaaah, waar bemoei ik me meeā€¦ :wink: ).



Tamara welkom!



Groetjes,

Sim

Hey meiden,



Weer een nieuwe klusser erbij. Welkom!!



Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het ging om wanneer je gestopt was met de pil. Daar ben ik al een jaar of 4 gelden mee gestopt omdat ik een verhoogd risico loop op borstkanker. Daar komt bij dat de hormonen van de pil mijn eigen hormonen nog meer overhoop gooien en ik dus rond mijn ongi erg onredelijk kan zijn. (volgens hubbie) :oops: Toen wij dus gingen klussen voor de eerste werkte alles zoals het moet. Nu we voor de tweede gaan heb ik in ene een cyclus van 35 dgn ipv 28. :think:



Ga even wat etenā€¦ laters

Sam: Ojee!! Ze heeft dan waarschijnlijk wijselijk dā€™r mond gehouden. Maar ach, zou 't erg zijn als ze 't zou weten? Kun je wel aan iemand je verhaal kwijt!!



Thanx Simba :-*



Alle boodschappen weer in huis, Ukkie?

En lekker genoten met Merijn? Het was heerlijk weer!!



Welkom Tamma!

Als je ook op 't lijstje bovenaan de pagina wilt, dan stuur me maar 'n pb-tje hoor! :wink:



Marieke, vervelend zeg dat jullie ziekerig zijnā€¦ Hopelijk gaat 't gauw over.



Ilona, was dat je eerste cyclus weer (die vn 35 dgn) sinds je besloten hebt om voor 'n 2e te gaan?



Hier alles okƃĀ©. Buikpijn is haast weg, gelukkig. Vandaag heb ik naar de huisartsenpraktijk gebeld en de bloedtest was goed, geen rare dingen of zo, dus ook geen blindedarmontsteking. Gelukkig.

De uitslag van de urine-kweek had ze nog niet, moet ik woensdag even voor terugbellen.

Ik vermoed toch 'n (beginnende) blaasontsteking, mā€™n kuurtje is nu al 2 dagen geleden afgelopen en het trekt nu echt weg.

Godzijdank, eindelijk!!



Kus,

Kaat

Hallokes,



Mag ik er ook wij ??



Mijn naam is Wendy, ben 25 jaar en wij zijn op 6 april gestopt met de pil. Het is onze eerste cyclus voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 8 mei



Groetjes



Wendy

Voor alle nieuwkomers: WELKOM :smiley:



Kaat, fijn dat het geen blindedarmontsteking is!



Marieke, ik zie dat je uit Almelo komt! Wat leuk! Ik kom uit Wierden.

De wereld is klein.



Hier nog een paar fotoā€™s van mijn kereltje.

Lieve fotoā€™s hoor.

Nog een nieuwkomer. Gezellig!!



Kaatje het is de derde cyclus van 35 dagen. Echt raar want hij is jaren 28 geweest prescies volgens het boekje. Ik ga nu uit van een cyclus van 35 dagen ipv 28. We zien wel hoe het de komende maand gaat. Als het 35 blijft is het best. Als er maar regelmaat in zit. Anders scheelt het een week en dan moet je dus twee weken lang flink aan de bak en dat wil ik niet. Toen ik zwanger raakte van Luke was ik er veels te veel mee bezig. Nu zou het fijn zijn als dat wat minder gepland en gestuurd gaat. Snap ie? Maar aan de andere kant raakte ik mooi wel zwanger tijdens onze reis in thailand en dat was echt heel romatisch. :mrgreen:

Ilona, das heel herkenbaar wat je zegt. Toen ik zwanger raakte van Mischa was ik er ook veel te veel mee bezig. Niet leuk meer gewoon. Wij willen het nu ook graag wat ā€˜natuurlijkā€™ zeg maar. Geen idee natuurlijk of dat lukt, maar goed we zien wel.



Kaat, ik zal je een pb-tje sturen, dan kun je mij er ook bij zetten :lol: .



Ik ben met de pil gestopt toen ik graag zwanger wilde worden van de eerste, nu zoā€™n twee jaar geleden. Na de geboorte van Mischa ben ik niet weer aan de pil begonnen. Ik had er gewoon geen zin in, haha.



Groetjes Tamara

Lodelooo,



Nou heb net n kuurtje gehaald voor mn keel. Hoop dat het dan snel allemaal over is.



Heeeeejā€¦Wierden :slight_smile: Grappig, zekers dichtbij!



mmmā€¦ben 28 maart gestopt met de pil en op 1 april had ik mn bloeding. Had vroeger een cycles van precies 28 dagenā€¦dus dat zou betekenen dat ik op 28 april kan gaan testen. Maar als je t verhaal van Ilona leest kan t ook t ineens langer duren. Vandaar dat er nog nix in de lijst staat. Weet het dus gewoon nietā€¦ :?



Ga lekker achter Kris aan in bed!



groeten,

Marieke

Hallo,



Gisteren mijn verstandskiezen laten trekken, wat een ellende zeg.

Ik voel met verder oke, goed geslapen alleen nu een beetje minder verstand, en ik had al niet veel :lol:

De andere twee halen ze er nog uit in juni :think: .



Simba wat bedoel je met NOD?? ik verwacht mijn eerste menstruatie eigenlijk weer rond de 8 mei.

Maar ik heb natuurlijk veel liever dat het niet komt :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



Greetz linnie

Lo allemaal,



Pff, die ellende met die verstandskiezenā€¦ik ben zoā€™n jaar of 10 geleden van die dingen verlost. Ook inderdaad 2 per keer jaā€¦ en beide keren op ma. ochtend om 8.00uur terwijl ik de avond ervoor aan de bar had gehangen (geen aanraderā€¦ ik was doodmoeā€¦maar je mag niet gaan liggen als je kiezen er net uit zijn :wall: ).



Ik ben trouwens sinds december vorig jaar van een vaste onder- en bovenbeugel afā€¦en ook nog eens vorig jaar een operatie aan mā€™n onderkaak gehad om hem 7 mm naar voren te schuivenā€¦

Voorheen was ik zeg maar :mrgreen: (nijntje) en nu :lol: (normale smile).



Oehhā€¦vandaag 6 wekenā€¦ Begin dit jaar begon de ellende met 6 weken en 4 dagenā€¦



NOD is overigens ā€œniet ongesteld dagā€ā€¦dus inderdaad de dag dat je liever niet ongesteld wil worden.



Toch is het wel moeilijk hoor om bij het zwanger worden van een tweede er minder mee bezig te zijn als bij de eersteā€¦ Je gaat er na je eisprong toch onbewust (of juist heel bewust) mee bezig zijnā€¦ had ik tenminste. Voel ik ditā€¦voel ik datā€¦ want je weet nu hoe het kan voelen!



Back to workā€¦

Liefs,

Sim

Tja, bij mij is mā€™n verstand nooit doorgekomen. :mrgreen: 't Is ernstig gesteld met mij, haha.

Linnie, succes ermee!



Ja ik kan me ook wel voorstellen dat je er toch wel mee bezig bent hoor. Ik vraag me van mezelf ook af of ik het wel kan: er niet teveel mee bezig zijn, haha. We zullen het wel zien. Eerst moet ik eens van die ongi afkomen, anders zijn we nergens.



Marieke, hopelijk knap je snel weer op!



Net lekker met Mischa naar buiten geweest. 't Zonnetje scheen echt heerlijk. Nu issie een beetje aan het wegtrekken, ben ik net op tijd geweest :lol: .



Groetjes Tamara

Hiloooo,



Ai verstandskiezenā€¦Bij de tandarts of bij de kaakchirurg?

Heb maar 2 kiezen gehad en die moesten eruitā€¦dussss bij dus ook geen verstand :mrgreen: :mrgreen:



Voel me al wat beter, maar weet nog niet of ik donderdag al wel weer kan gaan werken. Xie wel. Morgen igg nog thuis blijven.



Wat gaan jullie met koninginnedag doen?



groet,

Marieke

Hmmmā€¦net een bakje meloenijs met chocolade crunch van Hertog opā€¦ :naughty:



Vanmiddag weer een uurtje vrij opgenomenā€¦ik was weer door en door moeā€¦ik krijg er gewoon pijn in mā€™n kop vanā€¦ Vanavond extra vroeg naar bed, wordt namelijk morgenochtend vroeg ook weer door mā€™n collegaā€™s in het zwembad (om te zwemmen en niet om te werken hoor :lol: ) verwachtā€¦ (en met vroegā€¦bedoel ik ook ƃĀ©cht vroeg 7.15uā€¦en dan te bedenken dat ik eerst nog vanuit Heerhugowaard in Haarlem moet zien te komen).



Tot zoverā€¦ welterusten voor straksā€¦ en tot morgenā€¦

Simba