APRIL 2006 stoppers (deel 2)

Heee, welkom nieuwe stoppers, tis gezellig vol geworden!! Het loopt natuurlijk al tegen het eind van de maand, dus het ziet er naar uit dat dit wel zo’n beetje ons cluppie gaat zijn!! (Met 1 heel goed voorbeeld :wink: )



Ik ga toch echt proberen om weer wat vaker te posten… Heb het steeds zo druk, vraag me soms af hoe we dat gaan redden als er straks een kindje is… Moet me er ook eigenlijk niet druk over maken, kan waarschijnlijk parttime gaan werken (werk nu zo’n 50 uur + veel reistijd). 3 dagen lijkt me wel wat, maar daar zal ik tegen die tijd nog wat praatwerk voor moeten doen denk ik :smiley: .



Hoe gaan jullie dit oplossen, of voor de meiden met een kindje; hoe doen jullie dat?



Hm, verder hetzelfde onfrisse verhaal wat betreft de afscheiding, zit absoluut een eisprongetje aan te komen. Heb net een ovulatietest gedaan en die was alleen niet echt overtuigend positief. Hoe dan ook, vriendlief is vanavond de grote afwezige, dus geklust wordt er niet! Maakt niet uit, ivm de bruidsjurk mag het van mij nog wel een maandje overgaan. Maar als het toch raak mocht worden, gaan we wel gillen, dansen, juichen en alles wat erbij hoort hoor!!



Sam, wat een situatie! Heeft je moeder nog iets gezegd/lopen vissen?



Kaat, :pray: hoop op een goeie uitslag voor je morgen!!



En Sab, leuk die foto’s!!!

Ook al gaan wij er deze maand nog niet voor. Ik blijf lekker met jullie meekletsen, want ik vind het een gezellig clubje. :mrgreen:

Hey meiden,



Vanmiddag mezelf even getrakteerd op nieuwe lingerie. Toen ik net zwanger was van Luke kon ik gewone bh’s niet meer aan en liep ik dus met die zwangerschapsdingen. Daarna heb ik een jaar bv gegeven dus liep ik ook nog met die dingen dus vond ik het hoog tijd om eens wat moois te kopen. De maat is nog hetzelfde, maar ze zijn wel veel slapper geworden. :? Tja dat krijg je er ook nog bij.



Mex ik werkte fulltime toen ik zwanger raakte, maar mijn baas was niet zo blij met mijn zwangerschap dus verlende ze mijn contract niet. Met 3 a 4 maanden zat ik dus al thuis. Toen Luke 4 maanden was ben ik weer gaan werken. Eerst 2 dagen en toen 3 dagen, maar dat vond ik teveel dus werk ik nu weer 2 dagen. Aan de andere kant is het voor mijn werk wel lekkerder om 3 dagen te werken. Nu mis ik de helft en ren ik de benen onder mijn lijf om dingen toch aftekrijgen. Mijn collega’s werken allemaal 4 a 5 dagen dus voel ik me vaak schuldig dat hun meer moeten doen.



Ga lekker naar mijn bedje…

Mogguh meiden…



Ghe ghe Iloon… nieuwe lingerie…zo vlak voordat je op vakantie gaat…en vlak voor je eisprong… :angel:

Ik ben gistermiddag ook nog een lingeriewinkel ingedoken…voor een Anita meegroeibeha…maar die hadden ze daar helaas niet…die krengen kosten 50 euro…maar zitten perfect…en ziet er nog een heeel klein beetje sexy uit, zit een stukkie kant op (zie foto).



Senk wordt vandaag ingeleidt las ik? spannend hoor!!!



Mex, ik werkte voorheen 36 uur en ik werk nu 24 uur, 3 dagen dus. Ik wil volgend jaar een half jaartje ouderschapsverlof opnemen zodat ik een half jaar lang 2 dagen in de week ga werken…eventueel verlengd met nog een half jaar. Aan de andere kant wil ik volgend jaar ook wel op zoek naar een andere baan in de buurt… Ik woon in Heerhugowaard en werk in Haarlem… dat is 2,5 uur reistijd per dag…met openbaar vervoer.



Weer lekker gezwommen vanochtend… En nu weer aan het werk…



Tot later,

Sim

Hilooo,



Voor mijn verlof werkte ik 32 uur, ook omdat ik toen nog een HBo studie ernaast deed.

Na mijn verlof werkte ik eerst 16 uur (excl. 2 uur reizen per dag). Sinds oktober werkte ik 18 uur op 2 dagen en sinds januari werk ik 20 uur op 3 dagen. Was vaak kapot van die lange dagen en aangezien ik vooral veel moet denken was het ook niet echt productief. Nou werk ik van 9 tot 4 en dsat geeft meer rust prive en ik kan ook makkelijker een half uur langer of eerder beginnen als het nodig is. Ik wil eigenlijk nog iets meer werken gezien het werk dat ik moet doen, maar dan moet ik eerst toch ietsie dichterbij wonen.



Ga nog ff surfen en dan mn nestje even in. Kris is naar de KOV en dat doet me vast heel goed!



groet,

Marieke

Hoi hoi,



Linnie, hoe gaat het met je snuitje? Nog veel pijn gehad? Beterschap :-* .



Zo zo, Ilona, nieuwe lingerie?! :smiley:



Ukkie, gewoon hier blijven kletsen hoor! Tis hier errug gezellig!



Mex, na mijn zwangerschapsverlof moest ik weer voor 32 uur aan het werk, omdat mijn man 2 jaar geleden een motorongeluk heeft gehad, was het nog onzeker hoe het zou gaan met zijn baan. Maar voor een paar maanden geleden kon ik het echt niet meer trekken en ik ben nu voor 24 uur aan het werk. En dit vind ik nog te veel, maar ik werk ook in de zorg, misschien dat dat de reden is. Maar als ik en mijn man moeten werken dan past mijn schoonouders of mijn zusjes op Jesse. Maar ik wil mij nog gaan inschrijven bij een gastouderbureau.



Marieke, ben je alweer beter? Ik ga met Koninginnedag eerst werken en dan ws naar Hellendoorn. Maar niets is zeker met mij :wink:



Simba, hoe is het?



Voor iedereen die ik vergeten ben een hele dikke :-*

Hallo Meiden,



Nou het gaat allemaal lekker hoor met die kiezen.

Ik heb er weinig last van dus als het zo nogmaals mag in Juni teken ik er voor. :pray:



Mijn NOD is 9 mei, dus dat duurt nog even.

Ik hoop eigenlijk wel dat het zo voorbij is en dat het niet komt, maar ja we zien wel, anders klussen we nog ff verder.

Is ook weer goed om tijd voor elkaar te maken :lol:

Met zo’n kleine vent kom je er al niet zo vaak meer aan toe, en dat geeft natuurlijk ook helemaal niet.



Qua werken, ik werk op donderdag, vrijdag avond en zaterdag van 11.00 tot 17.00. Donderdag is Milan bij Oma, en andere dagen bij papa.

Ik werk in een Babyzaak, Lekker aanstekelijk al die dikke buiken.

Dus als jullie zwanger zijn kom je gezellig bij mij schoppen. :lol:

Op koninginnen dag zijn we open en moet ik ook werken maar dat is maar een paar uurtjes, dubbel betaald dat is weer mooi meegenomen.



Ik zal :pray: voor jullie NOD dagen (nu weet ik wat je er mee bedoelt) :wink: Ach ja veel verstand had ik al niet werkte toen al in ploegen en nu nog minder, na Juni heb ik helemaal niks meer :think:



Greetzzz Linnie

Mex, ik werk 4 dagen per week. Mijn man werkt 3 dagen per week. Als juf ben ik woensdag vroeg vrij. Merijn gaat dus voor 1 1/2 dag naar KDV. Dit is allemaal goed te doen. Mijn man en ik hebben beide veel vakantie, dus dit compenseert heel goed met veel werken. Verder werk ik op 5 minuten fietsen. Ik werk van half 8 tot half 5/ 5 uur, dus na schooltijd tijd genoeg voor mijn beide mannen. Doordat we beide minder werken, is het huishouden ook goed verdeeld. Na schooltijd hoef ik dus ook bijna niets in het huishouden te doen.

Hiloooo,



Iedereen heeft het toch echt and ers ingericht met oppas enzo…,



Voel me al n stuk beter. Geen koorts gelukkig, maar wel enorm snel moe (komt dat door de koorts of toch???) Blijf iig alleen nog morgen thuis en ga dan weer aan t werk. Kris heeft soms wel soms niet koorts. Als hij morgenmiddag alweer koorts heeft bel ik vrijdag met de vervangende ha of ik het nog langer aan moet zien. Hij heeft dan 7 dagen koorts…



Heb net ff wat zwangerschapstesten via internet besteld. Momenteel koop ik ze elke keer in de winkel, maar via internet kan ik er drie kopen voor dezelfde prijs. aangezien ik me toch niet in kan houden :mrgreen: en vol spanning ze telkens weer gebruik…scheelt ietsie in de kosten…



Dusssse dit weekend bestaat uit testen :inlove: Blijf dat rare trekken in mn onderbuik voelen. Vooral mn heupbroeken/riemen vind ik nu vervelend voelen…verders nix geen spanning op de borsten (mmmm…misschien teveel uitgelubberd na de bv? :wink: )



Hoop t zo :pray: :pray:



groetzelz,

Marieke

hey hallo,



ook ik ben nieuw hier,en zou het fijn vinden als ik met jullie mee mag kletsen.

wij hebben ook pas geleden besloten dat we graag voor een tweede gaan!

vind het allemaal onwijs spannend…

ben namelijk binnen twee maanden zwanger geraakt van ons zoontje Iwan.

dus als jullie wat willen weten vraag het gerust…



groetjes van een trotse mem!! :smiley:

Hee Ladies,



Hier nog ff een berichtje van mij! Welkom alle nieuwe dames. Ik heb geprobeerd alles nog te volgen maar van schrijven is het nog even niet gekomen. Ik ben nl. vorige week geopereerd aan mijn oogjes ivm de laserbehandeling. Vooralsnog vordert het herstel gestaag en gaat het iedere dag een beetje beter, al zie ik nog niet zo goed als voorheen met bril of lenzen!!



Wij zitten op dit moment midden in de “vruchtbare” periode. Beetje vervelend is wel dat mijn persona me juist deze maand in de steek laat. Normaliter heb ik altijd op dag 15-16 een ovulatie teken. Deze maand dus voor het allereerst (zolang als ik de persona gebruik) dus niet! Shit…



Ik vertrouw erop dat mijn lijf, door de stress van de oogoperatie, een beetje van slag is en de boel een paar dagen is opgeschoven. Voorlopig klussen we nu dus al 3 dagen gezellig achterelkaar :slight_smile:



Vandaag had ik veel vruchtbaar slijm, dus ik zal zo mijn moppie nog eens lief aankijken :oops:



Anyway, nogmaals, welkom alle nieuwe dames. Ik hoop dat we allemaal lekker snel zwanger zijn!!!



Tot snel.



Gr, Kimmo

Hey meiden,



Senk werd gister idd ingeleid. Ze is bevallen van een gezonde dochter van 8 pond. Alles is goed gegaan.



Ik liep dus de hele dag met mijn telefoon in mijn zak, wachtend op het goede nieuws. Toen kreeg ik een smsje dat mijn opa was opgenomen in het ziekenhuis. Hij had een longontsteking en hartproblemen. Later bleek dat hij trombose in zijn darmen had. Helaas kon ik niet weg van mijn werk en heeft bram mij na sluitingstijd opgehaald en zijn we direct naar het ziekenhuis gegaan waar ik de hele nacht ben gebleven. Hij had veel pijn. De dekens trok hij van zich af terwijl hij niks aan had. De rest zal ik jullie besparen, het was echt vreselijk. Om 5 uur is hij helaas overleden. Nog steeds beduusd, maar blij dat hij niet te lang heeft geleden.

Hallo,



Iloon, had het al bij de andere mammie gezegd. Sterkte en gecondoleerd!



Welkom nieuwe stoppers!



groet,

Marieke

Ilona, wat vreselijk voor je dat je dit heb moeten meemaken, gecondoleerd.



Wat een contrast ook, zo’n goed en slecht bericht in 1.



Ja, ik zag op MSN dat Senk bevallen is van Deli. Ook weer niet 1 van de lichtsten he… Nou, wat zal ze weer opgelucht zijn 8)



Ik had vanochtend ook weer wat leuks…ahem… had, met grote moeite een grote boodschap gedaan…had ik daarna weer wat rose afscheiding… Dit had ik dus ook bij Vale rond deze tijd…en vorige keer…maar toen ging het dus mis…en nu weer… Ik wordt er niet echt zenuwachtig van omdat ik me toch best zwanger voel… maar aan de andere kant denk ik ook wel “misschien hebben we wel heel groot geluk met Vale gehad”… We wachten het maar weer af he…



Ik ga nu ff naar m’n bed, Vale ligt ook te pitten…en ik val ook weer om…



Tot later allemaal.

Ilona, gecondoleerd met het verlies van je opa. Klinkt heftig hoor. Sterkte ermee! :-*



M’n ongi is bijna over. Toch apart, dat is na m’n bevalling een stuk minder geworden. Voor m’n zwangerschap was ik er wel een goeie anderhalve week zoet mee, en nu is het na een week ongeveer over. Toch wel lekker. Al is de pijn er jammergenoeg niet minder van geworden. Die eerste twee dagen ben ik er altijd hartstikke beroerd van. Hebben jullie daar ook last van?



Simba, ik kan me voorstellen dat je je toch wel een heel klein beetje druk maakt over die afscheiding. Maar een goed teken dat je je zo zwanger voelt hoor!

Ik had het met Mischa ook, wel tot drie keer toe bruine afscheiding. De eerste keer ging m’n hart er erg hard van kloppen, maar daarna eigenlijk niet weer. Maar het blijft wel eventjes schrikken.



Kimmo, succes met het klussen in je vruchtbare periode! En nu maar hard duimen dat je ongi aan het eind van de periode weg blijft! :thumbup: :pray:



Groetjes Tamara

Ilona gecondeleerd met je opa!



Kan je ook voor je NOD dag testen??

Ben een beetje ongeduldig soms en het kan nog ff duren voor die dag er is. :shifty:



Heeft iemand hier ervaring mee of zou je zeggen wachten.

Oh ja ik heb sensitest via internet besteld, dat is toch een betrouwbare?



Gr. Linnie

hahahaha hey linnie,zie net dat je uit zaltbommel komt!!

grappig zeg,mijn mannetje komt daar ook vandaan.

Linnie, je kunt wel voor je NOD testen, maar ik zou het dan niet eerder doen dan een dag of 2 van tevoren. En bij een negatieve uitslag hoeft het dan niet perse te betekenen dat je niet zwanger bent. Het kan ook zo zijn dat je dan nog niet genoeg HCG in je urine hebt. Te lang van te voren zou ik zelf niet doen eigenlijk.



Zelf zou ik wel wachten tot m’n NOD of erna, maar meer om dan de teleurstelling van een negatieve test uit te stellen, haha.



Groetjes Tamara

Haii



Nou ik zal maar wachten met testen. Kan het nog wel volhouden :roll:



Soms gaan de dagen snel, kijk es na het eerste jaar van je kleintje, het vliegt voorbij, en nu… en nu gaan ze niet zosnel :think:



Hey Ank, grappig je man uit zaltbommel.

We wonen er pas vond het leuker wonen dan in die saaie dorpen erom heen. Ben meer een stads mens.



Gr. Linnnnnnnn

Hallo allemaal! Ik wil graag met jullie meekletsen. Ik zal mij even voorstellen; ik ben Marloes en ik ben 27 jaar. Wij zijn deze maand ook begonnen… Ik moet zeggen, ik heb al een hele tijd een ‘onbestemd’ gevoel. Alsof het nu al raak zou zijn… Wie weet. Aanstaande woensdag NOD, dus nog even afwachten…