Mex, GEFELICITEERD meis!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Sim, heerlijk om je zo te lezen (horen kan natuurlijk niet he!). Geweldig dat 't allemaal goed zit, nu ga je echt genieten he… je hebt 't beloofd!
Wat heb je toch 'n schitterende meid, wat 'n heerlijk toetje zeg!!!
Jesse mag er overigens ook wezen hoor! Zekersteweten!!!
Krijgen we nog meer fotoos te zien??
Linnie, we gaan nog gelijk op hoor!!!
Ik voelde nooit iets voordat ik ongesteld werd, altijd op de dag, als 't een paar uur eerder had uitgebroken. De eerste en tweede dag voelde ik 't meest, daarna niets meer.
Eigenlijk heb ik nooit hoeven klagen wat dat betreft.
Nu voel ik wel kleine steekjes onder in m’n buik, meestal links en bijna nooit rechts. En ik ben moe, soms dizzy (van moeheid?), met hoofdpijn…
Ik ga zo lekker ontspannen, sporten met hondje, maar eerst m’n muffin opsnoepen… :oops:
Kusss,
Kaat
Linnie, wat spannend!! Deze kun je overdag ook gebruiken hoor. Die testen zijn allemaal zo gevoelig, maar s’ochtends heb je als het zo is, het hoogste hcg gehalte.
Succes!!
Mex, gefeliciteerd :dance: We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, een streep is een streep. Geniet ervan!
Sima, super lijkt me dat 'zo’n eerste echo, zit je al op een roze wolkje?
Bij mezelf is eigenlijk alles rustig, ik probeer elke keer vanalles te ontdekken, hoewel ik weet dat het nog wel erg vroeg is, en dit is ook nog eens mijn eerste cyclus zonder pil. Dus het is nog allemaal ff afwachten…
Ik heb mezelf beloofd dat ik pas in op 28 mei ga testen (ben dan 2 weken overtijd). De test heb ik al wel in huis :think:
Ik vind het allemaal wel erg spannend hoor. Ik weet niet presies hoelang mijn cyclus gaat duren. Voor ik met de pil begon kan ik me herinneren dat ik best onregelmatig was, maar hoelang hij nu duurt weet ik niet…
Nou luitjes ik ga lekker banken voor de tv.
later
Liefs Hellen
Hai meiden, ik ben stiekum een febr/maart stopper maar af en toe kom ik toch even spieken!! Wat hebben jullie een mooi lijstje!! Mijn complimenten
Mex, spaaannnend!
Simba, gaaf dat je het hartje hebt gezien :**:
Jaaaaaahhhh ik ben vresulluk aan het genieten…grrrrrrrr
Nee, zonder dollen… ik heb momenteel een vreselijk kledingprobleem…ik dij nogal uit op het moment… pas niet meer in m’n oude kleren…en met positiekleding val je ook meteen door de mand… Ik zie eruit alsof ik al 4 maanden behoorlijk zwanger ben…
Ik had nog een klein spoilertje over van Vale d’r zwangerschap…maar nu lijkt het wel of de hele boel naar boven en buiten is gedrukt ofzo… Ik HAD maatje 38.
Ik wil het nog eigenlijk 3 weken verborgen houden op m’n werk, tot de volgende echo (dat is traditie daar, dan trakteer je op stroopwafels en dan moet iedereen gaan raden wie er zwanger is… oh die met die bolle kop zeker…Simba… ). Maar ja…de mensen die het wel weten lachen me ondertussen uit met “dream on” … je ziet het gewoon!
Zucht…en m’n hubby begrijpt me ook al niet… weeeeeeeeeeeeehhhh
Nee hoor jongens…ik wil niet zeuren hoor… het is alleen lastig dat die rose wolk die ik meedraag precies onder m’n trui is gaan zitten…
Trusten…
Sim
Marieke, hoe is het met Kris? Is ie al wat beter te pas?
Tamara, ja die wachtperiode, dat is veel te lang!! Ben ook erg ongeduldig.
Kaat, hoe smaakte de muffin?
Tjee Hellen, pas testen als je 2 weken overtijd bent! Waar haal je dat geduld vandaan!!
Simba, ik had met 8 weken ook al positiekleding aan. Ik kreeg direct een dikke kont :? :shock: Niet grappig.
Sam, waar ben je en hoe gaat het?
Ik ga mijn nestje in, moet morgen met Jesse naar het consultatiebureau, dus ik ben benieuwd hoe groot en zwaar mijn kereltje weer is.
Dikke :-*
Schiet mij maar lek… stomme testen! Vriend heeft er gisteren eentje gehaald van onduidelijk merk (ik had 2 gevraagd van CB of PD), heeft zich er bij de apotheeek van laten overtuigen dat er geen verschil is. Oke, dat geloof ik, het principe is hetzelfde. Maar wel dus dat ik vanmorgen met zo’n onhandig dipstickje aan de gang moest (vind t maar niks). Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen… Keurig netjes alles gedaan, dacht ik. Maarre, geen streepjes, geen 1! Dus omdat ik toch al dacht dat ik m’n test verpest had heb ik die dipstick nog maar een keer in m’n urine gedoopt en ja, nu staan er vaag maar zeker 2 streepjes… Wat moet je daar dan mee?
Ik heb donderdagochtend toch al een afspraak bij de dokter, denk dat hij het mag zeggen…
Heb gisteren trouwens de hele dag een zwaar ongi-gevoel gehad onder in m’n buik. En het zal wel een psychisch kunnen zijn, maar echt super voelde ik me niet (niet echt misselijk, maar alsof ik een boer moest laten, dat gevoel) en regelmatig het gevoel in een lange opvlieger te zitten. Hmm. ik ga rennen nu, moet naar m’n werk…
Fijne dag meiden!
hihihi, toch maar een maatje groter dan? Gelukkig is er ook een hoop wijde kleding te koop, maar dan moet je wel ff gaan shoppen…
Succes Simba
Simba, 't is voor het goede doel! Nee zonder gekheid, ik snap je helemaal. Ik dijde met Mischa ook al zo snel uit. Voordat iedereen het wist moest ik al positiebroeken gaan kopen, want ik kon echt met geen mogelijkheid in m’n eigen broeken. Ik had constant het gevoel dat iedereen het aan me zag, haha.
Hellen, hoe ga je dat ooit uithouden? Twee weken over tijd pas testen :shock: Zou ik nooit voor elkaar krijgen hoor.
Sabje, plezier op het cb vandaag!
Mex, lastig zeg. Maar ik denk stiekum toch dat je lekker zwanger bent hoor! Maar ik kan me je twijfel indenken.
Wij waren vanmorgen vroeg paraat. Tjonge jonge, sinds het vroeg licht is is Mischa tussen half zes en zes uur wakker en gaat hij ook echt niet meer slapen :? . Zeven uur is voor mij gewoon uitslapen, haha. Wie had dat ooit kunnen denken.
Groetjes Tamara
Gheghe Hellen, maatje groter is ook geen pan…m’n benen zijn niet langer en dikker geworden
Maar goed…had bij wehkamp (o.a.) een positierok besteld en die heb ik vandaag aangetrokken, nonchalant een riem eroverheen en een leuk wijd uitlopend kort shirtje… Het valt gewoon niet te verbergen…(bij Vale wel…!! tot 16 weken) ze zoeken het allemaal maar uit of ik nou wel of niet zwanger ben (…zei ze stoer…)
Oh, Mex… herkenbaar zo’n man… Maar toch weer 2 streepjes he… Nou, dan maar a.s. donderdag je banner veranderen he :-*
Later allemaal,
Sim (gaaaaaaaaaaaaaap)
Hallooooo!!!
Ik ben nog niet ongesteld, maar heb ook nog niet getest
Ik zal m’n gekheid overtreffen en laat écht niet met me sollen (door m’n eigen lichaam nog wel… blehehehe) en test niet voor het donderdagochtend is. Sow, zij heeft gesproken!
Ik ben vandaag zoveel naar de plee gelopen om te checken, dat de bril vast de hele avond warm zal blijven :roll: Maar niets te zien, al dacht ik vanochtend echt dat 't zou komen. Voelde éxact hetzelfde, geen twijfel mogelijk. Maar tot nu toe nog niets, dus we wachten nog 'n dagje, blijft 't uit dan test ik donderdagochtend.
Voel wel sinds vandaag meer steekjes in m’n onderbuik, en na m’n avondeten nóg meer. Maar dat hoeft niets te betekenen (ook zij sprak stoer! whaha).
Oh Mex, wat frusty zeg. je wilt 'n streep en niet dit gekwakkel… Gossie… Heb je al 'n digitale van CB geprobeerd? Da’s gewoon zwanger of niet zwanger, en geen lichte streepjes of zo. Geeft mss iets meer zekerheid als je dat woordje op zo’n testje ziet staan. Kop op, sterkte en 'n dikke knuff, meis!!
Sim, ik begrijp je volkomen. Je wilt niet dat iemand 't weet, het is jullie geheimpje en dat wil je nog eventjes zo houden. Heel logisch, maar je moet je er niet oncomfortabel door gaan voelen met strakke broeken of whatever. En nu heb je ook nog de pech dat 't shirtjesweer is, dus lange dikke truien trek je niet over je hummeltje, vandaag de dag!
Zeg maar gewoon dat je aangekomen bent, doet m’n collega ook en die lijkt af en toe ook net in verwachting (mss is ze dat ook wel, ze roept de hele dag dat er in 'n halfjaar 5kg bij is gekomen :roll: :think: ).
En met 'n mooie riem valt veel te verduisteren!
En anders toch maar eerder stroopwafels op tafel zetten… :eh:
Enneuh… hier zeur je niet, meis! Hier lucht je je hartje!!! Gewoon doen als 't nodig is!!! :-*
Sabje, de muffin was lekker hoor! Er staat er nog één in de kast, maar ik heb net m’n avondeten op… dat ligt nu nogal zwaar voel ik, dus mss over 'n uurtje??
Hoe ging 't met Jesse op 't bureau? Is hij weer door de APK heen?? :mrgreen: :mrgreen:
Hellen, weet je 't zeker… 28 mei?
Jeemig… ik teste na 'n week al toen ik nog 'n spiraaltje had. whaha…
Knap als je 't vol kunt houden hoor!!! Maar je mag ook wel eerder, volgens mij!!!
Hey Jade, leuk dat je je hier ook ffe laat zien!
Kusss,
Kaat
Kaatjes, ik duim voor je :thumbup: Spannend zeg!!!
Ik ben helaas vandaag ongi geworden, begon met een beetje bruin dus ik had goede hoop maar helaas!!
Jammer Jade…
Zullen we zeggen drie maal is scheepsrecht??
Heb steken, niet normaal… moet ze verlichten met m’n gezucht.
Dus de kans dat 't toch uitbreekt, zit er natuurlijk wel in… :roll:
Wat ik trouwens nog effe kwijt wilde: ik trof van de week 'n rol aluminiumpapier aan in de koelkast, die 'n half uur daarvoor nog op de aanrecht stond (die Ãk opgeruimd had). Ik kan me echt niet herinneren dat ik 'm er in had gezet en hubbie lachte me lang en breed uit.
Ik moest gelijk aan jou denken, Sim, met de pindakaas!!! :oops: :oops:
Jade, wat jammer. Op naar de volgende ronde!!
Kaat, ooeeeiii spannend!!! Ik duim voor je! Toen ik net zwanger was had ik ook last van ongi gevoel, dus…
Vandaag naar CB geweest. Jesse ging er al heen met 38 graden koorts, maar hij kreeg wel gewoon een spuit.
Tjonge, nu had ie vanavond 40.1 graden koorts!!!
Nu moet ik straks kijken of het gezakt is en anders moeten we vanavond nog naar de huisartsenpost.
We hebben gelijk gepost, dus ik zie je berichtje supervlug nu. haha
Wat balen voor Jesse, en voor jou natuurlijk.
Hopelijk zakt 't gauw, arm ventje.
Geef 'm maar 'n dikke knuffel.
Dus jij had 't ook? Ik voel me toch anders dan voorheen, maar heb dan ook al lang geen ongi gehad zonder anticonceptie (al zeggen ze dat 't met 'n koperspiraal niets uitmaakt, omdat er geen hormonen in zitten).
Kusss…
Ik had ook constant het idee dat ik direct ongesteld zou worden, dus iedere keer naar de wc.
Ik voelde mij ook anders als anders, maar kon niet mijn vinger opleggen wat er nou anders was.
Maar ga maar gauw testen, want ik ben erg nieuwsgierig
Trouwens, ik werpte zojuist even 'n blik op ons NOD-lijstje…
Kimmo, Kimmie, Sam, Monique, Juffie (Cynthia), willen jullie niet dat de nod-datum aangepast wordt?
En Mex, zal ik jou naar onder schuiven of wacht je nog liever eventjes??
Doe maar in 'n pb’tje reageren, dan lees ik er tenminste niet overheen!
Kuss,
Kaat
@Sabje wrote:
Ik had ook constant het idee dat ik direct ongesteld zou worden, dus iedere keer naar de wc.
Ik voelde mij ook anders als anders, maar kon niet mijn vinger opleggen wat er nou anders was.
Maar ga maar gauw testen, want ik ben erg nieuwsgierig![]()
Ik kan er over mee praten…
Maar ga nog niet testen hoor, ik móet echt tot donderdagochtend wachten!!!
Wat nu overigens door m’n koppie speelt: ik zag bij de febr/mrt stoppers 'n foto van 'n testje, wat exact leek op 't patroon van m’n digiCB. Ik liet 't hubbie zien vorige week, omdat ik dacht dat ik ze zag vliegen. Maar hij zag 't tweede streepje ook heel vaag. Omdat 't een digi was, hebben we er geen aandacht aan geschonken…
Ik word wel nieuwsgierig, maar ga écht nog niet testen hoor!
Kus,
Kaat
Ik geloof 't nu meiden:
IK BEN ZWANGER!!
Als 2 CB testen het ook zeggen… Ben echt helemaal superblij en gelukkig! Heb er nu wel vertrouwen in… ga zo lekker m’n bannertje aanpassen, hi hi!
Heb twee dagen al onwijs buikpijn en het gevoel dat het vandaag weer zo’n dag wordt… Alles is daar geloof ik in beweging en aan het rommelen (dusse Kaat, herkenbaar toevallig??). Ben trouwens zo opgeblazen als het maar kan, kreeg gisteren m’n broek niet eens dicht! En ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik lijk m’n warmte niet kwijt te kunnen. Constant heb ik het flink heet, m’n handen gloeien en ik zit er af en toe bij alsof ik in de overgang zit… Het leuke is weer dat er wel een dubbele glanslaag over m’n ogen is verschenen, ze STRALEN echt…
:inlove: :inlove: :inlove:
Kaat, zei je nou dat je morgen gaat testen?
Als jij al niet nieuwsgierig bent dan zijn wij het wel hoor!!!
En Sab, gaat het al wat beter met Jesse? Arme kerel, wat kan hij er nou aan doen…
Sim, super van die echo, kan ook niet wachten!!
Maarre, er moet weer gewerkt gaan worden…
KUSJE
MEX
Een hele goede morgen Mexje op je rose wolk!!!
Nogmaals…en nu echt… GEFELICITEERD!!!
Tot later!! Ik ga zo op het fietsie, Vale voorop, bloed laten prikken…
Doegieeeee
Sim xxxx