APRIL 2006 stoppers (deel 2)

Bedankt Tamara

Ik ga het allemaal even rustig bekijken!

Even een berichtje posten hoor, want we staan onderaan :mrgreen: .



Hier verder weinig nieuws. Ik moet ongesteld worden, maar door spanning (positieve ontwikkelingen op het werk) word ik het volgens mij niet. Lastig, want we wilden deze maand eigenlijk nog niet voor een tweede gaan. Volgens mij kan ik overigens ook niet zwanger zijn hoor. Maar ja, het speelt toch altijd mee in mijn achterhoofd.



We gaan zo op visite. tot later

Hallo,



Alles gaat nog steeds lekker hier, wel een beetje last van mijn buikje maar ja we wachten nog even wat dagen af voor we gaan testen. :dance:



Greetz Linn

Hilooo,



Ga mn banner maar ff aanpassen en op naar de 2e ronde…mmmm deze duurde dus 31 dagen. Ben benieuwd of dat zo blijft.



Succes voor degene die nu in spanning zijn!!



Marieke

Hallooooo!



Wat jammer, Marieke. Nu op naar de volgende ronde. 31 dagen is netjes, ik wil zo ruilen met je hoor :stuck_out_tongue:



Applaus voor Vale!

Leuk om te horen hoe je er zo mee om gaat, Sim. Ik kan er natuurlijk niet over meepraten, maar onbewust steek je van zulke dingen toch e.e.a. op hoor! Keep going!!!

Snap wel dat 't lastig is je rust te nemen met zo’n klein grutje in de buurt. Toch doen hoor, lekker je bed in als Vale er ook in ligt en 't nemen zoals 't komt!

Er mag wel op gedronken (non-alcohol dan maar!?) worden, 7 weken al!!! JOEPIE!!!



Linnie, idd nog 7 weken volgens m’n vorige periodes. Al denk ik toch echt dat de eisprong eerder was, nu al 2 weken geleden. Dan zou m’n banner zo moeten zijn: Banner Kaatje

Ik ga morgen weer 'n testje halen (tenzij ik ongi geworden ben, ofcourse), en op goed geluk donderdagochtend testen, voor we naar ons werk gaan.

Gisteren hubbie nog even bijgepraat over m’n gevoel, het is zo anders als vorige periodes. Voel namelijk niets vergeleken met toen, terwijl ik toen eerder dacht dat 't met 'n zwangerschap zou kunnen worden vergeleken (al was 't niet mogelijk i.v.m. spiraaltje). Nu heb ik helemaal niet zo’n opgezette buik, steken zijn ook stukken minder, voel hooguit soms 'n kleine vlinder onder door m’n buik vliegen!!! Wel voel ik soms wat ik ook wel 'ns voel als ik al 'n dag ongesteld ben: zeurende pijn in m’n bekken/heupen en soms net 't gevoel dat 'n tamponnetje “vol” zit (sorry… :oops: ). En m’n slijm is best veel t.o.v. normaal.

Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben dat ik nu spiraalloos ben, al had ik 'n spiraaltje zonder hormonen.

Blijft er spannend dus, maar moet zeggen dat ik er heel rustig onder ben (in vergelijking met 't begin van de maand!).



Zou 't een voorteken zijn??



We wachten nog lekker af!



Vanavond wel op tijd m’n bedje in, ben bek af na zo’n heftige dag als vandaag, heftige vergadering achter de rug.



Liefs,

Kaat

He meiden,



Ilona, wat een akelig verhaal… sterkte!! (beetje trage reactie, maar jullie merken het alweer, ik had weer een hoop in te halen…)



Gelukkig dat je je in elk geval beter voelt dan vorige maand Kaat! Ik hou het forum wel in de gaten hoor donderdag!



En bij jou ook Linn! :pray:



Gelukkig was er nog wat goed nieuws tussendoor van Vale :wink: Zet 'm op meissie, t begin is er!!



Hier alles verder z’n gangetje. Ik voel me normaal, niks wat op een zwangerschap zou wijzen. Vorige maand was het echt even afkicken van de anticonceptie, bleh…



7 weken Sim, staat mooi!!



Ciao,

MEX

Hoi allemaal,



Onddanks dat het al mei is, wil ik me toch ff bij jullie aansluiten. Ben voor het eerst gestop in april, en ben dus erug benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen.

Lijkt me gezellig om dingen met jullie te gaan delen… :lol:

Welkom Hellen!



:clap: :dance: Voor Vale!!



Voor iedereen die binnenkort hun NOD hebben:



SUCCES, EN IK DUIM VOOR JULLIE!!! :pray: :pray: :pray:



Hier gaat alles zijn gangetje, Jesse is wat minder verkouden en benauwd gelukkig.



Sorry, verder niets te vertellen.

Een stralende goeiemiddag allemaal!



Hellen welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen.



Mischa ligt nu lekker op bed te slapen. Hopelijk houdt hij het langer uit dan vanmorgen, want toen heeft hij maar een half uurtje geslapen. Vannacht heeft hij ook al slecht geslapen, dus hij zal toch een keer moe moeten zijn? :?

Nou ja, we zien het wel.



In nederland is ook niks veranderlijker dan het weer he. Foei, zo is het ineens vreselijk warm. Het mag van mij wel iets geleidelijker gaan, want hier heb ik altijd behoorlijk last van zo. Maar goed, een dagje rustig aan is ook niet erg.



Simba, hoe staat het met het potjes-avontuur? Ben benieuwd of ze het een beetje volhoudt. Zou wel vroeg zijn toch?



Kaat, spannend hoor! Ben zo benieuwd of je zwanger bent. Ik duim voor je hoor! :thumbup: Het zou natuurlijk super zijn.



Hier komen de klusdagen eraan, dus ben benieuwd of we nog een beetje zin hebben op de goeie dagen, haha. Ik weet dus niet precies wanneer m’n eisprong is, omdat ik er nu helemaal niet op let. We merken het over tweeëneenhalve week wel :wink: .



Groetjes Tamara

Hoi meiden!!!



Welkom Hellen. 'n april-stopper is een april-stopper, dus lekker mee komen kletsen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Hopelijk gaat jullie wens gauw in vervulling.



Ik kon 't weer es niet laten he… heb net getest… negatief…

Ik had 'n digitale van CB, en er stond heel duidelijk “niet zwanger” (onduidelijk kon 't natuurlijk zijn :doh: ). Maar toen ik 't patroontje verwijderde, zag ik in 't schermpje langs de superstreep een heel erg licht streepje. Hubbie geroepen om 'ns een blik te werpen en die zag 't ook (dus ik verbeeld 't me niet). Erg dom om daar 'n resultaat vanaf te lezen natuurlijk, dus ik wacht geduldig 'n paar dagen af. We shall see.



Wat 'n weer he! Het is idd wel erg heftig ineens. Maar van de andere kant, lekkerder dan dat koude windje!

Alleen 's morgens fiets ik met 'n sjawl, colbertje en 'n jas, en 's middags gaat alles uit… :snooty:



Oej, morgen alweer 'n dagje ouder… :roll:



Kus,

Kaat

:: :: Kaat, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :: ::



Ben je een beetje verwend door je mannetje? Eigenlijk zou het leukste verjaardagscadeautje natuurlijk een pos. test zijn! :wink:



Ik vind het toch wel heel spannend dat bij ons de eerste klusperiode is begonnen. Ik weet wel dat je elke maand maar 20% kans hebt om zwanger te raken, eigenlijk best weinig.



Hopelijk wordt het vandaag weer zo’n dagje mooi weer. Dan zal ik straks eerst dat oerwoud eens van m’n benen scheren, kan ik ook met de blote benen, haha.



Groetjes Tamara

Yep, Kaat: GEFELICITEERD :dance: :dance:



Dat gevoel heb ik nou ook steeds Tamara; eventjes kort de kans en dan weer een hele maand wachten… Maarre, we komen er wel!!



Fijne dag meiden, ik ga me maar gauw op m’n werk storten… BLEH, absoluut geen zin vandaag!

Gefelilciteerd Kaat!!!



Hoeveel dagen ben je ookal weer vruchtbaar?? Mijn eisprong was 2 mei dus wanneer moesten we dan klussen??? We hebben de dag ervoor geklust. Verder geen zin en te moe. Na de dood van mijn opa is er de klat in gekomen. Waarschijnlijk gaan we dus voor de volgende ronde. Heb er wel een beetje een naar gevoel bij. Ik bedoel we hebben er niet het maximale uitgehaald zullen we maar zeggen. Bij Luke deden we dat wel. :oops: En toen was het meteen raak.



Ga er gauw vandoor.

Kaat GEFELICITEERD !!!



Helen welkom, klets gezellig met ons mee !



Alles gaat lekker hier, kan niet zeggen dat ik me anders voel ofzo.

We wachten nog maar even met tetsten, aangezien ik dus niet precies weet of het nou 28 dagen zijn of meer.

Toen ik de pil slikte wist ik het natuurlijk precies maar als er volgende week nog niks is dan zullen we eens een testje doen, als ik het vol kan houden :stuck_out_tongue: :?

Kaat, gefeliciteerd.



Hier aan het genieten van het mooie weer, dus even geen forumzin/tijd.

Lo allemaal,



Hier ook eentje die het te druk heeft met van het mooie weer te genieten… :oops:



Vandaag eigenlijk veels te veel hooi op m’n vork genomen…en voel het nu ook best in m’n buik…moe gevoel… maar ja…moet ik op dit tijdstip ook niet al in m’n bed liggen??



Welkom Helen!



Kaat, wel spannend niet die test!! en ook op de valreep nog gefeliciteerd met je verjaardag.



Ilona, je hebt wel op het goede tijdstip geklust! dus nog alle kans hoor! Alvast een prettige vakantie trouwens he!!



Trusten allemaal…



Simba…zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ojah,



Wat betreft het potje… Was maandagavond tot nu toe een lucky shot geweest…ze gaat er wel een paar keer per dag op zitten en ook zitten persen…maar ik heb er nog nix in gevonden… ja… plassen in een hoek of vanavond naast de tafel…

Hey meiden,



Nog spannende dingen hier??? :mrgreen:



Luke roept ookal Bah als hij poep heeft, dus de eerste stap is ook hier gezeft!!



Doe je rustig aan Sim??



Als je 20 % kans hebt per maand moet het gewoon 5 keer doen. :mrgreen: Nee zonder grappen. Gemiddeld duurt het een half jaar tot een jaar voordat het lukt. Dus alles wat eerder is is mooie meegenomen. Van Luke was ik met een maand zwanger, maar dat hoeft nu niet zo te zijn natuurlijk.



Iedereen van het mooie weer aan het genieten?? Lekker hoor.



Tot laters maar weer

Hilooo,



Alsnog gefelciteerd Kaat! Beter laat dan nooit toch??



Een eitje houdt het maximaal 24 uur uit en een zaadcel dacht ik maximaal 72 uur…dussss reken maar uit :mrgreen:

Bij Kris was ik het na 3 maand. Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Scheelt behoorlijk dat Wim lnu geen late en nachtdienst heeft…dus wie weet.



Heerlijk weer he! Vandaag de hele tuin gedaan en nog wat andere rommeldingen. Heeeeeeeeerlijk.



groetjes,

Marieke

Halloootjes,



Thanx voor jullie felicitaties, heel erg lief!

Ben vanavond pas door m’n mannetje verwend. We zijn even de stad in geweest en ik moest maar wat leuks uitzoeken. Eigenlijk wilde ik niets, want ik wil binnenkort nieuwe gordijnen in de woonkamer. Maar heb toch 'n leuk rokje en soort tuniek gekocht!!! Prikkie bij de H&M :smiley:



we vierden ook niets, maar toch kwamen m’n paps en mams, m’n peetoom en -tante en later m’n nichtje nog.

Die laatste bleef lekker lang hangen en samen hebben we toch flink wat wijntjes gedronken :oops: maar 't was gezellig hoor!

We moesten alweer vroeg op, op tijd naar 't werk, en dat viel echt niet mee. Ik was bek en bek af vandaag.

Normaal kan ik er wel tegen, maar vandaag viel 't me zwaar. Ik was de hele dag in hogere sferen (niet figuurlijk, maar erg dizzy!!!) en moest 't gewoon wegwuiven met wat eten (goed excuus om lekker te sneukelen! haha).

En nu val ik haast in slaap, dus ik ga zo echt m’n bedje opzoeken!



Gisteren wilde ik wel 'n leuk verjaardagskado, 'n positieve test, maar helaas… Heb er nu de sik in en test niet meer tot ik vet over tijd ben (op z’n vroegst woensdag dus! whaha). Vind 't wel zo raar, want ik voel vanalles: rugpijn en steekjes in m’n onderbuik (de vlinders hebben zich tot krenterige dingen ontwikkelt, nu lijkt 't net of ze even in m’n buik bijten… :? ).

Van de ene kant laat me maar ongesteld worden, weet ik ook meteen hoe en wat, maar van de andere kant is 't wel 'n erg leuk kado om met moederdag te krijgen/schenken!!!



Ik ga m’n oogjes sluiten!



Knuff,

Kaat