AMBER ALERT

Verschrikkelijk arm meisje. :**:

Heb er gewoon naar van geslapen.

:cry:

:kaars:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Voor millie

:kaars: rust zacht meisje

Rust Zacht Milly

Wat verschikkelijk !

Ik werd gisterenavond wakker en mijn vriend was nog tv aan het kijken. Ik ving iets over millie op en was meteen goed wakker. Toen was het nog niet zeker al zeiden de hekken eigenlijk wel genoeg. Vanochtend werd ik wakker en ik moest meteen aan millie denken. Ik twijfelde even of ik het niet gedroomd hadā€¦ Helaas toen ik op nu.nl keek zag ik dat het ondertussen ook bevestigd is.

Vreselijk! En dan kun je je kind nog zo vaak zeggen dat het niet met vreemden mee mag gaan, blijkbaar moet je ze ook zeggen dat ze ook nooit zomaar met buren, vrienden en familie mogen gaan.

Mijn hart gaat uit naar haar oudersā€¦ En voor millie brand hier vandaag een kaarsje :kaars: Ik hoop dat ze rust heeft waar ze ook is.

Onmenselijk om te bedenken dat haar ouders dagen lang voor het huis hebben langs gelopen, niet wetende dat hun eigen dochter daar een vreselijk noodlot heeft ondervondenā€¦

Wat zal haar familie door een hel gaanā€¦

Rust zacht Milly :kaars: :kaars:

Jeetje, zegā€¦

Ik heb er geen woorden voor :kaars:

Voor jou, Milly

:frowning:

Verbijsterd, geschokt en verdrietig :kaars:

Wat een horror voor Millie en wat afschuwelijk voor de ouders :cry: :kaars:

Wat ergā€¦

sprakeloosā€¦ vreselijkā€¦ heb er slecht door geslapenā€¦

:kaars: :kaars:

gecondoleerd allemaal ā€¦ :cry: :vlinder: :kaars:

vreselijkā€¦en WEER zo dichtbij haar huis,doet me meteen weer terugdenken aan Joanne noordink hier uit aalten,die werd ook 100 meter van haar huis gevonden,terwijl ze maandenlang vermist was en de halve wereld afgezocht haddenā€¦het enige verschil hier is dus de tijd van vermissing.

Hoorde trouwens dat de overheid de financiering voor AMBER ALERT wil stoppenā€¦echt mijn bek viel openā€¦dat er bezuinigd moet worden kan ik nog begrijpen,maar doe dat dan niet op zulke prachtige initiatieven zoals amber alertā€¦ik hoop echt dat NL blijft meebetalen aan dit systeem.

bahā€¦wat leven er toch rare mensen op de wereldā€¦je kind vermoord door een politieagentā€¦kan het nog gekker worden hier in NL?

ben er gewoon misselijk van

millie :**: :kaars:

Ik hoorde het vanmorgen op het nieuwsā€¦

vreselijkā€¦wie kun je nog vertrouwenā€¦een buurmanā€¦een politieagent nota beneā€¦daar kun je met je kop niet bij :frowning:

:kaars: Milly :kaars:

Het is dat het geen optie is, maar het liefst sluit ik na dergelijke berichten mijn kinderen op en heb ze het liefst constant in het zichtā€¦

Arme ouders, ontzettend wat deze mensen door moeten makenā€¦

:kaars: :kaars: :kaars:

Ongelooflijk zeg! Wat een horror is ditā€¦ Die arme familie, het arme meisje!

En dan nog wel door een vertrouwenspersoon als een agentā€¦

Moeten we dan onze kinderen opvoeden met het idee niemand meer te vertrouwen? Echt zo schokkend.

@Soleil wrote:

Het is dat het geen optie is, maar het liefst sluit ik na dergelijke berichten mijn kinderen op en heb ze het liefst constant in het zichtā€¦

Dat dacht ik idd ook toen ik dit hoordeā€¦

Vreselijk, je kinderen zijn dus niet eens veilig in hun eigen huisā€¦verschrikkelijk en echt niet te geloven ditā€¦ :cry:

Zit echt met tranen in mā€™n ogenā€¦ Echt ongelooflijkā€¦

:kaars: :kaars: :kaars:

@jet wrote:

sprakeloosā€¦ vreselijkā€¦ heb er slecht door geslapenā€¦

:kaars: :kaars:

iddā€¦ hier hetzelfdeā€¦ vooral toen hu ook nog zeiā€¦ t zal je kind maar zijn! :shock:

geloof dat ik haar opberhg op zolderā€¦tegen die tijd :oops:

en die ouders he , niet weten waar je kind is , blijkt ze dus heel dichtbij te zijn ā€¦ ooooohwww jakkie , en waarom he waarom zou hij het gedaan hebben ?

gatver brrrrrr.

om 11 uur is er een persco