vermist MILLIE BOELE (12) UIT DORDRECHT BLOND HAAR JEANS ROZE SHIRT, ZWART WIT VEST
BRUINE UGGS
kijken jullie ook even uit naar dit meisje
kreeg het inderdaad op de mailā¦ ik hoop dat ze gevonden word
oei wat eng.
schrik er steeds weer van als een jonge meid vermist is
ik kreeg de sms en de mail ookā¦
hopelijk word ze levend en gezond terug gevonden
Via Twitter gekregen:
Pffā¦dit was mijn eerste Amber smsā¦heb sinds de aanmelding nooit iets ontvangen. Schrok wel ff hoorā¦open mijn sms en zie POLITIE staanā¦
Huh? open hem en dit bericht kwam eruitā¦
En meteen Dordrecht in beeldā¦daar woont bijna mijn hele familieā¦
Foute mensen heb je overalā¦dat zegt dus niets,maar als vrouw alleen, woonde in het centrum heb ik best nogal wat dreigende situaties meegemaaktā¦weirdoās zat dusā¦
Brrā¦hoop dat het meiske gezond en wel gevonden gaat worden!!!
Brrrā¦
Ik hoop dat ze āgewoonā weer heel snel thuis isā¦
Jeetje wat erg zeg, het zal je dochter maar wezen.
Ik zou werkelijk gek worden.
:kaars: hopelijk wordt ze snel ongedeerd gevonden.
De politie zoekt sinds woensdagavond met man en macht naar de tiener, die in de wijk Sterrenburg woont.
Bron: nu.nl.
Sterrenburg...daar wonen mijn ouders. Nu is het een grote wijk,maar je zou het meisje kennen zeg...wat een rotbericht weer...
En dan de Telegraf die weer voorbarige,niet bevestigde verhalen de wereld in helpt....
pff wat naar elke keer weer, zoān jong meisje Hopelijk wordt ze snel terug gevonden.
Ze ziet er trouwens wel ouders uit dan 12 :o Bah, hopelijk toch niet weer een slachtoffer van lover boys ofzo
Zal je dochter maar wezen zegā¦ :kaars:
ze schijnt ontvoerd te zijn, door een rode opel corsa
dat stond op nu .nl
Ik had het gelezen in de Spitsā¦
En het is nu op Jeugdjournaal.
jee nu is er dus nog steeds geen meer duidelijkheid
wat erg !!
maar ik zou haar echt geen 12 gevenā¦
Nou, als ik die foto zo zie,dan zie ik eigenlijk wel een 12-jarigen hoorā¦
Misschien hooguit 13 a 14,maar meer zeker nietā¦
Al doet dat het natuurlijk niets toeā¦als ze maar weer gevonden gaat worden.
Ik moet zeggen, het houdt me toch wel bezig. Ik vind het zo vreemd, zoān meisje, zo te lezen gewoon een meisje dat goed in haar vel zit, geen problemen thuis, enzovoort, die zomaar verdwijntā¦ waar kan ze toch zijn? Ik heb het zwaar te doen met die oudersā¦ wat een nachtmerrie!!
het blijft bij mij ook steeds in me gedachte hoe het met haar gaat.
heb zelf een dochter van 14 en dit is een van mijn nachtmerries
Wij wonen in Sterrenburg. Het is een grote wijk en wij wonen er wel een eindje vandaan. Zo ver ik weet ik ze nog steeds spoorloos en ook ik kan het niet loslaten. Ik ben wel met mijn neus op de feiten gedrukt om Lotte nog meer in de gaten te houden als ze buiten speeltā¦ Van een 12-jarige mag je naar mijn idee althans, wel verwachten dat ze zich bewust is niet met vreemden mee te gaan, maar als dat toch het geval is, zal ze gewoon uit haar holletje zijn gelokt en misschien dat ik daar nog wel in was getrapt, wie zal het zeggen en wie zegt dat het zo gelopen is. Ik vind het vreselijk en zou heel graag willen weten wat haar is overkomen en wat voor idioot hier eventueel in de wijk loopt of heeft gelopenā¦
Groetjes,
Viratine
ik kwam nu een andereā¦ recente foto tegen