AMBER ALERT

Vreselijk dat het meisje nog steeds niet is gevonden.

Ik vrees het ergste.

Maar toch denk ik ontzettend vaak aan dit meisje, en hoop zo dat ze het goed maakt en snel weer terug bij haar ouders zal zijn.

Tjonge… :shock:

Nog altijd niet gevonden?!

Vreselijk! :pray:

hoorde ook dat ze tegen haar moeder had gezegd of ze iets later terug wilde bellen omdat er iemand aan de deur was… :?

maar 12 jaar en loverboys?? zo dat ook kunnen… wij wonen dicht bij de grens… maar hou mijn ogen wel open…

Oh nog steeds weg, vreselijk :cry:

Ik hoop zo dat er niets ernstigs is gebeurd maar ik vrees het ergste

:pray: :pray:

Ik zag zojuist weer een helicopter boven de wijk vliegen, laag en meerdere malen, dus ik denk dat ze weer aan het zoeken zijn. Ik hoop zo enorm dat ze een reden hebben om juist boven de wijk te zoeken, want dat zou betekenen dat ze misschien een aanknopingspunt hebben… Ik zal jullie op de hoogte houden als ik iets weet!!!

Groetjes,

Viratine

ik hoop het ook… :thumbup: :thumbdown: :pray: :kaars:

ik hoop het ook vresselijk

Het erge is dat mensen na een tijd gaan hopen dat ze uberhaupt nog iets van dr vinden.

Ik hoop dat het ‘goed’ met haar gaat.

Lijkt me zo verschrikkelijk…

Ergste nachtmerrie wat je maar kan voorstellen.

:pray:

De grootste nachtmerrie van iedere ouder

verschikkelijk

Hopelijk mag ze snel thuis komen

:pray:

Er wordt nu naar buiten gebracht dat ze mogelijk door een min of meer bekende is meegenomen. Maar ik wacht af en houd mijn ogen goed open… Ik hoop echt dat er snel duidelijkheid komt.

Vanmiddag ben ik nog geïnterviewd hierover op straat door de plaatstelijke televisie… Kan niet meer zeggen dan dat ik het vreselijk vind en mijn dochtertje nog meer in de gaten houd!!

Groetjes,

Viratine

vreselijk je kind kwijt te wezen

hopelijk wordt milly terug gevonden levend en niet dood :cry:

nu.nl

Politie onderzoekt woning Milly Boele

Uitgegeven: 16 maart 2010 19:51

Laatst gewijzigd: 16 maart 2010 19:51

DORDRECHT - De politie is dinsdagavond in verband met de verdwijning van de twaalfjarige Milly Boele een onderzoek begonnen in en rondom een woning in de buurt van haar ouderlijk huis in Dordrecht.

De politie is aan de slag ter hoogte van de Schuilenburg huisnummer 91. De politie liet weten dat ze over belangrijke informatie beschikt

Hmmm, nou ja…ramptoeristen rond de woning (als de omgeving en het huis in de media vermeld gaat worden).

Beetje discutabel om huisnr/omgeving kenbaar te gaan maken…maar goed. Het zal wel een functie hebben.

Anderzijds…met naam,wijk,woonplaats vind je het natuurlijk ook wel…

Ik duim vreselijk…het duurt en duurt…brrr…

Met de gebeurtenissen van de afgelopen jaren nog vers in het geheugen durf je er bijna niet aan te denken wat er allemaal gebeurt kan zijn…(ik denk bijv. aan Natascha Kamphuijs…).

Duim,hoop…veel sterkte voor alle betrokkenen…

op sbs 6 komt iets voor half 10 een extra uitzeding rondom millie ben benieuwt ofer al wat meer duidelijk is.

Hopenlijk worden mijn ergste vermoedens niet werkelijkheid en mag ze snel weer in de armen van haar ouders komen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6305532/Huiszoeking_in_zaak-Milly.html

slecht teken staat hekken op de foto

@ilsederooy wrote:

op sbs 6 komt iets voor half 10 een extra uitzeding rondom millie ben benieuwt ofer al wat meer duidelijk is.

Ik kan er niets over vinden op SBS6, maar ik ga wel kijken. Het is zo dicht in de buurt en ik wil heel graag duidelijkheid en dat Milly levend en wel opgespoord wordt!!!

Viratine

Op rtl 4 na de tv makelaar om 21:31 een extra nieuwsuitzending over Milly

rtl nieuws ook half 10

allemaal extra uitzendingen.

Dit is niet goed vrees ik.