Ze kunnen het natuurlijk pas bevestigen als er een lijk gevonden wordt.
oh verschikkelijk
vindt het zo erg zoals ik al eerder zei heb zelf een dochter van 14 en ben zo bang voor zulke maniaken :evil:
Jeetje…
een arts komt ook niet voor niets toch…die komt volgens mij niet als er nog niets is gevonden
kreeg net bericht van het colandeancer bericht per mail dat is gevonden.
:kaars:
Vreselijk, helaas is er nog niets bevestigd… misschien heel raar, maar
heb natuurlijk het liefst dat ze alsnog in Leven is, maar ook dat de ouders ‘rust’ krijgen, en weten wat er met hun dochter is gebeurd.
Bah ik ben er helemaal ontdaan van.
Gewoon in d’r eigen huis zijn je kindjes niet veilig, dit kan toch niet waar zijn.
En als allerergste door een politieagent, meisje de deur opengedaan voor de buurman “de politieman” en dan zo aan je einde komen.
Het enige wat we nu kunnen hopen is dat ze meteen om het leven is gebracht en niet nog dagen lang heeft moeten leven terwijl dat varken wie weet wat met haar heeft gedaan
HVN bevestigd nog niets. Dacht van wel, maar dus niet.
‘Er ligt iets’. hoor je wel.
nou mensen kom maar op met het verlossende woord pfffffffffffff
Blegh, heb er gewoon rillingen van. Inderdaad is het condoleanceregister al open.
Kan niet meer slapen, wat afgrijselijk Je probeert je voor te stellen wat haar familie en ouders nu doormaken, ik zou kapot zijn. Arme lieve Milly waarom :kaars:
Jaah echt super erg :kaars: :kaars: :kaars:
Vreselijk…Milly rust zacht :kaars:
:kaars: :kaars: :kaars: rust zacht lieve milly
Ik kon niet slapen, dacht, nog even op kok kijken… ben nu helemaal klaar wakker!
TJEEMIG! :shock:
Twee huizen verder, door buurman Politieagent :shock: :o !
En dat dus in een best wel “controle wijk” zoals ik begreep?
:kaars: Milly
Het lijk van Milly is inmiddels gevonden.
arme Milly
Meisje rust zacht :kaars:
dagen heeft het me bezig gehouden. de grootste angst van elke ouder…
millie, wat hebben ze met je gedaan…
rust zacht meisje :kaars:
Net wakker…keek meteen op internet…wat in en in triest…