@Rineke wrote:
En vandaag wordt Milly begraven…
Ik ga de dienst volgen, jullie ook?
Is die te volgen dan, volgens mij niet toch ?
Als het wel zo is, mogen die mensen niet een beetje rust en privacy ?
@Rineke wrote:
En vandaag wordt Milly begraven…
Ik ga de dienst volgen, jullie ook?
Okey, dit verbaasd me echt, is de dienst te volgen???
Gaat dat niet wat ver?
HIj is te beluisteren.
Maar vraag me oprecht af waarom iemand een uitvaart zou willen beluisteren van een vreemde :?
@Frank@ wrote:
Maar vraag me oprecht af waarom iemand een uitvaart zou willen beluisteren van een vreemde :?
@Frank@ wrote:
De ouders hebben er bewust voor gekozen dat de dienst voor iedereen te beluisteren is.
@D. wrote:
@Frank@ wrote:Maar vraag me oprecht af waarom iemand een uitvaart zou willen beluisteren van een vreemde :?
Meen je dit? Is het verlies van Milly niet een gezamenlijk verlies, was niet heel het land in rouw? In dat licht snap ik goed dat mensen dit laatste stukje ook willen mee maken.
@Frank@ wrote:
@D. wrote:@Frank@ wrote:Maar vraag me oprecht af waarom iemand een uitvaart zou willen beluisteren van een vreemde :?
Meen je dit? Is het verlies van Milly niet een gezamenlijk verlies, was niet heel het land in rouw? In dat licht snap ik goed dat mensen dit laatste stukje ook willen mee maken.
Ja ik meen dat. Ik zag milly absoluut niet als gezamelijk verlies. En ik was zeker niet in rouw. Ik rouw niet om mensen die ik niet ken.
Tuurlijk is het heel erg wat er allemaal gebeurt is maar ik vind de massale rouw zeer vreemd.
In dat licht klopt het dan wel weer dat ik het vreemd vind dat mensen naar die dienst zouden willen luisteren
:kaars: :kaars: :kaars:
@Mama wrote:
@Frank@ wrote:@D. wrote:@Frank@ wrote:Maar vraag me oprecht af waarom iemand een uitvaart zou willen beluisteren van een vreemde :?
Ja ik meen dat. Ik zag milly absoluut niet als gezamelijk verlies. En ik was zeker niet in rouw. Ik rouw niet om mensen die ik niet ken.
Tuurlijk is het heel erg wat er allemaal gebeurt is maar ik vind de massale rouw zeer vreemd.
In dat licht klopt het dan wel weer dat ik het vreemd vind dat mensen naar die dienst zouden willen luisteren
Zo denk ik er idd ook over, los van hoe verschrikkelijk ik de moord op Milly natuurlijk vind…rouw ik er niet om zoals ik dat doen bij het overlijden van een naaste. Dus zie ik ook niet in waarom iedereen deze dienst zou moeten kunnen beluisteren…
@D. wrote:
@Mama wrote:@Frank@ wrote:@D. wrote:@Frank@ wrote:Maar vraag me oprecht af waarom iemand een uitvaart zou willen beluisteren van een vreemde :?
Zo denk ik er idd ook over, los van hoe verschrikkelijk ik de moord op Milly natuurlijk vind…rouw ik er niet om zoals ik dat doen bij het overlijden van een naaste. Dus zie ik ook niet in waarom iedereen deze dienst zou moeten kunnen beluisteren…
De ouders hebben ervoor gekozen, met reden neem ik aan. Dat hoeven wij niet te begrijpen.
@D. wrote:
De ouders hebben ervoor gekozen, met reden neem ik aan. Dat hoeven wij niet te begrijpen.
Ik probeer uit te leggen dat mensen ernaar willen ;uisteren omdat zij in de rouw zijn. Dat jullie dat niet zijn is prima, dat begrijp ik, maar er zijn toch zat mensen die dit zich HEEL erg aantrekken en om die reden dit willen mee maken?
Ik luister er ook niet naar, niet mijn cup of tea, zeg maar, maar kan me wel inleven in de mensen die dat wél willen.
@Frank@ wrote:
@D. wrote:
Maar dat vroeg ik toch niet! Ik vraag me af waarom mensen zich geroepen voelen om naar een dienst te luisteren van een totale vreemde…
Dat die ouders van milly hun dochter willen eren door die dienst openbaar te maken, dat snap ik dan weer wel…
ik snap eigenlijk niet waarom dit ter discussie moet staan,
de ouders hebben er voor gekozen om de dienst uit te laten zenden,
en of je nu luistert of niet, dat is een ieder zijn eigen keuze en gevoel…
Is er trouwens al bekend hoe hij Milly heeft vermoord, en of ze misbruikt is ?
@MamaMarianne wrote:
ik snap eigenlijk niet waarom dit ter discussie moet staan,
:kaars:
En ik snap wel dat mensen naar de dienst willen luisteren.
Milly zit ook nog steeds in mijn hoofd, merk dat ik er best veel aan denk.
En ik snap dat sommige mensen dit als een afsluiting kunnen gebruiken.
Ik heb zelf niet geluisterd, hoef ik ook niet, maar snap het wel.
:vlinder:
Dit is toch geen discussiepunt? De ouders hebben hier voor gekozen en daarmee is het klaar. Of je nu wel of niet wil luisteren doet er niet toe.
En ik las dat ze het gedaan hadden vanwege kleine capaciteit in de kerk. Ik geloof niet dat ze de dienst openbaar hebben gemaakt voor vreemden die haar helemaal niet kenden zoals wij hier op Kok, maar ik kan me voorstellen dat bijv. de leerlingen van haar school wel de dienst willen volgen en zo kan dat.