Hoorde vorig week op de radio dat het sectierapport niet bekend gemaakt gaat worden…mijn gedachten “Nee hehe…natuurlijk niet!” het is voor ouders zelf al erg genoeg…ik zou niet weten waarom iemand anders het zou willen weten. Ik hoop alleen maar dat het snel en pijnloos was…dat ze niet heeft geleden…hoe erg ook.
Later als in de media (als het zover is) de strafmaat besproken wordt,dan kunnen we allemaal zelf wel invullen wat zijn telastelegging was…
Linksom,rechtsom…je hoort het toch wel. Maar verwacht eerlijk gezegd geen berichtgevingen meer over deze zaak…
Het meiske rust…nu tijd voor rust voor de ouders…
@juulke wrote:
Dit is toch geen discussiepunt? De ouders hebben hier voor gekozen en daarmee is het klaar. Of je nu wel of niet wil luisteren doet er niet toe.
En ik las dat ze het gedaan hadden vanwege kleine capaciteit in de kerk. Ik geloof niet dat ze de dienst openbaar hebben gemaakt voor vreemden die haar helemaal niet kenden zoals wij hier op Kok, maar ik kan me voorstellen dat bijv. de leerlingen van haar school wel de dienst willen volgen en zo kan dat.
Helemaal mee eens…
Valt niet over te discusieren… vind ook niet dat op een forum alles ter discussie staat. Fora zijn er ook om te delen en gezellig te kletsen.
Als je zag op tv hoeveel mensen er buiten meeluisterden. Ook die mensen rouwden en hadden verdriet, kan me voorstellen dat er ook mensen geweest zij die op internet hebben meegeluisterd om op die manier mee te rouwen…
Ik wilde het niet horen,maar op het journaal kwam het terug…
Die woorden van vader. Milly begon elke discussie met “waarom dan?”
Nu vragen wij “waarom dan?”
Brrrr…kippevel…
mandy dat had ik nou ook, eigelijk wilde ik het helemaal niet horen…maar goed de media besloot anders
het is overigens wel normaal als de plechtigheid door zoveel mensen bijgewoond wordt, dat er dan speakers komen buiten…
ik heb ooit eens een cremeatie gehad waarbij zoveel mensen kwamen dat er ook buiten een scherm kwam te hangen
Van nu.nl:
15-jarig meisje uit Zoetermeer vermist
Uitgegeven: 9 april 2010 14:48
Laatst gewijzigd: 9 april 2010 14:48
AMSTERDAM – De 15-jarige Cherry Zondervan is sinds donderdagavond iets na 20.00 uur vermist. Het meisje afkomstig uit Zoetermeer is waarschijnlijk tegen haar wil meegenomen door haar ex-vriend.
De politie heeft een opsporingsbericht uit laten gaan.
Cherry liep met twee vriendinnen richting de Randstadrail toen haar ex-vriend hen benaderde. Hij probeerde Cherry mee te nemen en daarbij kreeg een van de vriendinnen een klap en Cherry zelf een schop.
Nou…waar blijft de Amber Alert?
Ik las het ook op Nu.nl…nu weten ze misschien wel precies wie het gedaan heeft,maar toch…dan weten ze toch niet waar ze mee naartoe is genomen?
Niet dat ik zit te wachten op nog meer ellende in mijn mailbox,maar apart is het wel…ik dacht dat Amber alert juist zo effectief was omdat het zo massaal werd gedaan…
ik vind het al heel wat dat ze zo snel zijn geweest met een opsporingsbericht via de politie! maar idd, waar blijf dan die amberalert? :think:
@Amy82 wrote:
ik vind het al heel wat dat ze zo snel zijn geweest met een opsporingsbericht via de politie! maar idd, waar blijf dan die amberalert? :think:
Nou ja, op zich klopt deze termijn wel…ze is namelijk niet zomaar verdwenen…het is nu al duidelijk dat het tegen haar wil was…dat is vaak anders dan een kind wat niet vindbaar is,maar niemand weet vanuit waar of wat ze weg is…
ach blijkbaar werkt dit niet echt…
hier is een meisje weggelopen (vermoeden ze) 17 maart en nog steeds niks bekend…
er zijn hier in de regio al genoeg gebeurd (wonen ook nog eens dichtbij de grens) maar nog komt er geen alert…
dus denk ik ook echt van waarom hebben ze het in het leven geroepen als ze te telaat inzetten…
Amber wordt niet ingezet als meteen al duidelijk is dat iemand geen gevaar loopt (bijv. bij ontvoering door 1 van de ouders),maar in dit geval leek mij toch wel sprake van enige agressie…
15-jarig meisje uit Zoetermeer weer terecht
Uitgegeven: 9 april 2010 23:36
Laatst gewijzigd: 9 april 2010 23:47
AMSTERDAM - De 15-jarige Cherry Zondervan is weer terug en haar ex-vriend is gearresteerd. Dit meldt de NOS.
© Politie.nlHet meisje werd sinds donderdagavond vermist nadat ze tegen haar wil door haar 18-jarige ex-vriend was meegenomen.
De recherche van de politie Haaglanden wist de tiener na een tip op te sporen in een hotel in Scheveningen nadat zij van camerabeelden was herkend.
Zondervan moet nog door de politie worden gehoord, maar het meisje maakt het naar omstandigheden goed en is weer met haar familie herenigd.
Cherry liep donderdag met twee vriendinnen richting de Randstadrail toen haar ex-vriend hen benaderde. Hij probeerde Cherry mee te nemen en daarbij kreeg een van de vriendinnen een klap en Cherry zelf een schop.
Uiteindelijk stapte de ex-vriend en Cherry in de Randstadrail richting Den Haag en vanaf dat moment is Cherry spoorloos. De politie heeft de 18-jarige jongen gearresteerd.