Als blijkt dat Millie BUURman heeft gezegd aan de tel, had de moeder dat ook gelijk moeten doorgeven aan de politie…
wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft?
Op die avond? Waarom zegt haar vader bij HVN dat het om een man ging ipv buurman.
Mischien moest ie dat zo zeggen van de poltie omdat ze bang waren voor klopjachten in de buurt.
Bizar!
Vanwege dit:
DORDRECHT - De ouders van de vermiste Milly Boele uit Dordrecht vragen iedereen die maar iets kan melden over de verdwijning van het meisje, dat te doen, hoe klein de aanwijzing ook lijkt. De 12-jarige is sinds woensdagavond spoorloos.
In een interview in het AD van maandag vertelt Milly’s moeder dat zij woensdag om half zes 's middags heeft gebeld met haar dochter.
Die zei op een gegeven moment dat zij moest ophangen, omdat er iemand voor de deur stond.
Milly vroeg haar moeder haar even later terug te bellen op haar mobiele telefoon. Toen de moeder dat deed, nam het meisje niet op.
Toen de moeder thuiskwam, was Milly er niet. In eerste instantie was de vrouw niet ongerust. Pas om acht uur begon zij zich zorgen te maken en ging rondbellen, maar niemand wist waar Milly was. Toen nam de moeder contact op met de politie.
Zowel de ouders als de politie sluiten uit dat Milly is weggelopen. Tot zondagmiddag waren er tachtig tips bij de politie binnengekomen over haar verdwijning.
Volgens de officier van justitie is die info expres niet naar buiten gebracht door de politie in het belang van het onderzoek dus haar vader zal ook die opdracht wel gehad hebben.
En er dan een discussie over voeren is ook iets wat ik persoonlijk nogal ver vind gaan… Er zijn er maar 2 die alle details kennen en eentje leeft niet meer…
Van die kalk (of wat het ook was) weet je ongetwijfeld als je zelf agent bent…
Volgens de officier van justitie is die info expres niet naar buiten gebracht door de politie in het belang van het onderzoek dus haar vader zal ook die opdracht wel gehad hebben.
Niets bizars aan dan toch?
ik denk ook dat het als leek makkelijk is te roepen dat het allemaal anders had gemoeten, zeker als je dat doet aan de hand van de kennis die je nu hebt, en die er een week geleden nog helemaal niet was.
alsof alle andere agenten ook ineens zo zouden zijn … zo jammer ook…
een ander voorbeeld die badmeester die die kinderen misbruikte , zijn dan ineens alle badmeester pedofielen ??
heftig hoor , ook voor de agenten , het is natuurlijk helemaal shocking dat het een agent betreft omdat de politie je vriend is als er echt ernstige hulp nodig is zijn ze daar , en dan dit … zo onwerkelijk
Ook zoiets doen als vorige jaar met konningedag… Dat een man aanslag pleegde met zn suzuki… Alle suzukirijders van dezelfde bouwjaar en kleur hadden het te verduren :? Wat kon z’n auto eraan doen die bestuurd werd en aanslag gepleegd werd…
en als je je dan bedenkt dat als het waar is dat deze gek met ongebluste kalk in de weer is gegaan, dan heeft ie dus alles echt met voorbedachte rade gedaan, want dat heb je toch niet zomaar in huis???
Er is dus geen plotselinge Niet dat dat het anders zou maken, maar het idee dat deze kerel misschien al dagen heeft rondgelopen met het plan om dit te gaan doen… brrrrrr het is gewoon echt zo in en in tragisch…
Aangezien ongebluste kalk voornamelijk voor industriële toepassingen gebruikt wordt en niet voor huis-tuin-en keukentoepassingen (het is niet direct een lekker goedje als je het vermengd met water), zou je inderdaad zeggen dat hij zoiets van tevoren van plan was. Maar dat blijft speculatie… ik blijf het nieuws volgen.
Heb gisteravond nog even het nieuws zitten kijken.
Het hele scenario gewoon, je kind een week verdwenen, dat eigenlijk een paar meter verder begraven ligt…
Ik kan ook niet begrijpen waarom je zoiets doet. Een kind van 12 jaar oud…
En het stomme is, je kan je kind nog zo waarschuwen, nog zo beschermen als iemand kwaad wil… dan kunnen ze kwaad doen.
Je hebt je kind niet 24/7 in je bijzijn, zelfs als ze op school zitten (denk aan dat jongetje dat op de basisschool is neergestoken), op straat en nu zelfs thuis…
Ik was me er vroeger heel bewust van dat ik niet mee mocht met vreemde mensen. Zo heb ik ooit fietsend in de stromende regen een aanbod afgeslagen van een ouder echtpaar die met de auto voorbij kwamen en me wel thuis wilden brengen.
Ik wist heel goed dat ik dat niet mocht, net zoals snoepjes aannemen, etc.
Maar als er een buurman zou staan of langs was gereden (dus eigenlijk gewoon een bekende) was ik waarschijnlijk ook gewoon meegegaan…
Kom dit te boven als ouders…kan niet…kan gewoon niet meer…
Gisteren de uitzending van 21.30 op bed zitten kijken…viel later in slaap,maar werd om 23.45 weer even wakker…meteen de late nieuws uitzending aangezet. Ik vermoedde het al…maar toch, hoop mag je hebben…
Vind het moeilijk te speculeren over iets wat we met ons “gezond” verstand gewoon NOOIT kunnen bevatten…
Een horror…2 deurtjes verderop…met jouw kind…had je haar wel/niet kunnen redden? Hadden ze haar wel/niet kunnen/moeten vinden. Hadden ouders wel/niet eerder bij de buren moeten bellen. Heeft ze wel/niet nog lang geleefd na 17.30…je weet het gewoon allemaal niet…
Het veranderd het ook niet meer… :kaars: :kaars: :kaars:
Waarom rijd een idioot dwars door de menigte in Apeldoorn? Waarom doet een buurman dit? …ik kan er niet bij…
als je naar het kaartje kijkt op de site van de telegraaf hebben de ouders van Milly zijn tuin vanaf boven kunnen zien :shock: :silenced:
Tenminste, daar lijkt het wel heel erg op, ik hoop toch zo dat dat niet waar is…
Sterrenburg is een wat oudere wijk…die huizen staan idd kort op elkaar…zoals in elke andere rijtjeshuis,maar misschien vooral hier kan je vanaf de bovenverdieping in elkaars tuinen kijken…maar al was dat niet zo…ze was zo dichtbij…zo dichtbij…
Hoe wrang…
Zag gisteren de beelden…herkende de huizen meteen…ben er vaak genoeg geweest of langs gereden…aparte bouwstijl…
Ik weet niet wat het is…ofwel dat deze zaak in de media zo op d evoet is gevolgd (incl de zoekactie) ofwel de herkenbaarheid van de buurt…
Mijn ouders wonen ook in Sterrenburg…het voelt gewoon dichtbij…
Hoe confronterend voor de familie moet dit zijn? Elke keer zo dichtbij de plek te zijn waar je kind wellicht zeer angstige laatste uurtjes heeft beleefd…
En dat je toch zo dichtbij was…maar niets hoorde,niets zag…niets wist…niet kon voorkomen…
hoe veel je je kind ook voorlicht denk niet dat je dit had kunnen voorkomen eenbekende buurman die ook nog politie is die zou je toch moeten kunnen vertrouwen.
Heb zelf een dochter van 14 die soms ook eerder van school thuis komt omdat wij beide werken houd nu mijn hart vast.
Hopenlijk heb ik haar goed voorgelicht en zal ze zoiets dergelijks nooit overkomen.