Na de persco weten we nog steeds niet veel meer :think:
Zijn vriendin zou ook agent zijn…
Op de vraag of er inderdaad ongebluste kalk is gebruikt werd geen antwoord gegeven. Als dit inderdaad het geval is kan de familie misschien niet eens afscheid nemen
@M&J wrote:
Na de persco weten we nog steeds niet veel meer :think:
Op de vraag of er inderdaad ongebluste kalk is gebruikt werd geen antwoord gegeven. Als dit inderdaad het geval is kan de familie misschien niet eens afscheid nemen
nou het opvallendst is natuurlijk dat zij blijkbaar tegen haar moeder heeft gezegd dat er een BUURman voor de deur stond, en dat het lijtk dat vervolgens niet alle buurmannen helemaal zijn doorgrond, of iig niet zover dat het toen heeft geleid naar de verdachte.
Vaag hoor, ze zegt dat er een buurman aan de deur staat en de politie gaat een praatje houden volgens hun strategie.
Waarom is dat vaag?
Ik snap uiteraard de verontwaardiging maar zoals de officier al zei; het had er niets mee te maken kunnen hoeven hebben.
Je kan moeilijk de deur van alle buurmannen intrappen en een speurhond in huis loslaten.
Het kromme is nog steeds in NL dat ze altijd eerst uitgaan van een weglopertje. In die 24uur mogen politiemensen niet outside the box denken :?
Als straks blijkt dat ze Milly nog hadden kunnen redden heb je helemaal de poppen aan het dansen
Heel wat mensen die thuiskomen en de partner heeft de tuin omgespit zullen toch even raar kijken nu :? :think: :silenced:
Ik ben geschokt… :?
Hoe moet het met onze kinderen…
Heel veel sterkte voor familie/vrienden en kennissen! Heb hier geen woorden voor :kaars:
@M&J wrote:
Als straks blijkt dat ze Milly nog hadden kunnen redden heb je helemaal de poppen aan het dansen
Onmogelijk...
Ze hadden het niet kunnen voorkomen.. Ze was op die avond al vermoord.. Om 6 uur s'avonds had ze der moeder nog aan de tel... Die zei nog dat ze moest ophangen omdat de bel ging... Daarna niks meer van der vernomen.
Ja nou dat vind ik ook best vreemd.
Als Milly echt gezegt heeft dat er een BUURman voor de deur stond,
en dat het laatste aanknopingspunt is… dan zou je toch verwachten dat ze daar gaan beginnen?
Maar dat zal wel een hele simpele conclusie zijn nadat alles al bekent is gemaakt. Als je er midden in zit dan is alles anders natuurlijk en moet je alles volgens protocollen behandelen lijkt me?!!
Brrr… :kaars:
ze is woensdagavond vermoord
luguber
dat niemand wat gehoort hebt
@fiep klophout wrote:
@M&J wrote:Na de persco weten we nog steeds niet veel meer :think:
nou het opvallendst is natuurlijk dat zij blijkbaar tegen haar moeder heeft gezegd dat er een BUURman voor de deur stond, en dat het lijtk dat vervolgens niet alle buurmannen helemaal zijn doorgrond, of iig niet zover dat het toen heeft geleid naar de verdachte.
Vergeet niet dat hij een politieman is… hij had een belofte afgelegd, dus van hem verwachtte niemand zoiets.
Mijn maag draait al om als ik denk aan wat mijn kinderen kunnen overkomen door toedoen van andere mensen…
@chantalmvbrittany wrote:
ze is woensdagavond vermoord
luguber
dat niemand wat gehoort hebt
Hangt ervanaf hoe ze om het leven is gebracht? Dat weten we nog steeds niet (althans, ik niet :think: )
@M&J wrote:
Waarom is dat vaag?
Ik snap uiteraard de verontwaardiging maar zoals de officier al zei; het had er niets mee te maken kunnen hoeven hebben.
Je kan moeilijk de deur van alle buurmannen intrappen en een speurhond in huis loslaten.
Het kromme is nog steeds in NL dat ze altijd eerst uitgaan van een weglopertje. In die 24uur mogen politiemensen niet outside the box denken :?
Heel wat mensen die thuiskomen en de partner heeft de tuin omgespit zullen toch even raar kijken nu :? :think: :silenced:
Hoezo is dat moeilijk?
Die buurman was het enige aanknopingspunt wat ze hadden
Je zegt zelf dat het kromme is
dat er is vanuit gegaan word dat het en weglopertje is en dat politiemannen niet outside the box mogen denken.
Ik heb dat interview met haar vader toen gezien bij Hart van Nederland en daar zei hij volgens mij dat ze aan de lijn heeft gezegd: mam, kun je me over 10 minuutje even terug bellen op mijn mobiel, er staat een man voor de deur.
Ik heb geen persco gezien (kindertjes zijn thuis, dus dat nieuws zet ik dan niet aan) en weet dus ook niet wat daar gezegd is hoor. Maar mij staat bij dat ze had gezegd dat er een man voor de deur stond en niet de buurman.
Maargoed…zo’n gesprekje, op het moment dat je dat voert lijkt het een gewoon gesprekje. Later blijkt dit gesprek het laatste gesprek ooit met je dochter en ja, dan kan ik me zo indenken dat je niet meer weet of ze nu man, of buurman heeft gezegd. En wat ik me ook kan voorstellen is dat het juist ineens weer heel helder wordt nu er bekend is waar ze is. En dat er nu naar boven komt borrelen dat ze wel BUURman heeft gezegd.
Ach…ik kan allerlei theorieën bedenken en opschrijven. Het blijft even gruwelijk en verschrikkelijk.
Ik ben, hoe verdrietig het ook is, wel blij voor haar familie dat er duidelijkheid is. Hoe erg is het als je kind nooit gevonden wordt en je nooit zal weten wat er gebeurd is en of je kind nog leeft…
(daarmee praat ik het niet goed hoor…want het is en blijft verschrikkelijk…nouja, jullie weten vast wat ik bedoel).
Als blijkt dat Millie BUURman heeft gezegd aan de tel, had de moeder dat ook gelijk moeten doorgeven aan de politie… Maar om het te kunnen voorkomen en dat ze nog zou gaan leven, is onmogelijk want je weet niet over welke buurman het zou gaan!
@Joepie! wrote:
Ik heb dat interview met haar vader toen gezien bij Hart van Nederland en daar zei hij volgens mij dat ze aan de lijn heeft gezegd: mam, kun je me over 10 minuutje even terug bellen op mijn mobiel, er staat een man voor de deur.
Ik heb geen persco gezien (kindertjes zijn thuis, dus dat nieuws zet ik dan niet aan) en weet dus ook niet wat daar gezegd is hoor. Maar mij staat bij dat ze had gezegd dat er een man voor de deur stond en niet de buurman.
.
tijdens de persconferentie werd dus duidelijk dat ze het weldegelijk over een buurman had.
volgens mij is het wel duidelijk dat het haar niet had gered, ze is veel te snel daarna gestorven. Maar voor een buitenstaander blijft het wel bizar dat ze niet meteen alle buurmannen helemaal hebben uitgeplozen.
@Mariiyelle wrote:
Als blijkt dat Millie BUURman heeft gezegd aan de tel, had de moeder dat ook gelijk moeten doorgeven aan de politie…
wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft?
Mja… Ze heeft dus wel gezegd tegen der moeder om half 6 dat er een buurman voor de deur stond ipv meneer…
Maar dr is niks over tijden gezegd.
En avond duur ook van 6 tot 12…wij wetne niet of ze nog een tijdje geleefd heeft.
En ach het is ook allemaal wat als.
@fiep klophout wrote:
@Mariiyelle wrote:Als blijkt dat Millie BUURman heeft gezegd aan de tel, had de moeder dat ook gelijk moeten doorgeven aan de politie…
Op die avond? Waarom zegt haar vader bij HVN dat het om een man ging ipv buurman.
@Mariiyelle wrote:
@fiep klophout wrote:@Mariiyelle wrote:Als blijkt dat Millie BUURman heeft gezegd aan de tel, had de moeder dat ook gelijk moeten doorgeven aan de politie…
Op die avond? Waarom zegt haar vader bij HVN dat het om een man ging ipv buurman.
Mischien moest ie dat zo zeggen van de poltie omdat ze bang waren voor klopjachten in de buurt.
@Mariiyelle wrote:
@fiep klophout wrote:@Mariiyelle wrote:Als blijkt dat Millie BUURman heeft gezegd aan de tel, had de moeder dat ook gelijk moeten doorgeven aan de politie…
omdat hij bepaalde informatie misschien niet vrij kon/mocht geven?
echt verschrikkelijk!
:kaars: