Hmmmm, ik heb net een boterham met hagelslag op (is toch ook chocola)…
EN bedankt voor je opbeuring… :thumbup: …
Hij had net alweer een beetje geplast…
:dance:
NOu hij hapt weer dus ik ga hem maar weer eens aanleggen, op de hoop dat hij enkele slokjes drinkt
groetjes babylover
succes :thumbup:
Nou hij heeft ineens 10min gedronken :shock: …
Heb mezelf waarschijnlijk weer druk gemaakt om niks… Tja daar ben je moeder voor geloof ik…
Maar Lena: die lara van jou is ook wel een echte meid he… Wel bij oma eten maar niet bij jou…
Groetjes babylover
@babylover wrote:
Maar Lena: die lara van jou is ook wel een echte meid he… Wel bij oma eten maar niet bij jou…
Ja, de bitch... :evil:
Fijn dat hij gedronken heeft :D
Hallo lieverds!!
Laat mijn kop ook maar weer eens hier zien. Het gaat best goed. Begin het wel zat te worden, dat zwangerzijn (ik weet het… moet nog wel even, maar ja…). Vind het aan de andere kant ook een beetje beangstigend, want straks ben ik weer gezond, nadat ik eerst een jaar pfeiffer en daarna 2 jaar zwanger ben geweest. Heel fijn dat het allemaal achter de rug is, maar ook wel spannend om dan weer helemaal aan de bak te gaan.
Morgen gaan we naar de vk, maar ik heb alle vertrouwen in deze zwangerschap. Frits doet het goed! Geinig hoor om de verschillen met Bo nú al te merken. Frits is een stuk lomper… haha! Ik voed Bo nog steeds 2 keer per dag en heb nu niet meer de hoop dat het nog beter zal gaan voordat ik ga bevallen. Probeer nu alleen wel heeeel erg mijn angst te onderdrukken dat het wellicht niet over is ná de bevalling. Maar goed, mijn zorgen zullen niet maken dat het beter gaat, dus moet dat ook weer laten gaan. Het voeden is trouwens wel steeds heftiger in mijn buik. Heb echt kneiterharde buiken daarna en het voelt ook echt niet lekker. Gelukkig zakt het allemaal ook weer af, anders zou ik me echt zorgen maken. Het voelt een beetje als oefenweeen, wat op zich niet zo vreemd zou zijn rond deze tijd toch? Heb wel heel sterk in mijn hoofd dat als het niet goed gaat met Frits door het voeden dat ik dan accuut ga stoppen. Het is me allemaal heel wat waard, maar Frits gaat voor.
We hebben de meidenkamer (dochters Franck) op zolder af en nu kunnen we dus aan de kamers van Bo en Frits beginnen. Heerlijk vind ik dat. Vorig jaar waren we aan het verhuizen en kon ik daar niet zo mee bezig zijn als nu, ben blij dat ik het ook een keer zó kan meemaken.
Met Bo gaat het goed. Ze is wel chronisch neusverkouden en ze heeft vaak last van haar oortjes hierdoor. We doen het nou nog maar een keer met de neusdruppels, maar als het nu niet snel over gaat dan wil ik dat een arts er naar kijkt.
Maar tis zo’n heerlijk grietje!!! Ze gaat nou af en toe los staan, ben zó trots op haar!! En ze heeft iedere dag haar “gekke uurtje” waarbij ze helemaal los gaat, hilarisch! Ze kletst de oren van je kop en ze kan kusjes geven. Man, wat ben ik dól op dit kind!!
Zo, dat was mijn update. Allemaal een dikke :-* !
pleun ik word helemaal vrolijk en blij van jouw bericht :mrgreen:
fijn dat het goed gaat! ik hoop dat het voeden nog te doen blijft :-*
Hoi,
Pleun: leuk zo’n positief verhaal…
Hier komt er nog een:
Veron is afgelopen week 170gram aangekomen terwijl hij zo aan het mieren was de afgelopen dagen…
Maar het gaat weer helemaal goed, hij drinkt weer 15-20min per keer en dat 5-6keer per dag…
Groetjes babylover
Thanx Nynke en Babylover!! :-*
En Babylover, hou er rekening mee dat Vernon als ie zo’n 3 maanden is even niet meer zoveel zal aankomen. Dat is normaal met bv kindjes, dus geen zorgen rond die tijd.
Hoi,
Pleun: bedankt voor je advies… Maar dat wist ik eigenlijk volgens mij al wel… Maar waar ligt dat eigenlijk aan???.. En blijft dat ook zo of is dat maar enkele weken???
Het kan trouwens ook niet zo doorgaan natuurlijk dan zou hij over een jaar al 20 kilo wegen ofzo,ihhihiihhi…
Groetjes babylover
:lol: Ja, inderdaad!!!
Waar het aan ligt? Volgens mij ligt het eraan dat ze dan wat meer gaan bewegen, maar helemaal zeker weet ik dat niet. En dat duurt een paar weken inderdaad. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo van dat wegen was. Ik vind het belangrijk dat ze er goed uit ziet en plasluiers heeft.
Bo had met 8 maanden ook een dip. Daar komen we dan achter op het CB tijdens zo’n controle. Meteen een waarschuwend vingertje, maar de vorige keer was ze daar al weer uit en nou moeten we volgens hen weer gaan uitkijken dat ze niet te dik wordt… Neeeee… het zal allemaal wel. Ik ken mijn meissie hartstikke goed en die eet wat ze nodig heeft. Die troel op het CB zei ook dat Bo met de pap én de bv teveel melk zou krijgen… :doh: Sukkels… Dus, wij gaan lekker ons eigen weggetje… snappie?
:lol: :lol: :lol:
wij mogen donderdag weer :silenced:
Sterkte!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hihihi één voordeel…Sara heeft tegenwoordig (zoals wij dat in de familie altijd noemen ) lood in de kont :lol: Ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd. Vorige maand was ze 5335 ik gok dat er nu minstens een kilo bij is gekomen.
Maar goed. We moeten nu extra niet vanwege het wegen maar vanwege haar linkerkant (a-symmetrie). Ben benieuwd naar het oordeel dit maal :silenced:
Hoi,
Bij ons zijn ze wel erg pro-bv… Veron is ook al een keer 30gram afgevallen in een week en daar zeiden ze niks van dus…
Enne ik zit niet voor niks vaak op het forum…
En dan vooral op het bv stuk ervan…
Groetjes babylover
Lieve meiden reageer later ff maar ban nog zo moe
gister voor mn verjaardag met rob en de kids naae centerparcs geweest om te buffetten en zwemmen
maar ben gesloopt en d ekids ook
dus die zijn thuis
en moet de brief voor dave uit tikken
dus dan mag ik niet kokken
wil wel ff zeggen heb zoveel respect voor je pleun hoeveel liefde je voor je kindjes hebt
en dat je de meiden van franck ook een mooi plekje bij jullie wil laten hebben
en het cb ik had van de week ook weer een aanvaring met ze
volgens hun kan je overvoeden met bv :wall:
en moet ze ineens zoveel mogelijk vast voedsel
zeurpieten
ze was 9,1 kg en 70 cm
of te wel net zo groot en stevig als dr broer en zussen
is toch nog lang verhaal geworden
hihihi
kom later nog wel ff kleppen doei meiden en allemaal een fantastische zonnige dag
Hee Pleun, leuk zo’n update. Het wordt echt tijd dat jij je eigen topic krijgt, net als Inkie. Kun je ons op de hoogte houden.
Ik snap je angst dat het niet over zal zijn straks heel goed. Ik duim met je mee :-* .
Ik geloof dat het met iedereen weer wat beter gaat hè? Joepie :dance: .
:inlove: :dance: :dance: Mijnm elkproductie begint eindelijk terug wat op te lopen, ipv 5 cc per borst heb ik vandaag20 cc per borst.
Zou het komen met die borstvoedingsthee die ik al drink sinds gisteren? Hoeveel mag je daar eigenlijk van drinken. Nu drink ik zo een 3 kopjes per dag. en tussendoor zoveel mogelijk drinekn
joepie!!!
als er geen theïne in die thee zit, mag je er zoveel van als je wil. Is het een beetje te drinken?
:sick: ruiken doet het in ieder geval niet, te drinken is het juist nog wel.
Maar alles om opnieuw borstvoeding te kunnen geven, al wordt ik niet erg gesteund door mijn hubbie en familie. een uitzondering op deze regel is mijn mama
Ik had in het begin van deze week toch gebeld naar de lactatiekundige he, die had me ook de tip gegeven om motilium in te nemen. dat zou als bijwerking een verhoging van de melkproductie hebben :think: maar tis en blijft medicatie he, en ik ben er zo niet voor om motlium in te nemen al is het niet 100% veilig.
Vervelend dat je weinig steun krijgt van hubbie. Dat kun je we gebruiken. Misschien kun je hem iets laten lezen zodat hij weet hoe goed BV voor jullie kind is? Gelukkig dat je je mama hebt. En heel fijn dat je nu iemand hebt die je wel goed advies kan geven.
Motilium is hetzelfde als domperidon. Het gaat over in de moedermelk. Bij kortdurend gebruik is de kans op ongewenste effecten klein. Als je het dus een paar daagjes neemt, lijkt het geen kwaad te kunnen. Als dat tot gevolg heeft dat je kindje BV in plaats van KV kan krijgen, lijkt het me wel gunstig voor haar. Maar als het ook zonder kan, kan ik me goed voorstellen dat je het liever niet doet. En je kunt het dus in ieder geval niet de hele BV-periode door blijven slikken. Maar dat zal ook niet nodig zijn. Kijk anders hier eens:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=19936&highlight=domperidon