Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ff gespit in mijn received files :mrgreen: Maar dus ook zonder voet van sara erin Ik ben aan het sparen voor de digi hoor :mrgreen: Maar heb wat wensen: Goede lens, lenskapje, flinke optische zoom, goed wat megapixels, oplaadbaar (accu), makkelijk in gebruik :mrgreen: dus tsja… :silenced:
De slofjes passen nog net trouwens hihi :mrgreen:
Gaaaaaf zeg! Maak je ook zulke mooie dingen voor Chris, Yolanda?
Jaaa…!! Echt wel… Ik zal vanavond even een paar fotootjes neerkwakken hier… :mrgreen:
o wat prachtig
wou dat ik zo handig was voor mn 3 meiden
maar heb niet te klagen
eline kreeg vnadaag van oma een diddltruitje wat zo schatiig staat :inlove:
eline heeft vandaag de show gestolen bij opa in het verzorgingstehuis
wel handig hoor met de borst
luiers mee doekjes een setje reservekleding en hele da gop sleeptouw geweest
honger zo de borst er in
en we hebben sinds vor week nieuwe bus een ford transit
dus ze zat gezellig in de cosi tussen papa en mama in
groetjes sophia
mama van dave,rosanna,fabienne en eline
@-Mar- wrote:
Ehm, voor Chris alleen niet met bloemetjes… :shifty:
En het ‘ergste’ aan je Chris is dat het meneer waarschijnlijk nog zou staan ook nog! 8)
@Yolanda wrote:
@-Mar- wrote:Gaaaaaf zeg! Maak je ook zulke mooie dingen voor Chris, Yolanda?
Ehm, voor Chris alleen niet met bloemetjes… :shifty:
Uhm, nee, dat snap ik 8) Ik dacht meer aan een stoere-jongens-pak.
Sjeeee… YO!!! Wat een talent ben jij zeg!!! Echt prachtig zeg!! Als Franck en ik gaan trouwen (binnen nu en 10 jaar), wil jij dan wat voor Bo maken??
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk…!! Vinnik alleen maar leuk…!!! (Kan sowieso wel voor de zomer een leuk wit setje maken hoor… Heb onwijs leuke witte (eigenlijk voor kids dus niet zo geschikte) stof met witte bloemen erop…) Of iets met bloemetjes… Ik kom werkelijk om in de bloemtjesstoffen… :inlove:
- waar was ook alweer dat dieet te vinden om meisjes te maken? 8) *
@Yolanda wrote:
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk…!! Vinnik alleen maar leuk…!!! (Kan sowieso wel voor de zomer een leuk wit setje maken hoor… Heb onwijs leuke witte (eigenlijk voor kids dus niet zo geschikte) stof met witte bloemen erop…) Of iets met bloemetjes… Ik kom werkelijk om in de bloemtjesstoffen… :inlove:
I luuuuuuuuuuuuuuuuuuvvvvvvv bloemetjes!!! :inlove: Maar wit lijkt me niet zo’n slim plan… dat wordt dan het "wij gaan bij opa en oma op bezoek"pakje… en daar hou ik eigenlijk niet zo van… :mrgreen:
Wat lief Yo, dat je dat zomaar aanbiedt! :-* :-* :-*
Ik vind het gewoon leuk om te doen, en ik weet niet wat ik anders met al die meidenstoffies moet… Enne Rhi, het mag gewoon écht niet van Frank… :mrgreen:
Maar vertel, wil je iets voor nu in de lente, of voor straks in de zomer, of allebei, en wat voor maat heeft Bo nu, en waarschijnlijk straks…?? Wat voor kleuren hou je van…?? (ik maak zelf altijd het liefste dingen en combi’s die pijn doen aan je ogen… :mrgreen: ) Ik heb wel al iets in gedachten, met een fuchsia en blauwe bloemenstof… Zelfde stof, maar dan andere kleur, is echt gaaf met elkaar… En een gele en een appelgroene tricotstof met bloemetjes erop… :inlove: Dus, zeg het maar…
Wauw, Yo je kan ook wel een webwinkeltje beginnen! Of heb je die al???
Cool, die Yeautjes!
Rosa kwam ook weer eens een keertje langs… :roll: :shifty:
De intentie om er iets mee te gaan doen, is er al tijden… Mag alleen natuurlijk hier geen commerciele activiteiten plegen…
@Yolanda wrote:
Maar vertel, wil je iets voor nu in de lente, of voor straks in de zomer, of allebei, en wat voor maat heeft Bo nu, en waarschijnlijk straks…?? Wat voor kleuren hou je van…?? (ik maak zelf altijd het liefste dingen en combi’s die pijn doen aan je ogen… :mrgreen: ) Ik heb wel al iets in gedachten, met een fuchsia en blauwe bloemenstof… Zelfde stof, maar dan andere kleur, is echt gaaf met elkaar… En een gele en een appelgroene tricotstof met bloemetjes erop… :inlove: Dus, zeg het maar…
WAUW… je meent het echt!! Je mag van mij die creativiteit van jou de vrije loop laten… klinkt allemaal heeeeel goed. Ik hou ook van kleur! Fuchsia… gewéldig!! Oranje, blauw, rood… Kan me niet gek genoeg eigenlijk. Geel is eigenlijk de enige kleur waar ik niet zo van hou. Bo heeft nu maat 80, en in die maat en in 86 hebben we een hele bult kleertjes gekregen. Maar veel flauwe kleuren enzo… Dus als ik het mag zeggen dan mag het vanaf 86 (92 mag ook, ze groeit hard genoeg!!). En laat me weten he, wat je aan kosten hebt!! Wat superlief zeg Yo, ik ben echt helemaal perplex! En als nou toch blijkt dat je geen tijd hebt ofzo, dan vond ik het aanbod al hartverwarmend, voel je niet verplicht nu!! :-* :-* :-*
Hier is het Yeautje promoteam al :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kun je niet een samenwerkingsverband met KOK aangaan? Paar heerlijke bloemetjes KOK-t shirtjes? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Een kleine greep uit het assortiment van Yeau:
:oops: En dat is ongeveer de helft van mijn voorraad… En toch een paar keer jaar naar stoffenmarkten gaan en nieuwe halen… :roll:
@-Mar- wrote:
Deze winterjas had ik vorig jaar voor Chris gemaakt:
Wilde foto maken van zijn ijsblauwe ribpak, met regenboogband erop… Maar die ligt helemaal verkreukeld in de strijkmand… :?