Algemeen bv topic

150 is niet weinig hoor! Dat is toch een hele voeding voor zo’n kleintje?

Maaike drinkt zowiezo meer (ik denk ongeveer 200). En die 150 was net voor voedertijd. Tussendoor krijg ik er 80 uit ofzo. Dus als je dan 200 moet hebben ben je wel even bezig.

Oei, oei. Een paar dagen niet op kok geweest en gelijk heel veel leesvoer :mrgreen: Ik heb het even vluchtig doorgelezen.

Ik hoop dat de pijn straks een beetje wegzakt Pleun, dit is niet leuk meer. Ik heb Yoni een tijdje 1 voeding per dag gegeven toen ze een maand of acht was. Later ben ik haar weer 2 voedingen gaan geven. Overdag had ze toen niet meer nodig, maar ik miste de ochtendvoeding. Ze ging daar ook zo weer in mee.

Nou ja, ik schrijf later wel verder. Anyk ligt ontroostbaar te huilen in de box :cry: Ze is snipverkouden, zal haar maar even troosten. Tot later

Beterschap Anyk :-*

Bianca hoe gaat het met Anyk?

Dit weekend een uitstapje gemaakt. Oa naar de Zwarte Markt in Beverwijk geweest. Was te druk voor Sara, ze lag met enooooooooooooooorme ogen te hyperen in de kinderwagen dus weer naar buiten gegaan. En toen kreeg ze honger :lol: Dus buiten op een bankje bij de meloenen en mangoman gevoed hahahaha. Vond het wel stoer 8)

Hoi hoi

Wij moesten vandaag naar het ziekenhuis met Maaike voor een echo van de heupjes (in verband met erfelijke aanleg voor HD en stijfheid).

En alles was goed :dance: :dance: .

Ben ik wel blij mee.

Verder alles goed hier. Ik heb alleen weer een beetje pijn bij het voeden (links) maar durf daar na Pleun natuurlijk bijna niet over te zeuren :mrgreen:. Het lijkt alsof er een klein pukkeltje op de tepelhof zit en de tepel is heel gevoelig als ze drinkt maar nog geen kloven. Het voelt wel alsof het open is en steekt een beetje. Waar moet je ook al weer op letten?

Waar is iedereen trouwens?

Hier :mrgreen:

Fijn zeg!!! :dance: :dance: :dance:

hoi mamalien… ben zo benieuwd of de post er al is!! :wink:

:-* Karien

:mrgreen:

Nog niet meestal uur of 3. Komt er wat dan? :liar: :mrgreen:

nou mamalien, pas toch maar op ermee. We zijn natuurlijk allemaal keistoer en zeuren nergens over, maar pijn bij het voeden is wel reden om nog eens goed te kijken. Fijn dat alles goed was met Maaike. Hoe is he met de krampjes trouwens?

hallo!

Pleun, hoe is het??? Wordt de pijn al wat minder?? Ik hoop het wel! :-* voor jou en Bo!

wat fijn Mamalien dat het met de heupjes van maaike goed is!

:clap: voor Ninanien, voor voeden in openbaar! 8)

Hoe is het nu met Anyk??

Bij mij doet het voeden ook zeer de laatste week! Hoe zou dat nu komen? ik heb geen kloofjes en ook geen spruw volgens mij. Het doet vooral zeer direct aan het begin. Heb ook weer onwijs snel last van zere borsten als ze koud worden. Had ik in de zwangerschap ook veel last van! Aaah, zou toch nie zwanger zijn? Nee, kan nie, heb spiraaltje…maar het is wél lastig.

En het kolven gaat voor geen meter! Kreeg er eerst met gemak 160 uit, nu met véél moeite 60 en gisteren maar 20cc. :frowning:

Verder gaat het met rinke top! Ze gaat al bijna staan!

ff showen:

moet je mischien ongesteld worden?

Daar zat ik ook aan te denken, Rosa. Zou dat het kunnen zijn?? En Bo gaat nu ook staan… ooooo wat vermoeiend!! :lol: Ze denkt namelijk ook dat ze al gewoon kan los staan of zelfs kan lopen… maarja… :roll: BOEM! Dus, ik moet er snel bij zijn tegenwoordig. En het allerleukste om tegen aan te klimmen is mama geloof ik… dat is ook vermoeiend. Maaar: ben natuurlijk KEItrots op mijn meissie!!

Enneh… het voeden blijft ongelooflijk pijnlijk. Ik hou me eraan vast dat het minder moet worden binnenkort en probeer de pijn te aanvaarden (snap je dat?) ipv dat ik me ertegen verzet. Misschien helpt dat ook… Lief dat je ernaar vraagt en dank voor je :-* , dikke terug voor jou en Rinke!!

Go Bo GO!!! :-*

Arme Pleun toch… ik hoop dat het snel beter wordt… Ik snap wat je bedoelt met aanvaarden ipv verzetten. Dat werkt vaak beter, als er niks anders opzit (kun je vast oefenen voor de bevalling van nummer twee). Reuze knap dat je er zo mee om kunt gaan :thumbup: :thumbup: :thumbup: Als we de Gouden Tiet Award weer invoeren, dan nomineer ik jou!

Ik weet eigenlijk niet precies wanneer ik ongesteld moet worden, maar vlgns mij nog niet :think: Maar krijg je daar ook zere tepels van? Heb ik nog niet eerder gehad nl.

Dus het doet nog steeds pijn! Wat onwijs balen zeg!

Lijkt me ook wel zwaar met een dikke buik steeds je kleine op te moeten pakken.

Maar leuk hè, dat ze zich zo ontwikkelen??? :smiley:

Lena: dat is lief zeg! Dankjewel! En Bo die ‘go’t’ wel… hahaha! Die heeft geen aanmoediging nodig, die lekkere gekke lieve griet van mij!! :lol:

En Rosa, ik zou er zeker niet te lang mee doorlopen. Misschien een telefoontje of een bezoek aan een lactatiekundige? Of misschien toch eerst even bellen met LLL ofzo? Sterkte hoor!!

@rosa1975 wrote:

Dus het doet nog steeds pijn! Wat onwijs balen zeg!

dit bedoelde ik eigenlijk naar jou! Bij mij doet het ook wel zeer, maar is wel te handelen…miss moet ik wel even iemand bellen ja…ik wacht het nog even af.

Maar niemand herkent het hier, dat het na ong 10 maanden zeer gaat doen???

Wat een leuke foto Rosa, fantastisch :inlove: Nog even en ze loopt door het huis :mrgreen:

Balen dat het nog pijn doet Pleun. Hè, ik hoopte zo dat het wat beter zou worden.

Goéd Ninanien, voeden in het openbaar. Het gaat goed :thumbup:

Met Anyk gaat het goed. Ze wil heel graag eten, vooral wat wij ook eten. Pap? Nee, nee, nee, ook een broodje! Maar gelukkig wil ze mama’s borst ook nog graag. Ik had vandaag de hele dag gewerkt (08.00 weg en 19.00 terug) en ze begon heel hard en blij te lachen toen ze mij zag. Ze had de hele dag goed uit het flesje gedronken, maar 's avonds vertikt ze het. De afgelopen week is ze 's avonds veel wakker en ook 's nachts ineens 2 of 3 keer. Volgens mij heeft ze overdag geen tijd en drinkt ze niet voldoende. Ze heeft het ook zo druk. Vooral met leren zitten. Het zint haar niks dat ze dat nog niet kan. Met steun kan ze wel zitten en los ongeveer 10 seconden en dan is ze boos als ze omvalt :mrgreen:

Maar ik ga ff lekker op de bank hangen. 't Was een lange dag vandaag. Vanaf nu werk ik weer 28 uur per week, dus goed mijn rust nemen.

JAAA… Ik kom weer even binnen vallen… :shifty: Heb de helft niet meer gelezen… :oops: Ben wel op het forum geweest, maar voornamelijk om te moderaten, even niet zoveel geschreven de laatste week… Ik zit er even helemaal doorheen, heb de laatste weken veel te veel gewerkt en ben nu gewoon een beetje op… Ik kan nooit nee zeggen op mijn werk, want dat is mijn ogen een teken dat ik het niet meer aan zou kunnen, en val nog liever dood neer, dan dat ik toe moet geven dat ik teveel hooi op mijn vork heb… :roll: Dus sorry als ik niet op jullie gereageerd heb… :frowning:

Wil jullie nog wel even laten weten dat Chris de laatste dagen gewoon weer super drinkt… Hij zit volgens mij ook weer in een of andere sprong, want hij is KLEF…!!! Hij wil de hele dag alleen maar rondgedragen worden en meer niet… Ja, een beetje spelen, maar wee mijn gebeente als ik probeer om meer dan een meter bij hem vandaan te gaan…

In ieder geval wil ik effe van Pleun weten hoe het gaat met de zere tepels nu…

En de rest wil ik gewoon even een zoen geven…!!! :-*

Dikke zoen en knuffel terug :-* :-* :-*