Ik vraag me toch iets af over dat schema waar jij het over hebt Rhode. Hoe doe je dat dan want heel vaak lopen de fruithapjes en de groentenhapjes in de soep omdat ze de borst op onregelmatige tijden wilt. Hoe combineer je dat allemaal?
Ik zit het net na te lezen wat jij schreef, en je bedoeld natuurlijk dat het bij jou in de soep loopt…sorry…ik dacht dat jet het over mij had :oops: :oops:
Heb je misschien toch wat aan m’n antwoord??? Anders zeg je het maar hoor!
Ach, wat schattig is dat toch hè?! Rinke heeft dat vooral 's nachts…soms lig ik nog niet eens of ze heeft de tepel al! :lol:
Het lijkt wel een beetje op mijn verhaal wat jij schrijft…ik heb de tussenpozen ook langer gemaakt en het drinkgedrag van Rinke is aanmerkelijk verbeterd!
Ik zit het net na te lezen wat jij schreef, en je bedoeld natuurlijk dat het bij jou in de soep loopt…sorry…ik dacht dat jet het over mij had :oops: :oops:
Hoi allemaal. Mag ik ook meeschrijven? Ik las altijd alleen maar mee met ‘de maanden’, ik kon het niet bijbenen. En ik reageer ook pas sinds kort bij babyvraagjes e.d. Ik moest even over een drempel heen moet ik eerlijk zeggen. Maar nu heb ik de smaak te pakken en vind ik het eigenlijk ook wel makkelijk dat je zo wat kan vragen en ook merkt lotgenoten te hebben.
Ik heb nog 2 vraagjes waar ik ook geen topic voor wou openen:
Ten eerste doen jullie aan luierverschonen 's nachts? Ik vind voeden niet zo erg maar dat gedoe met die luiers :x En sommigen zeggen dat je dat 's nachts niet hoeft te doen. MAar dat lijkt me zo zielig. Wat doen jullie?
Ik vroeg me ook nog af of er niet een minimale tijd tussen bv moet zitten. Het CB zei tegen mij dat er in iedergeval 2 uren tussen moest zitten omdat ze anders kramp zou krijgen van al dat eten. Ik vraag me nu af of dat waar is. Ik heb een leuk CB hoor en inderdaad een krampjes probleem dus houdt ik me er op dit moment maar aan. Ik vind het ook heel moeilijk soms om aan haar te merken of ze honger heeft of troost wil. Jullie weten vast meer en zijn in iedergeval ervaringsdeskundigen :mrgreen:
Ik kom hier heel even apetrots wezen mag wel he :mrgreen:
Sara heeft weer als een blok beton geslapen en lijkt nu zelfs ineens van voedingen om de 3 uur naar voedingen om de 4 uur te gaan :shock: Gisteravond heeft ze om 21u, 22.30u en 00.30 u gedronken. Om 1.30u sliep ze en om 8.45u werd ze wakker :inlove: Om 9 uur heeft ze gedronken en nu is ze min of meer aan het wakker worden :mrgreen: Ook nauwelijks krampen meer de laatste 2 dagen :dance: maar een spoortje poepluier gezien dus we raken beter op elkaar afgestemd geloof ik.
Maar goed.
De voedingen vannacht overslaan en nu ineens om de 4 uur heeft een op knappen staande borst tot gevolg :mrgreen: lek lek lek drup drup.
Ik kolf dan wel vaker wat met de hand af om de spanning er af te halen (heb nog geen kolf maar die komt er binnenkort aan, mag er 1 lenen :-* ). Dus zo ook vandaag. De oogst: 50cc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: Toen ben ik maar opgehouden.
Heb er vol trots met de cam even een fotootje van gemaakt. Iwan mag dus vannavond het voorgerecht geven en dan kan ze daarna nog even aftanken bij mij :inlove:
Ik verschoon ook nooit s’nachts of ze moet inderdaad gepoept hebben maar dat gebeurt eigenlijk zelden. Bij mij zit er ook niet een vaste tijd tussen de voedingen, nog steeds niet :mrgreen:
Als Samara wilt dan gaat het vestje uit :mrgreen: En sinds kort trekt ze aan mijn trui als ze wilt drinken dus ze geeft het al heel duidelijk aan wat ze wilt :inlove: :inlove:
Hoi meiden en Yolanda ik had het toch nog best moeilijk met het stoppen van de bv en hier meelezen was dan erg confronterend dus vandaar dat ik er een tijdje niet was.
Ook zat ik een tijdje niet zo goed in mijn vel…
Veel stemmingswisselingen, gewrichtsklachten en erg moe maar dit is allemaal het gevolg van de behandeling die ik nu volg en waarvoor ik dus gestopt ben met de bv.
Gelukkig lijkt het nu de goede kant op te gaan dus kom ik weer wat vaker hier kijken en af en toe reageren.
Gisteren is mijn lieve vriendinnetje opeens bevallen… nou ja opeens…ze lag al vanaf zaterdag in het ziekenhuis met gebroken vliezen, maar de baby ‘mocht’ pas 18 februari komen, veeel te vroeg dus… maar alles is goed en ik ben zo blij… ik mag strax al naar haar toe… jahooooooooooooooooooooooooooooooo!!!
Verder toch nog even rondom mijn bv- probleem van vorige week… TIS ECHT WEER HELEMAAL GOED GEKOMEN. Ik heb melk in overvloed en we zijn weer in de gloria samen… alhoewel… ze gaat nu fijn een sprongetje in… ook fijn… maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien, want dat kennen julli allemaal denk ik… :roll:
Krijg het hier niet bijgelezen :oops: dus alleen even pag. 14, hihihi. Noui, wat leuk, kraambezoek bij zo’n ukkie :inlove:. Veel plezier. En fijn dat je bv weer lekker op gang is gekomen!