Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@lena3 wrote:

AAARRRGGHHH… zijn we al aan het aftellen voor Faizaa??? Die was toch nog maar net zwanger??? O mensen ik word oud :oops: .

Heb niet alle 11 de pagina’s gelezen, maar ik vind Noah erg mooi. En anders zou ik voor Eisah gaan, jammer voor opa.

Als het nederlands én marokkaans moet klinken, zou ik niet kiezen voor Musa of Soufian, want dat klinkt erg onhollandsch :stuck_out_tongue: .

Zo, nou eens effe lezen hoe het met Faizaa gaat eigenlijk (ook een mooie naam trouwens).

Hey Lena… leuk dat je even je mening geeft wat betreft de naam… ja wij vinden Aisah ook een van de leukste… Ben nog steeds aan het twijfelen omdat ik zou willen dat IEDEREEENNN zegt oww wat een leuke naam: aisah… Maar helaas zijn wij dus aan regels gebonden en kunnen we alleen kiezen uit marokkaanse namen…

even een opkikker voor jou: :hug: :-* je hebt er ff eentje nodig lees ik…

:-* :-* :-* :-* Hazze… lief!!!

ooooh lieverd…Wat vervelend dat je je zo eenzaam voelt af en toe…

Ik kan niets anders doen dat je een dikke knuffel geven… :-* :-* :-* :-* :hug:

Ik denk aan je…

@Marlous wrote:

ooooh lieverd…Wat vervelend dat je je zo eenzaam voelt af en toe…

Ik kan niets anders doen dat je een dikke knuffel geven… :-* :-* :-* :-* :hug:

Ik denk aan je…

Hmmmmm dat doet goed, die knuffel… :-*

Faizaa ook van mij een virtuele knuffel :hug:

We moeten ons samen dus er doorheen slaan :-*

@victoria wrote:

Faizaa ook van mij een virtuele knuffel :hug:

We moeten ons samen dus er doorheen slaan :-

:hug: nog even… :-

Faizaa: sjonge joge, het zijn echt al weer de laatste loodjes. :shock: Ik weet nog je berichtjes aan het begin van je zwangerschap toen je op vakantie was.

Wat vervelend dat je je even zo rot voelt. :hug: Weet niet zo goed wat ik daar over moet zeggen. Dus dan nog maar :hug:

Veel plezier met de echo.

Voel je je vandaag iets beter???

Ik ken het gevoel trouwens ook hoor…Vooral aan het einde van de zwangerschap, maar ook gewoon af en toe…

Dan ben ik zo verdrietig…Voel ik mij zo leeg…

Daarom nog maar een extra knuffel en kus voor jou van mij…

Faizaa, hoe gaat het nu met je…? Ooooh, het is inderdaad zoals Marlous zegt herkenbaar, dat gevoel van er alleen voorstaan. Je lijf werkt niet meer mee, je kunt niet alles meer… maar weet je, over een aantal weken heb jij een prachtbeeb in je hand, dan laat je met veel overgave die kraamtranen stromen en vanaf dat moment kruip je lekker weer richting de zomer met 2 prachtige wondertjes om je heen. Laatst zei mijn overbuurvrouw: “'t is niet altijd een roze wolk, maar iedere dag een paar van die roze momenten maken álles goed!” … en ik denk dat ze gelijk heeft. Komt goed hoor, sterkte.

Dikke groepsknuf voor Faizaa: !!!

@Hellen wrote:

Faizaa: sjonge joge, het zijn echt al weer de laatste loodjes. :shock: Ik weet nog je berichtjes aan het begin van je zwangerschap toen je op vakantie was.

Wat vervelend dat je je even zo rot voelt. :hug: Weet niet zo goed wat ik daar over moet zeggen. Dus dan nog maar :hug:

Veel plezier met de echo.

Ja… gaat snel he… dat je dat nog weet zeg… mijn vakantie was echt een beetje verpest door alle onzekerheid… maar… gelukkig is het goed afgelopen… Oh en… de echo… schaam schaam die is morgen pas… stond al helemaal aangekleed te wachten op mijn vriendin… ik had haar gebeld en vroeg waar ze bleef… begint ze te lachen zegt ze volgens mij was het woensdag hoor… en jawel… ze had helemaal gelijk… dus heb me maar weer omgedraaid… :oops:

@Marlous wrote:

Voel je je vandaag iets beter???

Ik ken het gevoel trouwens ook hoor…Vooral aan het einde van de zwangerschap, maar ook gewoon af en toe…

Dan ben ik zo verdrietig…Voel ik mij zo leeg…

Daarom nog maar een extra knuffel en kus voor jou van mij…

Ja precies… en er spelen ook nog andere dingen mee die het niet makkelijk maken… dan voel ik me inderdaad zoooo leeg… ik voel me liever KL*TE dan zo leeg… alsof ik geen emotie meer ken en ik weet niet hoe ik in het leven sta… of zoiets… moeilijk uit te leggen…

@Jassie wrote:

Faizaa, hoe gaat het nu met je…? Ooooh, het is inderdaad zoals Marlous zegt herkenbaar, dat gevoel van er alleen voorstaan. Je lijf werkt niet meer mee, je kunt niet alles meer… maar weet je, over een aantal weken heb jij een prachtbeeb in je hand, dan laat je met veel overgave die kraamtranen stromen en vanaf dat moment kruip je lekker weer richting de zomer met 2 prachtige wondertjes om je heen. Laatst zei mijn overbuurvrouw: “'t is niet altijd een roze wolk, maar iedere dag een paar van die roze momenten maken álles goed!” … en ik denk dat ze gelijk heeft. Komt goed hoor, sterkte.

Dikke groepsknuf voor Faizaa: !!!

:mrgreen: Leuke smilies… :inlove:

heb vandaag een beetje ruzie gehad met mijn moeder en ik voel me gewoon alleen… ik kan ook verder niet hier op KOK zetten hoe en waarom maar heb gewoon fam issues en dat is naar… heb eigenlijk zin om haar ook niet bij de bevalling te hebben… ik heb nog liever alleen mijn man en de VK… klaar! altijd dat gezeur… de vorige keer moest ik een beetje kreunen omdat ik een paar pijnlijke weeen had… zegt ze: shhhttt doe een beetje rustiger… nou zeg… daar denk ik dan nu even aan en hoe de situatie nu is, in het afgelopen jaar is er veel gebeurd, heb ik sterk de neiging om haar pas te bellen als de baby er is…

Voel me gewoon zo alleen… en ik ben verdrietig en moe…
"faizaa wrote:
:mrgreen: Leuke smilies.. :inlove:
heb vandaag een beetje ruzie gehad met mijn moeder en ik voel me gewoon alleen.. ik kan ook verder niet hier op KOK zetten hoe en waarom maar heb gewoon fam issues en dat is naar.. heb eigenlijk zin om haar ook niet bij de bevalling te hebben.. ik heb nog liever alleen mijn man en de VK.. klaar! altijd dat gezeur.. de vorige keer moest ik een beetje kreunen omdat ik een paar pijnlijke weeen had.. zegt ze: shhhttt doe een beetje rustiger.. nou zeg.. daar denk ik dan nu even aan en hoe de situatie nu is, in het afgelopen jaar is er veel gebeurd, heb ik sterk de neiging om haar pas te bellen als de baby er is..
Voel me gewoon zo alleen.. en ik ben verdrietig en moe..

als ik jou zo hoor, heb je al een beslissing gemaakt.
Het gaat erom dat jij je prettig voelt bij de bevalling en als dat beter is zonder je moeder. So be it! (cultuur of niet). Ga er lekker voor zonder je moeder. Als je tijdens de bevalling je bedenkt, kan je man altijd nog haar bellen.
:hug:

@Hellen wrote:

[

Nee precies… ik wil me gewoon prettig voelen en het gaat dan om MIJ… mijn moeder zal GEKKKK worden als ze er niet bij mag zijn :shock: Maar ik kan haar inderdaad nog altijd bellen… het is MIJN bevalling… 8)

Hoe staat het trouwens met de verhuisplannen? Jullie waren toch aan het orienteren op een huis in de omgeving van Houten? Ik begrijp dat jullie nog steeds in Roermond wonen. (worden we binnenkort bijna buren. :wink: :think: Wij gaan naar Kelpen-Oler verhuizen)

@Hellen wrote:

Hoe staat het trouwens met de verhuisplannen? Jullie waren toch aan het orienteren op een huis in de omgeving van Houten? Ik begrijp dat jullie nog steeds in Roermond wonen. (worden we binnenkort bijna buren. :wink: :think: Wij gaan naar Kelpen-Oler verhuizen)

:mrgreen: Yep zijn we nog steeds mee bezig… Inderdaad richting Houten… Maar eerst een even bevallen en beetje rust krijgen en ritme en dan maar eens mijn Limburg verlaten :cry: Waar ligt Kelpen-Oler… :oops:

[quote="faizaa :mrgreen: Yep zijn we nog steeds mee bezig… Inderdaad richting Houten… Maar eerst een even bevallen en beetje rust krijgen en ritme en dan maar eens mijn Limburg verlaten :cry: Waar ligt Kelpen-Oler… :oops:[/quote] Langs de A2, ten zuiden van weert, tussen weert en roermond. (gemeente Leudal, voorheen gemeente heythuisen.)

Ik snap ondertussen je probleem wat betreft de huizen. Wat zijn de huizen in Limburg goedkoop, of zijn ze hier nu zo duur. :think: :eh:

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Eerst maar eens bevallen. :mrgreen:

@Hellen wrote:

[quote="faizaa :mrgreen: Yep zijn we nog steeds mee bezig… Inderdaad richting Houten… Maar eerst een even bevallen en beetje rust krijgen en ritme en dan maar eens mijn Limburg verlaten :cry: Waar ligt Kelpen-Oler… :oops:
Langs de A2, ten zuiden van weert, tussen weert en roermond. (gemeente Leudal, voorheen gemeente heythuisen.)

Ik snap ondertussen je probleem wat betreft de huizen. Wat zijn de huizen in Limburg goedkoop, of zijn ze hier nu zo duur. :think: :eh:

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Eerst maar eens bevallen. :mrgreen:[/quote]

Ja hier zijn ze goedkoop klopt… Ow dus je gaat bij Heytze wonen :mrgreen: Is dat nu gemeente Leudal… :think: Wist ik niet… :oops: Wanneer gaat het gebeuren… het verhuizen…

31 mei de sleutel. dan 2 maanden verbouwn. Als we ons huidige huis dan verkocht hebben, hopen we vanaf 1 augustus weer in Limburg te wonen.

(Nog een huis in de buurt van Houten kopen? :mrgreen: )