Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

dat quoten gaat niet helemaal goed dames :mrgreen: :mrgreen:

@Hellen wrote:

31 mei de sleutel. dan 2 maanden verbouwn. Als we ons huidige huis dan verkocht hebben, hopen we vanaf 1 augustus weer in Limburg te wonen.

(Nog een huis in de buurt van Houten kopen? :mrgreen: )

Oh dat gaat dan toch lekker snel… verbouwen moet nooit te lang duren… ik word gek van de rotzooi… :?

Huisje kopen in Houten… (bijna) onbetaalbaar… maar wie weet wat er tegen die tijd op ons pad komt…

@Biebels wrote:

dat quoten gaat niet helemaal goed dames :mrgreen: :mrgreen:

Het is bedtijd… vandaar… :wink:

Truste…

slaap lekker Faizaatje… droom van leuke dingen en maak je hoofd ff leeg… leg je zorgen en gedachtenspinsels maar op de vensterbank, zet je raam open en laat ze wegwaaien…

lekker makkelijk vanaf hier he… :hug:

trustuuuuh :-*

hazze

Faizaa, hoe gaat het vandaag…? Kun je nog een klein beetje genieten van de prachtige blauwe lucht en het zonnetje :hug: ? Sterkte.

Uhm, goh, Hellen in Kelpen-Oler, jij (nog) in Roermond, ik werk in Weert. Wat grappig… It’s a small world, ladiedaaaaa, ladiedaaaa… :lol: .

hee Faizaa, rot dat je je zo voelt. Dikke dikke knuffel van mij :hug: :hug: :hug: .

Heel herkenbaar hoor, je staat er toch alleen voor. Gelukkig heb je een goeie vent, maar vaak kun je zo’n behoefte heben aan vriendinnen of een zus :-* .

En laat die moeder van jou maar lekker ná de bevalling komen kijken. Wat heb je nou aan iemand die vindt dat je er geen geluid bij mag maken :wall: ?

(ik zat in mijn hoofd ook nog bij die vakantie van jou, vandaar mijn schok toen ik ontdekte dat het al bijna babytijd is…)

@hazze wrote:

slaap lekker Faizaatje… droom van leuke dingen en maak je hoofd ff leeg… leg je zorgen en gedachtenspinsels maar op de vensterbank, zet je raam open en laat ze wegwaaien…

lekker makkelijk vanaf hier he… :hug:

trustuuuuh :-*

hazze

Wat mooi gezegd :inlove: en ware het niet dat mijn benen onrustig waren… en 1 arm :mrgreen: , was me dat vast gelukt… ik wilde de marathon lopen alleen om die kriebel weg te krijgen… zo vervelend… heb alles geprobeerd… zeep in bed :? massage… koud/warm douchen… niks…

maar mag niet klagen… met sanae was veeeeel erger…

@Jassie wrote:

Faizaa, hoe gaat het vandaag…? Kun je nog een klein beetje genieten van de prachtige blauwe lucht en het zonnetje :hug: ? Sterkte.

Uhm, goh, Hellen in Kelpen-Oler, jij (nog) in Roermond, ik werk in Weert. Wat grappig… It’s a small world, ladiedaaaaa, ladiedaaaa… :lol: .

Nou ik had dus vandaag de echo… Ik dacht dinsdag maar was vandaag…

Alles was goed… en ik kreeg nog te horen dat het een echte jongen was want hij liet zijn ballen goed zien… (oh en ballen waren haar (vk) woorden, niet de mijne :oops: :mrgreen: ) Wel grappig…

Daarna even de stad in met een vriendinnetje en sanae en ijsje gegeten… maar begon op een gegeven moment te waggelen van vermoeidheid en voeten werden dik dus ben maar weer naar huis gegaan… maar was zeker even lekker… :thumbup:

@lena3 wrote:

hee Faizaa, rot dat je je zo voelt. Dikke dikke knuffel van mij :hug: :hug: :hug: .

Heel herkenbaar hoor, je staat er toch alleen voor. Gelukkig heb je een goeie vent, maar vaak kun je zo’n behoefte heben aan vriendinnen of een zus :-* .

En laat die moeder van jou maar lekker ná de bevalling komen kijken. Wat heb je nou aan iemand die vindt dat je er geen geluid bij mag maken :wall: ?

(ik zat in mijn hoofd ook nog bij die vakantie van jou, vandaar mijn schok toen ik ontdekte dat het al bijna babytijd is…)

Ja klopt… die vakantie lijkt nog als de dag van gisteren… en nu is het alweer zover… heb ik ook hoor… als je je goed voelt gaat het snel… heb geen lichamelijke klachten gehad zoals bij sanae dus het is voorbij gevlogen…

Ja soms mis ik een echte vriendin… ook iemand met een kindje… dan heb je toch ook wat meer gespreksstof… ik mis ook familie banden… dat hebben wij gewoon niet en das echt niet leuk…

Ik ben nu gewoon een beetje boos en ik vind echt dat ze maar komt NA de bevalling… ik ben ook iemand die snel weer haar boosheid vergeet en dan maar uit schuldgevoel toegeeft terwijl ik dat eigenlijk diep in mijn hart niet wil… (bij mensen die me dierbaar zijn) dus vooralsnog blijft ze maar lekker thuis… Ja en geen geluid maken… nee dat vond ik ook errrugggg irritant op dat moment… :thumbdown:

hoe gaat het faizaa?

je moeder lekker bellen als die kleine al aan je borst ligt te drinken hoor!!

kom jij uit roemond joh?

in roemunj laupe de hunj met de kunj over de grunj

neet te geluive

neet te geluive

Ha ha, dat denk ik ook altijd meteen als iemanduit Roermond komt. Moet dat toch een safleren.

Faizaa, laat moeders maar lekker wachten, net als alle andere moeders.

Snap wel dat je dat mist. Mijn vrienden hebben ook geen kinderen en we hebben ze dan ook heel weinig gezien de afgelopen tijd. En áls ik ze zie zit ook mijn best te doen om het niet teveel over Lara te hebben en niet over te komen als een moedermuts :oops: .

Die familiebanden, zijn die er niet omdat ze er ‘nu eenmaal’ niet zijn, of is jouw familie ook het soort familie waarmee je helemaal geen banden wil? (sorry, beetje indiscrete vraag :oops: )

Kom maar lekker hier hoor, wij hebben ook kids :wink: :-* .

@fiep klophout wrote:

hoe gaat het faizaa?

je moeder lekker bellen als die kleine al aan je borst ligt te drinken hoor!!

kom jij uit roemond joh?

neet te geluive

neet te geluive

WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA… FIEPPPPPPP… MAN IK LACH ME DOODDDDD… hahahahaaa gek wijfie…

Ja ik kom oet Remunj…

En waat dan noch? Waat mos se… :twisted: :wink:

Oh man… leuk…

Hier gaat alles weer goed… emoties zijn bedaard, moeders heeft niks meer laten horen… zal wel pissig zijn…

Enige wat echt vervelend is, is de pijn aan mijn rug/bekken… Zelfs lopen is onprettig… uit bed stappen gaat bijna niet en s’nachts krijg ik een voeten massage en dan ROLT mijn man me naar de goede zijde HAHAHAHA :mrgreen: Dus das minder…

De stofwolken liggen her en der verspreid… :oops: dus vanavond moet er echt gestofzuigd worden…

@lena3 wrote:

Ha ha, dat denk ik ook altijd meteen als iemanduit Roermond komt. Moet dat toch een safleren.

Faizaa, laat moeders maar lekker wachten, net als alle andere moeders.

Snap wel dat je dat mist. Mijn vrienden hebben ook geen kinderen en we hebben ze dan ook heel weinig gezien de afgelopen tijd. En áls ik ze zie zit ook mijn best te doen om het niet teveel over Lara te hebben en niet over te komen als een moedermuts :oops: .

Die familiebanden, zijn die er niet omdat ze er ‘nu eenmaal’ niet zijn, of is jouw familie ook het soort familie waarmee je helemaal geen banden wil? (sorry, beetje indiscrete vraag :oops: )

Kom maar lekker hier hoor, wij hebben ook kids :wink: :-* .

Haha… jij ook al… :mrgreen: wist niet dat dat versje zo bekend was :think:

Ja mijn moeder gaat inderdaad maar eens wachten… zal ze vreselijk vinden maarja… ik heb echt zo’n “nu ff niet” gevoel…

Nee precies… ik heb een vriendinnen groepjes en die hebben nog geen kids… ik ga niet steeds met hun over poepluiers en BV enz praten…

Wat fam betreft… ik doe mijn best om een goede relatie te onderhouden met familie maar soms voelen mijn man en ik ons de enige “normale” tussen een familie van gestoorden :mrgreen: en ja dan is het soms beter om even wat afstand te nemen… Helaas…

Héééé… het is stil in Roermond… :wink: :think: !? Alles goed…?

Ja… ik geniet van de rust… :mrgreen: Net hebben we alles schoongemaakt… Stofwolken zijn verdwenen… Alles is weer geordend… en pfff das lekker… :wink: Man van me wilde “lekker gaan wandelen” :hand: Maar ik heb behoefte om eens lekker te rusten… beetje lezen… in het zonnetje… beetje KOK-en… beetje ijs eten… :mrgreen:

Dus heeft hij Sanae meegenomen “die wil WEL met mij een ijsje gaan eten” :smiley:

Daar had ik dus helemaal geen problemen mee… “ga maar schat, ga maar lekker” :wink:

Harde buiken gehad vandaag… maar niet echt vervelend… merk het gewoon als ik wat drukker ben… en steken van binnen in mijn vagina… :think: Maar voor de rest gaat het goed…

Echt een fijn gevoel dat alles nu klaar is… alleen nog een ziekenhuis tasje klaarzetten en dan ben ik gerust…

lees ik hier een poetsaanval ? :shifty: oooehoehoeh… :wink:

en die steken in je … zijn :sick: :shock: au…

truste meissie, lekker slapen vannacht, hoop ik voor je… :-*

oja, en nog even voor mij, nono op het gebied van roermonds:

in roermond loopt een hond met zijn kont over de grond? :think: :mrgreen:

ben Friezin he, snapt er vast nix van :lol: waarom zingen ze dat? gaat het ‘ergens’ over… ? hahaha!

doeidoei

Hazze

He Hazze…

Ja een flinke poetsaanval gehad… man heeft meegedaan… hihi…

Zo zit je weken in de rotzooi en boeit het je niks en nu alles opgeruimt is kan ik geen stofje meer zien… :oops: Maar wel lekker hoor alles fris en schoon… Heerlijk…

Vannacht lekker slapen… hoop het…

Heb een sprei gewassen en ligt op bed… zie ik net dat er nog een vlek inzit die ik er dus niet uitgekregen heb… baal ik dus weer van haha… raar hoe dingen me nu opeens irriteren…

Ja vervelend die steken van binnen… maar zal wel niks zijn…

Haha dat versje van de honden met de blote konten… ik weet het niet, is iets typisch roermonds… ik heb geen idee waar het vandaan komt en waarom maar ik viel bijna van mijn stoel van het lachen toen Fiep daarmee kwam… :mrgreen: En daarna Lena ook nog… zeg net nog tegen mijn man, gekke wijffies van KOK… :wink:

Slaap lekker meis… :-*

hoestie nu? 37 weken meid! spannend spannend spannend…

het wordt volgende week wat koeler, wie weet een goede week om te bevallen ? :wink:

Hoe gaat het met Sanae? Weet ze dat ze een broertje krijgt of hebben jullie het over de baby… beseft ze het wel? Voor haar ook spannende tijd die aankomt…

Ik las volgens mij in Victoria’s topic dat jullie uit de naam zijn, mooi zo!

Zkh tasje inmiddels gepakt?

ik wens je een goede nacht… :zzz:

:-* hazze

Kijk Hazze:

inne hondj kin zich neet kratsen

es er jeuk hèt aan zien batse…

daarom slepen ze met hun konten over de grond.

Poetsaanvallen, nare steken, rustig in je coconnetje willen zitten… klinkt als kindje op komst… :smiley: :thumbup:

@hazze wrote:

hoestie nu? 37 weken meid! spannend spannend spannend…

het wordt volgende week wat koeler, wie weet een goede week om te bevallen ? :wink:

Hoe gaat het met Sanae? Weet ze dat ze een broertje krijgt of hebben jullie het over de baby… beseft ze het wel? Voor haar ook spannende tijd die aankomt…

Ik las volgens mij in Victoria’s topic dat jullie uit de naam zijn, mooi zo!

Zkh tasje inmiddels gepakt?

ik wens je een goede nacht… :zzz:

:-* hazze

Ja… wat koeler is lekker… :thumbup: Het voelt ook spannend worden nu… Heb ijzertabletten waardoor ik nu dus niet naar het toilet kan… darmen rommelen… weet af en toe niet of het misschien gaat beginnen of dat ik gewoon voor een grote boodschap moet… :oops:

Wel een aambeitje… :evil: stomme tabletten… maarja een ijzertekort nu is ook niet goed…

Ja Sanae weet dat de buik, de baby is… en geeft ook kusjes maar ik denk niet dat ze al echt beseft dat er een kindje in zit en dat dat haar broertje is… :mrgreen: Maar ze aait de buik wel… ZO LIEF…

Ja de naam die staat vast… :dance: Alle kleertjes liggen klaar… waaronder een paar hele leuke kleertjes die overgenomen zijn van een schattig manneke, genaamd Ivan… :wink:

Ziekenhuis tasje nog niet… :angel: Maar dat gaat deze week gebeuren…