Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@lena3 wrote:

Kijk Hazze:

inne hondj kin zich neet kratsen

es er jeuk hèt aan zien batse…

daarom slepen ze met hun konten over de grond.

Poetsaanvallen, nare steken, rustig in je coconnetje willen zitten… klinkt als kindje op komst… :smiley: :thumbup:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Geweldig… :mrgreen:

Enne jah… kindje mag komen… zo over een weekje… of zo… :wink:

Veel last van vage buikpijn maar zoals ik al schreeft weet niet precies wat het is… harde buiken ook… maar goed… ff geduld nog…

Zo! Ziekenhuistasje is klaar!!!

Kreeg ineens in een opwelling zin om eens even te gaan klaarmaken…

Zeg tegen mijn man: ik MOET em vanavond klaarhebben anders kan ik niet slapen :mrgreen: Nou dan weet hij wel hoe laat het is… :oops: :wink:

Zitten een hoop dingen in die ik volgens mij niet eens nodig heb maar ok… is dat ook lekker klaar…

Deze week die po nog halen… en even kijken voor de geboortekaartjes… doosje compressen en that’s it dan… :think:

Sanae zit al de hele avond te huilen… ze kruipt hier nu nog steeds rond… wil niet slapen… heel onrustig… :?

Harde buiken… en de afwas staat nog maar die mag mijn man doen… :angel:

@lena3 wrote:

Kijk Hazze:

proesttttttttttt.... :lol: :o hhhaahahhaahahaaa, nou Lena3 ik snap hem hoor, maar is dat dan altijd en alleen in Roermond? :wink: hihi

Faizaa, het klinkt mij als ..... ready to go! countdown started.....oeoeoeoeoeoeoeoe .... spannend..... :shifty:

Is Sanae nog lekker gaan slapen gisteravond ? En lief lijkt me dat als ze over je buik aait. Nog even en dan is ze een grote zus! :inlove:

en die kleertjes... achja...... :inlove: :wink: niets anders dan het mooiste voor je beeb toch? hahahaha :angel: :wink:

doeidoei, hou je taai!
:-* hazze

@hazze wrote:

proesttttttttttt… :lol: :o hhhaahahhaahahaaa, nou Lena3 ik snap hem hoor, maar is dat dan altijd en alleen in Roermond? :wink: hihi

ik weet niet of je wel eens in roermond bent geweest, maar als jij daar een hond hebt gezien die niet met zijn kont over de grond liep, nou dan mag je het limbrugs dagblad bellen hoor :mrgreen:

faizaa, ready for launching zo te lezen! :thumbup: :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

@hazze wrote:

proesttttttttttt… :lol: :o hhhaahahhaahahaaa, nou Lena3 ik snap hem hoor, maar is dat dan altijd en alleen in Roermond? :wink: hihi

ik weet niet of je wel eens in roermond bent geweest, maar als jij daar een hond hebt gezien die niet met zijn kont over de grond liep, nou dan mag je het limbrugs dagblad bellen hoor :mrgreen:

Fiep, je begrijpt dan allang dat ik er nog nooooooooit ben geweest....hahahahaha :lol: sorry Faizaa voor de vervuiling in je topic :mrgreen: .

@hazze wrote:

@lena3 wrote:
Kijk Hazze:

proesttttttttttt.... :lol: :o hhhaahahhaahahaaa, nou Lena3 ik snap hem hoor, maar is dat dan altijd en alleen in Roermond? :wink: hihi

Faizaa, het klinkt mij als ..... ready to go! countdown started.....oeoeoeoeoeoeoeoe .... spannend..... :shifty:

Is Sanae nog lekker gaan slapen gisteravond ? En lief lijkt me dat als ze over je buik aait. Nog even en dan is ze een grote zus! :inlove:

en die kleertjes... achja...... :inlove: :wink: niets anders dan het mooiste voor je beeb toch? hahahaha :angel: :wink:

doeidoei, hou je taai!
:-* hazze

UITEINDELIJK is ze gaan slapen.. maar ook vandaag weer.. heel aanhankelijk.. zeurderig.. wil niet echt eten.. :think:
Heb haar net weer in bed gelegd.. meteen gaan slapen.. kan me lekker even ontspannen.. :angel:

@fiep klophout wrote:

@hazze wrote:

faizaa, ready for launching zo te lezen! :thumbup: :mrgreen:

Zou mooi zijn.. :thumbup:

@hazze wrote:

@fiep klophout wrote:
@hazze wrote:

Fiep, je begrijpt dan allang dat ik er nog nooooooooit ben geweest....hahahahaha :lol: sorry Faizaa voor de vervuiling in je topic :mrgreen: .

Ik lach me dood echt.. dus vervuiling? :wink: nee echt het maakt mijn topicje veel leuker.. :dance: :mrgreen:

Heb trouwens eergisteren per ongeluk een doekje met stickerverwijderaar bij de gewone was gegooid… nu ruikt mijn hele was daarnaar… opnieuw gewassen en 3keer wasverzachter erbij gedaan… stinkt nog!!! :mrgreen:

Ben echt toe aan bevallen… :oops:

owwww :sick: :sick: :sick: dat stinkt écht… :hug:

@hazze wrote:

owwww :sick: :sick: :sick: dat stinkt écht… :hug:

Ja ik weet het… en ik had een mooie witte sprei… dacht die ga ik ook eens even wassen… zat een gele vlek in… raar… misschien heeft mijn kat er een keer op gepist… vond ik zo zo erg… maar die is er dus ook niet uit… gewassen… daarna in de chloor gelegd… ook niet weg… net in de kookwas gedaan… NOG niet weg…

Ik heb een was tik ineens… en nu gaan ook nog eens de vlekken er niet uit…

Baal ervan… was zo’n mooie sprei… :cry:

Ben echt een zeurpiet als ik mijn berichten zo terug lees :oops:

Heb gewoon behoefte aan schone was :mrgreen: :hand:

Haaaaaaaaaaaaai…jeetje gaat het tellen hard nu hé hey!!

Je mag gewoon nu ieder moment bevallen :shifty:

Spannenddddddddddddddd!!

o en ik had ook dat ook met poepen…ik las dat ergens van jou…

Bij Renzo niet gebeurd…met Celies ook aan die k*t ijzertabletten icl. obstipatie op het end…moest dus poepen…en moest kiezen want ik on niet meer staan…bleek dus ook persdrang te zijn :roll: …maar een klein beetje poep dus door Celiza eruit gedrukt ook :sick: ijzerpoep :sick: :sick:

Riep ik nog al persweewegpuffend naar Stef die in allerijl de verloskundige aan het bellen was…oooooooooooooo nee er is ook poép :lol:

Waar een vrouw zich al niet druk om maakt…

Celiza had dus in de wcpot gelegen als ik voor de wc had gekozen ipv het bed toen ik moet kiezen :lol:

Maar vond het echt :sick:

Zei ook tegen de vk kijk uit hoor er is ook poep op het matje :lol:

8)

Hey Sasssss… ben je weer terug :think: Of heb je daar internet gevonden? Ja nog 19 daagjes… klinkt zo kort… 3 weken klinkt veel langer :mrgreen:

echt lijkt me vreselijk… vooral ook als mijn man dat zou zien… hij zegt nu al: man maak je er niet druk om… maar hij moet dan echt weg hoor moest ik poepen… morgen naar de VK… toch maar eens even vragen of ik dan mag opstaan om naar het toilet te gaan… wc pot of niet dan vang ik em wel op… ach ja,misschien voel ik dat nu zo en is het straks toch anders… maar dat is echt iets waar ik tegenop zie…

Poep verhaaltje… maar even in een spoilertje gezet… :mrgreen:

en die ijzerpoep stinkt… :shock: niet normaal zeg… heb ook een aambeitje gekregen… doet zeer… nee ik haat die tabletten maarja ik ben met de eerste reeks gestopt omdat ik niet meer kon poepen en toen zei dat VK afgelopen keer dat dat dus niet mocht en ik moest er weer aan maar ze zou me andere geven… nu kan ik dus wel poepen maar gaat wel samen met krampen en pijn…

meid, maak je niet druk, als dat gebeurt op het moment supreme… de verpleegkundige/kraamhulp/vk ruimt het meteen op, heel discreet. Ik had het ook en wérkelijk ik heb me er geen moment druk om gemaakt, ik had wel wat anders aan mijn hoofd… :dance: ik moest péééééérsen… !!!

ik moest nog wel aan dat boekje van Kluun denken, wat een man niet moet zeggen tijdens de bevalling: heeeee, je schijt in bed! :lol: :lol: :lol: we hadden van te voren afgesproken dat hij dat inderdaad niet zou zeggen…

gewoon laten gaan meid, inhouden heeft geen zin en je opgelaten voelen werkt alleen maar tegen je. :hug:

Hahahahhahaha… moet heel hard lachen… Kluun… dat zeg je toch ook niet… :mrgreen: hahaha… maar ik denk ook dat het me op dat moment niet veel boeit… wil alleen niet dat mijn man dat ziet maar hebben al afgesproken dat ie dan maar even weg gaat…

Weet je wat het is…je poept niet écht zeg maar…je voelt dus niet dat je poept…je baby kopt je drol eruit :lol: :lol: :lol: :lol:

8)

En idd. het stinkt :sick: ik vond het echt wel ruk hoor dat ik kakte…een ienie mini kakje maar toch… :oops: …ik was er dus wel mee bezig en wilde ook gelijk een vers matje toen Celies eruit was :mrgreen:

O en je hebt een zalfje dat is goed tegen die aambei…hoe heet dat spul…curanol!Ja dat is het!

En ik heb van dat Herofruitontbijt gehaald,ben er nu nog verslaafd aan,met fruit en vezels,goed voor de ijzeropname door de fruit en de vezels zijn erug welkom :wink:

En je kan een clysma doen tegen poepen als je weeen begonnen zijn :shifty:

nee een inie minie kakje of een grote stink drol… het is me om het even… ik wil het beiden niet… hoop ook dat ik het niet echt zal merken… of ruiken… en ja klopt de baby zou het naar buiten drukken… Misschien moet ik tijdens de weeen al eens op het toilet gaan zitten en hopen dat ik me helemaal leeg poep… en dan niksssss meer eten :mrgreen: wat een gedoe om een drol zou mijn man zeggen… maar ik vind dat zo’n mega afknapper… alsof al mijn vrouwelijkheid dan weg is zeg maar… bah, daar een potje zitten schijte… :sick: Mijn moeder had het ook bij mij en mijn vader :shock: heeft het afgeveegd bij haar… maar toch… ik heb in de 6 jaar dat ik mijn man ken zelfs nog nooit een scheet gelaten waar hij bij was… laat staat een poepie eruit drukken hahahahaa…

Whahahhaa, ik lach me slap hier!! :lol:

Ik moest trouwens op de wc gaan zitten van de vk tijdens het persen, dat was een betere houding. Niet dat het hielp, moest alsnog naar het ziekenhuis, maar heb wel even gedacht aan kindjes in piespotten enzo… :roll: