Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@Biebels wrote:

Whahahhaa, ik lach me slap hier!! :lol:

Ik moest trouwens op de wc gaan zitten van de vk tijdens het persen, dat was een betere houding. Niet dat het hielp, moest alsnog naar het ziekenhuis, maar heb wel even gedacht aan kindjes in piespotten enzo… :roll:

:mrgreen:

Hé hier gaat het ook al over drollen :shock:

Het zit je hoog of niet Faizaa :lol: :wink:

@hazze wrote:

de verpleegkundige/kraamhulp/vk ruimt het meteen op, heel discreet.

nou heb ik zelf niet gepoept (wel eens natuurlijk, maar niet tijdens mijn bevalling :wink: ) maar mijn zoon wel, binnen twee seconden nadat ie op mijn buik werd gelegd. en uh, niemand die dat opruimde :eh: ook niet nadat ik het gevraagd had, ook niet na een hele poos, niks. dus toen heeft mijn vriendin maar met wat servetjes mijn buik zitten schoon maken… :?

zo tot zover mijn poep-bijdrage :mrgreen:

Bij Saba’s geboorte had ik het pas door toen manlief met een papiertje even heel subtiel m’n kont afveegde en net zo subtiel de badkamer inliep om het door te spoelen :sick: … bij Tosca níet gepoept, dus je ziet Faizaa… er is hoop, zo’n 2e keer :wink: :lol: !

Ik lees/leef (vanuit Weert tijdens kantooruren :wink:) met je mee, want vanaf morgen ‘mag’ ik weer aan het werk en dus wat minder KOK tijd. Dus uh… zet 'em op hè! Laatste loodjes, komt goed!

@victoria wrote:

Hé hier gaat het ook al over drollen :shock:

Het zit je hoog of niet Faizaa :lol: :wink:

:oops: hahahha ja… ik stel me aan ik weet het… alsof ik me daar nog druk om maak tijdens pijnlijke persweeen :wall: maar toch… het idee nu…

@fiep klophout wrote:

@hazze wrote:
de verpleegkundige/kraamhulp/vk ruimt het meteen op, heel discreet.

nou heb ik zelf niet gepoept (wel eens natuurlijk, maar niet tijdens mijn bevalling :wink: ) maar mijn zoon wel, binnen twee seconden nadat ie op mijn buik werd gelegd. en uh, niemand die dat opruimde :eh: ook niet nadat ik het gevraagd had, ook niet na een hele poos, niks. dus toen heeft mijn vriendin maar met wat servetjes mijn buik zitten schoon maken… :?

zo tot zover mijn poep-bijdrage :mrgreen:

Hahaha… geluksvogel… :mrgreen: dat zou ik dan ook niet erg vinden :inlove: maar bij sanae had ik de avond van tevoren flinke diarree en toen is alles eruit gekomen… de maaltijd de dag erna heb ik eruit gespuugd tijdens een wee en dus viel er niks te poepen… ik was leeg 8)

Nog meer mensen die hun poep/niet poep verhaal kwijt willen :wink:

@Jassie wrote:

Bij Saba’s geboorte had ik het pas door toen manlief met een papiertje even heel subtiel m’n kont afveegde en net zo subtiel de badkamer inliep om het door te spoelen :sick: … bij Tosca níet gepoept, dus je ziet Faizaa… er is hoop, zo’n 2e keer :wink: :lol: !

Ik lees/leef (vanuit Weert tijdens kantooruren :wink:) met je mee, want vanaf morgen ‘mag’ ik weer aan het werk en dus wat minder KOK tijd. Dus uh… zet 'em op hè! Laatste loodjes, komt goed!

Ohh wat lief van em zeg… :inlove: gewoon je batsen afvegen… heeft mijn pa ook gedaan dus bij mijn moeder… alleen zei ie: stoppe stoppe mit poope… (zijn Ned was nog niet zo goed destijds)

Hmm dus morgen weer aan het werk? Hoe vind je het?

Wat een hilarisch topic is dit zeg :mrgreen: .

Faizaa, heel veel succes met de laatste loodjes :thumbup: :-* .

En wat betreft die ijzertabletten. Mag je niet overstappen op Floradix (heeft ook een goede invloed op de stoelgang zeggen ze) of Roosvicee Laxo? Of helpt dat niet zo goed als de ijzertabletten??

Oooooooooooooooh JA Renzo poepte ook op mij :mrgreen:

Celiza liet het bij een plas :lol:

En 1 voordeel van die ijzerpillen…door de obstipatie heb je droge drollen :lol: Bij mij hoefde er niet afgeveegt te worden :shifty:

Dat zou ik ook echt niet trekken hoor…mijn man die mijn poeselige kontje af gaat vegen :hand:

Maar ik had bij REnzo idd ook met mijn weeen al moeten kakken en toen ben ik aan de kamillethee gegaan en heb niks meer gegeten tot na zijn geboorte :thumbup:

Maar bij hem was ik dus ook van te voren niet bezig geweest met wel of niet poepen en bij Celiza…tja die muts heeft me niet eens de tijd gegeven om me goed en wel voor te bereiden op de bevalling :roll:

Maar Faizaa komt vast goed…jij krijgt vast een keurige bevalling zonder poep of plas :mrgreen:

Ik heb bij Renzo dus wel geplast met de eerste perswee…trapte meneer nog even tegen mijn blaas 8)

@faizaa wrote:

dat zou ik dan ook niet erg vinden :inlove:

nou ik ook niet, maar wle als het erg gewoon een half uur blijft liggen… :?

@Renee74 wrote:

Wat een hilarisch topic is dit zeg :mrgreen: .

Faizaa, heel veel succes met de laatste loodjes :thumbup: :-* .

En wat betreft die ijzertabletten. Mag je niet overstappen op Floradix (heeft ook een goede invloed op de stoelgang zeggen ze) of Roosvicee Laxo? Of helpt dat niet zo goed als de ijzertabletten??

Ik zal het morgen eens vragen want ik word er flauw van… gewoon ook die krampen steeds… niet fijn… Floradix ken ik nog… kraamhulp heeft mij in de kraamweek daar elke dag iets van gegeven… om weer op krachten te komen…

bedankt voor de tip :-*

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:

dat zou ik dan ook niet erg vinden :inlove:

nou ik ook niet, maar wle als het erg gewoon een half uur blijft liggen… :?

Nog een tip dan bij deze…haal een pakje oliebillendoekjes…voor die zwartekak werkt dat top! :thumbup:

ik laat me niet meer onderpoepen hoor :mrgreen: :naughty:

@renzosmam wrote:

Oooooooooooooooh JA Renzo poepte ook op mij :mrgreen:

Celiza liet het bij een plas :lol:

En 1 voordeel van die ijzerpillen…door de obstipatie heb je droge drollen :lol: Bij mij hoefde er niet afgeveegt te worden :shifty:

Dat zou ik ook echt niet trekken hoor…mijn man die mijn poeselige kontje af gaat vegen :hand:

Maar ik had bij REnzo idd ook met mijn weeen al moeten kakken en toen ben ik aan de kamillethee gegaan en heb niks meer gegeten tot na zijn geboorte :thumbup:

Maar bij hem was ik dus ook van te voren niet bezig geweest met wel of niet poepen en bij Celiza…tja die muts heeft me niet eens de tijd gegeven om me goed en wel voor te bereiden op de bevalling :roll:

Maar Faizaa komt vast goed…jij krijgt vast een keurige bevalling zonder poep of plas :mrgreen:

Ik heb bij Renzo dus wel geplast met de eerste perswee…trapte meneer nog even tegen mijn blaas 8)

Nee hier geen baby die OP MIJ geplast/gepoept heeft :smiley: wel bij de weeen moest ik dus plassen ineens liet ik alles lopen… mijn moeder snuffelen op de grond :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ze dacht dat het vruchtwater was… maar was gewoon pies dus… :oops:

En ondanks de ijzertabletten is mijn ontlasting soms echt heel erg dun… net diarree… :think: dan weer dik, dan weer dun… en van tevoren krijg ik krampjes…

Ik moet er niet teveel bij stil staan… ZEKERRRRRR WETENNNNN krijg ik een bevalling zonder drolletjes/plasjes… :pray:

@fiep klophout wrote:

ik laat me niet meer onderpoepen hoor :mrgreen: :naughty:

Hahahhaa… ik hoorde van een vriendin dat de vrouwen in marokko daar een prop papier voor je poepgaatje binden om de eventuele ontlasting tegen te houden :think: misschien is dat iets?

Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en lijkt me ook niet werken hoor… Ja een kurk ERIN jah… :mrgreen:

Ja, en dan die kurk lanceren bij de eerste beste perswee :lol: 8) (ik ben nogal visueel ingesteld :shifty: )

@Biebels wrote:

Ja, en dan die kurk lanceren bij de eerste beste perswee :lol: 8) (ik ben nogal visueel ingesteld :shifty: )

whoehahhaha… :mrgreen: :thumbup:

he Faiza,

ik heb net je hele topic doorgelezen. wat een prachtige foto’s van jou en sanae!

het komt vast allemaal goed en houdt je een prachitg manneke vast.

de naam was ook al gekozen. ? en je huids gepoetst.

je bent er volgens mij helemaal klaar voor of niet?

hier vanuit het hoge noorden succes met de laatste loodjes!

groeten

LK

@LK wrote:

he Faiza,

ik heb net je hele topic doorgelezen. wat een prachtige foto’s van jou en sanae!

het komt vast allemaal goed en houdt je een prachitg manneke vast.

de naam was ook al gekozen. ? en je huids gepoetst.

je bent er volgens mij helemaal klaar voor of niet?

hier vanuit het hoge noorden succes met de laatste loodjes!

groeten

LK

Leuke foto’s he? :inlove: yep de naam is klaar en het huisje schoon…

Vandaag naar de VK geweest… alles was goed… mag stoppen met de ijzertabletten en RENEE74 bedankt voor de tip, ik ga idd die roosvicee gebruiken voor de laatste weken… :thumbup:

Bedankt LK…

spannend faizaa . Ik ben zo ver jij nu bent bevallen van Tom.

Het kan zomaar gebeuren. Ik wil je veel plezier en succes wensen . Voor je het weet heb je een heel mooi knulletje in je armen.

:-*