Graag gedaan :-* .
@karin wrote:
spannend faizaa . Ik ben zo ver jij nu bent bevallen van Tom.
Het kan zomaar gebeuren. Ik wil je veel plezier en succes wensen . Voor je het weet heb je een heel mooi knulletje in je armen.
:-
dankjewel… :- kan idd elk moment zover zijn… vind het ook heel spannend… ik wilde gewoon de 37 weken halen en nu heb ik ook zoiets van: kom er maar uit…
dat had ik ook hoor. Maar meer bij Luuk. Omdat tom de tweede is en waarschijnlijk de laatse. had ik het ook niet erg gevonden dat het wat langer duurde. Bij luuk liep ik overtijd. En bij Tom wilde ik ook langer genieten. Maar het is heel snel eggaan had het nooit verwacht zo snel.
Dat had ik ook…
Bij Mateo was ik met 36-37 wel klaar…Ik liep 10 dagen overtijd en ik vond het verschrikkelijk…
Bij Micah was (moest) ik nog veel actiever…mark was thuis en we deden hele leuke dingen de hele dag…Ik wilde er gewoon van genieten, want het kon de laatste keer zijn…Ik was het ook nog niet zat…
Behalve 6 dagen overtijd…Toen zei ik tegen Mark dat ik het nu wel gehad had…Die nacht is Micah geboren… :inlove:
Ja we hebben het echt niet voor het zeggen dames.
Als onze kindjes willen komen dan komen ze enne Faizaa je weet het, jongens zijn niet zo snel
grapje :-*
Elke dag denk ik wel: zou het vandaag… het is zo spannend… kan me ook niet voorstellen om nog tot de 21ste te moeten… :think: terwijl ik toch dan pas uitgerekend ben… heb het gevoel eerder te bevallen… maar ik en mijn gevoel… :thumbdown: dacht bij sanae zwanger te zijn van een jongen en nu dus van een meisje… dus wat dat betreft zegt mijn voorgevoel me ook niks… :mrgreen:
Leuk hoor zo’n afteltopic!!!
Wil ik ook :lol: :lol: !!!
Owwwwwwwwwwwwww meiden het schietttttttttttt op :mrgreen:
Spannend!
hoest vandaag met je Faizaa? op de stoel zitten en wachten ? :mrgreen:
:-* hazze
hoe is het met de poepvrees :lol:
8)
ja het is nu gewoon afwachten… po is gehaald… matrasbeschermer ligt erin… poepvrees nog steeds aanwezig :mrgreen: …
Vandaag toilet maar weer eens gaan poetsen en deuren afgewassen :wall: Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen haha… :mrgreen: Heb een beetje zin om ruzie te maken met mijn man… maar hij trapt er niet in… apekop… hahaha…
Verveel me een beetje… dus een beetje KOK… en misschien even een snelle maaltijd klaarmaken zometeen…
Sanae drinkt 100x op een dag… en zit kusjes te geven op mijn tepels :think: Volgens mij denkt ze dat ze afscheid moet nemen…
Ik wou dat ze ging lopen… Soms maakt me dat een beetje onzeker…
Gisteren bij de VK zei iemand dat ze wel erg laat was… Nou ze is helemaal niet laat zei ik dus… ze heeft nog alle tijd… maar ik word er wel een beetje onzeker van als iemand zo iets zegt…
En eigenlijk VIND ik ook dat ze nog tijd heeft (tot 18 maanden toch) maarja het zou vooral nu makkelijk zijn ivm mijn zwangerschap…
Ja, het zou makkelijk zijn inderdaad, maar maak je nou geen zorgen over dat ze laat zou zijn. Dat komt vanzelf wel hoor. En als je je echt zorgen maakt dan kun je nog altijd een keer overleggen met het cb tegen de tijd dat je met de kleine beeb over een paar weken (ja, ja, optimistisch… over een paar weken ) gaat wegen en meten! Moest wel lachen over die opmerking over je man. Dat die kerels dát wel goed aanvoelen hè? Vooral niet in discussie gaan met hoogzwangere vrouwen die zich vervelen: levensgevaarlijk :lol: !
Faiz laat je niet gek maken…18 maanden is zelfs een GEMIDDELDE!
Als ze eraan toe is gaat ze het wel doen hoor…
Ben wel benieuwd naar je mannetje hoor hey…en je bvfoto’s :inlove:
Oh dan word ik straks helemaal onzeker.
Mijn schoonmoeder heeft het over met 7 maanden lopen :think:
Is ze het nou echt vergeten :think: :silenced:
Hier weet ik ook niet meer wat ik moet doen en heb toch het idee dat ik dingen vergeet :shifty: :roll:
En poepvrees heb ik gelukkig niet :lol:
@Jassie wrote:
Ja, het zou makkelijk zijn inderdaad, maar maak je nou geen zorgen over dat ze laat zou zijn. Dat komt vanzelf wel hoor. En als je je echt zorgen maakt dan kun je nog altijd een keer overleggen met het cb tegen de tijd dat je met de kleine beeb over een paar weken (ja, ja, optimistisch… over een paar weken) gaat wegen en meten! Moest wel lachen over die opmerking over je man. Dat die kerels dát wel goed aanvoelen hè? Vooral niet in discussie gaan met hoogzwangere vrouwen die zich vervelen: levensgevaarlijk :lol: !
Nee klopt… ik ga inderdaad tegen de tijd dat ik met de tweede daar kom en ze loopt nog niet toch eens even doorvragen hoe en wat…
Mijn man… ohh nee das echt een slimmerik… die heeft dat echt in de gaten en loopt dan met een boog om me heen of gaat rare dingen doen hihi… “zal ik je voeten masseren” vlak voor het eten… of “blijf maar zitten, ik kook wel” Hij is dan liever uit mijn buurt… :mrgreen:
@renzosmam wrote:
Faiz laat je niet gek maken…18 maanden is zelfs een GEMIDDELDE!
Als ze eraan toe is gaat ze het wel doen hoor…
Ben wel benieuwd naar je mannetje hoor hey…en je bvfoto’s :inlove:
Ja ik ook… ben zo benieuwd hoe hij eruit zal zien… als ook hij weer op papa zal lijken of misschien een beetje op mij 8)
BV foto’s ga ik zeker plaatsen… :inlove:
@victoria wrote:
Oh dan word ik straks helemaal onzeker.
Mijn schoonmoeder heeft het over met 7 maanden lopen :think:
Is ze het nou echt vergeten :think: :silenced:
Hier weet ik ook niet meer wat ik moet doen en heb toch het idee dat ik dingen vergeet :shifty: :roll:
En poepvrees heb ik gelukkig niet :lol:
7 maanden :shock:
Pfff das vroeg hoor… toen ging ze volgens mij net zitten of zo… :think:
Ik liep zelf met een jaar…
Maarja, ga er vooralsnog vanuit dat ze “gewoon” lui is… :mrgreen:
Trouwens, heb je de klossen nog gehaald? en het zeiltje al in bed gedaan?
Ik heb vandaag een bedzeiltje van Sanae in mijn bed gelegd… Ik heb die bij Sanae nooit gebruikt en ze lijken minder warm…
Hier bierkratten ipv klossen… passen niet onder mijn bed…
Hoe voel je je… zal wel ontzettend kriebelen in je buik… maandag word een heel spannende dag voor jou… :thumbup:
heej Faizaa meis. De laatste loodjes he :inlove:
Ik kan nu een lied gaan galmen misschien komt de beeb dan snel van schrik? :lol:
Maarreh, wat ik nog even zeggen wilde…ik liep zelf pas toen ik bijna 2 jaar was :shifty: :mrgreen: Ze loopt straks als een kievit joh :-* :hug:
@Ninanien wrote:
heej Faizaa meis. De laatste loodjes he :inlove:
Ik kan nu een lied gaan galmen misschien komt de beeb dan snel van schrik? :lol:
Maarreh, wat ik nog even zeggen wilde…ik liep zelf pas toen ik bijna 2 jaar was :shifty: :mrgreen: Ze loopt straks als een kievit joh :-* :hug:
Ja echt? :mrgreen: dat doet me toch wel goed om te horen… mensen kunnen soms zo doen alsof het een competitie is he… en dan ga je je zo onzeker voelen… Nergens voor nodig dus :naughty:
Kun je vannacht zingen? Ik ga NU eten namelijk