Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de volgende BV mama is bijhijhijna zover :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Faizaa is bezig aan de laatste loodjes :inlove:





We weten wat “het” wordt :inlove: Naam raden mag altijd, maar dit keer maar een raad de uitgerekende datum poll :mrgreen: Omdat ik niet alle data en dus een stuk of 30 keuzes ga doen heb ik het onderverdeeld in Voor de 40 weken bevallen, op de uitgerekende datum, of er na :mrgreen:





Faizaa succes met je laatste loodjes meis! Hier kun je lekker even je ei kwijt :inlove: :-*

he??? faizaa nu al bijna uitgerekend??? :shock:





nou ik beign wel met tellen hoor…



Hoe gaat het met de bv momenteel? krijgt je meisje nog steeds van jouw melk?



:-*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik doe ook mee :mrgreen:

Alleeen al om Faizaa dr hormonsters van dichtbij mee te maken :lol:

Ik denk dat ze op de datum bevalt :mrgreen:

En ik kan nu al niet wachten op jou tandemfoto!!!

X Sas

Leeeuuuukkk… ik denk erná! Maar niet lang, dagje ofzo :mrgreen: ! En oh Faizaa, wat ben ik benieuwd naar de naam!

5 dagen er voor!

Enne… wat wordt het dan?

Ik ga voor ‘op de uitgerekende datum’, gewoon omdat dat zo weinig voor komt :mrgreen: . Hoe bevallen de laatste loodjes? :wink:

Huh Faizaa bijna uitgerekend :think:

Ze is net als ik op 21 mei uitgerekend :shock:

wij tellen hier altijd af vanaf week 34 :mrgreen:



een jongetje wordt het Sanne :mrgreen:

Zo dat gaat hard zeg!! Spannend!

Leuk leuk leuk leuk… :mrgreen: :inlove:

De BV gaat goed… even te goed nu… mijn aapje heeft een sprong (of zo) en wil vaaaaak aan de borst… en trekt dan enorm aan mijn tepel… :frowning: Maar ik doe ALLES om straks een mooie tandem foto te laten zien…

Vorige keer ben ik op de uitgerekende datum bevallen ik gok nu op VOOR de 40 weken :mrgreen:

En ja het word een jochie (als dat een piemeltje was en geen navelstreng) en de naam word echt moeilijk… we twijfelen heel erg… het moet namelijk een Marokkaans/Nederlandse naam worden… sommige namen vind ik in het Nederlands erg mooi en zodra ie op z’n Marokkaans word uitgesproken vind ik em niet meer mooi… rare keelklanken… die kan toch niemand hier uitspreken… :mrgreen: dus we twijfelen nog heel erg…

Een paar namen die wij wel leuk vonden… En het is ook altijd zo dat er wel iemand is die em niet leuk vind… Mijn pa vind het belangrijk dat fam in Portugal em mooi vind :wall: Je kan niet iedereen een plezier doen en daarbij zijn we dus ook nog gebonden aan rules rules en nog es rules…

Maar goed… welke vinden jullie in dit rijtje het mooist… kan dat je er geen 1 mooi vind maar als je moest kiezen… :mrgreen:



Soufian (spreek uit soefyen)

Musa (moesa) naar de profeet Mozes

Eisah (eisa) naar de profeet Jezus

Noah (noa) naar de profeet Noach



Wat ik jammer vind van Noah is dat ie op z’n Marokkaans als:



Noe-kuchenkuchkeelklank… word uitgesproken…

Mijn moeder kan Soufian niet uitspreken en zegt steeds Sofjan

Mijn pa vind Eisah niet mooi

En mijn zus vindt Musa een naam voor een hond… :oops:



Ben benieuwd naar jullie mening…

Ik vind Eisah het mooiste…



Soufian ook aardig, maar Musa en Noah niet als het kuchekuche doet…



Noegggggggg, maar waarom niet noAggggggggggg???



Maar goed, bij mij Eisah op 1…

Ja die Noe-chaschaapgeluidkuch… is echt minder… :thumbdown:

Nee Musa heeft geen kuch kuch maar zuslief vergeeft me nooit als ik mijn kind een honden naam geef :shock: (ze zijn zo subtiel he, mijn fam)

Maar goed… moet ook zeggen dat Soufian en Eisah bovenaan staan hier…

Soufian kan je ook afkorten, Eisah niet, of wel, maar goed…



Musa vind ik geen hondennaam, maar ik krijg een beetje een mustafa gevoel en zo heten er al veeeeeeeeeeeeeeeel…



Weet je wat ik altijd een leuke naam heb gevonden…



Marouan…(of je spelt het anders)…



Is dat niets… 8) :lol: :lol:

Soufian met stip op 1 hier. Moet ik de poll voor je aanpassen? :mrgreen:

Soufian en Eisah klinken goed :thumbup:



En ik gok (hoop) dat je met 39 weken bevalt :thumbup:

@Marlous wrote:

Soufian kan je ook afkorten, Eisah niet, of wel, maar goed…



Musa vind ik geen hondennaam, maar ik krijg een beetje een mustafa gevoel en zo heten er al veeeeeeeeeeeeeeeel…



Weet je wat ik altijd een leuke naam heb gevonden…



Marouan…(of je spelt het anders)…



Is dat niets… 8) :lol: :lol:




Marouan :thumbdown: vind ik niet leuk… wel leuk dat je meedenkt… Ik wil eigenlijk een naam die je niet zo heel veel hoort… Musa ja kan me voorstellen dat het je aan Mustapha doet denken en NEE das de laatste naam die ik zou kiezen… hihi… Ik hou niet van Mustapha’s en Mohameds of Ali’s… (als naam bedoel ik dan he)

Soufian zou ik heeeeel erg vinden als mensen em Souf gaan noemen… heb ik nog niet eens aan gedacht…

Ow Ninanien… hihi… ja ben benieuwd wat daaruit komt… :wink:

Wel fijn dat jullie je mening geven… wij zitten er wel echt mee… :oops:

Sanae (senna) was gewoon makkelijk en meteen goed… maar nu een jongens naam… pfff…

NOU!!! :evil:



Marouan is WEL LEUK!!!



:lol: :lol: :lol:



Ok, zie je ik help toch…Want Soufian wordt echt Souf…



Musa valt ook af 8)



Noaggggggggg misschien dus, maar dan staat Eisah nog steeds hoog in mijn lijstje…Maar goed, is natuurlijk niet mijn ventje he… :smiley: