Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@victoria wrote:

Soufian en Eisah klinken goed :thumbup:



En ik gok (hoop) dat je met 39 weken bevalt :thumbup:




Owww ik hoop het zo… dat zou mooi zijn… wij beiden he, meid!

@Marlous wrote:

NOU!!! :evil:



Marouan is WEL LEUK!!!



:lol: :lol: :lol:



Ok, zie je ik help toch…Want Soufian wordt echt Souf…



Musa valt ook af 8)



Noaggggggggg misschien dus, maar dan staat Eisah nog steeds hoog in mijn lijstje…Maar goed, is natuurlijk niet mijn ventje he… :smiley:




Ow Marlous je bent zo heerlijk straight to the point… :mrgreen:

Maar nee alsjeblieft geen Souf oh nee dan ga ik mensen steeeeds moeten verbeteren… :hand:

Ilias is ook mooi (verder ken ik er geen :wink: )

@faizaa wrote:

Owww ik hoop het zo… dat zou mooi zijn… wij beiden he, meid!




Ik word hopelijk met 38 weken ingeleidt (ligt aan of mijn bmm rijp is) :mrgreen:

@victoria wrote:

Ilias is ook mooi (verder ken ik er geen :wink: )




:mrgreen: toevallig net in de lift belde een vriendin van een vriendin op en ze was bevallen van een zoon, Ilyas… idd erg mooi…

Dat heb ik bij mensen die zeggen: hallo theo…



WTF…



Mijn kind heet geen theo…



MAteo zeg ik dan…



Dus het is wel lichtelijk irritant hoor…



Maar is toch handig, in een avond heb je er al 2 kunnen wegstrepen…



Of er moet iemand met een supernaam komen, zodat je weer totaal in de war bent…



Lijkt me trouwens best leuk om met jouw op een terrasje te zitten bedenk ik mij net… :lol: :lol: :lol:



Lekker mensen kijken… 8)

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
Owww ik hoop het zo… dat zou mooi zijn… wij beiden he, meid!




Ik word hopelijk met 38 weken ingeleidt (ligt aan of mijn bmm rijp is) :mrgreen:




wat heb ik gemist… een pagina bij mei mama’s blijkbaar want dit wist ik niet… heeft het te maken dan met je vorige zwangerschap en zo… :think:

@Marlous wrote:

Dat heb ik bij mensen die zeggen: hallo theo…



WTF…



Mijn kind heet geen theo…



MAteo zeg ik dan…



Dus het is wel lichtelijk irritant hoor…



Maar is toch handig, in een avond heb je er al 2 kunnen wegstrepen…



Of er moet iemand met een supernaam komen, zodat je weer totaal in de war bent…



Lijkt me trouwens best leuk om met jouw op een terrasje te zitten bedenk ik mij net… :lol: :lol: :lol:



Lekker mensen kijken… 8)




Ow marlous… we zouden het zeker errrugg leuk hebben… en ik ben toevallig dol op mensen kijken… 8) theo… neeeeeeejjjjjj MAteo… heeel erg begrijpelijk… vind ik ook zo irritant… ik bedoel en het is gewoon een mooie makkelijke naam, MATEO… waarom dat stomme afkorten… :wall:

@faizaa wrote:

wat heb ik gemist… een pagina bij mei mama’s blijkbaar want dit wist ik niet… heeft het te maken dan met je vorige zwangerschap en zo… :think:




Ja Faizaa je moet wel blijven lezen hé :wink:

Maar het heeft idd te maken met mijn vorige zwangerschap :wink:

@faizaa wrote:

:mrgreen: toevallig net in de lift belde een vriendin van een vriendin op en ze was bevallen van een zoon, Ilyas… idd erg mooi…




Das jammer :think:

Als er nog iets te binnen schiet hoor jij het als eerste :-*

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
wat heb ik gemist… een pagina bij mei mama’s blijkbaar want dit wist ik niet… heeft het te maken dan met je vorige zwangerschap en zo… :think:




Ja Faizaa je moet wel blijven lezen hé :wink:

Maar het heeft idd te maken met mijn vorige zwangerschap :wink:




Ja dat dacht ik al… ok… dus je bent er eerder vanaf… 8) owwww das nog maar 4 weekjes of zo… spannend meis… stuur je even een pbtje…

@victoria wrote:

@faizaa wrote:
:mrgreen: toevallig net in de lift belde een vriendin van een vriendin op en ze was bevallen van een zoon, Ilyas… idd erg mooi…




Das jammer :think:

Als er nog iets te binnen schiet hoor jij het als eerste :-*




Hihi… leukkk… echt lief… ik heb toevallig een lijst met ehmm 6000 islamitische namen doorgespit en ja hoor ik vind er 4 leuk… :wall:

Maar ik begin wel steeds meer een idee te krijgen nu… :wink:

Ik ga slapen… kijken of ik die harige, knokige benen van mijn man vandaag wel kan verdragen… en altijd zo tegen me aankruipen… pfff… nee wat lijkt een kingsize bed me geweldig nu… ik heb echt een lieve man hoor maar in bed en tijdens de zwangerschap dus moet je niet te knuffelig met me worden… :oops: sex mag maar knuffelen… jakkessss… :mrgreen:

Zijn (is je man) jullie erg traditioneel ingesteld???



Ik bedoel moet het perse een islamitische naam zijn???

@Marlous wrote:

Zijn (is je man) jullie erg traditioneel ingesteld???



Ik bedoel moet het perse een islamitische naam zijn???




het MOET een islamitische naam zijn jah… het kan bijvoorbeeld geen Jordy zijn maar een Mohamed omdat het de eerste zoon is nee dat nou ook weer niet… het mag wel een moderne moslim naam zijn…

het stomme is… dat zelfs dan het consulaat de naam nog moet goedkeuren… als ie dat jaar teveel is gebruikt dan mag het niet… en zelfs de spelling bepalen zij… als ik bv Eisah mooi vind moet dat dan wel volgens de marokkaanse spelling… net als Sanae… het is gewoon Senna maar dat word niet zo gespeld volgens Franse spelling en dan MOET het sanae zijn… lastig he… ik zei al tegen mijn man kun je niemand op dat consulaat een briefje van 50 geven en een deal maken dan… :mrgreen:

ooooooooooow ja dat is zo inderdaad als het geen marokkaanse naam is dan kun je het kindje niet aangeven bij het consulaat he…pffffff.



Ok ik heb een site met koerdische namen. jaja ik weet het is niet marokkaans, maar misschien staat er nog iets islamitisch tussen waar je wat aan hebt?



http://www.koerdistan.nl/index.php?content=websitetext&websitetext_id=25#25 :mrgreen:

ik bemoei me er ook even tegenaan.



Ik vind soufian de mooiste. maar idd, de kans dat het wordt afgekort tot souf is precies 100% :mrgreen:



jongensnamen die op een a eindigen, hebben nooit mijn voorkeur, maar das echt puur smaak, en daardoor valt voor mij Eisah ook af. Kun je het eens fonetisch opschrijven want deze oerhollandse dame moet even weten of ze het goed uitspreekt :mrgreen:



wordt mateo afgekort tot theo??? vre-se-lijk. ik vind mateo leuk, theo daarentegen… :snooty:



vic zeg, zo lees je nog eens wat. over vier weekjes al dus? :shock: Ga je bv geven? Dan kunnen we misschien toch wel iets voor je ritselen. :wink: Of blijf je lekker hier af en toe kletsen, maken we er een afteltopic voor jullie samen van.

Ik denk nu al aan je :-*



het is nu al gezellig hier!

succes met de laatste loodjes!

Ja ik zat er vannacht al aan te denken dat het natuurlijk een marokkaanse naam MOET zijn…



maar Eisah en Soufian (zover ik er verstand van heb hoor) vind ik vrij modern…



En moet het goedgekeurt worden…

Wat streng allemaal…



Waarom heten er dan zoveel mensen Mohammed, Ali en Fatima :think: :mrgreen:



Ja, Mateo wordt vaak Theo genoemd…Eerst denk ik dat ze het niet goed verstaan ofzo, maar ik ben toch niet slecht in articuleren…

We hebben het voor zijn geboorte er wel over gehad trouwens…Maar we hebben toch voor Mateo gekozen omdat we dat het mooiste vinden…



Kan ik mijn (andere) frustraties weer op iemand botvieren die weigert mijn kind’s naam volledig uit te spreken…



Ik hoor wel vaker dat mensen namen die op een A eindigen niet zo leuk vinden…



:think:

Oooooh daarom vind ik Eisah het leukste :wink:



En is Sanae, Senne??



Als ik aan je kindje denk, spreek ik het altijd uit als Saneeeeeeeee



Vaag uit die uitsprekingen…

Ik wilde graag Joaquin…(gwakien)…

Maar die kan niemand natuurlijk uitspreken dus hebben we het maar gelaten…



Jeetje, wat klets ik alweer veel in dit topic…En we moeten nog 6 weken :roll:

@fiep klophout wrote:

vic zeg, zo lees je nog eens wat. over vier weekjes al dus? :shock: Ga je bv geven? Dan kunnen we misschien toch wel iets voor je ritselen. :wink: Of blijf je lekker hier af en toe kletsen, maken we er een afteltopic voor jullie samen van.

Ik denk nu al aan je :-*



het is nu al gezellig hier!




Ja ik wil borstvoeding geven, vandaar dat ik hier ook keek :lol: en Faizaa en ik zijn beide dezelfde dag uitgeteld, dus ik dacht is ze al bevallen :angel:



Ach ik klets hier wel mee hoor :mrgreen:

Ik vind het hier ook wel gezellieeeeee :angel: