Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Ik zal in mijn droom voor je galmen :mrgreen:

Ja echt…ik was een kontschuiver (heb ook nooit gekropen) en liet me overal heen tillen. Ik was dus eigenlijk gewoon een heel slim kind :mrgreen: Net als Sanae 8) :inlove:

@Ninanien wrote:

Ik zal in mijn droom voor je galmen :mrgreen:

Ja echt…ik was een kontschuiver (heb ook nooit gekropen) en liet me overal heen tillen. Ik was dus eigenlijk gewoon een heel slim kind :mrgreen: Net als Sanae 8) :inlove:

:mrgreen: slim en lui :wink:

lldm noemde mijn oma dat altijd

liever lui dan moe :mrgreen:

@Ninanien wrote:

lldm noemde mijn oma dat altijd

liever lui dan moe :mrgreen:

:mrgreen:

@faizaa wrote:

ja het is nu gewoon afwachten… po is gehaald… matrasbeschermer ligt erin… poepvrees nog steeds aanwezig :mrgreen: …

Vandaag toilet maar weer eens gaan poetsen en deuren afgewassen :wall: Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen haha… :mrgreen: Heb een beetje zin om ruzie te maken met mijn man… :smiley: maar hij trapt er niet in… apekop… hahaha…

Verveel me een beetje… dus een beetje KOK… en misschien even een snelle maaltijd klaarmaken zometeen…

Sanae drinkt 100x op een dag… en zit kusjes te geven op mijn tepels :think: Volgens mij denkt ze dat ze afscheid moet nemen… :wink:

Ik wou dat ze ging lopen… Soms maakt me dat een beetje onzeker…

Gisteren bij de VK zei iemand dat ze wel erg laat was… Nou ze is helemaal niet laat zei ik dus… ze heeft nog alle tijd… maar ik word er wel een beetje onzeker van als iemand zo iets zegt…

En eigenlijk VIND ik ook dat ze nog tijd heeft (tot 18 maanden toch) maarja het zou vooral nu makkelijk zijn ivm mijn zwangerschap…

milan liep ineens toen hij 17 maand was… 18 maand is een gemiddelde…

@victoria: lopen met 7 maand :shock: :shock: lijkt me erg snel!

Ook spannend voor jou Faziaa :mrgreen:

En maak je nit onzeker over dat lopen, dat komt echt wel goed!

Als ze 15 is loopt ze echt wel :stuck_out_tongue:

@faizaa wrote:

mensen kunnen soms zo doen alsof het een competitie is he… en dan ga je je zo onzeker voelen… Nergens voor nodig dus :naughty:

Ja dat idee heb ik ook weleens.

Vooral op feestjes, hoor je ouders tegen elkaar zeggen wat hun kindjes wel niet kunnen :angel:

Maar klossen zijn al gehaald, nog niet eronder :oops:

en voor de rest zijn Sacha & ik al kei zenuwachtig :angel: :shifty:

Ja ach dat lopen komt wel… :mrgreen: alle kindjes van haar leeftijd om me heen lopen al… en dan zou ik ook wel heel trots zijn als die kruip aap van mij ook daarbij was… :inlove: Beetje geduld…

Victoria… gooi die klossen d’r onder… :wink: wie weet hoef je niet eens tot maandag te wachten :dance:

Kan me voorstellen dat je poepie zenuwachtig bent… ook je mannetje hoor… al geven ze het niet altijd toe… meestal willen ze zich een beetje groot houden maar van binnen gaan ze KAAAAAAAAAAPOTTTT hahahhaha…

@faizaa wrote:

meestal willen ze zich een beetje groot houden maar van binnen gaan ze KAAAAAAAAAAPOTTTT hahahhaha…

ben benieuwd of dat voor de mijne ook opgaat,hij is wel erg ongeduldig merk ik wel!!!

@juulisjuul wrote:

@faizaa wrote:
meestal willen ze zich een beetje groot houden maar van binnen gaan ze KAAAAAAAAAAPOTTTT hahahhaha…

ben benieuwd of dat voor de mijne ook opgaat,hij is wel erg ongeduldig merk ik wel!!!

ALLE mannen gaan kapot… het zijn zwakkelingennnnnn WHOEHAHAHHAHA… nee joh geintje…

Maar echt het is voor een man toch ook niet niks… beetje machteloos erbij staan… :mrgreen: je vrouw is zwanger en went er aan… zij zijn ineens papa na 9 maanden… toch best zielig voor die kerels… :mrgreen:

Ik ben mijn man al de hele dag aan het irriteren haha… heb een beetje zin om te pesten… vandaar mijn bericht Juul… niet dat ik niet meeleef met de mannen hoor :wink:

He wat een baaldag heb ik vandaag… ben super geirriteerd en zei vandaag tegen mijn vader onze naam die we hadden bedacht en hij vind em dus niet mooi :cry: Mijn zusje vind em niet mooi, mijn pa ook niet… mijn moeder vind em “niet verkeerd” :?

Ik baal daar wel een beetje van…

Je kan niet iedereen tevreden stellen en wij vonden em wel leuk… toch begint de twijfel weer… is toch je familie die de naam dus niet mooi vindt… Bah!

DE naam Eisah was het toch!?

Dat is dus precies de reden dat ik ben gestopt toen met namen ‘‘overleggen’’

Als je beeb zo heet is het al heel snel gewoon en met commentaar vooraf kom je er dus nooit uit…het is echt niet makkelijk hoor hey een naam verzinnen…je moet er de rest van je leven mee doen…en jij roept het voorlopig door je huis straks :wink:

Oooooooooooooooo hé bah en dan hebben jullie ook nog alle regels wat namen betreft…zo wordt het bijna een onmogelijke opgave…

Ligt jullie mannetje straks 3 dagen naamloos in zijn wieg :shifty:

:hug:

Ik heb toen ik zwanger was van Vera* ook overlegd met de familie en de opmerkingen waren niet leuk :naughty:

Dus nu hebben wij ook helemaal niets gezegd.

Als ons kindje straks eenmaal zo heet, hebben ze mooi pech.

Het is ons kindje en wij vinden haar naam mooi :angel:

Zó is dát! :mrgreen:

Ik ben blij dat Renzo Renzo heet…en als ik het eerder had gezegt dan had vast iemand verteld dat de zoon van hans kazan zo heet :shock: :o :sick: en dan had ik echt wel gaan twijfelen…en dat terwijl ik nu nog iedere dag blij ben dat mijn zoon zo heet :inlove:

En er is niemand die Celiza heet :inlove:

Maar ik heb mijn mond gehouden…straks had iemand hem gepikt :wink:

Hoe kun je nu tegen aanstaande ouders zeggen dat je de naam niet mooi vindt? :wall: Niets van aantrekken zou ik zeggen, al is dat natuurlijk supermoeilijk…

Ow lieve meiden…

Heb net een enorme enorme huilbui gehad… mascara dreef over mijn wangen… snotterbellen uit mijn neus :oops: Ik voelde me zo emotioneel… Wilde een film kijken en zag een fragment waarin een klein kind werd geslagen door een soldaat (dat waren echte beelden) en toen begon ik me toch een partij te janken…

Heb zo’n huilbui allang niet meer gehad… en ik vind het ook jammer dat mijn pa dus de naam ook niet mooi vind…

Jullie zijn zo lief!! En ik moet me er ook niks van aantrekken…

En ja Sas… wij vonden Aisah dus een leuke jongens naam maar fam vind het dus niks… vind ik jammer… kijk vreemden is nog wat anders…

Ik heb net dus tegen mijn man (die op een neer loopt met nat washandje om mijn gezicht schoon te maken “schatje niet huilen, je krijgt allemaal rooie vlekken” :mrgreen: ) gezegd: ik blijf toch bij die naam… Klaar!!

Nogmaals bedankt voor jullie reactie… doet me toch goed… gewoon om te horen dat het eigenlijk niet boeit wie em wel/niet mooi vindt… zolang je zelf maar achter die naam staat…

Mijn beste vriendin vond het wel een mooie naam (en ze is gelukkig heel eerlijk) en er viel een last van mijn schouders… ik was echt blij… tenminste 1 iemand waarvan ik dan weet dat ze denkt" oh wat leuk :slight_smile:

Ik wil ook niet zeuren… Ben gewoon zo emotioneel… dat janken net deed me echt goed… pffff… alle tranen eruit…

Dikke kus…

Gewoon een dikke knuffel :hug:

Ooo meid, vanuit hier ook een dikke knuf hoor… :hug: :-*

o faizaa m’n faizaa…huilen lucht soms lekker op, even alle spanning eruit. :thumbup:

Wat vervelend dat je familie zo doet over de naam van je beeb… da’s toch echt niet leuk! Laat het van je afglijden meid, als je beeb er straks is, zal iedereen zeggen dat het een echte Aisah is… :inlove:

Ik ben ook heel eerlijk :angel: : ik vind het een prachtige naam! :dance:

Sanae en Aisah… klinkt goed! :inlove:

Wat een lieve man heb jij trouwens, mijn hub zegt dat je hem niet meer mag plagen…hihi…

Ik hoop dat je je weer wat beter voelt op dit moment en de weg vrij is voor een bevalling vannacht? wie weet… :shifty:

tot morgen en welterusten! lekker koese!

:-* hazze