Faizaa: gaat het nu weer een beetje?
Wat een gezeur over een naam. Eigenlijk vind ik dat ze zich nergens mee moeten bemoeien. En ik vind het wel een mooie naam (als je daar wat aan hebt :mrgreen: )
Tja, die jankbuien horen er echt een beetje bij. Vervelend maar wel waar. (Pfff, wat een dooddoener :eh: )Ik hoop dat je je nu in ieder geval wat lekkerder voelt.
En laat Aisah maar lekker komen. Het wordt niet meer zo warm deze week. Dus kom op Aisah!
oooooh lieverd…Heb dit topic een paar dagen verwaarloosd…Wat klote dat je je zo verdrietig voelt meid…Laat maar gewoon komen, en wat een lieve vent heb je hoor, die je schoonmaakt met washand…
Aisah komt er gewoon…Jullie kind, jammer dat ze het (NU) niet mooi vinden, maar ze raken er vanzelf aan gewend…
Denk nu maar lekker alleen aan jezelf en je gezin…
:hug: van mij…
:hug:
Ik vind Aisah een leuke naam hoor, klinkt erg lief. En een naam is zo ‘ingeburgerd’ hoor, na een tijdje weten ze niet anders meer en zien ze bij de naam alleen nog hun kleinzoon/neefje .
Wat betekent de naam eigenlijk?
Ik vind het een hele mooie naam!
En het belangrijkste is dat jullie hem mooi vinden.
Ze moeten er gewoon aan wennen dus dat komt echt wel goed
Zo, naam staat vast, tranen zijn er uit, BEEB, KOM MAAR! :mrgreen:
En Faizaa hoe is het vandaag :-*
Huilen is fijn!
Heb het net ook even lekker gedaan…ik moet morgen voor het eerst mijn meisje echt uit handen geven… :shifty:
Oké aan mijn moeder maar dan nog…heb zwaar de zenuwen!
Leuk hé Faiz mama zijn/worden :roll:
Mennnnnnnnnnn wat moeten wij vrouwen toch af en toe een ‘ellende’ doorstaan…
Dan is het toch het minste wat die mannen kunnen doen met een washandje op en neer lopen om je hoofd weer bij te werken
Faizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, waar beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je ?
:shifty: :shifty: :shifty: :inlove:
:mrgreen:
faizaa sterkte huil maar wanneer je wil hoor
Sas waarom moet je je meisje uit handen geven ? :shock:
ik moet voor het eerst werken
Faizaa aan het werpen???
het is TE rustig voor Faizaa begrippen, vandaag nog helemaal niets gepost…
wellicht… ? heeft ze heel wat anders te doen dan hier te komen Kokken…?
het wordt echt spannend met al die BV-meimama’s!
Victoria, Claudje, Hazze, Hellen, Marlous, Elise, TaMa, Biebels, Renzosmam, Kimmiejj,
ALLEMAAL ZOOOO BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES…
Ben naar een speeltuin geweest vandaag… en wat een fijne thuiskomst is dit… Zo lief…
Vandaag lijk ik me weer “normaal” te voelen… Weet niet wat me overkwam gisteren… :oops: Maar het was wel lekker om even een potje te huilen…
Even in antwoord op Elise… de naam Aisah is de naam van Jesus… in het Arabisch… dus wij vonden het ook nog een mooie betekenis hebben…
Maar lieve Hazze, ben nog niet aan het werpen… :mrgreen: Nog niet…
Wil wel heel graag…
Sas… Kan me voorstellen dat het je zwaar valt… ook al is het je moeder die de zorg overneemt… jij bent toch haar mama… das even verstand op nul… :hug:
Maar vandaag dus even naar een speeltuin geweest… had er niet zoveel zin in en Sanae is eigenlijk nog te klein maar er was ook een binnenbad bij dus mijn man en mijn pa zijn samen met haar gaan zwemmen… Ik ben echt gebroken en heb pijn aan mijn onder rug… van het vele lopen denk ik…
En heb het er nog even over gehad met mijn vader… zo tussen neus en lippen door even “vermeld” dat de naam staat… en dat we nooit iedereen tevreden kunnen stellen…
Maar ik ben wel blij dat er hier toch ook mede-kokkers zijn die het een leuke, lieve naam vinden… Doet me stiekem wel goed :mrgreen:
Ga even wat lekkers zoeken hier in huis… ligt vast nog ergens iets van chocola…
aha, een bibmelding! Blij dat je er weer bent Faizaa, al had ik natuurlijk stiekum met je gehoopt dat je wat anders aan het doen was!
:hug: zoek maar lekker verder naar je chocola… :drool:
@hazze wrote:
aha, een bibmelding! Blij dat je er weer bent Faizaa, al had ik natuurlijk stiekum met je gehoopt dat je wat anders aan het doen was!
:hug: zoek maar lekker verder naar je chocola… :drool:
Helaas nog wel… :-*
Ik ben zo tussendoor aan het zoeken… :mrgreen: hmmmmm… even denken… :think:
Chocola, jammie! Fijn dat je je wat beter voelt!
He Faiza,
ik was ook al benieuwd waar je was. Fijn dat je een leuke dag heb t gehad.
en de naam. Ik vind hem prachtig.
nou maar snel op naar morgen… Je toch ook de 7e bevallen toch :mrgreen:
trustuh Faizaa, lekker koese!
ik ga nog even mijn ventje voeden :inlove: … halve voeding doe ik nog zelf, rest is flesje…
:-* hazze
@Biebels wrote:
Chocola, jammie! Fijn dat je je wat beter voelt!
:-* Bedankt Biebels… ik weet echt nog steeds niet wat me overkwam maar het kwam er in een enorme huilbui uit :mrgreen:
@LK wrote:
He Faiza,
ik was ook al benieuwd waar je was. Fijn dat je een leuke dag heb t gehad.
en de naam. Ik vind hem prachtig.
nou maar snel op naar morgen… Je toch ook de 7e bevallen toch :mrgreen:
Leuk dat je aan me gedacht hebt :-* Ja samen met Juul en Victoria “afgesproken” dat morgen best een mooie datum is… Nee hoor… Victoria misschien morgen en arme Juul is alweer wat verder… met d’r toeterrrr… dus ik heb nog wel geduld