Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@hazze wrote:

trustuh Faizaa, lekker koese! :zzz:

ik ga nog even mijn ventje voeden :inlove: … halve voeding doe ik nog zelf, rest is flesje…

:-* hazze

truste Hazze… hmmmm nog even lekker mama-tijd… aan de borst EN aan de fles… beiden quality time… :mrgreen:

Ach faizaa hou het maar op de hormonen joh,Die rot hormonen geven soms ongewenst gevoelens!!! :mrgreen: Gellukkig ging het vandaag weer goed met je,Jammer dat beebje nog op zich laat wachten wie weet morgen :mrgreen:

Ja, je bent er toch nog gewoon.

Heb je nog lekker gesmuld van de chocola?

Goed dat je het je vader gewoon nog even duidelijk hebt gemaakt, dat de naam staat. Ze leren er echt wel mee leven.

Als wij hier op KOK de naam maar mooi vinden. :mrgreen:

@kimmiejj wrote:

Ach faizaa hou het maar op de hormonen joh,Die rot hormonen geven soms ongewenst gevoelens!!! :mrgreen: Gellukkig ging het vandaag weer goed met je,Jammer dat beebje nog op zich laat wachten wie weet morgen :mrgreen:

Ja het is wat met die hormonen… Vannacht ook erg onrustig geweest… Juul is bevallen… Victoria is ook steeds in mijn gedachten… hoop dat ik daarna mag… of NU… MAG OOK HOOR :mrgreen:

@Hellen wrote:

Ja, je bent er toch nog gewoon.

Heb je nog lekker gesmuld van de chocola?

Goed dat je het je vader gewoon nog even duidelijk hebt gemaakt, dat de naam staat. Ze leren er echt wel mee leven.

Als wij hier op KOK de naam maar mooi vinden. :mrgreen:

Hmmmm… de chocola was lekkerrrrrr… ja ik denk ook als we een week verder zijn, de naam weer heel gewoon klinkt… Hoop het tenminste…

KOK is zeker belangrijk… zou het echt jammer vinden als echt NIEMAND em mooi vindt… :frowning: Maar dat is gelukkig niet zo… :inlove:

:-*

:-* :hug: nu jij faizaa nu victoria bezig is en juul al geweest is :mrgreen:

@kimmiejj wrote:

:-* :hug: nu jij faizaa nu victoria bezig is en juul al geweest is :mrgreen:

Yep… idd die volgorde lijkt mij :thumbup: :mrgreen: Spannend he, Victoria zit nu met flinke weeen :hug: Juul heeft em in 5 uurtjes eruit gekregen :shock: Ben benieuwd hoe het mij zal vergaan… :think:

Wie gaat er voor jou posten???

Je gaat toch zeker wel iemand smsen toch!??? :shifty:

@renzosmam wrote:

Wie gaat er voor jou posten???

Je gaat toch zeker wel iemand smsen toch!??? :shifty:

owww ehmmmmm… tja Sas… dan zou JIJ je moeten aanbieden als vrijwilliger :mrgreen: want nee heb nog niks afgesproken… :oops: :smiley:

Ja graag :mrgreen:

Vind ik leuk!

Ga je nu mijn 06 PBen :thumbup:

ik wil ook wel voor je posten hoor, maar wil niet voordringen op Sas natuurlijk!

hoest vandaag?

alles wel? in afwachting van wat komen gaat? oehoehoe, het zou zomaar kunnen… :shifty:

Ik ben helemaal hyper van de bevallingen van de BV mama’s in spé… zo spannend… :dance:

Julia’s beeb in 5 uur, Victoria’s meisje ook vast binnenkort… tjsa, Faizaa dan ben JIJ echt aan de beurt… :-*

ik ga even eten, tot latersssssssss

hazze

@renzosmam wrote:

Ja graag :mrgreen:

Vind ik leuk!

Ga je nu mijn 06 PBen :thumbup:

Leuk!!! dan geef ik die ook meteen even aan mijn man… kan die jou eventueel op de hoogte houden… Goed? Is een aardig manneke hoor die kerel van mij :mrgreen:

Was al aan het denken hoe ik dat moest doen met KOK… OPGELOST! :mrgreen:

@hazze wrote:

ik wil ook wel voor je posten hoor, maar wil niet voordringen op Sas natuurlijk!

hoest vandaag?

alles wel? in afwachting van wat komen gaat? oehoehoe, het zou zomaar kunnen… :shifty:

Ik ben helemaal hyper van de bevallingen van de BV mama’s in spé… zo spannend… :dance:

Julia’s beeb in 5 uur, Victoria’s meisje ook vast binnenkort… tjsa, Faizaa dan ben JIJ echt aan de beurt… :-*

ik ga even eten, tot latersssssssss

hazze

HAHAHA… hebben tegelijkertijd gepost…

Sas was je net voor… :wink: Maar dat jij het ook had willen doen vind ik wel HEEEEEEELLLL erg lief… :oops: :oops: :oops: Voel me echt vereerd… :inlove:

Hier ook hyper van de bevallingen… steeds even checken hoe het nu met Victoria is… pfffffffffffffff…

Ja nu ben IK 8) hahaha… ik wil ook echt graag…

Smakelijk lieve Hazze… ik ga even lekker onder de douche…

Tot vanavond weer… DAAAAGGGGGG…

faizaa: nog eventjes en je ventje word geboren.

gaat helemaal goedkomen en je gaat het fantastisch doen.

en die familie van jou :naughty:

ik vind het een prachtige naam :inlove:

he Faiza,

ik kwam je ook nog even een hart onder de riem steken.

Nog ff en dan is het voor jou ook zover.Juul bevallen en victoria bezig, nu jij nog.

en die familie, die hebben misschien ook wel last van de hormonsters. Als Aisah (vind het zo mooi)er straks is vinden ze vast dat het de moooooiste beeb van de wereld is.

Hazze, jij ook al zo hyper? Ik betrap mezelf erop dat ik steeds meer terug denk aan mijn eigen zwangere tijd… :shifty:

Faizaa, alles ok? Wordt je niet gek van ons, straks duurt het nog een tijdje en ben je ons helemaal beu (elke dag vragen: én, voel je al wat? :mrgreen: )

jaaaa,

gaan we je elke dag stalken en elkaar zenuwactig lopen maken als je niet post :mrgreen:

@LK wrote:

jaaaa,

gaan we je elke dag stalken en elkaar zenuwactig lopen maken als je niet post :mrgreen:

ja, zo zijn wij namelijk ! :snooty:

nee toch niet?

nou ikke wel :mrgreen: