Ach faizaa hou het maar op de hormonen joh,Die rot hormonen geven soms ongewenst gevoelens!!! :mrgreen: Gellukkig ging het vandaag weer goed met je,Jammer dat beebje nog op zich laat wachten wie weet morgen :mrgreen:
Ach faizaa hou het maar op de hormonen joh,Die rot hormonen geven soms ongewenst gevoelens!!! :mrgreen: Gellukkig ging het vandaag weer goed met je,Jammer dat beebje nog op zich laat wachten wie weet morgen :mrgreen:
Ja het is wat met die hormonen… Vannacht ook erg onrustig geweest… Juul is bevallen… Victoria is ook steeds in mijn gedachten… hoop dat ik daarna mag… of NU… MAG OOK HOOR :mrgreen:
:-* :hug: nu jij faizaa nu victoria bezig is en juul al geweest is :mrgreen:
Yep… idd die volgorde lijkt mij :thumbup: :mrgreen: Spannend he, Victoria zit nu met flinke weeen :hug: Juul heeft em in 5 uurtjes eruit gekregen :shock: Ben benieuwd hoe het mij zal vergaan… :think:
Leuk!!! dan geef ik die ook meteen even aan mijn man… kan die jou eventueel op de hoogte houden… Goed? Is een aardig manneke hoor die kerel van mij :mrgreen:
Was al aan het denken hoe ik dat moest doen met KOK… OPGELOST! :mrgreen:
ik kwam je ook nog even een hart onder de riem steken.
Nog ff en dan is het voor jou ook zover.Juul bevallen en victoria bezig, nu jij nog.
en die familie, die hebben misschien ook wel last van de hormonsters. Als Aisah (vind het zo mooi)er straks is vinden ze vast dat het de moooooiste beeb van de wereld is.